Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - LG_

Pages: [1] 2 3 ... 173
1
Преди да довозвате до метрото, имайте предвид, че към момента то е почти претоварено, а след завършването му до Дружба и Младост 4, ще стане съвсем неизползваемо за Дървеница и Дианабад.

Да, но има още накъде да се развива от гледна точка на интервали на движение и дължина на влаковете.

2
Братоев нали беше казал че на МС Летище ще се започне последно работа, и ще се изгради най-бързо, поради спецификата на работата на летището!

3
Разни / Re: Парковете
« on: 03.02.2013, 12:02:57 »
Хм, защо не са сложили бордюр да очертава границата между двата вида настилки!?

4
Разни / Re: Парковете
« on: 27.01.2013, 15:31:52 »
Прави са си хората! София в покрайнините е заприличала на сметище!  :help:

Иначе мисля че парк между Младост и Дървеница би бил доста по-необходим.

5
...
Трасето пред Семинарията ще се полага наново, така че да се освободи място за четвърта пътна лента на Михайловски,
...

Дали ще има място за 4-та лента по Михайловски? Или ако преместят малко западната бордюрна линия ще стане. Дано да се задвижи този проект най-сетне, финансиране уж било осигурено чрез заема, проект имало още по-отдавна. И кръстовището при ТВ кулата го мотаха доста време, но го направиха за 0 време!

6
Това не е за учудване,
Понеже съм лаик по темата, бях останал с впечатление, че панелното строителство е по-скоро нискоетажно (9-12 етажа) та затова ме впечатли снимката от Москва и реших да я публикувам.

У нас няма панелки на повече от 8 етажа поради факта че над 9 този тип конструкция става много скъпа срещу анти земетръсно осигуряване. В източния блок панелките са ги ограничили на по 10 етажа по скоро поради естетически съображения. И сега в Източна Германия могат да се виждят тези чудеса. В Русия очевидно е още по-различно. Там студеният климат си казва думата, а не е тайна че многоетажните сгради се топлят по-лесно, особено ако не владееш топлоизолационната наука!

7
Естествено че не е само до парите. Лесно може да се намери начин да бъдат източени. Иска се по-първо потребност към красивото и желание. 

9
... няма общо със СОП друго освен, че при пресичането на двете отсечки е нулевия километър на магистралата.

Въпросът с километража на магистралата ми е много интересен! Ще си остане ли сегашната нула при Яна или ще я местят при СОП!?!?!

10
Отдавна не съм се включвал в дискусия, но да попитам: от обявлението за избор на изпълнител, което пуснаха преди близо година излязло ли е нещо? Бях чел в строителство инфо, че трамвая ще се почва след като се завърши кръстовището пред ТВ кулата!? Или може да го правят заедно с кръстовището Яворов-Михайловски?

11
Някъде в по-старите мнения се изнесе информация че в присъединителният ни договор с ЕС са записани една камара проекти, които трябва да бъдат изпълнени, иначе ще има санкции. Единият от тях беше именно тунела под Шипка и вярвам че ще го задвижат! Още повече че в действително има ускоряване на дейностите по всички важни инфраструктурни проекти!

Другото което ми е интересно от тази статия е информацията че АМ Хемус до В. Търново все пак ще си е магистрала, а не скоростен път. Явно още няма яснота относно това!

12
Преди време се чудехме, дали по новия мост над Люпчев ще преминават тролейбуси. Идеята за това не е лоша, тъй като продължение на трасето на сегашната ТБ 5 на юг през Младост 1 и 2, продължението на трасето на ТМ20 през Младостите 1А, 3 и 4 от една страна, както и удължението на МД1 през Малинов ще са чудесна предпоставка за преминаване на ж.к. Младост към изцяло електротранспорт. Нещо което сега е трудно за представяне.

Ето какво се казва в тази статия:
Quote
Монтирането на стоманената конструкция моста на бул."Андрей Сахаров"- бул."Андрей Ляпчев" ще започне в края на месец март. Това стана ясно след посещение на кмета на София Йорданка Фандъкова на площадката на СМК "Казичене", където се извършва пробен монтаж на части от връхната метална конструкция на моста.

Вече се прави заготовка на опорни монтажни кули, необходими за монтажа на мостовата конструкция.
По конструкцията на обекта от страната на "Младост 1" е завършено пилотното фундиране и устоя. От страната на "Младост 2" е приключило пилотното фундиране.
Изпълнена е канализацията по бул. "Андрей Сахаров" откъм "Младост 1", както и по бул."Андрей Ляпчев". Довършва се изпълнението на канализацията по бул. "Андрей Сахаров" откъм "Младост 2".
Монтирани са новите стълбове за улично осветление и за електротранспорт.

Мостовото съоръжение по бул. "Андрей Сахаров" представлява сглобяема конструкция. Предвижда се габаритът на съоръжението да бъде 9.50 м по една лента за движение ( 4.00 м) и тротоари по 0.75 м. Изпълнителят е Консорциум "Трейс-Виа".

Предвижда се трасето на сега съществуващия бул. "Андрей Сахаров" в кв. "Младост 1" и продължението на ул. "Свети Киприян" в кв. "Младост 2" да се свържат, като пресичането на бул. "Андрей Ляпчев" ще става чрез четириклонно кръстовище на ниво терен, а директното направление по бул. "Андрей Сахаров" ще се осъществява чрез преминаване на второ ниво над бул."Андрей Ляпчев".
Ще бъде продължен бул. "Андрей Сахаров" от бул. "Андрей Ляпчев" до ул. "Свети Киприян", като участъкът е с дължина около 550 м и габарит: пътно платно 14 м и два тротоара по 3 м.

Завършването на проекта ще осигури алтернативна на бул. "Александър Малинов" връзка между кварталите "Младост 1" и "Младост 2", с което ще се облегчи изключително натоварения трафик по бул. "Александър Малинов".

Строителството започна на 9 август 2011 г. Срокът на изпълнение е 240 дни и мостът следва да е готов през април-май.

Връзката между бул."Андрей Сахаров" и бул."Андрей Ляпчев" към момента се осъществява чрез триклонно светофарно регулирано кръстовище.

http://infrastructure.bg/show.php?storyid=1789464

13
Интересно, нали щяха да правят кръстовището на две нива при бул. България и Гешов чак със строителството на МД3, което "предвидливо" го пуснаха да мине точно оттам. Не че имам против от това решение - кръгово на второ ниво и бул България на ниво терен. Интересно как ще вържат локалното с тролеите!?

14
Очевидно основната разлика е липсата на лента за принудително спиране! Другите разлики са:
 -разделителна ивица от 2 м, вместо 3,5 за АМ
 -по малки радиуси на хоризонталните и вертикалните криви
 -по-големи допустими надлъжни наклони
 -по-тясна лента за движение - 3,5 вместо 3,75 за АМ

15
Aз мисля, че е по-добре работата да е разбита на по-малки поръчки! Така се увеличава броя на фирмите, които биха могли да участват, следователно - по-голяма конкуренция и по-ниска цена. Също така фирмите изпълнителки ще се гледат да не изостават една от друга. Така както се случва на МД2 например. Мисля че примерът там е положителен. Веднага ми изплува случая с А3 в Румъния, където Бехтел взе 415 км АМ през 2003 на веднъж. Резултатът след 10 години е плачевен!

16
И аз потвърждавам присъствие, където и да е нямам претенции стига да има място за всички! За 19:00 е ОК ! За трамвая също съм ЗА!

17
Надлезът при Кермен (лот 3) изглежда почти завършен. А по този при гара Завой (лот 4) изглежда че остава повечко работа, но до лятото, ще трябва да могат да го завършат.  Все пак частта от лот 4 между двата ямболски възела ще бъде пусната в едно с лот 3.

18
До колкото си спомням до края на тази година се очакваше да има решение на ЕК дали апликационната форма за АМ Марица ще бъде одобрена! Това е важно, защото както се знае АМ Марица се строи с пари от фискалния резерв, за което имаше специално решение на Министерски съвет. Някой да е чувал нещо по въпроса?

19
Тази вечер за първи път осветлението на бул. Цариградско шосе около парка Враня работеше! Стори ми се много светло, но за това със сигурност спомагаше и падналия сняг. За съжаление по-навътре в града има доста не работещи лампи, включително и на "новите" стълбове, монтирани над подземния паркинг към МС Цариградско шосе!

20
...... махането на трамвая пред Музея на Земята и хората ще опрости трафика по Черни връх.

 На къде повече. По 3 ленти в посока, а на кръстовищата 5 са сега ти колко искаш да станат 10 ленти в посока ли?

Идеята по-скоро е да има директна автомобилна връзка през подлеза от 5-те кьошета към ССС х. Хемус! сега такава няма. Ни вижам обаче къде ще отиде тролейбусната спирка в тунела при НДК при такова решение. А и не смятам че ще има кой знае какъв ефект!

На мястото на една трамвайна линия, която вози въздух

Така ти се струва, защото от там се влачат Българиите, ако пуснат единични ЧКД-та няма да е така!

Pages: [1] 2 3 ... 173