Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 434
1
Легендарната „Trace Grup“.

2
Готовата не напълно довършена първоначална версия на досиетата на икарусите.
Маркирал съм клетките на бракуваните икаруси с червено, но „Гугъл диск“ разпознава само еднотипно форматиране и въобще не визуализира червения цвят тук, а не визуализира и горната лента, в която е описано коя клетка за какво е. Ако си го свалите на компютър ще видите пълното форматиране. Също така предстои да вкарам ако намеря по-обстойна информация за масовия брак 2010/2011 и разбира се надежденските икаруси, които още не съм почнал. Голям проект е и е доста досадно, но мисля, че ще се получи.

3
Не са нужни толкова сложни системи. Нужно е всеки да си знае мястото и ролята и да се уточнява комуникацията и сигналите, както казва KRAKOMOBILA. Що се отнася до контактната мрежа не разбирам дали под незаземена имаш предвид с включено напрежение, но напрежението не е изключено, защото коловозът не е затворен. Когато отидох сутринта за 660, веднага след като го докараха на позиция за закачане в посока Централна гара премина самотен локомотив на БЖК. На 18-ти април пък, вижте ми снимките, на тях добре се вижда, имаше два срещуположни разминаващи се пътнически влака и трябваше да се ползват и двата коловоза.

4
Като си гледам клиповете от 18-ти април и на пръв поглед различавам две грешки. Първо виждам как на всеки колан откъм ж.п. линиите е имало работник, който да го държи далеч от вагона/платформата, а на тези от външната страна няма, което значи, че работниците са били наясно. На това видео ясно се вижда, че всички колани са оставени свободни. Второто е че няма насочвачи на върха на влака с жълт флаг, както беше на 18-ти април. Като трети проблем може да се добави е че кранистът е в затворена кабина и може да сигнализира за проблем с клаксона, както явно се е случило днес, но работниците не са разпознали сигнала му и се вижда, че този, който е най-близо до проблемния колан въобще не го идентифицира като източник на опасност, защото не прави нищо, за да го откачи преди фермата да се е завъртяла достатъчно, за да удари мрежата със сила. Трябва да има човек, който да стои на позиция, която да му позволява да вижда и да се извика навреме, когато има проблем. Трябва и по-прецизна комуникация с машинистите. Може би кранистът е свиркал на тях, а не на работниците.

5
Коментираме го в темата за доставката.

6
Със сигурност днес не беше най-доброто време, което може да се случи за тази дейност предвид гработевичните бури и усилването на вятъра. Мисля, че знам кога всъщност се е случило. Следобед отново се върнах да направя още някоя снимка. В 14:09 вкараха 673 в „Банишора“, но позицията беше доста нагорещена и пообиколих 15-тина минути, след което се върнах и очаквах, че скоро ще дойде следващ трамвай, но пак ми се наложи да чакам и тръгнах към велоалеята на „Рожен“, където има една дупка между дърветата и видях една дрезина, която стоеше точно на мястото, където скелето е ударило мрежата. Това беше някъде между 3 и половина и 4 часа.

7
Склонен съм да си мисля, че проблемът на въпросния участък е некачествено строителство. Ако проблемът беше разместената земя във връзка с изкопното строителство на метрото то няма причина само там да има системни размествания и пропадания. 

8
Като по чудо този път се бяха организирали по-добре и разтоварването беше започнало някъде след 10 часа. Аз дойдох към 10 и половина и 672 вече го изтегляха по трасето към „Банишора“, следваха го 660 и 684, но повече не съм оставал.

9
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 23.07.2017, 09:27:29 »
Не знам защо Жоро не го напише тук, но на мен ми отговори на ЛС, че докато 6 е до „Иван Вазов“ няма да има краставици там, защото отварящите се стъпала опират в бордюрите на пероните.

10
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 22.07.2017, 20:13:44 »
Ето и моят отговор:

11
Да обаче ако в изкуството е постижение да можеш да театрализираш, то в реалността възприемането на думата театър е точно обратното, така че в случая разочарованието е основателно.

12
Няма начин да има две пълноценни ленти за ляв завой към „Вардар“ там, неслучайно никой не ползва за тази цел по-външната лента. Има и още един абсурд, че никой не спира движещите се направо да изпреварят голямата колона преди кръстовището и да се кльопнат да чакат по средата, за да са по-напред. Подобно на кръстовището на „Вардар“ и „Стамболийски“, така и тук организацията е ужасна и в колплект със стълпотворението на пазара става съвсем зле. Трябва също така да се поставят и островчета по средата около ж.п. линията, за да е напълно изяснено кой откъде има право да минава и откъде не.

А иначе това с „умните“ светофари го отчетох още миналата година може би, бе светофарите на „Вардар“ и на „Мушанов“ са ужасно несинхронизирани, а ти като местен явно си забелязал и още проблеми.

13
Там нещата са изначално погрешни. Левият завой по „Вардар“ е много оборотен и не трябва да е самостоятелно в най-кратката фаза, но с това разположение на трамвайното трасе друго не е възможно. Трябвало е трамвайното трасе да е в южния край на булеварда и да е обособено. В такъв случай и на двата светофара на „Никола Мушанов“ и на „Вардар“ конфликтът на трамваите с колите ще се минимализира, което ще е много добре.

Проблемът в момента обаче не идва само от тази грешка, но и от абсурдното и проблематично разпределение на лентите. Тук се вижда, че има две ленти към „Възкресение“ в посока „Константин Величков“, а тук се вижда, че веднага след кръстовището двете ленти се сливат в една, която е с направление направо по „Възкресение“. Преди кръстовището с „Вардар“ лентите отново се разклоняват, за да станат една за направо, една за направо и надясно и две за наляво, но предвид, че най-дясната отвежда до автобусната спирка и пред „Аладин фуудс“ почти непрекъснато има паркирали коли, които я блокират никой не я полвза, а това често не е и възможно, когато колоната е плънта. Тази дясна лента е неоползотворима. Заради това никой не се реди за левия завой в двете ленти и фактически има само една лента за левия завой към „Вардар“, а аз даже се изненадвам и на това, когато го виждам сега на тези снимки, мисля че преди имаше само една лента за наляво. Често автобусите по 45 и 77 ползват по-външната лента, за да изпреварят колоната и мисля, че точно това се е случило в случая, но според мен има причина да се пипне малко толеранса между фазите за направо и за наляво.

14
Е хубаво изглежда „Кракра“ сега като не се виждат полюциите с найлоните и плякането с бетон до върха на релсите.  :D

15
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 22.07.2017, 08:37:04 »
Ми като липсата на нисък под е толкова голям проблем каква е причината до момента да няма смесено обслужване по 6 и 8 от крокодили?

16
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 21.07.2017, 19:52:54 »
1136 що е разкомплектован?
Какво му е разкомплектованото освен чистачката?

17
Както може да забележите 3015 е пребоядисан и е с малки стикерни инвентарни номера.

18
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 21.07.2017, 08:31:03 »
Нищо не ти разбрах. В „Люлин“ няма спирки без перони освен „бл. 539 ж.к. Люлин 5“ двупосочно и „бул. Д-р. Петър Дертлиев“ в посока към последната спирка. И двете се намират в зоната на необособеното трасе по „Д-р. Петър Дертлиев“. Всички спирки по „Панчо Владигеров“, до метростанция „Люлин“ и навсякъде по „Джавахарлал Неру“ имат перони. Както навсякъде другаде по старите трасета височината на перона е на нивото на глава релса, но с допълнителните стъпала това се компенсира успишно. А по 6 да се радват, че се отърваха от абсолютните бараки нереновираните 9хх, то е много хубаво всички стари български трамваи да се изведат от експлоатация, но няма да стане така изведнъж.

19
Нова пешеходна пътека в „Люлин“, на булевард „Джавахарлал Неру“ при хипермаркет „Фантастико“ точно тук! Има маркировка, но все още няма знаци.

20
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 20.07.2017, 15:49:29 »
Кюфтетата не изглеждат зле. Апетитна снимка е станала с 1226.  :D

Pages: [1] 2 3 ... 434