Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 421
1
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Today at 08:11:10 »
Ауу леле, свихте ми сърмите.  :D
Много добър подвижен състав сте снимали, супер сте. Аз си останах само с това, че видях 2160 по 94. А и също много чисто пред електронната табела на 2170 само да се сети някой да разкара тая глупост „БЕНАКС“ и да се напише Зоопарка - „Левски“ Г.

2
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 08:03:40 »
И много го интересува това един обикновен пътник. Каквато и да е  причината тя не може да оправдае лошият резултат. Пенделите са изключително неудобни трамваи с няколко сериозни грешки в дизайна. На първо място средната сакция, без значение от причината за това, не е нископодова. На второ апаратите на контролера пречат да се постави врата най-отзад веднага след неактивната кабина. На трето място изключително много е пестено от седалки, което е неудобно. Аз имам опит с 8 във вечерен час пик, пълни се много още от първа спирка и на „Константин Величков“ например е невъзможно да си намериш място, докато крокодилите в понеделник в началото на вечерния пик бяха с докрай запълнени седалки и съвсем малко правостоящи, което беше далеч по-добро от 5хх. И като добавка по-тежки са от Т8М-700, но имат същите тягови характеристики тоест изключително тромави са и те.
И за да прекратя офтопикът, в който навлязох искам да обобщя, че и Т8К-503 трябва да се движат към постепенно елиминиране и това, че са пенделни да не става причина този процес да се бави.

3
А тези тук кога са строени? Нямам директни впечатления, но по това, което виждам отвън ми се виждат доста некачествени. Не са направени с никакъв дизайнерски усет, изключително грозни и безлични са, а освен това фасадата им е в също толкова лошо състояние.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Yesterday at 20:10:21 »
Един от двамата титуляри на 2101, нарочно няма да споменавам кой, е познат с „накичването“ си, но това наистина е отвратително, дано го махне скоро.

6
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: Yesterday at 07:49:51 »
Хайде и от мен още малко крокодилски:
659 & 506 by Владимир Симов, on Flickr
659 by Владимир Симов, on Flickr
659 by Владимир Симов, on Flickr
674 by Владимир Симов, on Flickr
661 by Владимир Симов, on Flickr

7
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 25.04.2017, 18:16:14 »
Явно надписите са правени от съфорумци и/или от „Спаси София“, така че не се радвайте твърде отрано, че от ЦГМ/електротранспорта са сменили тертипа на работа  :laugh:

Иначе браво, стикерите изглеждат много добре
Е аз точно това казвам, това не е по инициатива на ЦГМ, СО, СЕ или който и да е друг. Това е по инициатива на ръководителите на проекта.
Уредбите си работят напълно добре.
А за  вътрешните електронни табели има ли надежда?

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 25.04.2017, 08:08:29 »
Еее, пропуснал си някои съществени неща.  :D
На първо време заради представянето на крокодилите и заради 2254 78/2 трябваше за хиляден път да остана на „Христо Ботев“ и „Клокотница“, но пък станаха някои хубави неща.
Ето тук най-старото и най-новото:
2849 & 1224 by Владимир Симов, on Flickr
Междувременно Ютонг-ите все така си се мърдосват по сервизите този път ВМС имаше и по 74 освен по 82, нещо което виждам за първи път:
2726 by Владимир Симов, on Flickr
След това в ранния следобед ги гредам вървулиците МАН-ове по „Константин Величков“, то от „Земляне“ гараж не е останал ама метана още си работи. :D
2730 беше също по 310:
2730 by Владимир Симов, on Flickr
А тук шофьорът на 2131 щеше да изтърве една женица чакаща на новата спирка, която направиха миналата година:
2131 by Владимир Симов, on Flickr

9
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 25.04.2017, 07:43:24 »
На тази снимка веднага след разтоварването обаче 659 не изглежда провиснал:

http://transphoto.ru/photo/990280/
На наличната единствена снимка от Базел в руския сайт също:

http://transphoto.ru/photo/459543/
А ето и 674:

http://transphoto.ru/photo/990275/

http://transphoto.ru/photo/886095/

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 22:41:31 »
Това беше за днес, за утре не знам. „Банишора“ си разписват нарядите, но попълват номерата на трамваите в последния момент, така че там е малко трудно да разбереш.

11
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 24.04.2017, 21:25:23 »
И след повече от три години да видим отново хубави трамваи в „Люлин“:
661 by Владимир Симов, on Flickr

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 18:21:25 »
Така е като събираме скрапта на Европа... :angry:
Не е вярно. Ти ако не си се возил аз се возих в 659 и 661. Не само, че наистина са като нови. Бих искал да благодаря, от свое и от името на целия град и патуващите с градски транспорт. Останах изключително впечатлен от изключително стриктното пригодяване на трамваите за българските условия. Няма нито една останала швейцарска лепенка с текст, има цялостни транспортни схеми, схема на линия 8, метални табелки с текст „За спиране и слизане моля натиснете бутона“ до бутоните, навсякъде има двуезичие, а на информационните стикери за аварийните бутони и ръчки е написано и на немски - старание, което досега не е било полагано за нито едно друго возило идвало в София втора употреба, а и 28 трамвая си е наистина солидна бройка, каквато не е била в София за еднократна партида от поне две десетилетия. За съжаление в София е голяма рядкост да почувстваш, че някой някога се старае, когато става дума за общественополезна дейност, но също така и за голяма радост и щастие днес се получвствах, че се случва точно това. Адмирации за свършената работа, надявам се да продължи така напред с всички 28, а Столична община и „Столичен електротранспорт“ да приемат насериозно репутацията, която трябва да оправдаят, за да ни служат тези трамваи добре и за да се поеме малко от малко пътя към превръщането на трамвайния транспорт, градския транспорт като цяло и самата ни столица като цяло в един по-добър град с повишаващ се стандарт на живот.

Иначе колите са:
659 - 8/4;
661 - 8/10;
674 - 8/9.

674 също е с разместени секции. Видях случая с 659 на „Възраждане“, но си помислих, че е неравност в трасето. Оказа се че не е. След това видях, че и 674 е така, но смятам, че е пределно ясно, че това е по вина на впечатляващите ни трасета. Да се покаже това на госпожа Фандъкова и да й се каже ето за това носите отговорност вие с безотговорното си отношение и с неотделянето на достатъчно средства, за да се нормализират ужасните ни релсови трасета. При 659 може да е нещо и от преработката на междурелсието, но при 674 не е от това, защото той беше с обозначение „U“, което значеше, че е готов с 1009 милиметра.

13
Изтрити теми / Re: Снимки (трамваи)
« on: 23.04.2017, 18:10:08 »
Ми ти какво искаш, свежи листа добре осветени от слънцето, нещо странно ли има, че изглеждат така?

14
Отправи питането си към mitakis, той е запознат с този район. Той беше споделил с мен идеята 26 и 27 да се върнат до автостанция „Илиянци“, 26 да се изведе от Мировяне, за да може да се синхронизира ефективно с 27, 29 се извежда напълно от града с маршрут Балша - гара Курило и се възстановява 87, което също така може да се случи и като трамвайна линия с още един чифт криви на „Рожен“ и „Илиянско шосе“, но да не навлизам в офтопик.

15
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.04.2017, 17:14:35 »
Проблемът преди всичко е че шофьорите не искат вратата да се отваря отляво надясно и това всъщност е известна грешка в дизайна, тъй като ако сте забелязали няма други возила с врати, които да се отварят отляво надясно, а и също така преработените врати при икарусите не могат да се отварят докрай. Спират се до вертикалната тръба до първия ред двойни седалки. Това ако няма тръба, която допълнително да ограничава кабината, което прави тролеят невъзможен за достъп на по-едри шофьори, ако има при преработена врата провирането е наистина сложно. Очевидно шофьорите биха искали половината първа врата да е в рамките на кабината, както е при ЗиУ или пък познат пример 3278, за което можеше да се помисли при модернизациите, заедно с идеята за леко изместване на задния панел на кабината по-назад, което да позволи изграждането на нов релсов механизъм за отваряне на вратата отдясно наляво и тя успешно да се събира зад гърба на водача, за което в момента не би имало възможност.

16
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 23.04.2017, 16:40:11 »
2712 пори здраво през „Ген. Владимир Динчев“ също от мразовития четвъртък:
2712 by Владимир Симов, on Flickr

17
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 23.04.2017, 15:55:49 »
Три горски:
2043 by Владимир Симов, on Flickr
2053 by Владимир Симов, on Flickr
2047 by Владимир Симов, on Flickr

Снимките, които не харесахте са подменени, мир да има.

18
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 23.04.2017, 15:31:28 »
Измръзвам само като ги гледам.
213 и 305 както винаги плътно прилепени като на хоро от петък:
3121 & 3105 by Владимир Симов, on Flickr

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 23.04.2017, 14:46:51 »
На мен много ми харесва снимката на 2513. Композирана е така, че го хваща в най-добрата му светлина, изглежда прав, хубав, а той по принцип има и хубава маска, пък и като цяло все още изглежда добре. Колкото до 2915 кърпената разпадаща се броня с парчета ламарина и нитове - класика в жанра.

20
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.04.2017, 14:35:50 »
А всъщност по каква причина бяха преустроени всички врати на такива с панти (и странни брави, сваляни кой знае от къде)?
По-ограничена близост на пътниците и водача предполагам. При релсовите кабини като отвориш вратата все едно няма никаква кабина, пътниците ще чуват всичко, което прави шофьора, какво говори по телефона и т.н. То точно това е една от основните причини шофьорите да искат кабини на возилата си - да са отделени от пътниците.

Pages: [1] 2 3 ... 421