Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 469
1
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: Yesterday at 21:48:12 »
663, 11, 19.2.2018 by Владимир Симов, on Flickr
Официално остана ли подвижен състав, който да не е минавал покрай пазара в „Красна поляна“?

2
Най-вече поради факта, че бях постъпил на работа, която не ми еставяше много свободно време разработването на големите проекти, които започнах в средата на декември се проточи твърде, твърде дълго. Е, крайно време е да представя един от тях завършен. Не бих искал да му правя реклама тук, защото статията е ориентирана най-вече към незапозната публика, но все пак, тъй като съм решил, че ще си отчитам дейността в тази тема ще покажа за какво става дума. Става дума за една не много дълга статия, чрез която отбелязвам знаковата 20-та годишнина от откриването на метрото в София. Можете да я намерите тук(свалете я за да видите пълното форматиране). Що се отнася до всичко останало в момента работя по обработка на целия фотофонд, който ще кача в Кайпарсвил транспортна галерия като снимки на промени по возилата след последното ми обновяване на галерията, което остана далеч преди два месеца и три дни. След като го кача ще ъпдейтвам и малките транспортни дневници, след което ще финализирам регистърът на промените по превозните средства за 2017 г. и ще открия новия за 2018 г. с ъпдейт за януари. До едно време през януари всъщност си водех редовно малкият транспортен дневник без да го въвеждам в Кайпарсвил транспортен портал, но още преди втората половина на месеца спрях да го правя. Помня голяма част от промените, но ще ми е трудно да въведа дати за всички, така че по-голямата част от датите ще липсват или ще са дадени приблизително. Междувременно почти довършена ми е и статията обзор на 2017 г., която също ще представя до края на месеца, а след това продължавам работапо историческия гид на подвижния състав от градския транспорт в София, по който работя още от октомври.

3
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Yesterday at 07:33:19 »
Впечатляващо, заличили са старите им номера.

4
Личното ми мнение е, че сега се затягат проверките за газове на автомобилите не заради проблема с екологията , а защото станаха много колите и взеха да пречат на властимащите и богаташите ! Не могат да ограничат достъпа до центъра , щото разбираш ли гласоподаватели !  ;)
Спорно доколко се затяга. Опитват се да хвърлят прах в очите на обществеността и да заблудят, че разбираш ли нещата ще станат лесно и бързо. Това не е така. Първо трябва допускането на автомобили до пътната мрежа да се съобрази с европейските екоизисквания, за която цел трябва това да е първо законно заложено и второ трябва да има повече хора, които да могат да си позволят по-нови и респективно по-скъпи коли, а икономическото израстване в това отношение, да не се заблуждаваме, ще е процес изискващ десетилетия, защото зависи от манталитета, а той в момента се основава на философията, че основната цел трябва да бъде парите да се въртят в кръг на приближени до властимащите лица и в никакъв случай да не се позволява някой много да забогатява без да може властта да се ползва от парите му, нито пък някой да инвестира твърде много за „общото“ благо, защото хората „не заслужават“ да им бъде хубаво, а това, както сами може да си направите сметката, възпрепятства всякакво материално, инфраструктурно и организационно израстване в обществото ни. И при положение, че всички знаем откога датира всичко това представете си колко ще е нужно, за да се промени. И на второ място, чак след до тук изброеното трябва да се борят бараките, които вече се движат. Поне аз така си мисля де. Разбирайте скоро промяна в тенденцията за преавтомобилизация водеща до прекомерно замърсяване на въздуха няма да видим.

5
Когато някой ощетява някого радикално трябва също толкова радикално след това да се „реже“ и от неговото. Трябва да има твърда ръка. Виждаме София докъде е дошла от „меки Марии“ в управлението си.

6
Не че много знам, но никъде по необособените трасета няма такава изолация, но само там дупките са толкова много и толкова големи. Защо по „Константин Величков“ или „Възкресение“ нама такива дупки? И там има разбира се, но са в значително по-малко количество и размер.

7
Положението между площад „Възраждане“ и в зоната на пл. „Македония“. Звучи ужасно, но всичко там трябва да се раздигне и да се поставят нови релси на нова основа, защото с пълненето на дупките около релсите не се получава нищо. Явно е че релсите са поставени просто ужасно и основата им е нестабилна. Няма място в София, където да има адекватна виброизолация, но няма и място, където разкъртеният асфалт около релсите да е в такива големи количества. То и целият участък от „Ботев“ от „Сливница“ до „Македония“ също е отвратителен.

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 405/N/2
« on: 16.02.2018, 09:06:39 »
Възможно е да имат някакви планове за изпращане на SL 232 в „Земляне“, например и 2854 да е само първият повторно изкаран на линия. Ще се види много скоро.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 14.02.2018, 16:36:01 »
Как при положение, че се говори постоянно за недостиг на подвижен състав, цяла серия трамваи е оставена "да си почива"?  :neznam:
Момент, нека уточним картината:
Закупуват се трамваи, за които се спори доколко са годни.(1) Когато става ясно, че проблемите им са много се абдикира от всякаква отговорност и трамваите се дават на новобранци без стриктни зачисления, не се оказва никаква поддръжка и се стига до ситуацията всеки идва, съсипва и след това оставя трамвая на плаца следващият да се оправя.(2) Някой решава се да се пръснат по няколко десетки хиляди за основни ремонта на четири от тези трамвая изразяващи се в подмяна на тапицерията, плоскостите и боята, без да се обръща почти никакво внимание на сериозните им технически проблеми(3) и накрая се решава целият модел да бъде спрян от движение без да е предварително решено каква ще е употребата поне на ремонтираните от модела(4), в комплект с което продължават да се дрънкат български таралясници и какво излиза, че античната трамкарска бракма е вечна, а цивилизованите трамваи нямат почва в милата ни столица.(5) Мисля, че не е нужен коментар.

Най-сериозният проблем са ремонтираните ремаркета. Едно защото са все така основен причинител на аварии и второ, защото 11 вече беше изцяло прехвърлена в „Банишора“, 8 също е в „Банишора“, никой не би пуснал динозаври с ремаркета в гората или по 5 и след всички тези уточнения липсват леки и забутани линии, по които да ги пуснат в състави, а и да е така те са се дискредитирали пред всички ватмани, така че пак ще ги оставят на новобранци и пак ще се постъпи в омагьосания кръг.

Аз си мисля, че щом въобще се движеха при пълната липса на поддръжка и неопитните ватмани, то значи все още има живот в тях и ако бих могъл да предложа нещо то би било да се бракуват половината, да се оставят донори и уважаемият господин Ганчев да се налегне малко и да наложи дисциплина за тези трамваи поне докато не се бракуват всички Т6М-700, пък тогава нека се бракуват и динозаврите. Също така ако така лансираната теория, че основните им проблеми идват от ремаркетата то би следвало да се представят по-добре соло, което значи, че спокойно могат да си излизат по тройката, а съставите Т6А2 да бъдат възстановени и пуснати по 10, но да имат твърди зачисление и ватманите да се грижат за тях. Мога да кажа и кои точно моторни динозаври със сигурност биха могли да се движат още освен ремонтираните: 1135, 1152, 1178, 1181, 1182 и 1215. И тъй като ремонтираните са четири стават точно 10 - 10 остават, 10 брак и донори, разпрегнатите състави Т6А2 се възстановяват и пускат по 10, а динозаврите по тройка, но новобранците да се учат качествено и да има зачисления.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 14.02.2018, 09:00:01 »
683 също е на линия, вероятно вече от две седмици.

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.02.2018, 22:40:14 »
Идеята е да се улесни работата на водача. Ако на дадена спирка няма хора отвън, но има желаещи за слизане вътре те да покажат на водача със светлина, зумер или и двете, че има пътници в превозното средство, които желаят да слязат на съответната спирка, защото така ще е по-лесно на водача да установи, че има желаещи да слязат отколкото да спре, да оглежда дали има желаещи за слизане и ако няма просто да тръгне и да изгуби своето и времето на останалите пътници или пък безцелно да отваря всички врати, за да навлиза студ през зимата и жега през лятото, което е проблем при возилата с климатици. Тук във форума има и цяла тема посветена на системите за заявяване на слизане - тук. Коментирали сме този въпрос надълго и нашироко.

12
Инвеститорът е „Топ Реал“ и мисля, че те имат офис отсреща в ниският бизнес и търговски център до „Технополис“ - жълтото блокче. Построиха я през 2015 и 2016 г. и мисля, че довършиха фасадата в началото на 2017 г. Не е нищо особено, странното е фасадното оформление, но определено не трябваше да я има. Всички инвеститори се борят със зъби и нокти за строителство около метростанция „Люлин“ е карето северно от нея около спортен център „Сиконко“ се е превърнало в кошер, а възможностите за паркиране там отдавна са под всякаква критика. Това категорично беше презастрояване ако под презастрояване имаме предвид сгради, които надвишават капацитета на околната инфраструктура.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.02.2018, 10:28:40 »
Простащина софийщина.  :hammer:

14
„Димитър Пешев“ няма да се оправи с кърпежи. Трябва всичко да се изрине и изкърти и да се построи наново върху нова основа. Само това би било някаква форма на решение, но очевидно никой в СО не би искал да инвестира в тази така западнала в инфраструктурно отношение част на София.

15
Не е до LED осветлението, а до цвета. Не е лъжа, че жълтият цвят се възприема като по-силна светлина от белия. Стария тип крушки с нажежаема жичка се предлагат и в бяло, както „змийската глава“ от първата снимка, но винаги ми се е струвало, че са изключително слаби. И за LED осветителните тела ми се струва същото.

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.02.2018, 23:07:03 »
Последните от тях доживяха пролетта на 2010 г., има и снимки.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.02.2018, 22:49:59 »
А тези ли бяха или някакви подобни, които вървяха за кратко по петицата с ремарке? Може и само един екземпляр да е бил, някъде 2000-2005 г.
Това са били предшествениците им. Немодернизираните Т4 от 2000 г.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.02.2018, 21:35:26 »
Направо си имаше редовно движение на линия на единични динозаври. 1135 неслучайно ми е любимец. Той беше последният динозавър по 8. Неговият случай беше, че беше дал някакви сериозни проблеми още в началото на 2012 г. и не се движеше някъде около година, но в един момент решиха да го стегнат и го пуснаха сам по 8. През 2013 г. беше неотменен „домакин“ там и по всичко изглеждаше, че се представя добре. 1136 и 1175 също се движеха единични по 8 редом с него през 2013 г. преди да се подпалят предните спирачки на 1175, след което го назначиха за пясък и преди да решат да дадат ремаркета на 1135 и 1136 и да ги пуснат по 11, което се случи някъде октомври 2013 г.

19
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 07.02.2018, 20:53:51 »
Хайде стига глупави празни дрънканици. Добри са новите номера, аз гледах снимките на 1605 в „Люлин“ споделени снощи и единственото, което ме дразни е че не са махнали старите номера. Да ви се дадат на вас инвентарни номера, табели и т.н. и почвате с глупостите.

20
Не са изкрадени, просто целият участък от „Сливница“ до автомагистрала „Люлин“ беше направен по отвратителен начин. Там няма нито една равна колекторна шахта, за лазлика от по-късно започнатият участък посока „Ломско шосе“, където няма проблеми, а малките квадратни шахти по края специално в източното локално на спускане към кръговото на „Царица Йоана“ не бяха вдигнати на най-горния пласт асфалт, също както и шахтите в самия кръг. Кажи, че е правено от „TRACE“ и не казвай нищо повече.

Pages: [1] 2 3 ... 469