Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 187
1
Идеи / Re: А 72
« on: Yesterday at 15:18:49 »
За целта трябва да се направи трета лента във всяко платно - при само една свободна за останалото движение никой няма да спазва бус лентата. :rolleyes: При сегашното положение обслужването на ползващите 72 така или иначе е трагично - в участъците  ВМА - Александровска и НДК - Орлов Мост има истинска блокада, след завършването на метростанциите ще се решат проблемите в първия участък, но не и във втория. :rolleyes:

2
Идеи / Re: А 72
« on: Yesterday at 12:31:33 »
Принципно идеята за линия от обръщалото на ВМА до Орлов Мост или Военна Академия не е лоша - няма проблем и в двата края да обръщат съчленени автобуси, почивката може да е на обръщалото на ВМА, то и без това се ползва само при ремонти и сериозни закъснения и почиващ автобус не би бил сериозен проблем. Друга възможност е обръщане на кръговото на Гешов и Св. Георги, но възниква проблем с почивката - на Орлов Мост и Военна Академия няма удачно място без да се затруднява движението. :rolleyes: Улицата е Велчо Атанасов, извинявам се за грешката. Натоварването на 72 в Редута е определено по-малко отколкото в участъка ВМА - Орлов Мост и претъпкани автобуси има заради задръстванията и свързаните с тях закъснения и наваксвания посредством движение без пътници. Най-уместно изглежда да има отделен автобус Плиска или Гео Милев - Военна Академия, който да избягва задръстванията и да е редовен, може би промяна на 9 или евентуално 75. :rolleyes:

3
Идеи / Re: А 72
« on: Yesterday at 10:29:35 »
Заради неравномерното натоварване и острите завои в Редута - между ВМА и Орлов Мост е претоварен и определено се нуждае от съчленени автобуси, но такива няма как да минат по сегашния маршрут в Редута поради завоите с много малки радиуси, а и там натоварването е значително по-малко. :rolleyes: Единственият реален вариант за съчленени автобуси с минимална промяна на маршрута е от Величко Атанасов директно по Атанас Узунов съответно в обратна посока от Атанас Узунов по Величко Атанасов, но вътрешността на Редута остава без транспорт. :rolleyes:

4
Идеи / Re: А 72
« on: Yesterday at 08:19:40 »
Пътникопотокът към Автобаза Искър е нищожен и няма смисъл дотам да ходи редовна линия със съчленени автобуси. :rolleyes: Най-смислено изглежда разделяне на 72 на две линии с удобна обща спирка за прекачване примерно Орлов Мост или Подуяне. :rolleyes:

5
Officium Triste - To The Gallows
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wBx22JM9P6s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wBx22JM9P6s</a>

Приятна успокояваща песен с интересен текст. Страхотно представяне на групата на November's Doom Days миналия ноември. :fan: :)

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 28.03.2017, 00:00:38 »
Между генератора и тяговите двигатели има блок за управление с логика обикновено на базата на микропроцесор или евентуално логически схеми в по-старите реализации и силова тиристорна или транзисторна част. Съответно логиката регулира тока и/или честотата на тяговите двигатели и по този начин оборотите им и дизелът и генераторът няма нужда да променят своите. :rolleyes:

7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 27.03.2017, 23:35:21 »
Нормално при дизел-електрическо задвижване се променят оборотите на тяговите електродвигатели с помощта на системата за управление, дизелът работи на постоянни обороти и замърсява далеч по-малко отколкото при чести промени. :rolleyes:

8
Има и по-сериозни проблеми - отварянето на врати извън спирките особено при трамваите, където много трасета са по средата на улицата в много случаи е опасно и може да се стигне до инцидент. :rolleyes: Ватманът може да отговаря на въпроси при нужда докато трамваят е още на спирката евентуално при по-продължително изчакване на светофар, в движение това не би трябвало да се прави, тъй като създава опасност - в София обособените трамвайни участъци не са много дълги и по трасетата има светофари. :rolleyes: Същото важи и за водачите на автобуси и тролейбуси. :rolleyes: При заблудил се пътник може да се изчака още 10-15-20 секунди за да слезе, ако превозното средство е тръгнало заблудилият се следва да слезе на следващата спирка. :rolleyes:

9
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 27.03.2017, 11:57:06 »
Проблемите с КПД, размерите и масата на електрическите машини и цената са валидни независимо дали превозното средство може да се движи само на ток или не. Екологичността също е сравнима - при дизел-електрическото задвижване дизелът работи на постоянни обороти при оптимален режим съответно замърсяването е минимално.  :rolleyes:

10
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 27.03.2017, 09:48:37 »
Хибриди се ползват от много години при големите кариерни самосвали с товароподемност над 100t както и дизеловите локомотиви. За автобусите ограничения са сравнително ниският КПД, големите размери и маса на електрическите машини в сравнение с по-простите трансмисии както и високата цена. :rolleyes:

11
Идеи / Re: А 78
« on: 26.03.2017, 21:44:50 »
Ако 78 минава по Тодорини Кукли, то се губят връзките на северната част на Левски с Лъвов Мост и Централна Гара и съответно ще се наложи някои блокове да вървят повече от километър.  :rolleyes: Също ТБ1 е кръгов в Левски и прехвърлянето на 78 би влошило обслужването на  блоковете около Кюмюрджиев поради излишната обиколка с тролея вместо прекия 78. :rolleyes:

12
Азбестът е добър за постилане на легла справка посещението на планетата Ентеропия от "Звездните дневници на Ион Тихи" на Станислав Лем. :)

13
Дано дойдат по-скоро за да може със състави T6A5 и T/B4D-M да се покрият всички титулярни коли и да има резерви, така антиките Дюваг ще излизат на линия само в изключителни случаи. :)

14
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 24.03.2017, 14:12:30 »
Два двупосочни курса на 84 са по-малко от 45 km. Дори с честите тръгвания и спирания по 84 електробусът би трябвало да измине с едно зареждане поне петорно по-голямо разстояние. :help:

15
Разни / Re: Футбол
« on: 23.03.2017, 20:31:46 »
И без Робен с Ники Михайлов на вратата нямаме шанс. :(

16
Поне към момента на първата поръчка е нямало, Братислава поръча нови трамваи след София. :rolleyes: Така или иначе да се закупуват само 13 различни нови трамваи е неоправдано. :rolleyes: Също Шкода са значително по-скъпи, съответно ще се закупят по-малко бройки. :rolleyes:

17
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 23.03.2017, 17:53:41 »
Важно е светещият надпис на табелата да се вижда добре - на снимката на 3638 изглежда доста блед. :rolleyes: На 3639 трябва да се оправи. :rolleyes:

18
Все пак имаха подписан договор в Бидгошч и вече бяха доставили два вагона, също бяха доставили вагон в Калининград и представиха такъв в Торун. :rolleyes: Шкода нямаше произведени бройки за тясно междурелсие изобщо. :rolleyes: По времето, когато общината подписа договора за доставка двата вагона в Бидгошч вече имаха около 8-9 месеца експлоатация съответно не вярвам  да не са били отстранени забелязани недоработки. :rolleyes:

19
Шкода нямат серийно произведени вагони за тясно междурелсие съответно не могат да участват в конкурсите. Не съм убеден, че е добра идея да поръчаме първата серия - има риск от конструктивни проблеми и недоработки. :rolleyes:  Също е целесъобразна доставката на вагони максимално унифицирани с наличните - спестяват се разходи за обучение на персонала, доставката на резервни части е по-лесна и евтина и т.н. :rolleyes:

20
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 23.03.2017, 16:59:45 »
Докато не пристигнат нови автобуси Дружба няма как да обслужва линиите без O345G - за 213 при сегашното разписание са нужни 9 съчленени автобуса, за 413 - 10, за 76 - 11, за 305 - 8, за 88 - 14, общо 52 титулярни коли в пик като трябват и резерви. :rolleyes:  С 10 O345G няма достатъчно резерви - трябва да оставят поне 15. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 187