Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 214
1
На дизел по Данаил Николаев през Румънското се получава доста дълго придвижване - около 4km. :rolleyes: Нормално би било да пуснат линии от Левски и Хаджи Димитър до Сточна Гара с курс съответно около 45 и 35 минути двупосочно с почивките и 3-4 коли по всяка от линиите с ляв завой от В. Левски към Дондуков на дизел. :rolleyes:

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 405/N/2
« on: 16.02.2018, 15:13:12 »
Като цяло 28 е подходяща линия за такива стари и амортизирани автобуси с две врати, сравнително малка площадка за правостоящи и голям брой седалки - пътниците се броят на пръстите на едната ръка, няма сериозни наклони както и задръствания. Виждал съм абсолютно празен 28 в Локорско, за сравнение в пристигналия след около 15 минути 20 се заеха около половината седящи места в събота ранен следобяд. Единственият проблем е, че може да се наложи аварийната да бие доста път до селата. :rolleyes: Другата възможност е редкият и слабо натоварен 29. :rolleyes:

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 405/N/2
« on: 16.02.2018, 10:12:54 »
O345G особено тези в Малашевци в сегашното състояние не са подходящи за силно натоварена линия като 111 - прекалено стари и амортизирани са. :help:

4
Може би ТМ18 до Хладилника с 1-2 допълнителни вагона. :rolleyes:

5
Други градове / Re: Враца
« on: 14.02.2018, 16:18:05 »
Автобус произведен през 2002г. няма как да покрива Евро 5, освен ако е направена смяна или сериозна модернизация на двигателя - Евро 5 стандартът е предложен през 2006г. и влиза в сила през 2009г. :rolleyes:

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 13.02.2018, 16:25:46 »
Музикалният 4103 няма ли скоро да ходи на ремонт?  :rolleyes: Миналата година напевът му беше доста по-силен от обичайния за T6B5 и се чуваше ясно през почти цялото време на ускоряване и забавяне. :rolleyes:

7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.02.2018, 15:20:15 »
Има и друга страна - дълготрайното превозно средство ще изисква няколко основни ремонта плюс сериозен обем редовна поддръжка, също разходът на енергия и първоначалната цена неизбежно ще са доста високи. Като резултат се оказва по-изгодно да се сменя автобусния парк на 10-15 години вместо да се таралянкат превозни средства по 30 години и повече. :rolleyes: Надали при електробусите ще е много по-различно. :rolleyes: Не е без значение и моралното остаряване. :rolleyes:

8
Живачните лампи харчат 3-4 пъти по-малко от тези с нажежаема жичка, все пак работят с газов разряд. :rolleyes: Натриевите лампи са по-икономични, тъй като нямат загуби в луминофора и спектърът на натриевите пари е във видимия спектър, почти изцяло в жълтата област. :rolleyes: Живачните лампи без луминофор излъчват предимно в ултравиолетовата област и се ползват главно за медицински цели. :rolleyes:

9
Пешев има сериозни проблеми с основата, подмяната на горния слой е палиативно решение за няколко месеца.  :rolleyes: Трябва нова по-сериозна основа за да издържи интензивния трафик от тирове. :rolleyes:

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 12.02.2018, 13:12:38 »
Дължината на захранващия участък не е кратна на разстоянията между спирките и затова не винаги възможност изолаторите да са в близост до спирките.  :rolleyes: Има и изолатори на пресечките с тролейбусната контактна мрежа. :rolleyes:

11
20 и 21/22 са сравнително редки и няма проблем още една линия да върти на Лъвов Мост още повече, че почивката на 86-А ще е в Малашевци. :rolleyes: От друга страна обръщането на Опълченска дава допълнителни връзки с ТБ1 и 5 както и автобуси 60 и 74 с пресичане и малко ходене. :rolleyes:

12
Пътуващите между Надежда и Обеля и до метрото в Обеля са твърде малко за трамвай с двойно- или тройносъчленени вагони на 5 минути, сегашният ТМ6 е напълно достатъчен в пик, евентуално при необходимост може да се подсили извън пик, предпразник и празник. :rolleyes:

13
ТМ20 се включва направо от депото, докато TM22 има значителен нулев пробег до Подуяне поне 25-27 минути, може би и малко повече.  :rolleyes: Съответно и на двете крайни спирки на ТМ22 първите коли са малко след 5.  :rolleyes: При ТМ20 до Захарна Фабрика и първа кола от депото в 4:13 няма никакъв проблем да има първа кола от другата крайна спирка около 5:15, което е напълно достатъчно - първите коли на повечето линии са приблизително по това време. :rolleyes:

14
Първата кола по ТМ20 така или иначе излиза от депото в 4:13.  :rolleyes: Удължаването на трамвая до Захарна Фабрика не налага по-ранно излизане - първата кола от Захарна Фабрика може спокойно да тръгва около 5:15. :rolleyes:

15
Продължаването на 20 до Захарна Фабрика наистина беше най-доброто решение - и без това се направи ремонт на Цар Симеон и имаше нужда само от около 200 метра трета релса в посока по К. Величков, две стрелки и четири кръстовки, също така щеше да подпомага по-ефективно 22 и да осигурява връзка на Захарна Фабрика с идеалния център. ТМ3 по Скопие осъществява връзка само с Централна Гара и няма как да е особено пълен, дори на 10 минути съответно интервал под 15 е неоправдан. Вариантът по Стамболийски и Ботев не дава особено удобни връзки и също няма смисъл да е толкова редовен, няма толкова пътници. :rolleyes: Трамвай на 5 минути с двойно- или тройносъчленени вагони към Обеля е обречен да бъде полупразен поради наличието на далеч по-бърза връзка с центъра посредством двата метродиаметъра - с обиколка по Жеков и Рожен няма как да се постигне близко времепътуване. :rolleyes: В момента ТМ6 пътува до центъра около 40 минути и дори при качествен основен ремонт на трасето по Рожен трудно могат да се вземат повече от 5. :rolleyes:

16
Интервалите на ТБ4 делник са приемливи - 11-12 минути пик и 16-17 извън пик, прекалено разреден е само предпразник, празник и късно вечер. :rolleyes: Проблем са неадекватните диспечери. :rolleyes:

17
Захарна Фабрика няма нужда от толкова редовен трамвай на 10 минути, както и Обеля от такъв на 5 - имат метростанции и съществуващите 3 и 6 са достатъчно редовни. Идеята за ТМ3 през Скопие вместо обиколката през Стамболийски и Ботев е добра - надали се ползва в Захарна Фабрика като довозващ до МС Величков.  :rolleyes: Предложеният 4 на практика съвпада със сегашния ТМ11 между Н. Петков и Илиянци.  :rolleyes: 7 е прекалено редовен за Обеля, а  и не е оправдано пускането на нови вагони по Рожен преди качествен основен ремонт, по-удачно е да се запази сегашният му маршрут. :rolleyes: 8 до Централна Гара не е лоша идея, но е по-смислено да обръща по Струга - два редовни трамвая на Хан Кубрат не са нужни, за 7 виж по-горе. :rolleyes: Линия Иван Вазов - Съдебна Палата не е особено смислена, по-добре е трамваят от Иван Вазов да стига до Централна Гара. :rolleyes:

18
Действията на модераторите подлежат на обжалване пред архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян както и пред католикос Карекин II Нерсисян, върховен патриарх на всички арменци. :)

19
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 08.02.2018, 11:05:40 »
Читави специалисти биха искали заплати поне на нивото на ръководството на ЦГМ и няма как да бъдат ангажирани - не може специалисти в държавна или общинска структура да вземат близки до тези на ръководството заплати, да не говорим за по-високи. :rolleyes: Трябва да се предвидят пари за усвояване от правилните хора. :)

20
Би трябвало да е възможно с по-дълбока метростанция аналогично на МД2 по Черни Връх - така наклонът ще намалее сериозно. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 214