Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 196
1
Други градове / Re: Враца
« on: Today at 15:57:50 »
Доколкото виждам цените на картите във Враца са адекватни и редовно ползващите градски транспорт най-вероятно си купуват такива. :rolleyes: Увеличението на цената на билетите прави картите по-атрактивни и не би трябвало да намали сериозно приходите на дружеството. :rolleyes:

2
Достатъчно е да се сипе асфалт и един индиец да премине по участъка с подскоци за да го уплътни.  :fan: :) В България се прилагат революционни технологии в пътните ремонти. :fan:  :)

3
Можеше посредством правилно разполагане на бабуните и хлътналите места да се подобри организацията на движението, и без това са в изобилие на това кръстовище - при последното преасфалтиране е ползвана уникална нивелета. :) :fan:

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 21.06.2017, 09:59:54 »
За Песи до Орландовци първо трябва да се ремонтират трасетата по Граф Игнатиев и Каменоделска, също ТМ18 с такива големи трамваи ще е полупразен при сегашния интервал. :rolleyes: За да се пуснат по ТМ4 трябва да се ремонтира трасето по Цар Борис III и да се синхронизират ТМ4 и ТМ5, като евентуално 18 се разреди или закрие. :rolleyes:  Повечето линии с индийци като 10, 79, 119 и т.н. могат да се обслужват с качване от първа врата и служител на Общинска Полиция с палка до шофьора за да го защитава и да пречи на гратисчиите да се качват без превозен документ. При такъв вариант може да се пуснат читави автобуси. :rolleyes:

5
От изграждането на участъка Яна - Джъмбо пострадаха собствениците на една от къщите в Горни Богров, която е на завой с ограничение 40km/h. Когато трафикът посока София минаваше през селото в къщата често гостуваха камиони.  :)

6
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 19.06.2017, 10:35:42 »
И коя сериозна фирма би направила съвместно производство с Трамкар, което няма перспективи за пазар освен София максимум в бъдеще Пловдив, Варна и Бургас?  :rolleyes:

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 19.06.2017, 10:32:04 »
В коя част на маршрута и по кое време е била тази проверка? :rolleyes: В северната промишлена зона 79 се ползва от работници и служители освен бежанците и може да има курсове, в които повечето пътници да са редовни.  :rolleyes: По Ботевградско може да има известен брой редовни пътници от живущите в блоковете, но в Христо Ботев надали изобщо има редовни пътници.  :rolleyes: В центъра, по Цариградско и т.н. нередовните пътници определено са по-малко като цяло. :rolleyes:

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 19.06.2017, 10:22:17 »
4103 е станал много музикален - вчера сутринта пътувах с него и напевът му беше доста по-силен от обичайния за T6B5 като се чуваше отчетливо почти през цялото време на ускоряване и забавяне, не само при ниски скорости. :fan: :)

9
Има линии до крайните квартали, при които е неизбежно последният курс да е към центъра, тъй като превозните средства трябва да се приберат в гаража примерно 72, 74, 94, 280, 309, 310 както и крайградските обслужвани от гараж Малашевци.  :rolleyes: Също ТБ 1, 6, 7 и 9 трябва да се приберат в гараж Надежда съответно последните курсове са към центъра. :rolleyes:

10
294 има смисъл само като кръгов маршрут или примерно до бившето обръщало на 102 до източния вход на Зоопарка - блокадата на Г.М.Димитров в участъка от кръстовището с Цанков и Кл. Охридски до 4-ти километър не позволява спазване на разписание съответно на практика не се подпомага 280. :rolleyes: С три разпокъсани коли може да се изпразни още малко, но за да подпомага ефективно 280 трябва да се изведе от блокадата.  :rolleyes:

11
Трамвайното трасе в тунела е много разбито и е по-добре да се изчака основният му ремонт в близките месеци преди да се пусне ТМ6 за да не се амортизират излишно трамваите.  :rolleyes: Стесняването на Патриарх Евтимий около бъдещата метростанция не позволява ляв завой от Левски на съчленен тролейбус. :rolleyes:

12
Във всички случаи е по-добре да се сгъстят 85/285 и 86, които осъществяват преки връзки без излишни обиколки през промишлена зона със затихващи функции и слаб пътникопоток вместо да се таралянкат полупразни автобуси през такава зона - удължен 309 би бил почти празен между МС Хан Кубрат и Сточна Гара дори при сериозно увеличение на колите съответно се получава голям ненужен пробег. По принцип цигановоз 79 е достатъчен за История Славянобългарска. Удължаване на 309 до МС Хан Кубрат ще създаде връзки на магазините и работещите предприятия с метрото при увеличение на интервала в пик с около минута и има смисъл, но по-нататъшно такова би довело до разхищение на пробег за полу- до почти празни автобуси. :rolleyes:

13
При такова удължаване на 309 ще са нужни три допълнителни коли за запазване на интервала и натоварването на линията няма да е равномерно - в Надежда ще е полупразен до почти празен заради дублажите, по История Славянобългарска ще е почти празен заради малкия пътникопоток в района. По-смислено е да се подсилят 85/285, които правят по-удобни връзки и не обикалят.  :rolleyes:

14
Удължаване на 309 не е добро решение за редовен транспорт по Хан Кубрат - твърде обиколно и бавно е, времепътуването от Хан Кубрат до Лъвов Мост ще е почти половин час срещу около 15 минути с 285. :rolleyes: Задръстванията на Сточна Гара особено на излизане от К. Стоилов към кръговото не са по-малки от тези на Надлез Надежда.  :rolleyes:

15
Удължаване на 309 до МС Хан Кубрат принципно има смисъл като бърза връзка на промишлената зона и магазините с метрото, но няма читаво място за обръщане наблизо. Удължаване до Свобода е неоправдано - курсът се увеличава с около 15 минути в посока и дублажът с 86 става твърде голям, съответно при подсилване на 309 за запазване на интервала автобусите ще са полу- до почти празни в Надежда за сметка на по-прекия и бърз 86. :rolleyes:

16
До Телевизионна кула курсът се удължава с около 10 минути в посока съответно ще трябват шест пикови коли, а и потокът по Цанков е сравнително малък. 294 до 4-ти километър е неефективен, тъй като се забива в тежките задръствания по Г.М.Димитров и спазването на разписание в пик става почти невъзможно съответно на практика не подпомага 280. :rolleyes:

17
За 294 алтернативната възможност е двупосочно по Г.М.Димитров до бившето обръщало на 102 вместо до Площад на Авиацията, така се избягват тежките задръствания, но курсът се удължава с около 10-12 минути двупосочно съответно ще трябват поне пет коли в пик, а и в горната част на Г.М.Димитров автобусите може да са полупразни поради по-малкият пътникопоток и дублажа със 102. :rolleyes:

18
Промяната на 294 е уместна - избягва задръстванията по Г.М.Димитров и осъществява връзки с едноименната метростанция и университетите, също така интервалът е що годе адекватен. :rolleyes: Сегашният 122 е явен въздуховоз дори празник, единствената смислена промяна би била евентуално обединение със 123 примерно БПС - Лифт Симеоново - Хладилника или Г.М.Димитров - Лифт Симеоново - Хладилника с интервали 15-20 минути през деня и около 30 нощем. :rolleyes:

19
Вече има официално съобщение. :)

https://www.sofiatraffic.bg/bg/news/2647/za-avtobusni-linii-no-4-1

20
24 е крайградски автобус и трябва да остане на Автостанция Орландовци, не да се забива в задръстванията на Надлез Надежда и да достига до периферията на центъра.  :rolleyes: Пътуващите от Надежда до История Славянобългарска са малко и не е оправдано да се губи връзката с Лъвов Мост и Централна Гара.  :rolleyes:По-скоро има смисъл 309 да стига до МС Хан Кубрат, но няма удачно място за обръщане. :rolleyes: Подковообразни маршрути има и сега примерно 10. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 196