Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 209
1
Имам спомени от детството за Чавдари 11Г5 по 48. :) На снимката трябва да е 41. :)

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 08.12.2017, 15:32:33 »
Наистина височината на пода на БГ дараците е само с няколко сантиметра по-голяма от тази на чешките T4, T6 и  техните модификации и модернизации. Конструкцията и на двата типа талиги не позволява сериозно понижаване на пода. :rolleyes:

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 08.12.2017, 11:05:36 »
Наистина присецванията на БГ дараците при тръгване и спиране и лашкането са подчертано некомфортни. В конструкцията не са взети мерки за намаляване на тези проблеми, да не говорим за предотвратяване. При T/B4D-M/C, T6A2(SF), T6A5, T6B5, Inekon, PESA системите за управление и талигите са далеч по-добри и няма подобни проблеми. :) За водачите БГ дараците с неудобен контролер без сервозадвижване също са неудобни. :rolleyes:

4
Може да се разшири малко кръстовището на ул. 197 за да могат автобусите да обръщат удобно и безопасно, около станцията на лифта са оградени частни терени и няма да е лесно да се направи ново обръщало. :rolleyes:

5
Автобуси / Re: Karsan JEST (1640)
« on: 06.12.2017, 11:00:00 »
101 е почти невероятно да има 30 души - между Централна Гара и Надлез Надежда се дублира от няколко по-редовни линии, в северната промишлена зона има доста сериозен дублаж със 79 и 100 с тройно по-малък интервал в делник пик. Също 101 виси в задръстванията между Надлез Надежда и Централна Гара за разлика от посочените две линии, 79 се задържа само на Сточна Гара, 100 практически няма задръствания по маршрута. :rolleyes:

6
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 05.12.2017, 17:42:13 »
8 минава през тунела на НДК и Патриарха, които са в доста лошо състояние, също в Гоце Делчев около последната спирка има неравности и пресичането с трамвайната линия на Графа е проблемно. :rolleyes: 4 минава по улици в лошо състояние в Хаджи Димитър като закърпения оттук оттам Макгахан, неравните Петлешков и Хитов и т.н. 11 минава по неравностите по Списаревски и Амстердам. :rolleyes:

7
Автобуси / Re: Karsan JEST (1640)
« on: 05.12.2017, 17:31:01 »
По линия 93 делник и празник при лошо време подобен бус би бил подходящ - веднъж в дъждовна събота пътувах за работен обяд в ресторант Воденицата и в 93 имаше максимум петима пътници и в двете посоки по целия маршрут.  :rolleyes: Празник при хубаво време може би биха били необходими допълнителни курсове за нормално обслужване с такива малки бусове. :rolleyes:

8
На книжовен полски е приблизително Ууджь. :)   Изговорът на Ł подобно на българско твърдо л се счита за архаичен (Ł aktorskie) в съвременния език се е наложил този аналогичен на w в английския, ó е старополско дълго о, което в съвременния език се изговаря у.  :)

9
Нормално е да има възможност за възражение срещу отчуждаването - в противен случай могат да се загубят ценни стари сгради, които не бива да бъдат събаряни, а трябва да се оставят да рухнат сами като къщата на Георги Димитров и Петър Дънов на Опълченска, която беше спасена с усилията на БСП особено д-р. С. Станишев. :rolleyes: София загуби прекалено много ценни сгради като старата обувна фабрика на Опълченска, старото тролейбусно депо на Сточна Гара, кино Сердика и т.н. Трябва да има истински паметници на културата, които да сипят тухли, мазилка, отломки и т.н. :rolleyes:

10
T6A5 е по-добре да обслужват натоварената 22 в състави вместо да се съсипват с ненужни врати от другата страна само и само да вървят по въздуховоз 23.  :help: Трамваят в сегашния вид няма как да има сериозен пътникопоток докато не се удължи до Младост 3 - минава през промишлени зони с малък пътникопоток, Дружба 2 има по-удобни автобуси както и ТБ4. :rolleyes:

11
Не е удобно за вървене пеша, но и обръщането на автобуси в края на разделителната ивица е проблемно.  :rolleyes: Ако промяната е продължителна по-скоро може да се помисли за разширяване на кръстовището на ул. 197 за да могат автобусите да обръщат нормално. :rolleyes:

12
Обръщането в края на разделителната ивица изглежда проблематично, а ако има паркирани коли може да се окаже и невъзможно - ширината на двете платна заедно с разделителната ивица е около 17 m, радиусът на завоя на единичен автобус около 20. :rolleyes:

13
O345G в Малашевци са прекалено стари и амортизирани за такава тежка линия като 111 със сериозни пътникотоци и тежки задръствания. :rolleyes: Дори миналите основен ремонт техни събратя в Дружба вървят по 88 и 413 с по-умерено натоварване особено втората и рядко излизат като оперативен резерв по най-натоварените 76 и 213. :rolleyes:

14
Странно защо граничните проверки на влаковете са толкова дълги - при отиването ми до Букурещ и връщането миналата седмица автобусите минаха без проблем за по-малко от половин час. :rolleyes: Би трябвало около половин час да е напълно достатъчен - не вярвам влаковете да са претъпкани. :rolleyes:

15
Преди няколко дни пътувах с междуградски автобуси на Транс 6 до Букурещ за фестивала Metal Gates и обратно и времепътуването беше около седем часа и половина и в двете посоки с две доста дълги почивки в Плевен и Русе и полупразни автобуси. Цените на билетите са 52лв еднопосочен и 82лв двупосочен. Може би все пак е по-добро решение. :rolleyes: Има и аналогични автобуси на Груп Плюс, но са в по-неудобно време. :rolleyes:

16
Разположението е оптимално за метро - така има по-голям брой седящи места в сравнение с варианта с по един ред седалки от всяка страна без да се намалява вместимостта. При два реда седалки от всяка страна вместимостта пада с над 20%, което е критично при интензивните натоварвания в пик. При варианта с два реда от едната страна и един от другата има по-малко седящи места и по-малко място за правостоящи, вместимостта също пада. :rolleyes: Метрото е транспорт за обслужване на големи пътникопотоци и затова планировката трябва да позволява максимален брой правостоящи при достатъчно седящи места. :rolleyes:

17
Делник по 20 се движат предимно състави T6B5, рядко има единична кола. Празник пътникопотокът намалява и не са нужни осемосни вагони или състави.  :rolleyes: Не е уместно да се пускат в центъра грохнали контакторни антики при положение, че има далеч по-прилични и по-съвременни вагони с тиристорно управление. :rolleyes:

18
Най-добре би било колата от 25 да подсили 26 празник, разпокъсаната празнична кола на 26 да стане целодневна, да се добави кола на 29 извън пик и празник и двата автобуса да се синхронизират в общата част на маршрутите. Така повечето квартали биха имали транспорт до Илиянци на около 25 минути. :rolleyes:

19
Saturnus - Softly On The Path You Fade.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Kbuftpqs9dc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Kbuftpqs9dc</a>

Страхотна балада и невероятен двучасов концерт на датчаните четвъртък вечерта в Букурещ. :fan:  :) Между другото вокалът на групата е шофьор в градския транспорт на малък град. :)

20
mediar да подаде жалба до архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

Pages: [1] 2 3 ... 209