Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - AGENT 006

Pages: [1] 2
1
Придварително ще се извиня ако пиша в неправилната тема.

СО говори, че се планирала някаква интермодална връзка между станциите „Сливница“ и „Обеля“. Някой би ли разяснил нещо повече? За връзка с жп. линията за Драгоман ли става дума?

2
Изтрити теми / Re: Велоалеи
« on: 03.10.2017, 13:39:03 »
Но аз не съм минавал покрай Министерство на финансите, а между „Неофит Рилски“ и „Патриарх Евтимий“.

3
Изтрити теми / Re: Велоалеи
« on: 03.10.2017, 10:39:19 »
Аз се движих по „Г. Раковски“ в неделя в посока НДК, но не ми направи впечатление дясната лента да е така сериозно орязана. Може и да съм останал с погрешно впечатление, но ми се струва, че и двете ленти оставаха пълноценни въпреки велоалеята.

4
Много пъти съм споменавал за моята транспортна администрация и мисля, че след като най-сетне тази година тя достигна своя най-добър вид, след две предхождащи години разработка е време да я представя и публично.
„Кайпарсвил транспортна администрация“ е организирано водене на информационна база данни за подвижния състав на масовия наземен градски транспорт в София базираща се на воденето на подробния и обстоен отчет на подвижния състав, наречен още специален отчет(СПОТ) и се състои от три елемента:
- Малък транспортен дневник(МТД) - записки за всички промени по возилата помесечно, които публикувам във Фейсбук страницата „Кайпарсвил транспортен портал“.
- Регистър на промените по превозните средства(РППС) - главният регистър, който включва списък на подвижния състав през годината като срещу всеки инвентарен номер стои графа, в която се записват промените случили се с въпросното превозно средство през годината и времето, по което са се случили. 
- База данни на подвижния състав - допълнителен информационен фонд съдържащ списъци ориентирани към воденето на по-специфична статистика и хронология на циклични промени по возилата като основни ремонти и преномерации, реклами по возилата и други подобни.
РППС не включва информация за тролейбусния транспорт. Причината е че във времето на възникването на идеята за тъй наречената транспортна администрация липсваше идеята за изграждането й като публично достъпна, а аз познавам наизуст тролеите и тролейбусния транспорт, поради което не са ми необходими записи, за да проследявам и хронологизирам промените в него. Отчети на промени по тролеите обаче присъстват в МТД, така че записи не липсват, просто те не се водят по същия начин и винаги може да бъде изготвен РППС и за тролеите.
КТА функционира чрез воденето на ежедневни записи за промените по превозните средства(малкият транспортен дневник), информацията от които се ползва за оформянето на РППС, който се обновява ежемесечно с информация за всичко случило се до края на предходния месец.

Информацията в малките транспортни дневници и регистрите на промените по превозните средства се повтаря, но и допълва! За по-добро придобиване на представа за промените по возилата следете не само големите регистри, но и малките транспортни дневници!

Това, което представям сега е РППС за 2016 със записани всички промени до края на ноември.
Вижте го тук(актуално към момента на първоначалното публикуване).
Проблем е че GD не разпознава цялото форматиране, така че предстоят някои промени с декемврийския отчет, но няма да допусна неясноти и объркване.


Това, което предстои е изграждане на единна връзка между списъците и регистрите, които ще бъдат качвани в „Google Drive“, Фейсбук страницата „Кайпарсвил транспортен портал“ и „Кайпарсвил транспортна галерия“(галерията ми във Фликър) или по-точно:
- предстои да изложа правилника, по който определям кои от промените по возилата(в РППС се записва всичко дори и съвсем дребни и краткотрайни детайли) записани в РППС биват определяни като належащи за заснемане(имам такъв разбира се, но той е отнесен към хартиената форма на администрацията и би имало сериозни разминавания и неясноти за дигиталния й формат);
- да поставя към всяка от промените записани в регистъра еднозначни знаци дали са определени като належащи за заснемане и всъщност заснети ли са или не належащите за заснемане сред тях;
- да поставя текста с належащите като хиперлинк в РППС, който да препраща към съответната снимка качена в КТГ в случаите, когато въпросната промяна е заснета, а в противен случай това ще се пояснява като текст в скоби или оцветяване на съответния текст в червено;
- да престана да водя МТД във „Кайпарсвил транспортен портал“ поради лошата прегледност и някои ограничения налагани от политиките на социалната мрежа(да го кача и продължа да го провеждам в „Google Drive“);
- да дигитализирам МТД и РППС за 2015 г., както и всички списъци за базата данни на подвижния състав, които съм правил от 2014 г. насам и да ги кача в „Google Drive“;
- и накрая ново оформление на закачената публикация в КТП, където ще пусна линкове към всички файлове в „Google Drive“.

Очаквайте в най-скоро време някои от списъците към базата данни на подвижния състав за събития от тази година като вече готовият списък за всички събития свързани с рекламите по возилата, стартовият списък на подвижния състав за 2017 г., всички 12 файла на МТД от 2016 г. и други.

Следете редовно тази публикация, за да сте наясно с промените и новите файлове, които предстои да кача.


Правилник за работа на дигиталната транспортна администрация от 2016 г.

Папка специален отчет и регистри на промените по превозните средства.

Папка малки транспортни дневници.

Папка база данни на подвижния състав.

Оцветените в зелено задачи са вече изпълнени.

5
Искаш да кажеш 2027/2028.

6
Предлагам това да стане тема, в която да се коментират всякакви видове самоинициативни преудсройства от страна на водачите като преграждане на кабините, лепене на фолио по стъклата и т.н. прейстройства, които са били и продължават да бъдат основен обект на спорове в много теми на форума. Прехвърлете дискусията от темата за снимки на трамваи тук, благодаря.  :)

7
Булевард "Македония" трябва да се реконструира изцяло. Нови тротоари, нова настилка, без паважа и ново трамвайно трасе. Ако е възможно автомобилните локални платна да се разширят, а в празното пространство в периферията вляво и вдясно на трамвайното трасе да има велоалеи, но това е встрани от темата иначе наистина е подходящо да се изгради зелено трасе там.

8
Не съм съгласен с начинът, по който се организира конкурсът "Снимка на месеца". Качват се прекалено малко снимки, които не отговарят на реалната картина на постваното през месеца и се толерира един и същ стил на снимане от почти едини и същи потребители. Настоявам в конкурса да се обръща внимание и на дребните фотографи, а не само не тези с "възвишените пейзажи". Нямам против тези снимки, но в конкурса трябва да има място за всички, а в момента няма и когато попитам Emperor защо, той ми отговаря, че организира конкурса така, защото само такъв стил снимки се харесват и имат шанс за победа. Аз пък си мисля, че в случая не е толкова важна победата.

9
Клипът не тръгва.

10
Надявам се, че ще оцените подобна тема.
Вчера прекарах малко време на автостанция "Изток" и ми направиха впечатление някои неща. Проблема със съсипаната оградна мрежа около трамвайното трасе, липсата на огради на тротоарите и произлизащото оттам неправилно пресичане е един, но смятам, че тук става дума за нещо повече. Транспортният възел автостанция "Изток" според мен е изграден под всякаква критика. Липсва директна връзка на селските линии с ТМ 22, дори и А 90 не контактува с нито една друга линия и въобще цялостната организация е такава, че подлезите са по-скоро неудобство, въпреки, че осигуряват безопасност на пресичащите. Според мен философията "имате безопасно място за пресичане, трябва да го използвате" не е достатъчна и за европейска страна в 21-ви век е логично да се иска не само безопасност, но и удобство, което конкретно на това място липсва. Би ми било интересно как се решават проблемите с междутранспортните връзки и мобилността на пешеходците в градовете в "белите страни". Също така, често съм се замислял и за булевард "Възкресение", че би било многократно по-добре да се слеят автобусното и трамвайното трасе от южната страна на булеварда и по този начин да се осигури безпроблемна директна връзка между трамваите и автобусите, както и значително облекчение на автомобилния трафик.

11
Изтрити теми / Re: Новини от София
« on: 16.11.2014, 13:37:48 »
http://no-comment.bg/bg-face/gradskiiat-transport-tyrpi-seriozni-promeni-ot-dogodina-vijte-kakvi-tochno.2248
"Приятни" изненади за разширението на метрото догодина.
Quote
Метрото налага корекции в маршрутите на някои линии

След като догодина най-сетне ще бъде пусната дългоочакваната отсечка на метрото до аерогарата и Бизнес парка в София, се очаква градският транспорт да претърпи сериозни промени.

Промените предвиждат да се  оптимизира довозването на пътниците до метрото, но е съмнително доколко ще е ефективно, ако първо и спешно не се промени тарифната система от “плащане за прекачване” на зонално, или изчислено според времето пътуване.

Представяме ви схеми на предложените корекции в системата за масов градски транспорт, съобразена с новите отсечки от метрото.

Нови линии!

Автобуси

65А – кв. Манастирски ливади – МС Витоша – Зоопарк
108А – ж.к. Люлин 5 – МС Люлин – МС Сливница – ж.к. Люлин 1
113А – ж.к. Младост 2 – МС Балан – ж.к. Младост 4
310А – ж.к. Люлин 5 – ж.к. Люлин 7 – МС Западен парк – ж.к. Люлин 10 – МС Сливница – ж.к. Люлин 1
505 – ж.к. Дружба 2 – МС Дружба – бул. Христофор Колумб – ул. подполколвник В. Златарев – МС Софийска Св. гора – ул. подпоручик Й. Тодоров – ул. Н. Бончев

Трамваи


6А – ж.к. Обеля – МС Бели Дунав – ж.к. Свобода – кв. Триъгълника – МС Хан Кубрат
8А – ж.к. Люлин 5 – МС Вардар – ж.к. Западен парк

Тролейбуси


411 – ж.к. Дружба 2 – МС Дружба – ж.к. Дружба 1 – гараж Искър

 

Линии на градския транспорт, които ще претърпят промени

Автобуси


10 – обхода се премества до МС Софийска Света гора
65 – скъсява се до ж.к. Гоце Делчев
76 – скъсява се до ул. Гурко и СУ и се пренасочва по ул. Бяла черква, бул. Арсеналски и по бул. Черни връх по маршрута
84 – началната му станция вече е автостанция Гео Милев и минава по бул. Шипченски проход и бул. Христофор Колумб по маршрута към Терминали 1 и 2
98 – съкращава се до Зоопарк
111 – съкращава се до ж.к. Младост 4

Трамваи


11 – съкращава се до кв. Триъгълника и МС Хан Кубрат
19 – съкращава се до кв. Триъгълника и МС Хан Кубрат

 

Линии на градския транспорт, които ще претърпят промени само в разписанието

 

Автобуси


108 – най-вероятно интервалът ще се увеличи, особено в извънпиковите часове и празнични дни
113 – най-вероятно ще се скъси интервала, за да може да довозва/извозва по-ефективно
204 – най-вероятно ще се скъси интервала, за да компенсира закриването на А76
213 – най-вероятно ще се разреди до интервал от 18-20 минути в час пик
280 – най-вероятно ще се разреди
285 – ще поеме колите от закрития А85
294 – най-вероятно интервалът ще се скъси
310 – интервалът ще се увеличи, за да се балансира с 310А
604 – интервалът най-вероятно ще се скъси, за да довозва ефективно в ж.к. Дружба

Трамваи


6 – интервалът ще се увеличи значително, за да балансира движението с ТМ6А
8 – интервалът ще се увеличи значително, за да балансира движението с ТМ8А

Тролейбуси


4 – интервалът ще се увеличи малко, защото новата линия 411 ще се обслужва от четен брой коли (най-вероятно 2), взети от Тб4

12
Няколко добавки от мен:
"Стария плац" - гараж "Надежда";
"Шкода плац" - гараж "Искър";
"Базата на смъртта" - база "Левски";
"Kipersville bridge" - надлез "Захарна фабрика";
"Мостика" - моста "Чавдар";
"Kiper плац" - обръщателно колело ж.к. "Люлин" 3;
"Пътят за Старата школа" - улица "Търново"("Люлин" 8 и 9);
"Източния край" - обръщателно колело ж.к. "Дружба" 2;
"Trans west" - "Царица Йоана" по цялата си дължина(маршрутите на землянските автобуси за "Люлин" и "Обеля", каратските за 42 и 54 и тези на "Тея Травъл" към техния гараж);
"Кросуей" - надлез "Надежда".
Мисля, че за момента тези 10 са достатъчни, да не ви затормозявам повече. :D


13
То пък какво има да гори в тази "сграда" тя е само цимент и тухли. може би дограмата до колкото я има, тя е май дървена  :( :neznam:
Дървената дограма си стои. Забелязал съм, че то страната на улица "Вишовград" има една решетеста метална врата към партерния етаж, която не ми изглежда особено сигурна и може би някой е действал оттам. А относно това какво е имало да се запали там възможно е да е имало нещо докарано от някого по някаква причина. Не трябва да се забравя, че подобри сгради са доста привлекателни за клошари и дори нещо дребно би било достатъчно да се разгори огън, да подпали дограмите и нататък ясно. Би било добре да се помисли наистина за този блок, защото липсата му първо няма да предпоставя подобни ексцесии и ще се отвори място за още няколко тролея.

14
Изтрити теми / Re: T6B5(4101-4137)
« on: 14.06.2014, 10:17:26 »
За виенето от електрониката на покрива ли говориш? Същият звук се чува и от други модели трамваи(няма да визирам конкретно, за да не става оффтопик) и от тролеите(икарусите).

15
Изтрити теми / Re: Мнение за форума
« on: 10.05.2014, 09:27:02 »
Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
От 1650 до 1674 са 24, а не 25.

16
Всички от най-новите състави са оборудвани с висящи кожени дръжки. И една подробност, която ни беше убягнала, най-новите зелени имат и втора хоризонтална зелена ивица над вратите, която тези от 2012-та нямат.

17
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=5188.msg100009272#msg100009272
Мисля, че това и заформилата се дискусия по-добре ще се върже тук.  :)
Смятам проблема коментиран в темата за авариите за принципен, който може да възникне за всякакъв/и друг/и автобус/и и всякакви други превозни средства и ако се пише в съответните теми за тях би се заформила дискусия, която да възпрепядства прегледността на съответните теми, както всъщност става в темата за авариите, благодаря.

18
Заради лумпенягите пътуването отново беше ад. 20 дебили блокирали цялото кръстовище на СУ, заради което всички тролеи въртяха на Одеон. Принудих се да ходя пеша до Оборище, но междувременно движението било пуснато и се разминах с цяла върволица от 3-4 двойки и поне толкова единици посока НДК. И на СУ се започна едно чакане..., таблото показваше ТБ1 след 41-, ТБ2 след 52 минути. След трийсетина минути дойде четворка и в нея стана мазало. На паметника Левски и Бяло море останаха хора на спирките. Просто нямам думи. Откъде накъде двумилионен град ще се съобразява с двадесетима идиоти, които блокират едно от най-възловите кръстовища в града, защото ми тръгнали правителство да свалят. Още повече, защо тролеите продължаваха да въртят на Одеон при положение, че движението беше вече пуснато!? Що за жалка организация имаме след като и при най-малкия проблем настъпва хаос в транспорта, превоз се чака по 40-50 минути и хора остават по спирките?!

20
Изтрити теми / Re: Graf&Stift/MAN (1801-1808)
« on: 04.07.2013, 14:53:44 »
Те и да са работили последния път, когато са включвани, като толкова ги включват сега не може да се очаква нещо подобно според мен.

Pages: [1] 2