Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 300
1
Бандажите им  не са подходящи  за движение по ЖП мрежата. Също така скорости над 70 км/ч също не са препоръчителни. На камиони скоростта по магистрала е по висока .

2
По сега действащото разписание тб 5 го взима за горе-долу толкова. Тогава тб 10  :devil:

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 20.09.2017, 10:23:52 »

Интересно е кои са в по-добро състояние. Ти пишеш, че зелените, които са за брак не са минавали никога ОР. 1355, 1759, 1343, 1641 минаха относително скоро такъв.
Според мен бракуването на зелените е прибързано, защото ако утре например започне ремонт на бул. България и трябват 10 съчленени автобуса за 7ТМ, то няма откъде да бъдат взети, освен от Дружба.
Oсвен товa ще има и няколко месеца 5тм заради реконструкцията на трасето по Борис III.

Иначе нека си зададем резонният въпрос защо изброените от теб плюс 2502, 2531 и 1647 минаха ремонт, вместо тези 8 предвидени за брак зелени.  :neznam:

6
Забавно / Re: Снимки
« on: 20.09.2017, 10:04:42 »
Това не е толкова ненормално, предвид че тази снимка (за 22) е от Шипченски проход и там тм 22 минава само от и за депо. По-скоро е трябвало да снимат тм 20.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 20.09.2017, 10:03:12 »
Да де, но докато О 305Г са на 111, в Малашевци светят маслото на 15 години по-новите О 345Г. Къде е логиката...

8
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 20.09.2017, 10:01:45 »
Е как да не се занимава. Колкото се занимава с наземен автотранспорт и електротранспорт, толкова се занимава и с метро. Кой продава карти за метрото, кой проверява редовността - ЦГМ.

9
Сменяше се само горният ред. Долният - Централна гара за 213, 313, 413 и 305 беше стационарен. На всички линии го имаше това. Таблата на 345Г са доста занемарени и е рядкост това да работи, но тук-таме още се забелязва култовият надпис Ж.К. Дървеница 2.

10
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.09.2017, 14:51:00 »
1701 щъкаше по улиците около депо Искър по обед.

11
Пипани са фазите на светофарите на Ситняково/Гео Милев и Ситняково/Оборище. Онзи ден задръстването по Оборище беше до Черковна.

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.09.2017, 23:19:32 »
Бракуваните до момента зелени за 19 години ба линия нямат нито един ОР. Може би не е чак толкова зле предвид че са минали през 83, 11, 204 и 213.

13
Гениално. В средата на седмицата, когато учебната година е започнала в 10 ч. Това гарантира значителна посещаемост и никой освен обичайните посетители, които и без друго висят в гаража и няколко случайни лентяи  няма да отиде.

14
E, aко са изпълнени с прибрани коловози, вместо стрелки, както е на много места по света, няма да е толкова драматично.

15
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 17.09.2017, 23:09:44 »
Миналата седмица забелязах 8003 да зарежда на бензиностанцията на Д. Николаев да птичия пазар.

16
Разни / Re: Поздрави
« on: 17.09.2017, 10:08:54 »
Честит празник столичани!

17
При все че в Малашевци има едва 10 Конекто - НЕ.

18
Екпанзията на тб1 към Левски Г изпъди 75 от там.

19
Никой не игнорира и не мрази никой, когато си постоянно на работа и ти е изнервено, трябва да си постоянно съсредоточен в нещо е неприятно да ти висят на главата и да те занимават откронено с глупости. Има една линия на нивото на 1-ва врата зад която трябва да са всички за да има видимост при завой вдясно, никой не го спазва висят си на главата на шофьора, говорят по телефона, питат за информация, сърдят се че закъснява и какво ли още не. Както бях писал и преди и на най-готините хора им се случва ако цял ден те занимават с глупости в работата по някое време естествено почва да те дразни и да игнорираш. Чисто човешко е, така е устроен човека.

Именно това е разликата между професионалиста и обикновения карач. Единия има за цел само и единстввно да достогне крайната си цел, докато за другия е важно и по какъв начин ще стане това и дали повече хора ще са доволни.

20
5 години горе-долу, като удължението на 10 се дължи на закриването на 14.

Pages: [1] 2 3 ... 300