Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 179
1
Ще може ли в крайна сметка темата "Градският транспорт в Англия" да бъде преименувана на "Градският транспорт във Великобритания" или "в Обединеното кралство"?

2
Старите трамваи са собственост на Столичен електротранспорт и би следвало те да си ги реставрират. Единствено ДАКа и Шкодата 9Тр са отговорност на сдружението.

3
Същото би било, ако сега някой у нас реши да произвежда автобуси с марката Чавдар, а всъщност вече имаме подобен случай, когато някакъв бизнесмен реши да внася лаптопи от Тайван и да им слага надиси Правец, след което да ги продава тук.
Никой не държи правата за името Чавдар, така че ако някой реши, може да произвежда автобуси под тази марка. Иначе лаптопите Правец си се продават, но са малко скъпички. Пуснаха даже дектоп, таблет и смартфон.

4
Наистина много неприятна новина. Макар че не знам до колко е новина, тъй като в канадския форум още на 20-ти март са споделили, че 152 е бил нарязан. Жалко, че точно най-уникалният експонат не можа да бъде спасен. Огромни благодарности все пак на сдружението за неимоверните усилия, които полагат.

До колкото знам в Дейтън има един BBC, който не се движи и се използва за части. В Едмънтън също има няколко останали. Може би някой от тях може да се закупи, но едно е да го докараш от Ямбол, друго е от другия край на света.

5
Има достатъчно място ако се намали шрифтът. Много по-полезно е името на дестинацията да е с по-едър и четлив шрифт, отколкото да пише квартал ли е, град ли е, село ли е.

6
Защо се връщат ж.к. и кв.? Нали се видя и от анкетата тук, че мнозинството смятат тези частици за ненужни.

Като прочетеш Гоце Делчев може да значи и булевард, може да значи и квартала. Същото е и с Васил Левски, Христо Ботев, площад и бул. Македония и т.н.

Дестинациите в почти всички случаи са квартали. Ако по изключение дестинацията е булевард или площад, тогава може да се добави пл. или бул. на табелата. Заради 1-2 частни случая е глупост на всички табели да се изписват безсмислени символи.

7
Други градове / Re: Сливен
« on: 10.04.2018, 17:23:49 »
В transphoto се е появила снимка на един от ремонтираните тролейбуси. На снимката изглежда доста добре, дано ремонтът наистина да е бил качествен.


http://transphoto.ru/photo/1098687/

8
Други градове / Re: Сливен
« on: 06.04.2018, 00:28:41 »
Как изглеждат? Ще бъде много интересно да видим снимки. Също така, 201 окончателно остава единствената тролейбусна линия, нали така?

9
Други градове / Re: Сливен
« on: 05.04.2018, 23:33:20 »
Видях два тролейбуса по линия 201, която се обслужва едновременно от тролейбуси и автобуси.
Рециклирани тролейбуси ли бяха? В една статия пишеше, че вече били в движение част от рециклираните Шкоди.

10
Без разписание, без маршрут, без никаква допълнителна информация. И с толкова дребен шрифт, че в тъмното повечето хора няма да могат да го прочетат, особено частта на английски. :fan:

11
Има табела зад първа врата, която върши същата работа и дублирането ѝ на предното стъкло е абсолютно ненужно.

12
Емо, вече ти го казах веднъж, но ще се повторя, защото явно отказваш да чуеш. Твърденията ти, че към теб има организирана хейтърска кампания на личностна основа, са меко казано смешни и граничат с някакво психическо състояние. След като мнението на хората очевидно е силно негативно спрямо действията ти, може би трябва да се замислиш дали ти си крив, или всички останали грешат. Не познавам нито теб, нито Iskar, нито имам нещо общо със системата на градския транспорт, т.е. от цялата ситуация нямам никаква лична полза. Просто съм на мнение, че в европейска държава в 21 век е пълен абсурд и цигания да се слагат хартиени, пластмасови и каквито и да е допълнителни табели по стъклата на превозните средства. Даже да оставим естетическия въпрос настрана, един милион пъти се обясни, че табелите първо противоречат на ЗДвП и второ при никакви обстоятелства не са по-видими от заводските табели. Жалбите ти имаха успех само и единствено благодарение на това, че България е държавата на абсурдите. Във всяка държава с нормално работещи институции жалбата ти щеше да отиде в кошчето, а и вероятно специалист щеше да работи с теб.

13
КЗД е една паразитна комисийка, която пилее публични средства и е необходимо да бъде закрита. А пластмасовите табели на превозни средства с работещи електронни такива са направо без коментар. Такава цигания няма никъде не само в Европа ами и в Азия.

14
На 23-ти март в Секешфехервар са били представени първите 15 от общо 100 нови автобуса за унгарската армия. Автобусите са разработени от държавната компания Currus Zrt. и са произведени в завода на Икарус в Секешфехервар. Автобусите са на шаси Volvo B8R и имат различни конфигурации на салона - за превоз на войници, за превоз на ранени или щабен, като има възможност в рамките на няколко часа да се преоборудва според нуждите.

http://sony872.blog.hu/2018/03/23/honvedsegi_currus_ariesek_atadoja#gallery-1521827146_5

15
По това време Чепеларе вече е град. Интересно, че линията е с номер 2, значи е имало повече от една линия.

16
Ами явно не ги решава той нещата. Ако не той, друг ще ги върши същите простотии. Поне да се уреди с хубава длъжност и заплата.

17
Подготвя ли се пускане в крайна сметка?

18
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.03.2018, 20:36:45 »
С батерии. Yutong не знам да предлагат модел с кондензатори.

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 18.03.2018, 20:43:49 »
Кратък клип по темата електробуси от Дойче Веле. В момента в Германия масово се закупуват електробуси, за което правителството е предвидило финансиране от 1 млрд. евро. Според репортажа 1/4 от доставените в Берлин 45 Солариса имат проблеми със зареждането, а останалите успяват да изминат средно 150 километра през лятото. През зимата говорителят предвижда, че още в 11 часа автобусите ще имат нужда от презареждане. Tъй като отоплението на салона от батериите съществено съкращава пътуването между зарежданията, Соларис предлагат като допълнително оборудване дизелов двигател за отопление. Журналистът нарича кампанията по закупуване на електробуси "безсмислица за милиарди", която не носи ползи за околната среда, а залъгва хората. Швейцария е сочена за пример, където се експлоатира доказалата се с десетилетия технология - тролейбусът.

http://p.dw.com/p/2u9xp

20
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 15.03.2018, 00:20:29 »
Останах с много добро впечатление от 2919. Скоростите му влизат леко, двигателят е доста тих и вози меко даже по Първа българска армия. Може би е бил постегнат наскоро, защото и настилката на пътеките е сменена с черен балатум. Конкретно този автобус е на светлинни години от всеки О302. Все се надявам МАНовете да минат сносен ремонт и да тръгнат на витошките линии.

Pages: [1] 2 3 ... 179