Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 167
1
Tи постави всички екземпляри под един знаменател и предизвика дискусия.
"барачките" ги разкараха някъде май 2015-та... ;)

2
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 29.04.2017, 18:53:49 »
Аз ги смятам така нещата: 64 км проводник * 890 кг/км * 8,60 лв/кг (цена на скрап) = 489 856 лв. Ако приемем, че има 20% изтъняване на проводника, тогава цената става 392 000 лв. Това е само медният проводник, останалите елементи от КМ ще увеличат цента. Нямам представа какви са разходите по демонтаж, но не мисля, че са над 100 000 лева. Затова и на мен цената от 202 500 лева ми се вижда занижена.

3
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 29.04.2017, 18:40:32 »
Колеги, по-сериозно моля. Следете руския сайт. :D

http://transphoto.ru/photo/1013332/

4

Не стига, че табелите на китайците са миниатюрни, ами е решено да изписват "квартал" с цяла дума? По-добре да пише само "Бенковски" в средата на табелата.

5
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 28.04.2017, 11:12:07 »
Но пък от друга страна 416 си работи нормално с неговите талиги. Трамкар вече едва ли са в състояние да произведат нови талиги, а и да бяха едва ли има смисъл, но не може ли да се преправят съществуващи талиги?

6
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 28.04.2017, 00:37:03 »
1808 пресен ли пресен :D:
По-скоро попретоплен. :D

7
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 27.04.2017, 09:32:44 »
На няколко пендела не могат ли да им се измислят нормалнорелсови талиги и да тръгнат на 23? Поне да влязат реално в употреба като пендели.

8
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 26.04.2017, 14:22:20 »
Новите парчета от сушилник за съдове върху фаровете на 2101 са покъртителни. :help:

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 26.04.2017, 12:31:52 »
Схемите се сменят с едно движение за няма и минута - ламарина, която може да се завърта от двете си страни.
А това дали ще се прави? Защото знаем как нашите ватмани не могат да бъдат накарани да вършат каквото и да е било действие, което не е свързано пряко с движението на трамвая.
След като бъдат сменени говорителите ще спре ли този дразнещ звук идващ от тях?

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 26.04.2017, 01:09:59 »
А какво ще стане със схемите на маршрута на осмицата когато трамваите тръгнат и по други линии? Второ питане, камерите (ще) работят ли? И последно питане, табелите кой ги е програмирал?

П.С.
Коментар на Мартин Карбовски по повод новите трамваи:
Quote
Новите софийски трамваи са на 27 години.

Демокрацията е на 27 години.

27 годишни реновирани трамваи у нас бяха представени като иновация в транспорта.

Реновирана иновация - някакви такива думи се вмъкнаха в репортажите като кукувица в чуждо гнездо.

Ние думите за нищо ги нямаме.

Преди 27 години мечтаехме за свобода и просперитет.

След 27 години получаваме нови-стари трамваи от Швейцария.

В цялата работа няма нищо страшно и лошо. Просто сме бедни. Вече не произвеждаме трамваи. А и швейцарските са хубави, казват.

Но има един ужас - фанфарите.

Получавайки стари трамваи ние чуваме фанфарите на радостта от това. Медийно ръкопляскане. Славословене за иновации. Убеждението, че това са хубави, прекрасно разкошни трамваи от Швейцария. Убеждението за просперитет и успех, остарели с 27 години.

Трамвай, специално направен от Швейцария за България - в него има една кукувичка, която излиза на всеки 27 години и вика на българите : "ку-ку, ку-ку...".

А българите - ръкопляскат. Свири духова музика. Речи на кметове. Речи на посланици. Шеги за зелени краставици.

Ку-ку, вика кукувичката. Иновативна кукувица, пиеща мозъка на българите. Ку-ку!
http://www.lentata.com/page_9462.html

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 25.04.2017, 21:01:54 »
Забелязах, че говорителите в салона получават някакво смущение и издават доста неприятен звук. На моменти е по-силен даже от задвижването на трамвая. Иначе са доста тихи трамваите и изглеждат почти като нови. Похвално е, че се използват бутоните за отваряне на вратите, но ще трябва време докато хората свикнат. Някои се сещаха и използваха бутоните, но други тичаха от врата на врата. Зачудих се защо има бутони за отваряне на дръжката на стълбите, гледащи към вратата. Тези бутони ми се виждат почти неизползваеми. Информацията вътре в трамваите е на ниво, лошо впечатление ми направи само схемата с маршрута на осмицата, където спирките са само транскрибирани, а не преведени на английски. Фандъкова каза, че имало договорка трамваите да останат в зеления си цвят. Има ли някакъв срок за тази договорка? Мисля, че жълто и синьо ще им стои много по-добре от това зелено. Не знам в останалите как е, но в 674 не работеше уредбата.

12
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.04.2017, 10:08:23 »
Когато сключиха концесиите
Говоря за 3105, 3106, 3114, 3119, 3302, 3311, 3337, някой по-паметлив може да се сети и за други.

13
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.04.2017, 01:43:37 »
Е как разбра, че е на кирилица, като в номерата се използват букви, общи за кирилицата и латиницата? Иво, лепенките "Столичен електротранспорт" се появиха през 2007-ма, не са кич, ами корпоративна политика. Рекламите на Кен ги сложиха през април 2008-ма, 2606 замина за ремонт в края на 2008-ма, снимката е от този период. Шофьорът кара с отворена врата, тоест едва ли по-късно от септември. Тикет системата може да ограничи допълнително периода, не помня кога се появиха апаратите за таксуване. Пак търсите под мухата слон, ясно си личи от кога е снимката.

14
Какво значение има какъв модел са патрулките след като основното действие, което се извършва в тях, е подремване? Трябвало е да ги избират по удобство на седалките, да са падащи назад, с възглавничка...

15
Нали си наясно че при този сценарии ще останат допълнително 20 бр. О 305 (Г) и О 302Т в движение.
По-добре така отколкото 140 китайски трошляци, които след 5 години ще са в същото състояние като О 305 и О 302Т.
Иначе да, чудесен тайминг. Когато сключиха концесиите бракуваха Икаруси след ОР, сега прекратяват концесии, когато в автото няма достатъчно годни за движение автобуси.

16
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.04.2017, 00:33:41 »
Още по-късно. Съдейки по външния вид на 2606 и рекламата на задния тролей годината е 2008-ма, някъде между април и заминаването на 2606 за ОР. Вероятно през летните месеци заради отворената предна врата. Също така се вижда, че в 2606 има тикет система, което автоматично изключва периода 2000-2004. Също лепенките "Столичен електротранспорт" се появиха доста по-късно, през 2007-ма.

18
Литекс моторс фалираха. Дотук беше с Грейт уол "Made in България".

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.04.2017, 13:28:38 »
Поколението младежи е възпитавано от поколение възрастни. Извинявам се за офф-топика.

20
Заповед на ЦГМ, един имбецил е пуснал жалба, че нямало "ухо" на табелите.

Pages: [1] 2 3 ... 167