Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 172
1
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: Yesterday at 15:36:16 »
Още 2 заминаха, разминах се с тях на ИЕЦ. Единият мисля, че беше 8026.

2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 20.09.2017, 22:45:20 »
400 000 евро е прекалено ниска цена за електроавтобус. Солов тролейбус от нормален производител върви около 450 000 евро, електроавтобусите със сигурност са чувствително по-скъпи.

3
Ако водачите си гледаха работата, както ти призоваваш, нямаше да има нужда от тази тема.

4
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 19.09.2017, 15:35:54 »
Много е неприятно, че Софбус24 не работи. Ползвам го ежедневно и според мен е най-бързият и удобен начин да се проверяват виртуалните табла.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 19.09.2017, 10:25:30 »
Не знам как бракуват зелени толкова смело при положение, че още има 305-ци в движение и че много от БМЦ-тата са в предаварийно състояние.

6
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 15.09.2017, 23:58:02 »
А въобще сигурно ли е, че тези МАН-ове са по-добре от О 302 Т? Аз наскоро се водих на такъв МАН и не останах с такова впечатление. Същият шум, че и повече, миризма на нафта вътре, пода се размества. Видимо някои О 302 Т изглеждат по-добре, като 1521, 1537, а пък и седалките са им по-меки и удобни и като че ли са по-тихи. Нека някой по.запознат да каже дали е така и кое от двете е по-запазено и по-надеждното.
Разбира се, че е сигурно. МАНовете са позанемарени, но все още не са минавали основен ремонт и след като се постегнат могат да се движат още няколко години. 302-ките са минавали основни ремонти и вече са с изтекъл ресурс, плюс това са с изключително висок под и са по-неекологични.

7
Други градове / Re: Враца
« on: 15.09.2017, 13:46:10 »
Дружеството само не иска да си помогне. Ако имаше управленски капацитет нямаше тролейбусен транспорт да е в това положение.

8
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 15.09.2017, 13:35:55 »
Очевидно логично беше МАНовете да отидат в Земляне, където да заменят най-грохналите автобуси в София по витошките и крайградските линии. Вместо това отиват в Дружба, където имаше излишък на автобуси, и където почти няма крайградски линии. За пореден път Столичен автотранспорт ни удивяват с извънземна логика.

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 14.09.2017, 13:50:01 »
Един камък добре, но цяла купчина? Колко тона камъни са необходими, за да държат вратата отворена... Пък и това според мен трябва да е забранено, едва ли е добре за вратата да се държи отворена насила.

10
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 14.09.2017, 12:47:22 »
Много ми е любопитно каква е ролята на тази каменна кариера в 2617.

11
Когато шофьорът няма билети или просто по някаква причина отказва да ти продаде и контрольорът те глоби 40 лева, понеже в тази ситуация си бил длъжен да слезеш от автобуса на пуста спирка без павилион за билети в радиус от 2 километра, за да чакаш 20+ минути следващия автобус с надеждата, че неговият шофьор ще благоволи да си изпълни служебните задължения, тогава най-често хората се освобождават от задължението си да ползват градски транспорт в полза на личен автомобил.

12
Много ми е интересно как водачите ще продават дневни карти - ходещи банкомати трябва да станат може би? И как ще ги "подпечатват" за конкретната дата е интересен въпрос.
Точно както на запад, пример от Холандия:

13
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 01.09.2017, 18:38:16 »
В ранния следобед видях аварийната на Дружба да дърпа един зелен по Цариградско. Не можах да разчета номера, но мисля, че беше малашевски.

14
На последния си курс водач на МТК по 86 спря на Сточна гара, за да си купи бира, която започна да консумира след Балкан стар. Преди това мина с такава скорост по разбитата ул. Резбарска, че е изненадващо как автобусът запази целостта си. Разбирам, че е жаден и изморен, но действията му са доста непрофесионални.

По-рано шофьор на Икарцедес не изпълни последния си курс на линия 6, подминавайки без да спира всички спирки между Сточна гара и Банишора.

Междувременно продължава масовата практика тролеите на ТБ1 да се движат с грешна дестинация и неработещо оповестяване на спирките.

15
Забелязах, че някои туристически влакчета в Слънчев бряг се движат с невалидни регистрационни номера - с областен код Б. При това положение дали тези влакчета имат задължителните гражданска отговорност и технически преглед и дали плащат данъци за тях?

16
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.08.2017, 15:15:13 »
Ще се вземе повече от салона, липсата на 3-те седалки най-отзад не е болка за умиране.

17
От космоса личи, че Дондуков е поредният некачествен, ако не и най-некачественият "ремонт" откакто Фандъкова е кмет. Още по-отчайващи са гласовете, които вместо да изразят възмущение и несъгласие, призовават да чакаме да свърши ремонта и да не хейтваме прекрасното изпълнение.

18
Тези тролеи отиват все повече към брак. Дали обаче ще бъде потърсена отговорност от някого задето тролеи след основни ремонти за десетки хиляди не могат да се движат на собствен ход, а в редките случаи, когато се движат, се запалват? Че никой началник няма да го отнесе ясно, но поне да закрият най-после тази черна дупка за пари Левски.

19
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 20.08.2017, 07:57:53 »
При пребоядисване се сваля старата боя не само в Унгария, ами и в Полша. Даже и в уж изостанали страни като Украйна са открили песъкоструйката. Ако тези не изглеждат като нови кажи ми като какво изглеждат:

Унгария:



Полша:
 
 
 

Примери колкото искаш, но нямам време да ги търся.

20
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.08.2017, 22:49:36 »
Личи си, че не сме бяла страна не по възрастта на превозните ни средства, а по мърлявото ни отношение спрямо тяхната поддръжка. Швейцария, Германия, Унгария значи не са бели страни, задето си поддържат "варелите" в ново състояние дълго след 30-тата им година?

Pages: [1] 2 3 ... 172