Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sofia

Pages: [1] 2 3 ... 177
1
Като е 4-5-6 лева трябва някой да следи парите да не отиват в джобовете на шофьорите. Защото по-рано точно това ставаше. Или това също се квалифицира като "клюкарене" според Иво.

2
Идеи / Re: A 79
« on: 18.01.2018, 17:59:05 »
Струва ми се добра идеята. Но мисля, че след пускането на МД3 е по-добре 100 да се удължи до Враждебна и да минава директно по Владимир Вазов. Така ще осигурява по-бърза връзка на Враждебна с метрото.

3
Други градове / Re: Сливен
« on: 17.01.2018, 20:28:33 »
СОР наистина нямат конкуренция що се отнася до грозен дизайн. Не само муцуната е грозна, ами изглежда сякаш е паднал по покрив.

4
Как на никой в общината не му идва на ум, че автомобилите станаха толкова масови, защото е евтино да притежаваш автомобил. В Холандия за най-малките автомобили от рода на Ситроен Ц1 с 1-литров двигател се плащат около 90 евро на месец данъци и гражданска отговорност. В България всичко е сбъркано - колкото по-стара и замърсяваща кола караш, толкова по-ниски са ти данъците. До 100 к.с. данъците са много ниски, а над 100 к.с. скачат драстично сякаш 100 е някакво магическо число. Междувременно масово мощни автомобили се регистрират като товарни, на които данъкът е смешно нисък. Да вдигнат данъците и няма да има нужда от делене на четни и нечетни номера.

5
Дори да подсилят ТБ4, това подсилване ще е крайно недостатъчно за заместване на двойката. Или вярваш, че ще удвоят колите на 4-ката, така че да стане на интервал 6 минути?
Вместо да закриваме линии предварително има много по-умен начин. След пускането на метрото ТБ2 експериментално си остава без промяна за срок от 6 месеца например. Прави се преброяване на пътникопотока, но физически, а не по броя таксувани карти. Бас държа, че даже и след пускането на метрото двойката ще остане по-натоварена от 2/3 от линиите в София. Абсурдно е докато се дава пробег на въздуховози като 75, 79, 384 и ТМ23 да се закрие една от най-натоварените тролейбусни линии и то без никаква обосновка.

6
Попитай хората кой избор повече ще им хареса - бавене в ТБ 2 при наличие на метро, вместо прекачване на метрото от 4 на „Владимир Вазов“ или редовна четворка за довозване до метрото и метро, което ще им осигури връзка с всички важни точки по маршрута на ТБ 2 в момента, както и лесна връзка с ТБ 9 на НДК за направлението „Борово“ и „Бъкстон“. Смятам, че отговорът е ясен.
Да, отговорът е ясен. Хората ще предпочетат ТБ2.

7
Да не бяха бързали с рязането на Икарусите. Нищо не костваше добрите екземпляри да останат в движение и дефицит на тролеи нямаше да има.

8
Други градове / Re: Враца
« on: 11.01.2018, 23:05:39 »
Е нали имаме форумен специалист по табелите. Предполагам няма да има нищо против да ги програмира ако от Тролейбусен транспорт го потърсят.

9
Други градове / Re: Враца
« on: 11.01.2018, 14:24:37 »
Интересно дали МАНовете на Тролейбусен транспорт имат работещи електронни табели.

10
Други градове / Re: Враца
« on: 11.01.2018, 00:08:46 »
Добре изглеждат автобусите, със сигурност са много по-добър вариант от Исузата. Дано да се окажат надеждни и да не създават проблеми. Само Исузу ли са наели от Автобусни превози?
Интересно защо тролейбусите още са по старите си маршрути.

11
Истина е. От Сдружението написаха новината във фейсбук страницата си.

12
Други градове / Re: Плевен
« on: 08.01.2018, 20:32:37 »
Ако разликата от 54 до 70 ти се струва голяма, то какво да кажем за разликата от 80 до 105 в София. И то без да броим бракуваните Кобри и МАНовете, които не са в движение.

13
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 07.01.2018, 19:39:06 »
Може би ако спреш да се правиш на ощипана госпожица и се вслушаш в аргументите на критиците си, ще спре и "оплюването" към теб. Не те познавам и нямам нищо лично против теб, а против нелогичните и назадничави виждания, които упорито налагаш. Смятам, че се изразих ясно и спирам с мненията си по темата "Емо".

14
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 07.01.2018, 17:01:58 »
На Икарусите и на Т6А2 им стояха добре големите номера за разлика от новите МАНове и Ютонгите. И проблемът не беше толкова в малкия размер, а в шрифта.

15
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 07.01.2018, 03:23:43 »
Добре, тогава се преструваме, че проблеми няма и че всичко е прекрасно в името на някакви имагинерни добри отношения и транквилно екзистенциране. Струва ми се, че някои потребители са прекалено чувствителни и приемат за обида всяко по-остро мнение, което им нарушава хармонията. Самите те си създават мелодрамите.

Нещо по темата, от няколко дни забелязвам стар автобус в двор срещу мелницата. Не можах да го огледам добре, но ми прилича на Опел Блиц. Дали не е същият, който изчезна преди няколко години от военноисторическия музей? Видимо е в доста по-добро състояние, така че ако е същият е минал частична реставрация.

16
А къде се очаква да се публикуват новини свързани с табелите? Все пак точно в момента табелите търпят доста развитие. Моето мнение е, че който има проблем с определена тема, може просто да не я чете. Който иска, да дискутира, нали за това е форумът.

17
Според мен трябва да се закупят по-малки автобуси, може би 9-метрови за по-малко натоварени линии като 100 и 101. ПС трябва да отговаря на нуждите на линиите, а не едни и същи автобуси да се движат на градски, крайградски, натоварени и ненатоварени линии.

18
Буквите в този шрифт са прекалено "заоблени" и напомнят на ръкопис. Буквите на табелите трябва да са с печатен шрифт.

19
Защо да си правя чат във фейсбук? Искам тук да споделя възмущението си от това, че един човек без работа напук на всичко и всички си налага мнението и виждането върху целия градския транспорт. Че е офф-топик съм съгласен, нека модераторите преместят мненията в съответната тема.

20
Действието е съвършено безполезно, даже вредно. За тези нови номера са похарчени средства, които можеха да отидат за нещо по-належащо. Също така е зает персонал за тяхното поставяне, който иначе би могъл да върши нещо по-ползотворно. Най-малкото чисто естетически новите номера се натрапват и загрозяват предницата на автобуса. Старите номера си бяха чудесно четливи, така че това не може да е аргумент. Спазването на правилата още по-малко. Както сам каза, новите номера също не отговарят на наредбите. Още повече правилата търпят промени (каквото в случая се налага) и тяхното спазване не е самоцел.

Pages: [1] 2 3 ... 177