Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - hitar_potter

Pages: [1] 2 3 ... 90
1
Рекламация? Демек общината е била недоволна от собствените си услуги в лицето на Трамкар и е поискала от себе си повторен ремонт. Звучи логично.
А какво друго да направи?

2
6-7 линии с читави единични автобуси
Съчленени.

3
Недейте да оправдавате една нередност с друга нередност. В София реално публични тоалетни няма, но хората не с*рат по улиците и алеите в парка.
А към тези които пригласят как ватманите трябва да почистват тоалетните – на вашите работни места чистачки ли почистват тоалетните? Ако да – защо, цапате ги повече, отколкото вкъщи ли?  :neznam:

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.02.2018, 10:22:51 »
И тези ги освиниха. Мърляшка история. А на един му бяха боядисали и самия бутон с блажна боя  :bag:

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.02.2018, 18:27:45 »
Да не говорим, че се видя китайските дизели какви проблеми дават

Китайски дизели тук няма ! Двигателите на Ютонг са "Къминс"-американски и са си много добри!
Двигателят въобще не е всичко. Особено при едно електрическо превозно средство, другите компоненти имат много по-голямо значение.
Почти, да не кажем всички компоненти на "китайските дизели" са на утвърдени имена в бранша и китайска е само сглобката. Естествено, за техните си пазари и страните от осмия свят си ги правят и с китайски двигатели, мостове и кутии със съмнително качество. Да не говорим, че и при електрическата мобилност китайците са по-напреднали от да речем руснаците и техните самозапалващи се кочини, така че не мисля, че има поводи за чак такъв скептицизъм  ;)
Не съм вложил нито скептицизъм, нито оптимизъм в това, което казах. Пояснявам: електрическият мотор има много по-дълъг живот от ДВГ, защото има много по-проста конструкция, по-малко износващи се части (лагерите и при по-старите двигатели, четките) и най-малкото работата му не предполага хиляди експлозии в минута ;) Предаването е много по-просто, тъй като е необходима само една предавка. Няма да е чудно да надживеят окачването, каросерията и дори рамата. За батерията да не говорим. Именно в батерията е целият въпрос. Зареждането на литиево-йонни батерии е цяла наука и условията, при които то протича, могат да скъсят или увеличат драстично живота ѝ.

Иначе това, че повечето от компонентите са утвърдени имена, а само сглобката е китайска не означава, че автобусите са добри. Ако можеше просто ей така да си асемблираш части, сигурно и ние щяхме да правим автобуси. А броя китайски автобуси, които са прекарали вече сериозни ремонти е показателен. Затова някои хора са скептични към електробусите Yutong.

7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.02.2018, 16:49:40 »
Да не говорим, че се видя китайските дизели какви проблеми дават

Китайски дизели тук няма ! Двигателите на Ютонг са "Къминс"-американски и са си много добри!
Двигателят въобще не е всичко. Особено при едно електрическо превозно средство, другите компоненти имат много по-голямо значение.

8
Изключително съм изненадан от това, което казваш. Очаква се да поискат пари за такова нещо или въобще да откажат и да настояват да си закупиш система, която те предлагат. Не виждам пазарна причина безплатно да си свършат услуга за системи, произведени и закупени преди толкова време.

Разбира се, това, че са склонни да ти пратят нов фърмуер е чудесно. Но просто не разбирам логиката, наистина.

9
Защо смятате, че производителите ще са съгласни да ви дадат firmware-а? Дори и да са съгласни, могат да поискат каквато си искат цена..

10
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.02.2018, 14:13:55 »
Няма смисъл електрическите да се пускат по периферни линии или селски линии. Колко пъти го коментирахме вече – тези автобуси „блесват“ в централните градски части и случаите, при които има много тръгвания и спирания и екологичният им ефект ще се усети най-много в центъра. Иначе и аз съм съгласен, че закупуването им в момента е един скъп PR. За община и държава като нашата, това все още е скъпо удоволствие.

11
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 09.02.2018, 22:41:55 »
От 67 сме видели, че някои шофьори са способни да карат автобуса, разчитайки само на гравитацията. Ако стигне до горе автобусът, наистина ще може да се върне.

12
Може да ги пуснат по планинските линии :devil: :devil:

13
Част от „новите“ табели , които сложиха зад вестибюлите указващи направлението на всеки от пероните вече също са неактуални, тъй като липсва МС Витоша.

14
Метрото е структура със силно ограничен бюджет и не може да си позволи епохалните разходи да подмени толкова много табели за такава дребна подробност. Също така пътниците освен, че са виновни, че искат да ползват обществен транспорт, са и длъжни да познават схемата на метрото още преди да се качат на него. Метрото не е за заблудени типове, които биха се подвели по табелите. Всеки истински софиянец знае, че подобни табели са декоративни елементи и информацията в тях най-често трябва да се игнорира, тъй като те „не важат“. Да не говорим, че практически никой не ползва метростанция Сердика и дори и да имаше някакъв проблем, нямаше смисъл той да се решава за тази пуста и забутана станция.

15
Мисля, че е много умеснтно пожелание на сватба младоженците да имат толкова стабилна връзка, колкото информационните табели в метрото. Все едно са гравирани в камък и практически е невъзможно да бъдат променени  :laugh: А може и да са включени в архитектурния проект на станциите като носещи конструкции и премахването/промяната им сериозно би компроментирало структурата  :crazy:

16
Много ми е интересно обяснението на това:
По тази логика има и много подписали се, които не я подкрепят.
Обяснението е същото като това защо толкова хора си купуват лотарийни билети и подават фишове в Тото-то, както и купища други прояви на неразумно поведение. Липса на логическо мислене.

17
В крайна сметка, ако следваме идеята, че който не подкрепя нощните линии е непременно таксиметров шофьор, то това би означавало, че 97.593% от столичани, които не подкрепят тази инициатива, са таксиметрови шофьори. Това е абсурдно!
Аз не съм се подписал в подписката, но я подкрепям.
По тази логика има и много подписали се, които не я подкрепят.
Пхахахахахахахахахахаха! Съжалявам, но не разсъждаваш като инжинер.

18
В крайна сметка, ако следваме идеята, че който не подкрепя нощните линии е непременно таксиметров шофьор, то това би означавало, че 97.593% от столичани, които не подкрепят тази инициатива, са таксиметрови шофьори. Това е абсурдно!
Аз не съм се подписал в подписката, но я подкрепям. Приятелката ми също. Много от познатите ми – също. Ако продължа да изброявам, 97.5932897581982731897189-те ти процента ще се свият до теб, таксиджиите, пенсионерите и шофьорите, които ще се налага да полагат нощен труд.

19
За да не потрошат и оповръщат новите автобуси, може на нощните линии да пишат само 302-ки, късите бели МАН-ове, О 345, и останалите 305-ци.
Автобусите по тези линии трябва да бъдат топли, светли и тихи, а не стари кошници.  Иначе нормалните хора ще ги избягват.

20
С локомотив ли са ги теглили, когато са ги „раздвижвали“?

Pages: [1] 2 3 ... 90