Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - hitar_potter

Pages: [1] 2 3 ... 87
1
-Дори с два реда двойни седалки биха имали приблизително същия размер като един човек, седнал с лице към пътеката и краката му.
Като ширина, да. Обаче завъртайки човека на 90 градуса, той пак ще си заема почти същото място. Ще има 2 реда седалки, но пък ще са по-рядко.

2
С нашите къси станции няма как да е иначе. В час пик метрото си е точно „товарно“. Ако се сложат 2 реда седалки, ще се налага повече хора да чакат за следващ влак в час пик.

3
Това нещо не е готово. Тези бели квадрати изглеждат отвратително, кавичките в българкия език не се пишат така. Не виждам някъде да пише транспортните връзки с кои линии са. Айде, за метро разбирам, ама на кого му пука дали на определена спирка има връзка с тролей/трамвай/автобус, като не знае с коя конкретна линия има връзка? Кому е полезна тази информация, поднесена така?
Надписът „следваща спирка“ малко виси в нищото. Не е много очевидно, че най-долу е крайната дестинация. Вижте немските табели, които бяха показани по-рано за пример за по-ясно показване на крайната спирка. В интерес на истината те ми изглеждат доста по-съвременни като дизайн, без да целя да обиждам вашия труд.  :)

П.П. сега видях, че има отделен подробен екран за връзките на следващата спирка. Не съм сигурен, че това е удачен вариант, според мен с пиктрограмите и номерата на линиите ще е по-добре (без надписите автобус, трамвай, тролей).

4
Нали Фандъкова обеща, че щели да се обявяват такива дни, в случай на голяма замърсеност на въздуха. Аз с интерес очаквам да обявят такъв ден и да видя как ще се справят с извозването на толкова пътници.

5
Хубаво ще е да се изписва времето на пристигане на следващите спирки и да се използват по-добри пиктограми за транспортните връзки.

6
Първо трябва да имаме нормален парк - да се разкарат антиките Дюваг и теснорелсовите БГ дараци и тогава да се мисли за нископодови мотриси с нормално междурелсие. :rolleyes: Доставката на още T6A5 ще реши първия проблем, новите 13 нископодови теснорелсови мотриси и доставените от Базел - втория и вече наистина може да се помисли за нископодови с нормално междурелсие. :rolleyes:
Не съм съгласен. Трябва да се мисли именно сега, когато се купува „нормалния“ парк. Защото като се реши проблемът, никой няма да тръгне да купува трамваи.
Проблемът има и друга страна: имаме нископодови теснорелсови мотриси, но по много от линиите те не стъпват. Редно е по всички линии да се движат такива превозни средства по някои от колите. Същото важи и за другите видове транспорт.
Ясно е, че политика в тази насока няма. Дори и на таблата по спирките не се показва дали превозните средства са адаптирани за колички или не...

7
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/2901-2920)
« on: 03.10.2017, 23:49:02 »
Но пък го бяха боядисали май  :crazy:

9
Жалко, че има мъртви пиксели на 2902. Разбирам, че така е по-автентичен, но все пак щеше да е хубаво да е някой с изрядна табела  :D

10
Забавно / Re: Снимки
« on: 20.09.2017, 15:14:14 »
Това не е толкова ненормално, предвид че тази снимка (за 22) е от Шипченски проход и там тм 22 минава само от и за депо. По-скоро е трябвало да снимат тм 20.
Не знам какво е трябвало, но този, който е правил този рекламен стикер или си е мразел работата от дъното на душата си, или е бил с глава, дълбоко завряна в ... пясъка.

11
Веско, каузата ти е загубена. Не за пръв път хора от форума вадят от 10 кладенеца вода, за да оправдаят всяка глупост, която правят водачите. На врякащото малцинство трудно можеш да му затвориш устата, особено когато врякането е по емоционални, а не рационални подбуди.

12
Забавно / Re: Снимки
« on: 20.09.2017, 09:44:57 »
Това ми напомня на този стикер, който стоеше разлепен по автобусите:

13
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 19.09.2017, 12:58:40 »
И при мен алгоритъмът за маршрут не работи като хората. Предлага ми да ходя до метростанция Малинов, въпреки, че Балан ми е доста по-близо.

14
Това го знаем ние. Чужденците вероятно не го знаят, даже и хора от провинцията се бъркат понякога. А ако мислите, че човекът умишлено не си е продупчил билета – ами ако водачите ги продаваха валидирани, нямаше как да го направи това.

15
Против всякаква логика е шофьорът да ти продава невалиден билет! Затова се бъркат чужденците!

16
 :angry: Виждат се само линията и часът (явно някой е изтъркал там цапаницата)

17
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.09.2017, 16:49:39 »
С обяснението на The Freshmaker мога да се съглася. И все пак твърдя, че това не е недъг на електрическата тяга като цяло. При внимателно потегляне и/или електроника, която да позволява ограничаване на тягата при подобни условия, би трябвало подобен проблем да няма.

18
И в други теми го прави. Според мен не трябва да се толерират мнения, които по никакъв начин не допринасят за дискусията, както и излагането на неаргументирани твърдения.

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.09.2017, 00:39:34 »
Ама чакайте малко бе, това, че електрическият двигател отнася ДВГ като динамика въобще не означава, че би имало някакъв проблем на хлъзгав път. Изключително наивно е да се твърди такова нещо. Ако имаше такъв проблем с електрическата тяга, щеше да го има и при другите електрически превозни средства. Щяхме да си караме дизелови влакове и трамваи, щото нали са много по-хубави.
Един електробус няма причина да отстъпва по нищо в това отношение от един тролейбус (освен ако инженерите не са си оставили ръцете и не са разпределили калпаво тежестта)!

Ялта, много е лесно да се хвърлят голи твърдения в пространството, без никакви агрументи. И аз мога да кажа на черното бяло и да обяснявам на всеки, който не е съгласен, че не разбира и, че трябва да се учи. Призовавам те да си спестиш в бъдеще подобно поведение, защото не допринасяш с нищо по този начин. Само създаваш повод за цапане на темата.

20
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.09.2017, 18:15:00 »
Ялта може би има в предвид разликите във въртящия момент и боксуването между превозните средства, оборудвани с електромотори или ДВГ.
Тия автобуси са толкова бъкани с електроника, че това не подлежи на въпрос, според мен. Да не говорим, че плавният ход, осигуряван от електродвигателя само би могъл да помогне.

Pages: [1] 2 3 ... 87