Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - hitar_potter

Pages: [1] 2 3 ... 83
1
Днес забелязвам, че на много от полетата за login в различни сайтове и в двете полета за името и за паролата ми се появява следния текст при кликване. Текстът е с хиперлинк към Mozilla support, където обаче ми изписва съобщение, че страницата не е намерена. Не че е кой знае какво, но е много досадно. Някой има ли идея от какво може да се получава тази грешка?
Това означава, че връзката със сайта е некриптирана. Това не е твой проблем, а на администратора на съответния сайт, който трябва да се погрижи да осигури криптирана връзка, която да защити личните ти данни от трети страни, които евентуално подслушват трафика между теб и сайта.

2
то не е и лесна задача – различните табла са с различен брой пиксели и просто няма как едни и същи букви да стоят добре на всички табла..

3
Между другото, пробвахте ли моята идея за шрифт?  :)

4
Абе аз като си крача по ескалатора, си изпреварвам хората по стълбите. Ако се возя, обикновено малко изоставам.

5
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 15.04.2017, 15:42:26 »
Някой може ли да каже на кои коли са писани днес СОР-а и китаеца днес и в понеделник?

6
Докато хората са достатъчно малко, че да се возят по един на стъпало, не виждам какъв е проблемът да стоят просто отдясно. Когато бързам, на ескалатора се движа два пъти по-бързо, отколкото по стълбите (без да тичам) и ми отнема доста по-малко усилия...

7
Е нали „Баба Меца“ беше товарен локомотив с много добра тяга, но ниска максимална скорост? Защо да не може да тегли 7 пътнически вагона, някакви модификации ли са му правени при реставрацията?

8
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 26.03.2017, 21:32:47 »
Купуваме най-евтините автобуси, които след това и не подържаме. Купуваме най-евтините трамваи, които се търкалят по нещо метално, което по всеки един световен стандарт не може да бъде наречено релсов път.
Да не забравяме и, че се гордеем с евтиното си метро...

Ех, да можеха да проумеят в тая тъпа община тия тъпи тикви, че зелена столица се печели с много и екологичен транспорт - тролейбуси и трамваи, които на всичкото отгоре са и по-евтини...
Съгласен съм с всичко, което каза, единствено бих казал, че в основата на транспорта трябва да са градската железница, метрото и трамваите.

9
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 26.03.2017, 21:27:52 »
Петролът не е неизчерпаем ресурс. Едно 60% от енергията при дизеловите двигатели отива „на вятъра“ в топлинни загуби. Така че рано или късно, трябва да се премине към електрически транспорт – въпросът е кога ще се направи пробив в технологията на батериите.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 25.03.2017, 15:28:22 »
Може би заради стеснената им предница няма достатъчно площ за голяма табела.

11
13 трамвая са половината на бройката на Песите. Кое му е малкото?
Броят на Песите. Но пък мога да ти кажа кое е многото – броят различни модели трамваи, движещи се в София, тотален сбирщайн.

12
То и част от релсите между Руско посолство и ТВ кула са махнати. Или вие говорите за трасето по Климент Охридски?

13
За краткото си возене в 4107  по ТМ20 днес ми направи приятно впечатление начинът на управление от ватмана. Човекът се засилваше бая на места, спираше отдалеч и плавно, а там, където щеше да го хване светофар, не си даваше излишно зор  :fan:. Също така ми отвори вратата за да се кача, докато чакаше на светофара  :)

14
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 22.03.2017, 22:56:29 »
Туй нещо с един сешоар и се маха...

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 22.03.2017, 21:22:37 »
Т.е. сега ще се движат два електрически?

16
И после се чудим защо никой нормален не иска да пътува в градския транспорт. Аз като видя някой да дупчи 1 билет и е с голям куфар го предупреждавам да си вземе билет и за куфара. Около Гарата, Мария Луиза и Клокотница си им е редовния маршрут за хайки на контрольорите.
В същото време маса индианци към Орландо сити си пътуват без никакви билети и при качваща се контрола, те най-необезпокоявано си слизат на следващата спирка, чакайки следващия трамвай.
Да де, ама един цивилизован човек е много по-склонен да си плати глобата без да се съпротивлява. Хищниците си подбират плячката по линията на най-малкото съпротивление... И не искам да правя обобщения – дори и само определен процент от контрольорите да са недобросъвестни и да действат на този принцип, това пак е достатъчно да се случват такива неприятни случки.

17
Че в теснолинейката като пътувах, си имаше сапун.

18
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 21:55:56 »
Нарича се пестене на пари. Горната ролка има всички номера от 1 до 19 и ще е разхищение да се изхърли и да се направи нова само с линии 1,3,8,12 и 18.
Добре, най-елементарното е да се вземе един спрей за текстил и поне да се разкара надписа Depot. Или ако са хартиени, да се залепи отгоре бяло фолио, в по-добрия случай с надпис „за депо“

ПВЦ е ролката.  Изчиства се принтирания надпис, става с малко усилие и търкане. След това се напръсква ЗА ДЕПО и проблемът е решен.
Кой обаче ще се занимава е друг въпрос.
Е че то съвсем културна работа значи – малко ацетон и чиста работа. Както и очаквах, липса на желание :/

@Иво, не съм съгласен. Това просто е олицетворение на начина на работа като цяло и на хората съзнателно или не, им прави впечатление.

19
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 20:50:51 »
Нарича се пестене на пари. Горната ролка има всички номера от 1 до 19 и ще е разхищение да се изхърли и да се направи нова само с линии 1,3,8,12 и 18.
Добре, най-елементарното е да се вземе един спрей за текстил и поне да се разкара надписа Depot. Или ако са хартиени, да се залепи отгоре бяло фолио, в по-добрия случай с надпис „за депо“

20
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 20.03.2017, 23:28:07 »
Мисля, че говореше за „разкования под“. Иначе описанието на скърцането на мен много ми хареса  :laugh:

Pages: [1] 2 3 ... 83