Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - hitar_potter

Pages: [1] 2 3 ... 82
1
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: Yesterday at 15:28:22 »
Може би заради стеснената им предница няма достатъчно площ за голяма табела.

2
13 трамвая са половината на бройката на Песите. Кое му е малкото?
Броят на Песите. Но пък мога да ти кажа кое е многото – броят различни модели трамваи, движещи се в София, тотален сбирщайн.

3
То и част от релсите между Руско посолство и ТВ кула са махнати. Или вие говорите за трасето по Климент Охридски?

4
За краткото си возене в 4107  по ТМ20 днес ми направи приятно впечатление начинът на управление от ватмана. Човекът се засилваше бая на места, спираше отдалеч и плавно, а там, където щеше да го хване светофар, не си даваше излишно зор  :fan:. Също така ми отвори вратата за да се кача, докато чакаше на светофара  :)

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 22.03.2017, 22:56:29 »
Туй нещо с един сешоар и се маха...

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 22.03.2017, 21:22:37 »
Т.е. сега ще се движат два електрически?

7
И после се чудим защо никой нормален не иска да пътува в градския транспорт. Аз като видя някой да дупчи 1 билет и е с голям куфар го предупреждавам да си вземе билет и за куфара. Около Гарата, Мария Луиза и Клокотница си им е редовния маршрут за хайки на контрольорите.
В същото време маса индианци към Орландо сити си пътуват без никакви билети и при качваща се контрола, те най-необезпокоявано си слизат на следващата спирка, чакайки следващия трамвай.
Да де, ама един цивилизован човек е много по-склонен да си плати глобата без да се съпротивлява. Хищниците си подбират плячката по линията на най-малкото съпротивление... И не искам да правя обобщения – дори и само определен процент от контрольорите да са недобросъвестни и да действат на този принцип, това пак е достатъчно да се случват такива неприятни случки.

8
Че в теснолинейката като пътувах, си имаше сапун.

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 21:55:56 »
Нарича се пестене на пари. Горната ролка има всички номера от 1 до 19 и ще е разхищение да се изхърли и да се направи нова само с линии 1,3,8,12 и 18.
Добре, най-елементарното е да се вземе един спрей за текстил и поне да се разкара надписа Depot. Или ако са хартиени, да се залепи отгоре бяло фолио, в по-добрия случай с надпис „за депо“

ПВЦ е ролката.  Изчиства се принтирания надпис, става с малко усилие и търкане. След това се напръсква ЗА ДЕПО и проблемът е решен.
Кой обаче ще се занимава е друг въпрос.
Е че то съвсем културна работа значи – малко ацетон и чиста работа. Както и очаквах, липса на желание :/

@Иво, не съм съгласен. Това просто е олицетворение на начина на работа като цяло и на хората съзнателно или не, им прави впечатление.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 20:50:51 »
Нарича се пестене на пари. Горната ролка има всички номера от 1 до 19 и ще е разхищение да се изхърли и да се направи нова само с линии 1,3,8,12 и 18.
Добре, най-елементарното е да се вземе един спрей за текстил и поне да се разкара надписа Depot. Или ако са хартиени, да се залепи отгоре бяло фолио, в по-добрия случай с надпис „за депо“

11
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 20.03.2017, 23:28:07 »
Мисля, че говореше за „разкования под“. Иначе описанието на скърцането на мен много ми хареса  :laugh:

12
Явно само мобилната версия не работи

13
Виртуалните табла май са сдали багажа в момента. Онлайн нищо не показват, а по спирките показват грешно инфо.

14
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 18.03.2017, 10:32:32 »
пето, но може би най-важно тези автобуси според приетите стандарти, са на преклонна възраст и по проблемите с каросерията, които вече са масови, става ясно, че това не е само на книга, а и на яве и всичко това води до заключението, че евентуалните основни ремонти на този модел са чиста загуба на средства. Грешка е че се допускат на линия автобуси с подобни проблеми
Осъзнаваш, че пишеш това във форум, обсъждащ транспорта в град, в който все още се движат бараки на по емнайсет години, нали? И че на същите бараки преди 2-3 години се разчиташе за някои от най-натоварените линии... Иначе си напълно прав, но просто стандартите в България са все още доста различни..

15
естествено че ако някое девойче на 25 години я пишат 10 дена само 2-ра смяна ипо 1 ден почивка няма да иска. Особено пък ако е с деца.
А, ако е мъж, е нормално това?

16
Ще пробвам този шрифт и ще покажем как изглежда. :)

Логото на  метрото добре се получи въпреки малката разделителна способност на таблата. Как ще изглежда герба на София на едно такова табло се чудя?
Няма как да стане – най-много да прилича на някакъв герб, но не и на този на София

17
С колко пиксела разполагате за един ред букви? Поиграх си с 8-редови малки букви и постигнах това:
Аз отново ще си пробутам идеята за шрифта, който направих :rolleyes: Той е съобразен с особеностите на българската кирилица, което мисля, че досега не съм го виждал в друг шрифт по електронните табла. Засега имам само вариант с височина 8 пиксела, но ако решите да го ползвате, бих направил и други размери и бих го предоставил за ползване :)


18
Ама не мога да разбера защо в този форум постоянно нещата се извъртат в посока защитата на статуквото. Защо не надделяват мненията, че час по-скоро условията трябва да се подобрят и водачите да имат правото да си използват пълноценно почивките?

19
Пепи, както каза София 70,
Quote
Ако искахме да ги удряме нарочно - повече от 70% от автомобилите нямаше да се движат. Да не говорим,че нямаше да има и таксита в София.

20
С колко пиксела разполагате за един ред букви? Поиграх си с 8-редови малки букви и постигнах това:

Броят на пикселите не е фиксирано разпределен върху броя на буквите, в един ред може да има текст с по-голям и с по-малък шрифт.
Може би не се изразих правилно. Питам в случая с табела на 2 реда, когато е най-ситен шрифтът, с колко пиксели се разполага. Тъй като разделителната способност е доста ниска, за всеки един размер на шфифта човек трябва да си играе да прави различни букви (или да ползва готов шрифт, който да е нагласен).

Pages: [1] 2 3 ... 82