Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 434
1
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: Today at 09:27:29 »
Не знам защо Жоро не го напише тук, но на мен ми отговори на ЛС, че докато 6 е до „Иван Вазов“ няма да има краставици там, защото отварящите се стъпала опират в бордюрите на пероните.

2
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: Yesterday at 20:13:44 »
Ето и моят отговор:

3
Да обаче ако в изкуството е постижение да можеш да театрализираш, то в реалността възприемането на думата театър е точно обратното, така че в случая разочарованието е основателно.

4
Няма начин да има две пълноценни ленти за ляв завой към „Вардар“ там, неслучайно никой не ползва за тази цел по-външната лента. Има и още един абсурд, че никой не спира движещите се направо да изпреварят голямата колона преди кръстовището и да се кльопнат да чакат по средата, за да са по-напред. Подобно на кръстовището на „Вардар“ и „Стамболийски“, така и тук организацията е ужасна и в колплект със стълпотворението на пазара става съвсем зле. Трябва също така да се поставят и островчета по средата около ж.п. линията, за да е напълно изяснено кой откъде има право да минава и откъде не.

А иначе това с „умните“ светофари го отчетох още миналата година може би, бе светофарите на „Вардар“ и на „Мушанов“ са ужасно несинхронизирани, а ти като местен явно си забелязал и още проблеми.

5
Там нещата са изначално погрешни. Левият завой по „Вардар“ е много оборотен и не трябва да е самостоятелно в най-кратката фаза, но с това разположение на трамвайното трасе друго не е възможно. Трябвало е трамвайното трасе да е в южния край на булеварда и да е обособено. В такъв случай и на двата светофара на „Никола Мушанов“ и на „Вардар“ конфликтът на трамваите с колите ще се минимализира, което ще е много добре.

Проблемът в момента обаче не идва само от тази грешка, но и от абсурдното и проблематично разпределение на лентите. Тук се вижда, че има две ленти към „Възкресение“ в посока „Константин Величков“, а тук се вижда, че веднага след кръстовището двете ленти се сливат в една, която е с направление направо по „Възкресение“. Преди кръстовището с „Вардар“ лентите отново се разклоняват, за да станат една за направо, една за направо и надясно и две за наляво, но предвид, че най-дясната отвежда до автобусната спирка и пред „Аладин фуудс“ почти непрекъснато има паркирали коли, които я блокират никой не я полвза, а това често не е и възможно, когато колоната е плънта. Тази дясна лента е неоползотворима. Заради това никой не се реди за левия завой в двете ленти и фактически има само една лента за левия завой към „Вардар“, а аз даже се изненадвам и на това, когато го виждам сега на тези снимки, мисля че преди имаше само една лента за наляво. Често автобусите по 45 и 77 ползват по-външната лента, за да изпреварят колоната и мисля, че точно това се е случило в случая, но според мен има причина да се пипне малко толеранса между фазите за направо и за наляво.

6
Е хубаво изглежда „Кракра“ сега като не се виждат полюциите с найлоните и плякането с бетон до върха на релсите.  :D

7
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: Yesterday at 08:37:04 »
Ми като липсата на нисък под е толкова голям проблем каква е причината до момента да няма смесено обслужване по 6 и 8 от крокодили?

8
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 21.07.2017, 19:52:54 »
1136 що е разкомплектован?
Какво му е разкомплектованото освен чистачката?

9
Както може да забележите 3015 е пребоядисан и е с малки стикерни инвентарни номера.

10
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 21.07.2017, 08:31:03 »
Нищо не ти разбрах. В „Люлин“ няма спирки без перони освен „бл. 539 ж.к. Люлин 5“ двупосочно и „бул. Д-р. Петър Дертлиев“ в посока към последната спирка. И двете се намират в зоната на необособеното трасе по „Д-р. Петър Дертлиев“. Всички спирки по „Панчо Владигеров“, до метростанция „Люлин“ и навсякъде по „Джавахарлал Неру“ имат перони. Както навсякъде другаде по старите трасета височината на перона е на нивото на глава релса, но с допълнителните стъпала това се компенсира успишно. А по 6 да се радват, че се отърваха от абсолютните бараки нереновираните 9хх, то е много хубаво всички стари български трамваи да се изведат от експлоатация, но няма да стане така изведнъж.

11
Нова пешеходна пътека в „Люлин“, на булевард „Джавахарлал Неру“ при хипермаркет „Фантастико“ точно тук! Има маркировка, но все още няма знаци.

12
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 20.07.2017, 15:49:29 »
Кюфтетата не изглеждат зле. Апетитна снимка е станала с 1226.  :D

13
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 20.07.2017, 15:47:19 »
Датата излиза, когато отвориш снимката във Фликър долу вдясно под снимката върху бялото поле. В случая там пише 22-ри май.

14
4114 е закаран, но за 4107 няма информация да е върнат. Ако някой наминава покрай „Красна поляна“ и го види да пише.

15
Аз се надявам сега да не се праща ново банишорско Т6А2 в „Красна поляна“, защото там имат само едно място за трамвай в ГПР, а имат достатъчно педални Т6А2, които са в състояние за ГПР, а вероятно имат и пробег. Става дума за 2026, 2027, 2028, 2032, 2033, може би 2038 и 2040 също.

16
Ааа, а „Красна поляна“ нямат ли си трамваи за ремонт?

17
Разни / Re: Пазарите в София
« on: 19.07.2017, 17:31:38 »
Ми не е баш така. Пазарите в София придобиха доста по-цивилизован вид в последно време. Иначе традиционния тип пазари никога няма да изчезнат особено тези за плодове и зеленчуци. Хипермаркетите доказаха, че не могат да предложат така добри плодове и зеленчуци, както го правят стария тип пазари на открито.

18
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 19.07.2017, 17:17:26 »
Електронните табели на песите имат доста проблеми, не само задните, които редовно отказват, както беше с 2302 още в самото начало януари 2014 г. Масови проблеми са също „изгорели“ вертикални колони пиксели на вътрешните табели, а при някои от трамваите първите вътрешни електронни табели въобще не работят, напълно мъртви са.

19
Не забравяй, че имаш 55 малки и големи шкоди за 4 коли по 1, 6 коли по 2, 7 по 2А, 7 по 4, 12 по 5, 1 по 8, 2 по 8А и 6 по 11 или общо 55 тролея за 38 коли. Няма причина да изкарват Граф-овете сега, след като не са климатизирани и не са надеждни.

20
Не на всички работят, а на тези, на които им работят, не работят леко и гладко.

Pages: [1] 2 3 ... 434