Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 478
1
Тролейбуси / Re: 2112
« on: Yesterday at 22:13:11 »
Минаха 20 години, 2112 вече не е сред нарядите, но си заслужава да си припомним и уважим изключителният принос на Пепи и неговия тралей в едно време, когато градския транспорт в София за съжаление, до не малка степен беше нещо повече от това, което е сега. Казвам го във връзка с това, че тази година, ако сте забравили, се навършват 20 години от началото на историята на 2112 като тролеят, който познаваме днес.

2
Ново в Sofiatransport списък с актуалните линии, маршрути и подвижния състав по линии.

Има някои дребни дефекти във визуализацията, явно дефекти на вграждането, защото форматирането е безупречно, но мисля, че не са особен проблем.

3
В отговор на изказването на Президента Румен Радев пред студенти Регионалния Министър Нено Димов твърди, че бил изготвил сравнителен анализ, който показва, че магистралите в България са най-евтините в Европа. Мисля, че трябваше да допълни също и най-отвратителните. :D

4
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 18.04.2018, 09:33:52 »
За „Младост“ има един втори план, който остава назад, но е от решаващо значение. През годините и Софиянски и последователите му на кметския стол изградиха „Младост“ като място за строителен бум и при положение, че Закона за реституцията от края на 90-те не е променен се стига до настоящия хаос. То не че в „Люлин“ примерно не се строи и няма повече място това да се извършва, но е очевидно, че проблемът тук не е толкова драстичен в сравнение с проблемите на изток и в „Младост“,  в „Студентски град“ и по продължението на „Драган Цанков“ и „Никола Габровски“, където на места свободните пространства действително липсват. А решителност за промяна на Закона за реституцията няма, защото общините печелят от презастрояването и очевидно държавата защитава това щом тя не се заема или иначе казано към момента решение липсва и ще липсва докато не се промени начина на мислене. Ако някой е смятал, че едната кметица на район „Младост“ ще „оправи нещата“ много се е лъгал.

5
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 17.04.2018, 21:53:31 »
Ако трябва да се сравняват със събрятята си Т6А2 е по-скоро обратното и Т6А2 ще се окажат по-добри. Специално SF, но те са и значително по-нови. При педалните има някои съществени фалове, но да не навлизаме в повече офтопик. Факт е че 30 години не са малко и 20 не е лека линия. Има случаи на най-активно движещи се Т6В5, които са минавали основен ремонт през 4 години. За годините си и разбира се за поддръжката и експлоатацията си Т6В5 са машини на много прилично ниво.

Що се отнася до самото ремонтиране нито качественото ремонтиране, нито намирането на средства за такова би представлявало толкова голяма трудност колкото би било възпитаването на цивилизовани ремонти в съществуващите предприятия и възпитаването на същата тази цивилизованост у СО и транспортните оператори. Сам се сети, че никой не би приел ако ремонтите си отговарят на цената и са извършени наистина добре от независими предприятия.

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 17.04.2018, 21:32:04 »
Е добро утро Иво, все едно не си виждал основен ремонт извършван в България. Няма нищо необичайно за старо превозно средство върнало се от основен ремонт от нашите „образцови“ работилници да му протече покрива и да е мазано безобразно върху стари пластове боя с ясни следи от баданарката.

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 17.04.2018, 15:35:50 »
Изглежда няма надежда за скорошно решаване на проблемите с презастрояването в „Младост“.

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 17.04.2018, 10:16:16 »
Най-доброто от 70-те години до днес в една снимка от 18-ти април 2016 г.:
9098-84, 9095-204 18.4.2016 by Владимир Симов, on Flickr

9
В началната страница на Sofiatransport вече има директен линк към актуалния месечен транспортен дневник за бързо проследяване на най-актуалните промени по возилата. Регистрите на промените по превозните средства за 2016 и 2017 г. са скрити от файл архива, защото не могат да се отварят в същия прозорец, четат се лошо и като цяло не стават в този си вид. Сложил съм съответния текст в базата данни по автопарк и за тях и за пълните досиета на всички модели. В момента цялата информация относно функционирането на сайта е на самия него, няма Фейсбук страници, няма досадно препращане виж тук, виж там. Статиите ги събрах в отделена страница, но пак трябва да се отварят от подпрозорец.

10
Толкова е глупаво, че не мога да повярвам, че може да е истина.  :D

11
Идеята за атракцион и експонат на международно равнище беше голям залък, така че въпреки неуспеха смятам, че беше чест за вас да се заемете с това и всъщност почти сте успели, но мен лично повече ме радва, че от пернишкото бивше дружество се оказаха отзивчиви и успяхме да запазим ДАК-а.

12
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 16.04.2018, 09:52:20 »
Вкарал съм и информацията за ниския под.  :)

13
За момента съм вкарал информация за нископодовите в този списък, но е възможно да я преместя при предстояща преработка.

14
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 15.04.2018, 23:20:29 »
1521, 1508, и още 2-3 имаха дори прозорче на нископодавата част. И 2922 беше така със сигурност.

Едно време много ми харесваше 1508, много вървеше.
1508 го помня, той е от „Левски“, не от „Трамкар“. От „Левски“ всичко от 2006 г. до 2009 г. без повечето Икарцедеси е с нисък под отзад. От Икарцедесите такъв имаха само 2902 и 2924.

15
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 15.04.2018, 22:13:08 »
Въпрос: за ремонтите в АРЗ е ясно, че всички от 2005 г. нататък са нископодови при последната врата, тези в „Левски“ до голяма степен ги помня, но не помня добре тези от „Трамкар“, а и те от 2005 г. и след това бяха основно на искърски Икаруси, до които не съм имал особен досег. Конкретния ми въпрос се отнася до 1213, 1217, 1321, 1521. За 2706 си спомням, че не беше нископодов, защото съм се возил, 2123 има и снимки, той беше нископодов.

16
Определено ще има доработки, но още не съм на 100% сигурен кое как да нагодя, тъй като ще има цял файл статистика за основните ремонти, където всичко ще е упоменато и не знам дали да вкарвам всичко в общия списък.

17
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 15.04.2018, 10:02:02 »
Благодаря, внесох поправките.   :)
Междувременно открих много грешки с преномерациите на партидата от 1985 г., вече са поправени.

18
Аха, ясно. Иначе по същество изпълнението на пътния възел СОП-„Сливница“ и участъка до АМ „Люлин“ не беше никак добро. Има и „Цариградско море“, шахтите са в ужасен вид, а участъка „Сливница“-„Ломско шосе“, противно на тенденцията колкото по-ново толкова по-зле всъщност е осезаемо по-добре.

19
Какво точно е ЗД1 ако нямате нищо против?

20
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 14.04.2018, 13:02:48 »
Една нова съставена от мен версия на досиета на Икарусите. Благодаря за съдействието на RADOCVET и Ivan 3275.

Pages: [1] 2 3 ... 478