Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 414
2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: Yesterday at 09:04:28 »
А с 3638 какво се случва? Има ли вече приблизителна представа колко издържа?

3
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 23.03.2017, 22:22:57 »
И една подробност. В 18:06 3639 си тръгна към гаража заменен от 3603.

4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 23.03.2017, 20:35:06 »
А всъщност какво има толкова да се хвалят? Нито са купили тези автобуси, нито пък са ги произвели те. Това е все едно аз да произведа някакъв иновативен интересен продукт, да го дам на някой да го ползва известно време и той да се хвали с моя труд.

Чак пък грозни, на мен ми изглеждат симпатични тия две рейсчета, все едно са се усмихнали на снимката.
Аз затова вече започвам да се дразня на тази афера. Хората са незапознати и общината ги върти на пръста си, вместо да се решават реални проблеми се прави всичко възможно да се докарат колкото се може повече тестови, за да се бият някои хора по гърдите и да се гледат в праймтайма на националните телевизии, хората да си мислят, че се постигат постижения, но както се вижда от случая с 3638 технологията не е достатъчно усъвършенствана, за да бъде въведена в масова употреба, както говори госпожа кметицата по новините.
Що се отнася до дизайна обърнатата ми вана изглежда по-добре от този Сор.  :D Не го знам този дизайнер, но творенията му определено „обръщат погледите“.

5
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 23.03.2017, 08:29:48 »
2031+2032:
2031+2032 by Владимир Симов, on Flickr

6
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 23.03.2017, 08:06:46 »
Туй нещо с един сешоар и се маха...
Малко са хората, които ги интересува ще останат ли или няма да останат такива лепенки. В тролеите Graf & Stift австрийските лепенки с логото на IVB още си стоят, което разбира се не би трябвало да е така, но...

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 21.03.2017, 21:06:48 »
Този подвижен състав днес трябва да бъде сериозно послание към хората, които избраха Ютонг.
Ето и аз да не съм по-назад с гледането на сеир.  :D
3909 by Владимир Симов, on Flickr
1825 & 2080 by Владимир Симов, on Flickr
1817 by Владимир Симов, on Flickr

9
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 21.03.2017, 19:53:12 »
Днес пътувах с 9 и видях, че злополучният стълб е заменен с нов на същото място без допълнителната странична тръба за камерата, но не видях постамент с шпилки, а ми се стори, че липсва и по-широката очаквана дупка, което ме навежда на мисълта, че пак може просто да са побили нов стълб в старата дупка, да са я укрепили с малко цимент повърхностно отгоре и хайде, но ще огледам и на живо.
Иначе стария тип стълбове, които се срещат в „Банишора“, където инфраструктурата е характерна със своята античност, са дву и четирикомпонентни, така че никак „не са вчерашни“. Не трябва да се забравя и по-голямата сила на този тип конструкция от две или повече стоманени греди с междинни греди с форма на триъгълник между тях. С други думи да живее старата школа. Пред депо „Красна поляна“ има една двойка стълбове крепящи контактната мрежа по трасето, а в депото е пълно с още много, дори старите лампи на завод „Светлина“ още стоят.

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 21.03.2017, 07:55:42 »
Плюла си е на Гранд туризмо-то тази Застава, но изгледа добре, може пък и да се движи, макар че едва ли е гранд турист.

11
Тялом е бил, но духът му отдавна беше напуснал мършавото си тяло.

12
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 21.03.2017, 07:38:40 »
Да и на мен също.  :D Жоро ги умее тия неща.
Не знам от какъв зор е това глупаво заяждане от страна на Агента. Скърцането звучеше по точно този начин - скърцане на дървено стълбище, скъране между дъски...
А ти пък нямаш никакво чувство за хумор.

13
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 20.03.2017, 22:25:20 »
Това да не ти е гредореда на старата къща на село, престани вече с този глупав начин на изразяване.

14
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 20.03.2017, 22:22:23 »
Различно е за всеки стълб, някои са с високи вратички и няма как да стане. В 19 часа дадоха още едно продължение към думите на инженера, който казва, че тези стълбове са проблемни, защото са набити директно в земята, а не по стандартния общоприет в днешно време метод с платформа с болтове, които може да се освободят и стълба да се отстрани безразрушително. След като е било така и след като това е проблем да бяха окачили ККМ временно на сградата, да бяха изкъртили стълба и да го бяха заменили. След като едно нещо е проблем, то значи в бъдеще може да стане още по-голям проблем и ето стана. Ако потърпевшият шофьор осъди общината наистина ще е имало защо.

15
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 20.03.2017, 18:43:30 »
Как се проверява дефект в материала с отвертка? Ако можеше с отвертка, то той щеше да се вижда и с просто око. Дефектоскопия на всеки стълб... звучи научнофантастично.
В този случай е така, но само защото стълбът е имал свежа боя, а не е бил целият в ръжда, каквито са много от стълбовете в София. А дефектоскопията явно е нещо необходимо, но това далеч не значи, че е нещо сложно. Както сам каза, някои неща се виждат с просто око. Ето вече дори имаме свеждане на проблемната зона до центъра на София, главни натоварени пътни артерии, които никой не би желал да затваря за ремонти, стълбове крепящи тролейбусна контактна мрежа изложени на повече сътресения, въобще не е толкова сложно. По кварталите положението е по-добре, там има приблизителни данни за възрастта на стълбовете и организирано типизиране, докато в центъра се смесват различни благоустройства и е по-трудно.

16
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 20.03.2017, 18:20:27 »
Според информацията от СЕ, която дадоха по новините на БТВ стълбът е бил на 24 години.
Мнението на инженер Пламен Кончарски от „Столичен електротранспорт“:
„Има уред за измерване, но не може точно да се каже до каква степен могат да работят самите стълбове и кога е належаща смяната им.“
В общи линии дрънканици, без да се разбира нищо конкретно. Направо звучи смешно. Въпрос не е колко могат да се използват стълбовете, а че не е забелязано своевременно, че този стълб е изцяло изгнил в основата си и никой по никакъв начин не може да оправдае това. Щом е необходимо да се правят по-често проверки и не винаги е нужно непременно специализиран уред. Като „набучиш“ отвертката и тя потъне е ясна работата, а в случая със скоро боядисаният стълб корозиралата зона се откроява идеално. Също така предвид, че това вече се случи веднъж и доколкото си спомням пак беше в края на зимата, изглежда, че явно част от причината за такова изгниване са струпваният около стълбовете сняг, който се застоява там продължително време преди да се стопи и химикалите против замръзване и за химично разтапяне на снега.

17
Изтрити теми / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 20.03.2017, 16:37:55 »
Мнооого интересно. Има толкова регистрационни номера, които се копират напълно с инвентарни на други возила, нищо особено и необичайно.

18
Перник / Re: Тролейбусни снимки
« on: 20.03.2017, 14:51:51 »
Да не е по-назад от типичните пернишки пейзажи. :(

19
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 20.03.2017, 13:06:22 »
Надявам се, че би било правилната тема. На „Георги Раковски“ и „Хан Аспарух“ е паднал изгнил в основата си стълб, подобно на случая от пл. „Руски паметник“ отпреди няколко години. Във Фейсбук има снимки на падналия стълб и на изгнилата основа, която е била в потресаващо състояние и на практика не е имало здрав метал. Явно положението със стълбовете в центъра никак не е добро. Още през далечната 2011 г. СЕ започнаха да си събират изпадналите в неизползваемост стари стълбове, които са окачали тролейбусна контактна мрежа и съм виждал срязан в основата си стълб. Не мога да си представя предвид голямата дебелина как може да се случи такова пълно изгниване. Това е пълна безотговорност от страна на Столична община и конкретните лица и фирми отговарящи за уличните стълбове.

20
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 20.03.2017, 08:48:38 »
4240 - началото на края!!
Това на предпоследната снимка целия апарат на контролера ли е?

Pages: [1] 2 3 ... 414