Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 734
1
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 18.05.2018, 15:53:13 »
Да не е бил на рекламация? Шофирах, но и ясно запомних номера...  :neznam:

2
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 18.05.2018, 11:56:39 »
Преди около час и нещо, новата аварийна Скания теглеше по бул. Илиянци, от Левски към Надежда, прясно пребоядисания/ремонтирания 2915...

3
Водачката на тролейбус 2697 е "за похвала" и бие много от колегите си мъже. Пуши и говори с телефон на ухото, докато управлява... Случката се разиграва в момента по линия 9 в посока Борово! ;)

4
Има оставен габарит Искърско шосе да стане доста по-широк булевард. Не че нуждата е крещяща точно там, но да видим, дали ще направят разширението... Драмата и там и на други улици със сходна история е, че по маркировка са 2 ленти, а реалният габарит е за три и с нашия манталитет на шофиране това е повод за опасни ситуации на изпреварвания, засичания и т.н.

5
Самият кадастър принципно си е пълен цирк....  :help:

6
Други градове / Re: Сливен
« on: 05.04.2018, 17:46:03 »
Не виждам да имат ел. табла.
И предните и задните се виждат, но не работят. По-нагоре някой беше писал, че на по-късен етап ще се настроят....

7
В контекста на преобявения търг за 60 нови съчленени газови автобуса. По-късно ще кача и рисунката с изглед от всички страни... ;)


8
В Малта английският е официален език, заедно с малтийския... И в Барселона има надписи на каталунски и испански, по сходни съображения... При нас, освен българския, не знам, да има друг официален език. А за това с удобствата започва да се прекалява. Хората идват да видят нещо ново, които не му е комфортно или не може да се справи, не си излиза и от стаята в жилището, където живее...

9
H-то може да се разтълкува като Хотел/Hotel... А и най-долнопробният бардак няма да ти осигури нощувка срещу само 2 лева...

10
На спирката на ТВ кулата пък е закачено допълнително табло за нощната линия. Не успях да го снимам.
Преди да си пусна мнението, погледнах и в други теми, да не би да има вече коментари по това нововъведение. В темата за нощните линии сте писали, и явно, на съществуващи спирки ще се ползват старите спиркознаци, но при Ларгото няма редовна дневна линия и спирка...

11
Вероятно. Това С се опитват да го налагат като ново лого, мернах го на новите дачии на скобарите.
Това им е новото лого... Чудно, дали ще имаме и изцяло нов тип спиркознак...

12
Да не са общите условия по Договор...  :D

13
На последната корица има шанс да е някой измежду 1801-1808...  :rolleyes:

14
А защо номерът на линията трябва да започва с N, а не с Н например? :angry:
Споко, на разпечатаните "некролози" е с H. Така че има за всеки по нещо, никой не е дискриминиран...  :crazy:

15
И на фона на догадките Ви, все пак да разясня как в действителност стоят нещата...

По Конституция, правото на собственост е неприкосновено, но не е и безкрайно необятно и като притежаваш нещо, не означава, че можеш да си правиш каквото си искаш с и в него... При прилагане на първа регулация по чл. 16 от ЗУТ, формално даже не се получава обезщетение, че ти отнемат от имота за улица тротоар и т.н., но това, че имотът ти от неурегулиран в средата на нищото става урегулиран и можеш да го застроиш и имаш достъп до него, му вдига стойността и компенсира отнетата площ...

Настоящето законодателство в планирането позволява очуждаването за изграждането на обществени обекти, като ако има предивждане за изграждане на такъв обект/съоръжение с устройствен план, очуждаването не може да се обжалва. Може да се обжалва обезщетението обаче, като преди можеше очуждаването да е влязло в сила без да е извършено обезщетението, но в момента, има ли иск срещу обезщетението, процедурите се блокират... Затова от време на време бб мрънка и темата се обсъжда публично...

Това е генералната идея, проблемите с очуждаванията в практиката идват от вкарването и на допълнителни фактори - знайни и незнайни собственици, обжалването на актовете, с които са влезли в сила устройствени планове, започнали процедури много преди настоящите по стари закони и наредби, тоталната липса на компетенция в "специализираната администрация" относно спазването на закони и процедури. Без да изпадам в подробности, индустриалната зона в Божурище е тотален батак откъм градоустройствени процедури. В действащия ОУП на София не се прави разлика между територии с общо предназначение и устройствени зони и има такива явления като зона Ссб - земеделски земи. Какви устройствени параметри ще залагаш в една земеделска земя, където имаш право на определено застрояване по Закона за собствеността и ползуването на земеделските земи, Закона за устройство на територията и Закона за опазване на земеделските земи. Със зоните се дават параметри за застрояване - плътност, интензитет, височина и т.н. Великите гении, творили ОУП на Столична община са дали кота корниз на царевицата, плътност на слънчогледа и т.н. ...

16
На "монетата" на БТК е правилно да се казва "жетон". ;)

17
Надявам се да не извадят трамвайните релси, както направиха с трасето на ТМ9...  :help:
Само гледай...

Някой да припомни, какво налага ремонта на Арсеналски и откъде го вмъкнаха в програмата. Мързи ме да ровя лично, но и питането ми е леко риторично - май дадоха зор, само за да закрият завинаги това трамвайно трасе. Булевардът като цяло не е перфектен, но има ремонтирани в последните години, които са по-зле от него...  :help:

18
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 04.04.2018, 13:26:10 »
Кадастъра си имат вече официален сайт и там можеш да си видиш реалната квадратура на имота който те интересува. Можеш да виждаш земи, апартаменти, цели блокове. Брокерите вече не може да лъжат с квадратурата  :D :D
Не е вярно това... Моят блок е тотално грешно нанесен и като сграда и като апартаменти вътре... Данните за квадратурата се взимат от нотариалните актове, но не за всички самостоятелни обекти в сграда са въвеждани...

И все пак, за сделки и други се изисква официално извадена скица на имот или схема на самостоятелен обект в сграда... ;)

19
Горе-долу на кръстовището на Тодор Александров и Вашингтон... Какво трябва да е това, спирка на нощните линии?  :rolleyes:


20
Иво, карай го една идея по-полека с изопачаването на фактите. Почти всички, ако не и всички микробуси се предлагат в няколко разновидности на каросериите/кабините, включително и в комбинирани варианти, за превоз на пътници или товари. Пътническите версии могат да са с две седалки-кресла отзад, могат и да са като икономична класа на нискотарифна авиолиния... В редица градове в Западна Европа, които даваме за пример за прилично уреден публичен транспорт, се ползват такива микробуси. И в повечето случаи, разликите с нашите е почти в едната електронна табела... Така че, това не са товарни бусове. ;)

Pages: [1] 2 3 ... 734