Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 728
1
Чудех се къде да го публикувам... Някакво странно извръщение с каросерия на O 305/G в румънски музикален клип. Автобусът като че ли е съчленен, на които са залепили задницата на края на първата секция ала рязаните Икаруси в София...


2
НекФа извънземна технология, дето няма да я видим в София. Измислят такива глупости, защото не са се сетили да хвърлят асфалт с лопати в движение от платформа и двама цигани да тъпчат с крака след това... ;)




3
Quote
25-годишен удари с бутилка шофьор на автобус в София, 22.06.2017 год.

Арестуваха 25-годишен нападател над шофьор на градския транспорт в София, съобщиха от МВР.

Сигналът за инцидента е получен в полицията към 15:30 часа. По първоначална информация, водач на автобус направил забележка на пътник за арогантното му поведение. В отговор, непознатият нападнал и ударил със стъклена бутилка 27-годишния шофьор.

Инцидентът е станал в района на бул. "Тодор Каблешков" и ул. "Луи Айер". Пострадалият шофьор на рейс е откаран в болница за оказване на медицинска помощ.

В резултат на предприетите светкавични заградителни действия служители от Четвърто РУ задържали 25-годишния нападател. На криминално проявения мъж е наложена полицейска мярка за задържане за срок до 24 часа.

Работата по документирането на случая продължава, предстои доклад в прокуратурата.
Източник

4
Две снимки на един "специален" Неоплан - а именно 214. Специален е поради факта, че вместо седалки, отзад имаше нещо като сепаре.
...
И надписът "Въоръжените сили" на ФРГ също е интересен! ;)

5
На Сточна гара една от най-големите глупости са двете ленти направо за Владайска река, като са оставени само две ленти надясно за Данаил Николаев. Редовно повечето коли от третата лента правят десен завой, а от първата обикновено няма никой или е автобус, който си влиза в бус лентата. Ако се кара по стрелките може да те смачкат.
Двете ленти са и заради тролейбусите по линия 6 и 7, които няма как да се изнесат толкова вляво... По страшното, което и ти пропускаш, е че има и движение направо към Мелницата. И редовно тези които са за направо се засичат от правещи завой към Данаил Николаев от двете крайни леви ленти...  :help: Мигачи не се пускат дори и понякога това се случва доста изневиделица...

Ауу, двойка! Няма такова нещо. Имаше си пътен знак, който указва че лентата е и за направо, въпреки че маркировката твърди друго. Аналогична е ситуацията на кръстовищата с Ботев и Опълченска
Може и така да е...  :rolleyes: Но двойка и за тези, които са изтрили от хоризонталната маркировка стрелката наляво, но двойната непрекъсната са я оставили, хаосът навсякъде е пълен...

6
И 9 я спира светофара на моста след левия завой ли?
Промяната е в това, че идвайки от Лъвов мост, не можеш да направиш ляв завой към Козлодуй! За целта, вече трябва да висиш на 101 задръствания и светофари на кръговото на Лъвов мост и на Козлодуй и Мария Луиза. А въпросния ляв завой никога не е представлявал проблем, не е било драма и вероятно не са отнели и една точка на шофьорите от градския транспорт от линии 85, 86 и 285, че се престрояваха още от там в крайна лява лента, за да им е после удобно на Сточна гара, при все, че лентата беше само за ляв завой...  :help:

7
От 1-2 седмици е забранен левият завой от Сливница по Раковски към Козлодуй... Странно, че от Общината не са се похвалили с тази мярка, поредна уверена крачка към развитието на София като интИлигентен, зелен и без ФПЧ град!  :neznam: :fan:

8
Преди седмица някъде на едно БМВ 5-та серия видях временен номер, който в средата нямаше "Т" (такъв никога не съм и виждал), "В" или "Н", а "М". Някой да знае нещо по въпроса?  :neznam:

9
Днес като се качвах на Хемус откъм Коритна, на директното трасе се движеше самосвал. ...
..., който вероятно е идвал от ето тук!

10
Все си мисля, че целта на пътищата не е да има "тотал щета", а точно обратното.
Учудващо, но в случая с теб имаме единомислие! Но 100% нещо не си схванал в написаното от мен, че се налага да правиш това уточнение! ;)

11
Днес са представили новото Туризмо... Някой някъде беше споделял по-ранни негови снимки, все още с камуфлаж, но нещо не мога да намеря в коя тема. Както и да е, следва новата дизайнерска линия, наложена вече при Травего. Цялата статия, на която се позовавам като източник.












12
Аз друго си мисля, щом и тези джърсита са им ниски и ги прескачат как адекватно да се обезопаси спрката в тунела? Почвам да си мисля, че ако я закрият трайно ще е най-добре.
Първото джърси, ако не се лъжа, е скосено, за да няма тежък челен удар при нацелване. И резултатът от това е видим - вместо да е тотал щета, колата е оцеляла и само е използвала джърсито като рампа, за да се качи така...

13
...  СЕ явно е пожелал допълнителни документи и от двата производителя. И сега се очаква да продължи процедурата по ЗОП и най-накрая да се избере изпълнител.
Накратко, редът е следният:

- подават се документи;

- документите се отварят, разбира се, кои са участниците;

- Комисията по избора публикува Протокол 1, в които се прави преглед на документите за подбор. Ако има пропуски в тях, се дава 5-дневен срок за отстраняване от датата на получаване на Протокола;

- ако някой не спази срока или не си поправи забележките по документите - отпада;

- оценяват се техническите предложения на участниците и се точкуват - решението сепубликува с Протокол 2. Ако някой не отговаря технически - отпада;

- чак тогава се отварят ценовите оферти на останалите в състезанието участници. Точките по цена и по техническо се сборуват и се обявява победителят - с Протокол 3;

- ако няма обжалване в 10-дневен срок, се преминава към подписване на договор...


Върнете се назад и вижте, ние на кой етап сме! ;)

14
Днес монтираха обратно електронните табла по спирките на Раковски. Явно подготвят връщането на 9-ката по оригиналния й маршрут.

15
Проблемът не е в модерната техника, а в това че я ползват хора без необходимото образование и ни налагат посредствени дизайнерски решения, без да имат на кого и пред кого да се отчитат. Аматьори събрани в "гражданска организация", които нито това им е работата, нито амплуато и просто лепят някакви шарении из метрополитена, ...
Гергин Борисов, който стои в основата на идеята и е главен изпълнител на проекта има необходимото образование и повече професионален опит, отколкото вероятните PR, дизайнерски, информационен и какъвто там има отдел на ЦГМ/Метрополитен, чиито опит и качества вероятно се изчерпва до това да се нечий син/дъщеря, или да са спали с шефа, за да ги назначат и да им текат осигуровките... ;)

16
Станция Шипка можеш да я махнеш, тя отпадна окончателно.
Дойран също. ;)

17
Изтрити теми / Re: Моделизъм
« on: 18.05.2017, 15:31:46 »
Големият KML е най-хубав.
kLm! ;)

18
Новото поколение на MAN Lion's City, което първо ще бъде доставено в Южна Африка. С този нов и иновативен модел, мисля си, MAN оборват тезата на Иво, че не вкарват нови и революционни идеи в производството си и моделът слабо се надгражда от първите А20-23 от 96-та година... Вероятно, с този модел, ще кандидатстват и при бъдещи търгове в София...



Истината е тук някъде... ;)

19
Ако беше HEULIEZ O305G електробус, щях да пращя от кеф и здраве. Но все пак бих го изпробвал, защото не съм се качвал никога на електробус, а на китайския така и не се качих веднъж.
За малко да са били произвели и такъв...


20
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.05.2017, 15:56:15 »
Мидибус на Сор на тест и в Цюрих, Швейцария! Снимките са от 26-ти април. ;)


Pages: [1] 2 3 ... 728