Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 191
1
T6A2 може без проблем да направи маневра на заден ход след това по S-ката и на заден ход да се включи в другия коловоз с използване на задния пулт. :rolleyes: Маневрата с пендел не е много по-лесна за изпълнение също потокът между Семинарията и Хладилника не е голям и спокойно може да се поеме от единични T6A2(SF) с високо сцепно тегло, надеждна спирачна система и необходимите за сложния профил защити и блокировки. :rolleyes:

2
Няма смисъл да се рискува с дараците 5xx през гората и по Баучър - маневра на Семинарията може да извърши спокойно и T6A2(SF) с използване на задния маневрен пулт. :rolleyes: С два единични вагона може спокойно да се осигури интервал 12 минути. :rolleyes:

3
Уместно е 10ТМ да минава по Смирненски и Миланов или евентуално по Митрополит Кирил и Цанков до Стадиона за удобна връзка с трамваите. :rolleyes: Обръщането може да става по Граф Игнатиев, Левски и Гурко или евентуално на Орлов Мост или НДK. :rolleyes:

4
Предполагам, че ремонтът на стария мост няма да започне преди средата на следващия месец и би трябвало през това време да оправят новата контактна мрежа. :rolleyes:

5
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 28.04.2017, 11:43:34 »
Талигите на 416 са модификация на тези на София 100 съответно се отличават с голям шум и силно лашкане.  :rolleyes: Абсолютно неоправдано е да се преправят съществуващи талиги от този тип, дори да има останали и да има възможност за подобно производство. :rolleyes:

6
Достатъчно високи са за да изключат случайно попадане между вагоните. Не вярвам някой да тръгне да ги прескача умишлено. :help:

7
Други градове / Re: Плевен
« on: 28.04.2017, 08:41:11 »
Не виждам какво пречи да има примерно абонаментна карта за 24 часа за всички лини и билет за 60 минути с прекачвания едновременно. Едното не пречи на другото, Плевен не е много голям град и доколкото видях разписанието няма тролейбусна линия с курс над 40 минути в посока и билет над 60 минути не е нужен може би е достатъчен такъв за 45. :rolleyes:

8
Етап имат Vectio T с дължина малко над 10 метра и 43 седящи места, пътувах с такъв автобус за Великден до Варна. :) Стори ми се по-тесен от старите Diamond и Saphir, но беше пълен до Търговище, до Варна останаха около половината пътници. :) Имаше още два нормални 12 метрови. Предполагам, че пускат по-малкия автобус като извънреден по празници. :rolleyes:

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 27.04.2017, 16:08:12 »
Не съм виждал претъпкан единичен T6A2(SF)  по 10 във вечерен пик да има трудности със затварянето на вратите, трисекционни вагони ще бъдат полупразни и трудно ще се запълнят седящите места. :rolleyes: Увеличаване на интервалите за да се пуснат такива големи вагони не е оправдано отникъде, по-скоро има смисъл от разпокъсани пикови състави T6A2(SF). :rolleyes:

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 27.04.2017, 14:41:43 »
Управлението не позволява реализация на автоматична защита срещу боксуване - няма как да се намали токът на тяговите двигатели автоматично независимо от ватмана за разлика от вагоните с тиристорно или транзисторно управление.  :rolleyes: При такава конструкция никоя блокировка или защита не може да бъде достатъчно бързодействаща в рамките на милисекунди. За 1990г. нормалното решение е било импулсно управление с двуоперационни тиристори и микропроцесор, което осигурява бързодействащи защити, икономия на енергия, плавно тръгване и спиране, голям междуремонтен пробег, лесна поддръжка с минимум труд и т.н. :rolleyes:

11
Варна / Re: Автобуси (ОБЩА ТЕМА)
« on: 27.04.2017, 10:30:33 »
Двигателите и системите обаче са значително по-запазени. :rolleyes: Все още излизат на 88 и 413 епизодично на 213 и 305 като резерви в Дружба, в Малашевци обслужват 78 и 119, понякога и 79. :rolleyes:

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 27.04.2017, 10:01:21 »
Не са подходящи за 10 - има криви с малък радиус и сериозни наклони, нужни са достатъчно голямо сцепно тегло както и защити и блокировки. :rolleyes: Също пътникопотокът по 10 не е чак толкова голям. :rolleyes:

13
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 27.04.2017, 09:58:20 »
Опитът с Т6МД-1000 беше крайно несполучлив - изпадаха карданни валове и дори редуктори, оставаха без спирачки особено при скорост над 40 km/h, каквато е нормална за обособените участъци по 20 и 22 и т.н. Не виждам кой може да разработи читави нормалнорелсови талиги. :rolleyes:

14
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 26.04.2017, 11:47:32 »
100 V към колони и микрофон изглежда доста опасно - оборудването в кабините и салоните на трамваите трябва да е по възможност с безопасно ниско напрежение. :help: Отвсякъде е по-добре да има система на 24V. :rolleyes: Необяснимо е защо трамваи от 1990г. са с такова примитивно управление - примерно произвежданите по същото време Дюваг са с тиристорно импулсно управление с микропроцесор. :rolleyes:

15
Варна / Re: Автобуси (ОБЩА ТЕМА)
« on: 26.04.2017, 00:26:23 »
Във Варна O345(G) не минаха основен ремонт за разлика от софийските, но без тях няма как да се покрият нормално линиите. Няма ка да са с повече изминати километри от тролеите - прекалено са нови. Трябваше да се ремонтират примерно 2010г. , за съжаление това не стана. :rolleyes:

16
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 25.04.2017, 19:11:11 »
514 изобщо годен ли е за възстановяване след пожара? :rolleyes: O345G са с по-малък пробег от тролеите, все пак са 6-7 години по-нови от 15Tr и над 10 от старите 14Tr. :rolleyes: Без тях няма как да се обслужват линиите и да се задели оперативен резерв - за 7, 14, 31, 148 са нужни съчленени автобуси. :rolleyes:

17
Забавно / Re: Забавно
« on: 25.04.2017, 17:47:04 »
В неделя Peter Tagtgren избра много удачно решение за сценично облекло - усмирителна риза.  :fan: :) Дано намери повече последователи - много по-стилно е от кичозни парцали и просташко разголване. :fan: :)

18
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.04.2017, 10:17:07 »
Нормално е да има зарядни станции на крайните спирки и в гаражите, междинни такива струват твърде скъпо. Съответно електробусът за да е ефективен трябва да може да изкара цяла смяна с едно зареждане или да се зареди за време сравнимо с почивката на водача на крайната спирка и след това да направи двупосочен курс. 1701 както и останалите електробуси не изпълняват нито едно от двете условия и експлоатацията им е нерентабилна. :help: За закупуване на подобни недоразумения Влад Цепеш би набил на кол, Джугашвили разстрелял цялото ръководство на ЦГМ и доста хора от СО. :rolleyes:

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 25.04.2017, 08:57:54 »
Ако 1701 се зареждаше за 5 минути щеше да е нормална кола по 11, но това не е така.  :help: Никой електробус не е изкарал пълна смяна на линия и зареждането отнема часове. :help: За закупуването на подобни недоразумения румънците биха казали "Къде си Цепеш, господарю?", руснаците - "Сталина на вас нет!". :angry:

20
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 24.04.2017, 15:45:40 »
Трябва да се ремонтира трасето по Стамболийски, дори с читави вагони на мястото на дараците 5xx при сегашното състояние на трасето трудно може да се намали сериозно времепътуването. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 191