Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 221
1
Предложеният 10ТМ има прекалено голям дублаж с 94 и се забива в блокади. Трамвай между Хладилника и Журналист с обособено трасе в по-голямата част от маршрута би бил далеч по-полезен. Също ТМ10 е със странен и прекалено дълъг маршрут - курсът от Западен Парк до Илиянци ще е около 53-55 минути. :rolleyes:

2
Автоматите е по-добре да са в превозните средства за да не страдат от вандализъм и опити за грабежи. Маркиране на билета при слизане би довело до сериозни задръжки на превозните средства и не е удачно решение - далеч по-добре е да се маркира само при първо качване и да важи примерно 15, 30, 60 или 90 минути с неограничени прекачвания. Също предложеният модел не стимулира прекачванията и съответно пречи за изграждане на ефективна транспортна система с гръбнак метро и скоростни трамваи. :rolleyes:

3
Трябва обективно проучване - всеки би искал транспорт на 5-10 минути, но има много крайни квартали и села, за които подобни интервали са абсолютно неоправдани, нормални са 30-40 минути примерно Подгумер, Войнеговци, Локорско, Кубратово, Желява, Житен и т.н. не могат да създадат пътникопоток за по-редовен транспорт.  :help:

4
Разни / Re: Кварталите на София
« on: Yesterday at 16:46:19 »
Освен, че се удължава пробега автобусите ще се наложи да минават през задръстеното кръгово на проф. Танев и Околовръстното и ще губят време - едноименната улица край БПС е прекалено тясна за редовен градски транспорт. :rolleyes:

5
Възрастта и пробегът са важни - превозното средство неизбежно се амортизира. При тези с ДВГ има термични и вибрационни натоварвания, корозионно действащи течности и газове и т.н. и затова антика над 20 години с пробег няколко милиона километра няма как да е безопасна независимо от поддръжката. Дизел на 20 години неизбежно е амортизиран от натоварванията и замърсява в пъти повече, да не говорим за новите технологии за намаляване на замърсяването създадени през това време. :rolleyes: Старите превозни средства може и да са ремонтопригодни, но нямат възможности за намаляване на замърсяването а и всичко се износва неизбежно. :rolleyes: При електрическо задвижване термичните и вибрационните натоварвания са минимални и няма корозионно действащи течности и газове и затова е възможна дълга безаварийна експлоатация. :rolleyes:

6
Със заместващи автобуси по Алабин и Гурко.  :rolleyes: Спирките няма да са отдалечени на повече от 200 метра от съществуващите трамвайни. :rolleyes: Наблизо няма други улици освен тези две, които да са подходящи за заместваща линия - останалите са прекалено тесни и еднопосочни. :rolleyes: Може да се приложи следната схема за трамвайно движение по време на ремонта на Граф Игнатиев - ТМ10 от Западен Парк до Съдебна Палата, ТМ12 от Илиянци до Възраждане със запазване на колите съответно намален интервал, ТМ4 по маршрута си с две допълнителни коли делник може би и трета празник, ТМ18 се закрива, ТМ10-А между Хладилника и Журналист с три коли през деня и две нощни. :rolleyes:

7
Това също е важно - осигурената допълнителна работа на търговците на авточасти и гуми и монтьорите води до допълнителен ръст на БВП. :)

8
Не са толкова лоши - има участъци с интересен релеф от неравности и кръпки на много нива.   :) В Румъния и Гърция няма такъв интересен релеф. :)

9
За да се пуснат BMC Procity по нощните линии ще трябва общината да се договори с МТК за евентуална концесия или анекс към съществуващата и превозвачът почти сигурно ще поиска значително по-високо заплащане, ако въобще се съгласи.  :rolleyes: Не изглежда оправдано. :rolleyes:

10
Петте Кьошета имат достатъчно добра връзка с МД3 - около 400 метра ходене до някоя от бъдещите метростанции Медицинска Академия и Христо Ботев, за първата метростанция трудноподвижни хора могат да ползват за една спирка ТБ2 или ТБ9, които са доста редовни особено вторият. :rolleyes:  Два трамвайни коловоза с отстояние заемат около 6 m, в момента свободното за разходки пространство на Витоша е широко около 7.50 m. :rolleyes:

11
Трябваше да има метростанции на прославените майстори на чашката Георги Димитров, Светослав Лучников и Александър Сталийски. :)

12
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 16.04.2018, 10:03:17 »
Малашевци има нужда от BMC за 23, 26, 100 и резерви. :rolleyes: MAN SL232 не са достатъчни да покрият тези линии, 101 и да осигурят резерв. :rolleyes:

13
Икарус 293 е прототип, който не е влизал в серийно производство.  :rolleyes: Производството на малка серия от такъв морално остарял автобус не е оправдано и надали ще се намери желаеща фирма, а и да се намери цената за бройка ще е над тази на съчленен Соларис. :rolleyes:

14
По 404 не е особено удачно да се пускат нови автобуси докато не се оправят разбитият прелез край Транспортен Университет и разбитият булевард Цветан Лазаров. :rolleyes:

15
Нощем няма задръствания и синхронизацията на линиите дори при затегнати разписания не би трябвало да е сериозен проблем. От друга страна примерно дължината на линията между Люлин 1 и Младост 4 е около 20 km в посока и 60 минути двупосочен курс с почивка на водача е трудно изпълним при сериозен брой междинни спирки. :rolleyes: Другите линии също са с близка дължина над  16 km в посока и за тях също ще е трудно да се вместят в 60 минути двупосочен курс с почивка на водача и междинни спирки. :rolleyes:

16
ТМ7 е на 5 минути в пик и по-нататъшното му сгъстяване неизбежно би довело до пакетно придвижване в пик в необособените участъци от маршрута и изчакване на едноколовозния такъв на Скобелев.  :rolleyes: Отнемане на коли не е удачно решение, тъй като е сериозно натоварен. Ако няма да се възстановява ТМ6 до Лозенец е най-добре колите от ТМ1 да подсилят 6, но лошото състояние на трасето по Рожен е сериозен проблем за новите нископодови трамваи. :rolleyes:

17
1 е нефункционална линия в сегашния вид -  при интервал над половин час дори делник пик, огромен дублаж с ТМ6 и сериозен с ТМ7 е явен въздуховоз.  :rolleyes: Между два курса на ТМ1 минават 2-4 на ТМ6 и 4-6 на ТМ7 в общата част на маршрутите в зависимост дали е пик, делник извън пик, предпразник или празник. :rolleyes:

18
Наложителен е ремонт на трамвайното трасе по Каменоделска, пътните платна не са в чак толкова лошо състояние.  :rolleyes: Имат някои пукнатини и неравности, но могат да почакат. :rolleyes:

19
ТМ10 делник е претоварен между Гарибалди и Хладилника и удължаването на ТМ18 с два допълнителни вагона би го облекчило сериозно. Времепътуването от Хладилника до Лъвов Мост с трамвай е около половин час без чакането и няма как да бъде намалено съществено, с МД2 е под 15 минути без чакането и времето за чакане е приблизително същото и в двата варианта. :rolleyes:

20
Не може между всеки две точки да има директна линия - нормално е да има прекачвания. В конкретния случай ТМ10 и ТМ12 имат цели пет общи спирки, на които може да се извърши прекачване без ходене и директна линия е абсолютно ненужна особено свръхдълга такава с курс около час в посока и неравномерно натоварване, да не говорим за създаването на сериозни дублажи. :help:

Pages: [1] 2 3 ... 221