Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 186
1
Разни / Re: Футбол
« on: Today at 12:18:20 »
Ники Михайлов ще пази срещу Холандия!  :angry: :help: :eek: :qdosan: :taz:  Очертава се двуцифрен разгром, не вярвам холандците да ни пожалят и да спрат да играят при 5-6:0 - все още имат сериозни шансове за първите две места в групата, даващи право на директно класиране.  :rolleyes: Дано все пак в последния момент да стане чудо и да не е в състояние да играе.  :rolleyes:

2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: Yesterday at 23:07:07 »
Пределно ми е ясен маршрута на 84, все пак живея в Дружба,  но това е и една от най-празните линии. Също, макар и извън темата недоумявам защо 384 и 84 не се движат само до Т1, там пътниците имат нужда от транспорт повече от Т2, където има метро. Според мен електробусите трябва да се пускат по линии като 404, които нямат дублаж с метрото и където няма друг електротранспорт в по-голяма част от маршрута им. Така би било по-смислено цялото упражнение.

Нужна е връзка между двата терминала - от метростанцията към Т1 и обратно. Уместно е 384 да ходи първо до Т1 след това до Т2 и да обръща примерно на МС Искърско Шосе вместо да обикаля Дружба, така интервалът може да е вменяем. :rolleyes: 84 изобщо не е празен. :rolleyes: Електробусът е твърде малък за 204, подходящ е за умерено натоварени линии. :rolleyes:

3
Контрольорите преди началото на проверката маркират карти. Би трябвало да може да се установи дали са проверявали по дадена линия в определено време. :rolleyes:

4
Последната станция на Ботевградско ще е в близост до Автостанция Изток и може спокойно да се пусне траволатор аналогично на СУ - Орлов Мост. Също виждам на генералния план, че 78 ще дублира станции 2, 3 и 4. Това наистина ще е доста след 2019г. :rolleyes: Надали много пътници от кремиковските цигановози ще се насочат към метрото - трудно е да се пътува гратис. :rolleyes: Ще продължат да ползват практически безплатните 78 и ТМ22 до центъра. :)

5
Надали, щом още няма обявена обществена поръчка.  :rolleyes:

6
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 16:57:32 »
Чак гробници е преувеличено - класи са над БГ дараците, единственият сериозен недостатък е системата за управление. :rolleyes: Допотопен контролер е странно решение за трамваи произведени 1990 тодина - тиристорното управление навлиза масово още през 70-те на Запад, 80-те в соц лагера. :rolleyes: Би било чудесно в бъдеще да се монтира по-модерно транзисторно управление с цел икономия на енергия, плавно тръгване и спиране както и по-висока надежност и по-лесна поддръжка с минимална трудоемкост. :rolleyes:

7
Има обявена обществена поръчка за надзор на строителството със срок за подаване на документи до четвърти април съответно има надежда да се извърши ремонт на трасето по Каменоделска през лятото. :)

8
Във всички случаи е по-смислено служители на Общинска Полиция да придружават контрольорите вместо да се чака патрулка - контрольорите нямат правомощия да задържат лице а и в много случаи това е нереализуемо. Докато дойде полицията е напълно възможно гратисчията да посегне на контрольорите, да счупи стъкло и т.н.  а и се губи време. :rolleyes: Време е Общинска Полиция да върши някаква полезна работа. :rolleyes:

9
За някои линии е ясно предварително - 78 ще има сериозен дублаж с метрото при функциониращ МД3 до Ботевградско Шосе както и с довозващия ТБ1 и неизбежно ще загуби значителна част от пътникопотока си по Владимир Вазов. 120 ще има важни довозващи функции за по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и затова не е уместно разреждане. :rolleyes:

10
Не е майтап. В случая няма насилствено деяние и не е застрашен ничий живот, така че няма законово основание за употреба на огнестрелно оръжие, да не говорим, че това вътре в превозното средство е доста опасно. :rolleyes: Употребата на палки за самозащита на полицаите при нападение както и при отказ да се изпълни разпореждане е законна - ако индийците опитат да бият полицаите и/или контрольорите, то могат да се вземат съответните мерки. :rolleyes:

11
Днес се проведе поредната битка с неравностите по трамвайното трасе около кръстовището на Индустриална и Каменоделска. Такава имаше и в петък без особен резултат. :rolleyes: Има две доста големи нови кръпки между релсите. Дано поне трамвайното трасе на Каменоделска бъде ремонтирано през следващата година, тази явно няма шанс и дано не дерайлира някой трамвай. :rolleyes:

12
По закон няма как служителите на Общинска Полиция да са въоръжени с огнестрелно оръжие докато охраняват контрольорите или евентуално шофьорите при качване от първа врата. Също е доста опасно да се ползва оръжие вътре в превозното средство. Палките биха им дали възможност да осигурят съдействие и да защитават служителите на ЦГМ при необходимост без неприемливи рискове за добросъвестните пътници. :rolleyes: Без палки ще са почти безполезни в катуните. :rolleyes:

13
Несериозно е да се прави метростанция в квартал с ниско строителство, ниска плътност на застрояване и отгоре на всичко преобладаващо индийско население с висока престъпност и сериозен риск от гратисчийство и вандалски прояви - текущите разходи ще са сериозни, приходите нищожни. :help: 79 няма особена нужда от сгъстяване, дори спокойно може да мине на единични автобуси - около Герена са далеч по-редовните ТБ1 и 120, Ботевградско се обслужва от редовния ТМ22, Сточна Гара също има няколко редовни линии, по История Славянобългарска минава сравнително редовният в делник особено пик 309 а и в краищата на маршрута пътникопотокът е малък - единият е катун със сравнително малко население, другият е в края на промишлена зона със затихващи функции. :rolleyes:

14
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 20.03.2017, 14:16:23 »
По ГПК и ДОПК има несеквестируемо имущество, така че Андрешко е казус - напълно възможно е съдията да е превишил правомощията си и да се е опитал да секвестира несеквестируемо имущество. :)
Точенето на дела е по-малък проблем в сравнение с произвола по член 417 от ГПК - да се взема изпълнителен лист с хвърчащи листа и халваджийски тефтери. :angry:

15
Към Бенковски, Кубратово и Чепинци има възможност да се използва съществуващата ЖП линия за градска железница. :rolleyes: Същото важи за Локорско и Кремиковци с довозващи автобуси. :rolleyes: За Враждебна е напълно достатъчен адекватен довозващ автобус до последната станция на МД3, между Северна Тангента и Чепинско Шосе надали ще има разрастване - теренът е преовлажнен и неблагоприятен за по-сериозно строителство. :rolleyes:

16
Разходите за заплати и осигуровки на кондукторите във Варна и Бургас са твърде големи и не се покриват от приходите дори и да няма гратисчии, неслучайно се преминава към електронна система особено в Бургас. За София разходите ще са неколкократно по-големи, поради големият брой превозни средства включително съчленени такива и двувагонни трамвайни състави.  Частна охранителна фирма не е в състояние да се справи с индийците от Факултета, Филиповци, Татарли Махала, Христо Ботев, Ботунец, катуните около Гара Искър и т.н. там трябва пътуващ в автобуса служител на Общинска Полиция с палка, сравнително малкия пътникопоток позволява по тези линии качването да е от първа врата и служителят да стои до нея, като защитава шофьора и не позволява качването на пътници без превозен документ. :rolleyes: За ТМ22 подобна схема е неприложима, но може контрольорите да се придружават от 1-2 служители на Общинска Полиция с палки. :rolleyes:

17
Надали Враждебна ще се разрастне толкова, че да има нужда от трамвай или метро. Същото важи за целия район Кремиковци. :rolleyes:

18
Станция в Христо Ботев е пълно безумие - не виждам как може да бъде опазена от индийци гратисчии и вандали. :help: 79 е напълно достатъчен за катуна. :rolleyes:

19
При икарусите скърца механизмът на съчленението. Също подът е с почти метър височина съответно има място за по-здрава подова конструкция и шасито може да е по-здраво.  :rolleyes: :rolleyes:

20
78 има доста голям дублаж с  метрото и ТБ1 и затова е уместно при пуснато метро до Левски да мине на единични автобуси, 120 осигурява довозването на по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и няма сериозен дублаж съответно не бива да се разрежда. в Хаджи Димитър ТБ2 и 4 са довозващи, може би трябва да се помисли за връзка на 85/285 и 86 с метрото. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 186