Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Всъщност идеята не е лоша. Нищо не пречи да се разкрие една спирка срещу ритуалната зала. И без друго между Спирките при Сан Стефано и Васил Левски разстоянието не е хич малко.
2
И той ли е ремонтиран ? ;)

Оранжев е. Не знам дали е ремонтиран.
3
3 снимки от 29 - 2849(20.07)

2670(21.04,28.04)
4
Всъщност как е вариант 2: използва се трасето на ТМ6 като десният му коловоз в посока НДК става на рампа, по която вървят ТМ1 и 7 двупосочно, а по левия върви ТМ6 двупосочно?
Тъй като се получават 2 едноколовозни трасета, тук стои проблемът с автоматичните светофари, предотвратяващи насрещни ситуации. А именно: трамвай идва от спирката на Петте. Как ще се индикира, дали е ТМ1/7, за да се включи горният светофар за идващите откъм Пилоните или е ТМ6 и трябва да се включи долният светофар за идващите откъм тунела?

Ако рампата за 1/7 се изгради вляво откъм 20 ОУ, както беше началният вариант, може ТМ1/7 да нямат изобщо едноколовозен участък. Платното за нерелсовите към тунела се премества с лента надясно, като шестицата е едноколовозна в зоната на стеснение заради рампата отляво. На пръв поглед изглежда добре, но пресичането под остър ъгъл на трасето на ТМ1/7 с пътното платно не е безопасно, а и завоят в началото на тунела ще се изостри заради обратния преход от едно- към двуколовозно трасе.
Друга екзотика е, ако спирката се премести откъм 20 ОУ, а след нея шестицата пресича пътното платно по едноколовозно трасе. Но това разваля удобната връзка между трамвайната и тролейната спирка.
5
Явно са му обяснили, щом е знаел да гони от паметника Левски Кракра. Но се е залисал човекът и като е видял разкопките, се е усетил за издънката. Стереотипът е силен - след толкова години по един и същ маршрут маневрите стават машинално.
През Сточна би натрупал огромно закъснение, което няма да избие даже и без престой в Левски. Предвид, че в момента кръстовището Левски/Дондуков не е в обичайното си състояние, е оправдана маневрата, ако не е подложил на риск други участници в движението.
6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« Last post by abs111 on Today at 19:00:41 »
По моя информация автобуса е закупен от "Албена автотранс" и се изолзва за шатъл между хотелите.
7
Да. БС-69-СФ, модификация УД '83-'85. Море май е и БП '87, защото с нея идват малките стълбищни прозорци, а и по-големият брой на решетките по долната им част - в старите 69-СФ са три на брой, тук са по осем в някои случаи. Та това е общежитие.  :D


За сестра ми питам. Тя си търси ново жилище до Академик. Тези блокове изглеждат доста атрактивни. Но най-вероятно са построени за нуждите на Фестивална и Академик.
Мисля, че ЕПК блокове като този, за който ще дам линк в края на отговора си са по-разумен избор. В подобен на този имам приятел, и той казва че са по шест на етаж апартаментите и един е тристаен, гарсониери също има, с огромни стаи и тераси, даже и тавански имат ако и се наложи нещо. Този е и близко до мястото на онзи блок, чиито линк ми даде.

Друга добра опция според мен е и близката до този ЕПК блок панелка. Като влезнеш в линка, се обърни директно назад и ще я видиш. Тя е БС-69-СФ-УД '83 с търговски обекти на партера, което е доста добро решение според мене, тъй като там долу съществува вероятност да има поне един супермаркет, което значи със сигурност, че даже и сестра ти да не е в същия вход с него, пак ще и е лекота, като се наложи да се пазарува. А и последният пирон в ковчега на цялото нещо с общежитието е, че повечето от тези блокове са правени с цел там да живеят хора, които не са българи, и се очаква, че нямат маниерите и поведението, за да живеят с нормалните граждани (пример, виетнамците гастарбайтери). А пребиваването им там си оставя следи, които трудно ще се забележат отвън. Обичайно вътре цари мизерия и смрадта зависи от менюто на живущите... Въпреки това, ако си търси евтина квартира, общежитието остава добро решение въпреки проблемите. Но като ми дойде времето, аз бих си търсил скъпа квартира, по-добре би ми било да давам луди пари, ама да живея в прости човешки условия. Така че аз бих предпочел или панелката, или ЕПК блокът.

Виж, вие ще си дадете тежката дума и финалното решение. И да пишеш после какво сте избрали.

Линк за споменатите блокове: https://www.google.bg/maps/@42.6822086,23.3714069,3a,60y,129.43h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqrrOEBVTtlLqVwG4KF2mgQ!2e0!7i13312!8i6656

Като за край, имам малко въпросче. Например, защо панелките от преди 1980-те изглеждат по-сиви отколкото тези след 1987 с малките стълбищни прозорци!?? Не е защото са по-стари, тъй като си личи, че не са били боядисани.
8
Пишеш по няколко неща наведнъж и става някаква каша. В момента има два коловоза към тунела и е въпроса как това пространство да се рапредели между трамваи 1 и 7 и тм6 от друга. Най доброто решение е и трите трамвая да са заедно и в тунела да се разделят, т.е предложения вариант 3. От една страна казваш че това е една суперскъпа подземна спирка , но от друга казваш трамваите да минат на подземно ниво и под петте кьошета, т.е да имаме още една суперскъпа подземна спирка. И физика беше предложил нещо странно да имаме подземно пенделно обръщало на бул. Витоша. От какъв зор трамваите трябва да сменят посоката под земята а не на ниво терен нямам идея, а и освен че е скъпо не мисля че има растояние за такава рампа. Иначе съм съгласен че две едноколовозни трасета както е вариант 2 е абсурдно и дано не го приемат, това е възможно най лошия вариант.
9
На 25.07.2017г. от 11.00ч. на площада пред храм-паметник „Св. Александър Невски“, официално ще бъдат представени 40 от новите 60 еко автобуса, които тръгват по линиите на градския транспорт в София. На официалното представяне ще пръстават зам.-министър председателят и министър на отбраната Красимир Каракачанов, зам.-министърът на околната среда и водите Николай Кънчев, зам.- министърът на вътрешните работи Стефан Балабанов, зам.-министърът на труда и социалната политика д-р Султанка Петрова, кметът на София Йорданка Фандъкова, както и много други официални лица.

Източник:Фейсбук страница на Etap Group / Етап Груп.
10
Идват. Видях десетина на изхода на Траянови врата (А1) около 11;30 днес.
Pages: [1] 2 3 ... 10