Author Topic: СКГТ се закрива и престуктурира  (Read 8943 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
В една компания ще събере общината рейсовете, трамваите и тролеите. Бъдещата агенция по трафика ще "глътне" Столичната компания за градски транспорт. Тя е замислена като структура, която ще организира цялото движение в града, а рейсовете, трамваите, тролеите и метрото са част от него, смята шефът на транспортната комисия в СОС Радослав Тошев. Според него, когато агенцията стане факт, няма да е необходим посредник като сегашното дружество. СГКТ "Градски транспорт" сега контролира работата на превозвачите. Компанията разпределя приходите от билети и карти от трите общински дружества - "Автотранспорт", "Електротранспорт" и "Метрополитен". Тя си има управителен съвет и администрация. Нейни служители са и контрольорите. Съществуването на компанията е безсмислено, ако има структура, която да контролира цялостно трафика, категоричен е Тошев. Ние сме самостоятелно търговско дружество и работим по договор с общината, коментира шефът на компанията Николай Костов. Трите общински транспортни фирми трябва да станат дирекции към агенцията. Тя ще има един общ диспечерски център, в който ще се отразява не само движението на автобусите и другите превозни средства на масовия транспорт, но и светофарите. В него ще се появяват и данните от интелигентните трафик системи, които показват задръстванията и натовареността на улиците.
НЕ на хейтърството!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #1 on: 15.01.2008, 02:59:08 »
Тоя па кога успя да иде в ГЕРБ? Явно сделката е - аз на тебе, ти на мене. И постът му се дава заради известното му татенце. Някой да е видял бащата да критикува Кмета?

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #2 on: 15.01.2008, 07:40:52 »
кой е бащата че не се сещам?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4459
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #3 on: 15.01.2008, 09:44:43 »
тъпотия!!!
скгт трябва да съществува, метрото да е към него и те да отговарят за транспортирането на пътниците. А общината трябва да направи регионален координатор, който да синхронизира действията на Бдж, м/уградските автобуси и градския транспорт. това, което ще направят само ще обърка транспорта

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #4 on: 15.01.2008, 13:06:22 »
Quote from: LG_
кой е бащата че не се сещам?

Tошко Тошев, главния редактор на Труп, пардон Труд.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12468
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #5 on: 15.01.2008, 14:48:12 »
Маха се една шапка, прави се друга - това явно е начин за прочистване на старите и назначаване на своите хора. Дали ще е компания, агенция, комитет, холдинг - все тая. Въпросът е, какво ще прави. Защото ако контролира ЦЕЛИЯ трафик, тя би трябвало да изземе задълженията на КАТ.
Дано поне узреят до това, всички контрольори да са служители на трудов договор.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #6 on: 15.01.2008, 15:24:25 »
Quote from: blagun
Маха се една шапка, прави се друга - това явно е начин за прочистване на старите и назначаване на своите хора. Дали ще е компания, агенция, комитет, холдинг - все тая. Въпросът е, какво ще прави. Защото ако контролира ЦЕЛИЯ трафик, тя би трябвало да изземе задълженията на КАТ.
Дано поне узреят до това, всички контрольори да са служители на трудов договор.

Takава е идеята на Костов - преминаване към трудови договори на контольорите, поетапно. От раз няма как да стане

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #7 on: 15.01.2008, 17:10:06 »
Quote from: blagun
Дали ще е компания, агенция, комитет, холдинг - все тая. Въпросът е, какво ще прави. Защото ако контролира ЦЕЛИЯ трафик, тя би трябвало да изземе задълженията на КАТ.

Данеби създаването на Общинска полиция да е намесено тука? Тогава каточели би било добре!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #8 on: 15.01.2008, 21:12:14 »
Quote from: etnies
Tошко Тошев, главния редактор на Труп, пардон Труд.

 А какъв кабинет си е уредил покрай бащата, не само поста. Направо не е за говорене
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #9 on: 23.01.2008, 18:37:13 »
Quote
Дружествата трябва да представят на общинарите годишните си баланси, отчетите за приходите, за задълженията, просрочени над 30 дни, и причините за това, за извънредните приходи извън дейността си за периода от 2005 до 2007 г, както и реалната себестойност на километър пробег при изпълнение на транспортната задача. Трябва да бъдат декларирани и купените вещи на стойност над 30 000 лева.
Последното изречение ме разби. Какво са 30 000 лева за богата община като нашата
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #10 on: 23.01.2008, 20:53:49 »
Богат значи да имаш да харчиш ей така. Все пак нали знаеш, че в бюджета се залагат разходи и не можеш да си харчих чак как дойде. Е винаги има резерв, ама то една маймуна да е наклона за мангизи  .

 Аз все си мечтая да направят една ревизия на Автото и да почнат да хвърчат глави на откоси, но за да ен стане това се натиска много здраво.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16952
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #11 on: 24.01.2008, 12:10:50 »
Quote from: borosport
Аз все си мечтая да направят една ревизия на Автото и да почнат да хвърчат глави на откоси, но за да ен стане това се натиска много здраво.

Особено за ремонтите.
мур

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #12 on: 24.01.2008, 14:22:52 »
до май-юни се очакват големи промени в ръкодония екип на Автото.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6745
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #13 on: 24.01.2008, 14:36:28 »
След юни ще е.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #14 on: 25.01.2008, 22:39:19 »
Тези промени съм сигурен, че до добро няма да доведат. Просто сменямае старите муцуни за да симулираме дейност.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 305
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #15 on: 06.02.2008, 18:40:36 »
e вече васко найденов и компания не са в борда на автото отпаднаха и от електрото
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #16 on: 06.04.2008, 19:38:26 »
Quote
Бойко Борисов не се е отказал и от идеята си да се обединят всички транспортни фирми, които сега са 5, в една. Фирмата-шапка на останалите дружества - "Столична компания за градски транспорт", заедно с "Паркинги и гаражи" ще влезе в бъдещия център за мобилност. Така, и след поглъщането на "Трамкар", ще останат само "Столичен електротранспорт", "Столичен автотранспорт" и "Метрополитен", за които ще се търси юридическа формула за обединение.
« Last Edit: 06.04.2008, 19:38:52 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline buzpedsed

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #17 on: 24.04.2008, 19:53:53 »
Quote
Временната комисия по преструктуриране на общинските дружества на СОС гласува Трамкар да остане самостоятелно дружество

Временната комисия по преструктуриране на общинските дружества на Столичния общински съвет гласува двете дружества Столична компания за градски транспорт и Паркинги и гаражи да се обединят в Агенция по мобилност.

Комисията гласува Трамкар да остане самостоятелно дружество. Теренът пък, на който сега се намират производствените сгради, трябва да се продаде, според решението. Средствата от продажбата ще бъдат инвестирани в изграждането на нов трамваен завод. Голяма част от парите от продажбата ще отидат и за инвестиции в градския транспорт.
Комисията ще продължи работата по преструктурирането на дружествата от транспортния сектор на общината на следващото си заседание. По първоначална идея те трябва да бъдат обединени в общо дружество или в консорциум.
Информацията е от тук

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11499
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #18 on: 25.04.2008, 11:56:40 »
Не разбирам, защо ще продават само терена, нали идеята беше да продадат целия Трамкар и частникът да си го развива като завод? Защо общината трябва да прави нов завод?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #19 on: 25.04.2008, 21:25:54 »
Quote
Засега е ясно, че "Метрополитен", "Столичен електротранспорт", "Столичен автотранспорт" със сигурност ще бъдат обединени. Основната причина за това е, че всички те изпълняват една и съща дейност - превоз на пътници, обясни общинският съветник Данаил Кирилов (ГЕРБ) пред "За града". Ако компаниите бъдат слети в една обща, ще бъде по-лесно да бъде координирана дейността им. Начинът, по който им се възлага работа и в момента е еднакъв - и трите фирми получават т.нар. "транспортна задача", която представлява количеството курсове, които трябва да направи всеки един трамвай или автобус. Тези прилики показват, че няма да е особено трудно да бъдат слети.
Вече е ясно, че всички общински транспортни дружества ще са на загуба
« Last Edit: 25.04.2008, 21:26:47 by Repcho »
НЕ на хейтърството!