Author Topic: СКГТ се закрива и престуктурира  (Read 8775 times)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #20 on: 26.04.2008, 00:52:41 »
Tрамкар ще го пращат в Илиенци.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #21 on: 26.04.2008, 17:45:40 »
Quote from: ozzy
Не разбирам, защо ще продават само терена, нали идеята беше да продадат целия Трамкар и частникът да си го развива като завод? Защо общината трябва да прави нов завод?
Дреме им за завода.Важното е имота сега да бъде асимилиран.

Quote from: Repcho
Вече е ясно, че всички общински транспортни дружества ще са на загуба
И какво прекрасно и логично обяснение за сливането са дали.Евалата на тъпанарите...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #22 on: 27.04.2008, 14:07:01 »
Обяснението е същото като за разделянето преди време.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #23 on: 27.04.2008, 14:12:33 »
Предлагам лого на Столична Община - Ние разделяме, но не знаем какво владеем. На Агенция по трафика - Ние крадем от вашето здраве, Наздраве!
« Last Edit: 27.04.2008, 14:13:17 by maniak »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #24 on: 30.05.2008, 16:20:03 »
Общинските дружества „СКГТ-София” и „Паркинги и гаражи” ще се слеят в „Център за градска мобилност”
30.5.2008 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------
Общинските дружества "СКГТ-София" и "Паркинги и гаражи" да се слеят в "Център за градска мобилност" ЕАД ще гласуват днес общинските съветници от Столичния общински съвет. В доклада на Временната комисия по преструктуриране на общинските дружества се предлага в случай на необходимост да се подаде искане за оценка и разрешение за концентрация по реда на Закона за защита на конкуренцията.С решението си днес общинските съветници ще възложат на управителните органи на двете дружества да изготвят проект на договор за преобразуване чрез сливане, който да бъде одобрен от СОС.Днес общинските съветници ще трябва да одобрят и решението за създаване на консорциум по правилата на гражданско дружество за общинските фирми от системата на транспорта в София. Временната комисия предлага "Трамкар" ЕАД да запази своята самостоятелност, но да се започнат действия за продажбата на имота на дружеството на бул. "Цар Борис Трети". Средствата от сделката трябва да постъпят в разпореждане на бъдещия транспортен консорциум, ако това е възможно от правна гледна точка, или в самото дружество за намиране на нов терен за изнасяне и технологично обновяване на мощностите му.Бъдещият "Център за градска мобилност" ЕАД ще поеме въвеждането и експлоатацията на интелигентни транспортни системи за управлението, контрола и подобряването на движението, издаването на превозните документи и реализирането на приходите от превозната дейност, експлоатацията на информационно-управляващата система за контрол и управление на трафика. В системата се включва и бъдещото електронно таксуване на пътниците в градския транспорт. Центърът ще извършва и
   рекламно-информационното обслужване на обществения транспорт,
   ремонта и новото строителство на инфраструктура - релсов път,
   контактна и кабелна мрежа. В дейностите на новото дружество ще
   влизат и финансирането, изграждането, експлоатацията и поддържането на паркингите, гаражите и местата за паркиране в
   София, които са общинска собственост.
БТА

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2315
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #25 on: 31.05.2008, 19:47:20 »
А кой ще бъде ГЕНЕРАЛен крадец ъъ директор де?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #26 on: 31.05.2008, 21:49:26 »
Quote from: NiGhtPiSH
А кой ще бъде ГЕНЕРАЛен крадец ъъ директор де?
Р.Т.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #27 on: 07.10.2008, 16:21:03 »
Всички се обединяват, празнувай народе

Quote
Предстои сливане на общинските фирми  на София  "Паркинги и гаражи" ЕАД в "СКГТ-София" ЕООД. Предложението е внесено от председателя на комисията по стопанска политика на СОС Данаил Кирилов и ще бъде разгледано  на общинска сесия. Ще се промени и името  на  "Център за градска мобилност" ЕООД.

В доклада се предлага за управители на новото дружество да бъдат избрани досегашните изпълнителни директори на двете сливащи се фирми - Николай Костов и Николай Александров.
 
Дружество "Паркинги и гаражи" ще бъде прекратено без ликвидация. Капиталйът на "СКГТ-София" ще нарасне от  280 768 на 380 958 лева. Те ще бъдат разпределени в 38 095 дяла с номинална стойност 10 лева.


Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #28 on: 08.10.2008, 22:19:06 »
 Жалко, че не мога да си купя няколко дяла :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #29 on: 08.10.2008, 22:27:36 »
Жалко, че не мога да си купя няколко дяла :)

Що бе, да не е забранено за служители?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #30 on: 09.10.2008, 15:44:47 »
 Няма как, новото дружество ще е ЕООД(Еднолично дружество с ограничена отговорност), собственост на Столична община, един вид на всички софиянци, но не е акционерно дружество с акции ;)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Marko Totev

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #31 on: 07.10.2012, 11:23:39 »
Статия от юли. Но отговаря на много въпроси.

Quote
 
Без конкурс: Журналист с неясен мениджърски опит ще поеме градския транспорт в София
18:52 | 18.07.2012 | 2617 прочитания | Лили Границка

Журналистът Свилен Кръстев, който отразява работата на Столична община, ще поеме ръководството на градския транспорт в София. Предложението, направено в сряда от шефа на общинска комисия, бе изненада и за част от колегите му от ГЕРБ.

Назначението на шефа на едно от най-важните общински дружества ще стане без конкурс, въпреки обещанията на управляващите новите директори на общинските фирми да бъдат избрани след конкурси.

За да се заобиколи изискването, “Център за градска мобилност” се преобразува от ЕООД в ЕАД. Така се предлага избирането на съвет на директорите от петима души, за които не важат изискванията за образователен ценз и управленски опит, каквито има при конкурсите.

Предложението за преструктуриране на дружеството беше внесено като извънредна точка на стопанската комисия в Столичния общински съвет от Радослав Тошев (ГЕРБ). Предстои то да бъде одобрено окончателно от съветниците в четвъртък. Предварителните сондажи показват, че не е сигурно дали ще мине, защото има недоволни в групата на ГЕРБ.

Причината е, че това е поредното разчистване на сметки между двете основни лобита в групата на управляващите. Едното около бившия шеф на Столичния общински съвет Андрей Иванов, а другото - на кмета Йорданка Фандъкова.

Досега се смяташе, че общинското дружество, което в момента разиграва на търг поръчки за над 100 милиона лева, се контролира от лобито на Андрей Иванов. С изненадващата смяна и отстраняването на доверените му хора от управлението контролът се поема от Фандъкова и Орлин Алексиев.

Досегашният управител на “Център за градска мобилност” Николай Костов не е в новия директорски борд. В него е предложено да влязат журналистът Свилен Кръстев, пътният консултант Тодор Тодоров, зам.-изпълнителният директор на Сдружението на общините Емил Савов, бившият шеф на изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" Симеон Арнаудов и преподавателят от Нов български университет Надя Миронова. И петимата са номинации на ГЕРБ. Поемаме политическата отговорност за назначенията, каза Валя Чилова от ГЕРБ.

Журналистът Свилен Кръстев още през април разгласи сред колеги, че ще става директор на общинска фирма, но без да споменава коя. Решението за катапултирането му на ръководния пост дойде изненадващо не само за съветниците от опозицията, но и за някои от ГЕРБ.

Някои от тях реагираха с думите: “Който слуша и пише само хубави неща за г-жа Фандъкова, получава награда”.

Тридесет и осем годишният Кръстев е успял да завърши магистратура през февруари 2012 г. във Великотърновския университет по финансово счетоводство и мениджмънт. От 2007 г. досега работи като репортер в БТА. Като 21-годишен е бил управител на частна фирма “Екран” и така покрива изискването за управленски опит, обясниха съветници.

Необяснимо е и защо бордът е от петима души при условие, че докато беше кмет, настоящият премиер Бойко Борисов беше радетел за намаляване на състава на директорските бордове на общинските фирми. Мотивът му беше, че те са хранилка на партиите. В началото на кметуването си Борисов нямаше контрол над Общинския съвет и фирмите се ръководеха от партийно предани функционери на СДС. Сега ГЕРБ смело върви по стъпките на проправената от предшествениците им практика, която иначе критикуваха.

Преструктурирането на дружеството се прави с цел по-добро управление и контрол, коментира Радослав Тошев пред Mediapool. Според него не може такава голяма структура да се управлява само от трима души и затова се назначават петима директори. За пример той даде директорския борд на “Метрополитен”.
 
През последната година Центърът за градска мобилност беше с един управител, след като другият - Марчело Доковски - загина при умишлен палеж на дома му. Инцидентът стана на 1 юли 2011 г. малко след като се водеха преговори с "Автопарк" и "Джи Ти Ай" за връщането на общината на паркинга при НДК.

Сега се предлагат два варианта за решение, като в четвъртък Столичният общински съвет трябва да избере единия от вариантите. Единият е да се сключи споразумение “Автопарк”, а другият е да се тръгне на съдебна процедура.

Източник: http://www.mediapool.bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82-%D1%81-%D0%BD%D0%B5%D1%8F%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B4%D0%B6%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%82-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D0%BC%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-news195339.html

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4562
    • View Profile
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #32 on: 07.10.2012, 11:36:10 »
Господин Тотев, задайте и въпросите ...

А, това е публикувано няколко часа по-рано:
http://www.mediapool.bg/%D1%82%D0%B8%D1%85-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82-%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-news195409.html
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2264
    • View Profile
Re: СКГТ се закрива и престуктурира
« Reply #33 on: 08.10.2012, 10:23:20 »
Тепърва там ще се завъртят едни големи пари така , че ......
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !