Author Topic: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)  (Read 81018 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #40 on: 16.08.2008, 11:56:29 »
Иво много го разбира колко са мощТни rofl(къде ми е търкалящата се от смях усмивка?) :boxing:
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #41 on: 16.08.2008, 11:59:36 »
Вижте в техн.данни. Освен това съм писал при МАН-овете как можеш да разбеш колко коня са.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2652
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: МАN
« Reply #42 on: 16.08.2008, 12:08:23 »
Иво, мисля че бъркаш О405Г със О405ГН. А НЛ313 да не са 310 коня? :rolleyes:

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #43 on: 16.08.2008, 12:33:03 »
310 са, 3-то поколение автобуси.
Значи О 405 ГН-360 коня, по-старият модел О 405 Г-300 коня, единичният О 405-250 коня. ГН всъщност е нископодов О 405 Г.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5416
  • 10 години в моя втори дом.
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #44 on: 16.08.2008, 12:57:54 »
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O_405
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O_405_N
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O_405_GN
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_O_405_G
http://de.wikipedia.org/wiki/MAN_NL_202%282%29

Следейки с интерес дискусията ви, реших да потърся из Уикипедията техническите данни на обсъжданите автобуси. Първо - Мерцедесите. Соло О405-иците, които са с висок под са даже само 204 коня, а вече О405Н може да са 250. Максималната мощност на един О405ГН пък е едва 300 коня. Все пак, МАН НЛ 312 в действителност е 312 коня. За Чавдарите, за О345Г, за СГ 262 и за Юлиетата не се намира нищо, но поне за последните май в темата за конете и магаретата, дело на etnies, се казваше, че са 210. Вярно е, че Уикипедията не е най-достоверният източник, защото в нея могат невъзпрепятствани да пишат Сульо и Пульо без дори да имат грам компетенция, но май в случая можем да и повярваме  :)
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

О, вижте! Човешката стоножка била не само малоумна, но и страдала от хемороиди!

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #45 on: 17.08.2008, 18:09:35 »
Иво, мощността която пише на листето на производителя не е единственият фактор поради който автобусите в определени условия (в твоя случай изкачване на нагорнище 72 на 1000) развиват една или друга скорост. Не забравяй че освен мощноста от също толкова голямо значение е предавателното число при различните предавки на скоростната кутия респ. диференциалът и редукторът. Това че машината се е движела с 10 км/ч може да се дължи на много фактори. Пример е 9044 който на четвъртия месец от доставката му имаше същите симптоми които описваш ти. Действително МАН СГ 262 са с по-маломощни агрегати но това в никакъв случай не им пречи да работят в градски условия при пределно натоварване. Всъщност целия им експлоатационен живот е протекъл точно в такива условия. Апелирам разправиите по темата да приключат, тъй като не смятам че някой от нас отговаря на необходимото техническо равнище за да раздава компетентни оценки за видовете подвижен състав.

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #46 on: 23.09.2008, 19:40:31 »
Ман сг262 инв № 2144 от известно време(към месец поне) е увиснал на съчленението, така и не го оправят, движи си по 280 провиснал. Интересно ми е какъв ли е точно проблема, че не се отстранява дали е сериозен и изисква сериозен ремонт или е поредния случай, в който не се прави нищо по въпроса от безхаберие и се чака проблема да се задълбочи? Може би Vasko456 може да знае нещо повече по въпроса той дава често инфо за Малашевци.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3931
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #47 on: 23.09.2008, 21:39:05 »
В момента немога да ти дам обяснение, но утре други ден ще разуча.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #48 on: 26.09.2008, 19:08:04 »
Ето и една снимка от днес,26.09.2008-ма година, на МАН, инв.номер 2901 по линия 280 в Студентски град при блок 58.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #49 on: 28.09.2008, 23:33:43 »
Супер снимка. В Студентския комплекс винаги пращат най-добрите автобуси...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #50 on: 29.09.2008, 02:44:28 »
Супер снимка. В Студентския комплекс винаги пращат най-добрите автобуси...
Да, и то точно тогава, когато има най-много хора. Аз се возих тогава в този бял Ман и беше доста задушевно :)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: МАN
« Reply #51 on: 29.09.2008, 09:19:29 »
Ужас!

Горкия бял МАН!

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #52 on: 06.10.2008, 21:55:56 »
Манът за който по-горе писах 2144 освен,че е провиснал на съчленението, е доста закъсал и със заглушителите - дори и най отпред зад шофьора бучането особено при по високи обороти е доста силно, а отзад ако се возиш главата ще ти гръмне, и на всичкото отгоре явно и спирачките му са зле. Днес единият шофьор се обади сутринта на някакъв началник да му се моли утре сутрин да не излиза на линия ами да го спрат поне спирачките да оправят.Думите му бяха "началник айде да спреме колата да оправиме спирачките поне, че не може така на тръни да се кара, ше вземе някоя беля да стане, айде само сутринта утре да не излизаме, пък после ще си бачкаме". Това вече на нищо не прилича- поддръжка никаква чак от водача да разбереш, че автобуса е едва ли не опасен и пак да си е на линия.  >:(

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16927
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #53 on: 07.10.2008, 13:47:11 »
Ха сега кажете, че белите манове не са Гадни бели манове. Но за 280 са идеални - всичките там да ги пуснат.
Жалко, че не пускат по 306 съчленени
 А пък оня с Алфата банк 2150 кара без задна табела.
мур

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #54 on: 22.11.2008, 22:11:00 »
Днес сутринта се возих в бял ман 2907 в който беше студено точно толкова, колкото и навън. Първо си помислих, че шофьора нещо се е**ва с пътниците и нарочно не пуска парното в салона, но в последствие забелязах, че и при него отпред е голям студ и той караше с яке. И без това белите манове не са от най - топлите автобуси с трите си врати, пластмасови седалки и не особено силно парно, та от Малашевци решили да пуснат на линия такъв и с неработещо парно при днешните температури. 

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #55 on: 12.02.2009, 18:14:20 »
2151 е с много шик предно елтабела - в зят зелен, като номера на линията е на инверсен фон и наподобява хатиена тебелка - на зелен фон.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2129
    • View Profile
    • Email
Re: МАN
« Reply #56 on: 12.02.2009, 19:20:51 »
Да ама като я зърнах за пръв път, щях да кажа, че е ел.табелата. Много е готина. И аз я харесвам. Мисля, че още един ман се движи с такава.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16927
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #57 on: 13.02.2009, 11:06:58 »
Табелата е отвратителна и не се вижда изобщо. И е такава, защото не е имало бяла боя, с която да боядисат табелата преди да нанесат зеленото.
мур

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #58 on: 15.02.2009, 12:09:16 »
Отдавна не съм виждал 2155 на линия... последно го видях, когато го дърпаше аварийката по посока гаража. Случайно да знаете дали някой от Мановете е бракуван или оставен за резерни части, защото ми направи впечатление, че в един от тях кабината на шофера беше направена от плоскости на Ман от същия модел ???...

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3760
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: МАN
« Reply #59 on: 15.02.2009, 12:12:45 »
Няма такова нещо. 2155 е всеки ден на А94