Author Topic: Guleryuz Cobra GD-272 LF (6101-6105/6113-6138)  (Read 78904 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #40 on: 27.07.2008, 12:25:19 »
Освен това под ОР нямам предвид само Дупница и Омуртаг, преди да дойдат тук тия автобуси са минали още по няколко ОР-та в нормални АРЗ-та. Така че не ми говори, че има автобуси без ОР, това че тук не са минавали не значи нищо.
НЕ на хейтърството!

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #41 on: 27.07.2008, 19:08:12 »
Най-хубавите ремонти правеха в АРЗ Искър и в Бургас. В последния се роди пионерски освояването на стъклопластовите изляти седалки в 0 305-иците, в последствие така популярно навсякъде - трамави, тролеи и над 70% от старите автобуси. Голяма простотия.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #42 on: 27.07.2008, 20:07:54 »
Освен това под ОР нямам предвид само Дупница и Омуртаг, преди да дойдат тук тия автобуси са минали още по няколко ОР-та в нормални АРЗ-та. Така че не ми говори, че има автобуси без ОР, това че тук не са минавали не значи нищо.
Както писахме, не всички са минавали ОР преди да дойдат у нас. Някъде из темите ако не се лъжа даже писахме, кои точно партиди са ремонтирани преди да дойдат. А пък то много лесно може да се познае дали така си е бил фабрично или е след ОР. Пак казвам, ако щете вярвайтне но все още има такива, които нямат НИТО един ОР. Из провинцията също има. Да не говорим, че О 405 Г също има на възраст над 20 години без нито един ОР и си изглеждат супер. Ситарота също има на 10 години без ОР.

Иначе на 6117 вече не му работят блокировките на вратите, даже шофьора си беше отворил 1-ва врата в движение. И камерите не работят, на дисплея не се виждаше нищо, плазменият дисплей в салона пък беше сгънат. Иначе ме кефи как е направено в махагон отпред, имат аудиоуредба и ДВД.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #43 on: 28.07.2008, 11:41:25 »
Най-хубавите ремонти правеха в АРЗ Искър и в Бургас. В последния се роди пионерски освояването на стъклопластовите изляти седалки в 0 305-иците, в последствие така популярно навсякъде - трамави, тролеи и над 70% от старите автобуси. Голяма простотия.
Наистина ремонтите в АРЗ са чудни.

@ИВО:Дай доказателства, че не са минавали нито 1 ремонт за целия си живот, щото на приказките ти не вярвам
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #44 on: 28.07.2008, 13:29:54 »
Иначе ме кефи как е направено в махагон отпред, имат аудиоуредба и ДВД.
Хаха, чак пък и ДВД...да не би случайно шофьорът да пуска филми в рейса? :P
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15538
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #45 on: 28.07.2008, 16:01:57 »
Иначе ме кефи как е направено в махагон отпред, имат аудиоуредба и ДВД.
Хаха, чак пък и ДВД...да не би случайно шофьорът да пуска филми в рейса? :P
Като китайската продукция.Само те могат да произведат запалка с диод, пълна с газ, с фенерче показващо лика на Бойко Борисов и цена след  транспорта и надценката на продавача от 40-50ст. Това ми напомня, че в момента на един блок на България монтираме китайски врати със синя лампичка, скрита в дръжката, да свети като напасваш ключа в ключалката, и вграден звънец на батерии.Има десет резета и ключалки, шпионка и всичко това 350 лв. бройката...

 Та всичко е въпрос на цена на труда, материалите и надценката на производителя.Чудно при МБ тази екстра колко би струвала и колко фирми ще си я позволят, атук ти е без дори да си я поръчвал, защото не ми се вярва да са гледали да осигурят забавление с филми в задръстванията за шофьорите.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #46 on: 28.07.2008, 21:52:29 »
 Иво абсолютно всички 305 Г и Хюлиез са били рециклирани преди да ни ги натресат на нас.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #47 on: 28.07.2008, 23:40:12 »
Иво абсолютно всички 305 Г и Хюлиез са били рециклирани преди да ни ги натресат на нас.
Не всички разбира се. Пак казвам и писахме някъде, че само някои са. 100% например 377, 375, 369 и др. до сега нямат нито един ОР, разровете се в немски сайтове и вижте техни снимки, че са си 100% еднакви, както са били 70-те и 80-те години. Колкото и да е качествен един ОР се познава кога е фабрично и кога е минал ремонт. Из провинцията също има доста О 305 Г, които нямат нито един ОР. Гледал съм по разни сайтове тези от Казанлък, Пловдив, Варна и др.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #48 on: 29.07.2008, 22:26:26 »
 Иво ще ме извиняваш ама откога стана специалист, че рабираш чак дали автобус движил се в Германия има основен ремонт или не. ОР в германия, не е като ОР в някое БГ АРЗ. И ти гарантирам, че почти всички 305Г са минали ОР преди да дойдат тук. Ама истински основен ремонт - на салон, ходова част, двигател и т.н. единствените за които не знам дали са минавали ОР това са дошлите по незнам какъв начин няколко 305Г в последните няколко години.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 769
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #49 on: 30.07.2008, 10:57:11 »
една снимка по 74

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17253
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #50 on: 06.08.2008, 13:27:37 »
Иво абсолютно всички 305 Г и Хюлиез са били рециклирани преди да ни ги натресат на нас.

НЕ! Всичките, които дойдоха през 1992, 1993 и 1994 са мианвали Рециклиране.

Но Страстбургските, които пристигнаха през 1998 със сигурност не са минавали никакъв ремонт преди да дойдат и може би и затова са доста по-скапани. От 339 до 377 със сигурност никакъв ремонт не са минавали преди идването им 343, 351, 363, 367, 369 - вероятно има и други. Голяма част от тях са били захвърлени и ние сме ги купили на безценица. Един шофьор ми каза дори и че негов приятел е организирал закупуването им и превозът им (на 339-377).

А има автобуси, които от самото начало са дошли за частри, но у нас са ги стегнали и се движат - 2500, 2531, 3679, 3676.


А за кобрите - вчера се возих за първи път. Беше 6117. Страшно много ми харесва и по нищо не отстъпва за мерцедесите - дори има и едно предимство - седалките са повдигнати и в предната част. Двигателят е тих, ускорението е много добро. Табелите са чудесни, само ме дразни това "А", което излиза пред номера на линията. Задната табела е поставена на куцо място, но страничната е на най-доброто. проблемите са за шофьорите, т.к. нямат никаква преграда от салона, а и първа врата е по-тясна.
Надявам се и след 5 год. тези автобуси да са така хубави. Допускам, че добрите ми впечатления могат да се развалят ако автобусите са нетрайно направени.
мур

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2980
  • 2660
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #51 on: 10.08.2008, 15:57:04 »
Единакът 6129 днеска е на 27.
Автобусът има нормални плоскости под прозорците, за разлика от другите кобри, които нямат такива. Седалките наподобяват конектовските и естествено са по-удобни от гола пластмаса. Хоризонталните тръби в задната част са доста нависоко, затова и каишките са по-дълги. Има разлика и в кутиите над вратите. Дръжките на седалките са други. Изобщо доста вътрешни детайли са различни. Само на шоф.място не обърнах внимание. За разликата в задните странични прозорци е споменавано. Двигателят е по-шумен, ама пaк върви.


Мисля си, че 6129 е подарък(бонус) за голямата покупка :rolleyes:.
« Last Edit: 10.08.2008, 23:07:42 by mitakakutina »

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2140
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #52 on: 08.09.2008, 16:52:37 »
Днес на 6118 втората врата му се отваряше сама на всяко спиране на светофар, спирка и др. Пътниците се възползваха от това и слизаха където си искат. Така шофьора беше принуден да държи бутона за 2-ра врата натиснат. И след последната спирка по линия 260 на Горна Баня не продължи курса.

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2980
  • 2660
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #53 on: 08.09.2008, 18:03:40 »
Днес на 6118 втората врата му се отваряше сама на всяко спиране на светофар, спирка и др. Пътниците се възползваха от това и слизаха където си искат. Така шофьора беше принуден да държи бутона за 2-ра врата натиснат. И след последната спирка по линия 260 на Горна Баня не продължи курса.
Електрониката им е зле на тия рейсове.
А днес на 6105 му затрили ключовете на Илиянци и вместо в 16:30 тръгна в 16:44 и вътре било 48о, щото бил затворен отвсякъде. Ключовете ги открили в една линейна ;D.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17253
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #54 on: 08.09.2008, 18:12:32 »
Я кажете колко Кобри има? И тук ли автобусите са с номера с прескачания, та да се чудим колко са.
Както нямаше 6013.
мур

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2980
  • 2660
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #55 on: 08.09.2008, 18:17:54 »
Я кажете колко Кобри има? И тук ли автобусите са с номера с прескачания, та да се чудим колко са.
Както нямаше 6013.
От 6101 до 6135 като липсват 6106-6109 т.е. трябва да са 31 кобри.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2140
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #56 on: 08.09.2008, 18:25:13 »
Има и 6136. Днес се возих на него.

Offline mgt

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 158
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #57 on: 08.09.2008, 18:37:12 »
Аз онзи ден на Руски паметник видях 6137

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11335
    • View Profile
    • Email
Re: Автобусите Кобра
« Reply #58 on: 01.01.2009, 12:38:20 »
Тези Кобри да не ви разправям на какво са заприличали. Днес сутринта се возих на 6133-е то вътре всичко трака и се тресе, липсваха един ред двойни седалки точно над задният калник, а отдолу стърчаха болтове, друг ред пък се клати и още малко ще остане и без тях. Най-отзад беше такава кочина, че да не ви разправям-преградата на най-задните седалки цялата разкъсана, на седалките им липсват капачките, при шибидасите, при движение по паваж плоскотите още малко ще изпаднат-целите се тресат. Да не говорим колко неудобно е разположението на салона-предпоследният ред седалки са сложени нависоко и на по-малко от една педя от предишните и са почти неизползваеми, поради ппричината, че няма как да се влезе там. Под тях има скован съндък от шперплат за поставяне на краката, за тези, които успеят да седнат, но този съндък е нисък. Най-задните пък са качени много високо и са сложени почти на земята-на около една педя от високата част на пода. В нископодовата част няма нито една седалка. А освен това липсваше задното ел.табло и стърчаха железа и кабели, плоскостите под прозорците са станали почти черни, защото са от някаква гадна материя и всичката мръсотия не се маха а само се замазва. Усещането като ускори по паваж е невероятно-всички пластмаси така дрънчат, че неможеш да си чуеш мисълта и двигателя.
Е трябва да спомена, че въпреки близо минус 10-те градуса навън, вътре на термометъра показваше +21,беше много топло, и другото хубаво-шофьора беше надул чалга по аудиоуредбата и беше готино.
В друга Кобра пък липсваше разпъваемият плазмен монитор на тавана, а вратата така се затваряше, че оставяше близо 2-3 см.луфт.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17253
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Автобусите Кобра
« Reply #59 on: 01.01.2009, 13:13:28 »
Иначе съм много разочарован от написаното - очаквах тези автобуси да са по-добри. Ама то сигурно нямат и никаква поддръжка. Като се замисля сигурно и сетрите 6024 и 6025 са по-добри, а най-хубавите им автобуси ще си останат петте нещастни мерцедеса, един от които скоро мернах.
« Last Edit: 01.01.2009, 20:15:26 by difian »
мур