Author Topic: Трамкар-Чавдар 130 /прототип/ (2525)  (Read 21838 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email

Инв. номер                            Заводски номер                   Доставен                   Брак, год.
 
   2525                                                                             09.1994 г                   09.2011 г.




ХАХАХА Днес вечерта(31.03) видях 2525 на линия,целия в реклама на WeissProfil.За да му сложат реклама, тези сигурно смятат да излиза често от гаража.Не си носех телефона, иначе щях да го снимам.
« Last Edit: 03.10.2015, 20:57:07 by RADOCVET »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11158
    • View Profile
    • Email
2525
« Reply #1 on: 31.03.2006, 21:34:35 »
Quote from: difian
ХАХАХА Днес вечерта(31.03) видях 2525 на линия,целия в реклама на WeissProfil.За да му сложат реклама, тези сигурно смятат да излиза често от гаража.Не си носех телефона, иначе щях да го снимам.
Да знам че е с реклама и аз го видях.На мен 2525 ми е един от любимите тролейбуси.А рекламата я има от поне 2-3 седмици.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #2 on: 01.04.2006, 08:29:17 »
Quote from: Ivo
Да знам че е с реклама и аз го видях.На мен 2525 ми е един от любимите тролейбуси.А рекламата я има от поне 2-3 седмици.
През тези две-три седмици излизал ли е на линия или са опитвали да го подкарат в гаража?
 И искам да попитам още нещо.Този 2004 въобще излиза ли от гаража.2002 и 2003 ги виждам почти всеки ден.
« Last Edit: 01.04.2006, 08:30:55 by difian »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4300
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
2525
« Reply #3 on: 01.04.2006, 11:11:43 »
Хахахаха, тоя 2525 рулира направо. Той според мен е недеоизмислен от коша, до последния си болт. Голяма грешка е този тролейбус, сега с тази реклама като си го представя... А 2004 и аз се чудя къде е, виждам само 2003.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #4 on: 01.04.2006, 18:22:35 »
Quote from: Kaiser Kar
Хахахаха, тоя 2525 рулира направо. Той според мен е недеоизмислен от коша, до последния си болт. Голяма грешка е този тролейбус, сега с тази реклама като си го представя... А 2004 и аз се чудя къде е, виждам само 2003.
Да не са го пратили из провинцията за тестове.В началото като бяха съвсем нови май 2003 беше отскочил до Пазарджик.Но през лятото си стоеше най-отпред в редицата в гаража и пак не излизаше много често.И нали щяха да правят още четири тази година, не че особено вярвам да станат готови толкова бързо(щом 2525 да е произведен 1993г. и  го пуснак след четири...).

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11158
    • View Profile
    • Email
2525
« Reply #5 on: 01.04.2006, 20:48:44 »
Quote from: Kaiser Kar
Хахахаха, тоя 2525 рулира направо. Той според мен е недеоизмислен от коша, до последния си болт. Голяма грешка е този тролейбус, сега с тази реклама като си го представя... А 2004 и аз се чудя къде е, виждам само 2003.
Напротив кошът (каросерията) си е много добър,виж че австийският вариант Щаер е почти 100% еднакъв.По скоро нещо електрониката не могат да я докарат,но това може да се оправи.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4300
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
2525
« Reply #6 on: 02.04.2006, 12:42:48 »
Дифиан, не бяха ли пратили 2002 в провинцията? Новите двам май ги тестваха в София. Спомням си как единият беше аварирал на СУ, точно на островчето, където 5 и 8 завиват за Цариградско, а 1 и 2 - към паметника Левски. Впрочем снощо видях 2003 на Лъвов мост към 22:00, беше по 6 и се пстарах да го догоня до световфара, че да видя по-добре как върви, понеже съм се возил само веднъж на него. Беше сам на светофара и като даде газ зави като линейка. Не се загледах повече, щото видях, че 86 идва и се затичах го хвана.

Иво, като цяло, коша е с добър вид, както и МАН-Чавдар 141, но не ми харесва съотношението  врата - 2 прозореца - врата - 1 прозорец - врата.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
2525
« Reply #7 on: 02.04.2006, 14:22:31 »
когато са по люлинсик линии (а те обисновенно само по такива излизат) 2525 и 2003 са за 6, доакто 2002 и 2004 са за 7.

много рядко се случва 2002 и 2525 да си разменят местата и първия да е по 6, а втория по 7 - може би една от допълващите причини е, че 2002 има в кутията номера само за 7, 2003 няма отзад номер за 7, а 2004 отстрани и отзад май нямаше номера за 6

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6769
    • View Profile
2525
« Reply #8 on: 02.04.2006, 22:32:12 »
Оня ден единия син нископодов дръгясник беше по линия 1. А 2525 откакто е с реклама движи сравнително редовно.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #9 on: 02.04.2006, 22:46:47 »
2003 съм го виждал и по девет.Между другото той е започнал да ръждясва.Вгледайте се на мрежата отпред на ел.части отгоре.Надявам се да сте схванали описанието ми

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6769
    • View Profile
2525
« Reply #10 on: 02.04.2006, 23:03:20 »
Все пак този детайл е дело на опитните специалисти в трамвайната работилница на Красно село.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #11 on: 02.04.2006, 23:14:09 »
Quote from: CKD
Все пак този детайл е дело на опитните специалисти в трамвайната работилница на Красно село.
Нали останалата част от каросерията си е турска

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
2525
« Reply #12 on: 02.04.2006, 23:57:39 »
е, има и изключения  - говорех за редовните им излизания. не е необичайно и да са резерви, а и всяка кола може да бъде срещната на практика и на теория по всяка линия.

difian - шасито е за турски модел автобус, електрониката е на румънските циганета, а донаправата на каросерията и сглобяването са си българска мърлявщина на Трамкар. тези коли са събрали опитностат на целокупния балкански технически гении - може би затова и на 9-11 месеца изглеждат като на 4-5 години.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #13 on: 03.04.2006, 00:09:04 »
Quote from: x3m
е, има и изключения  - говорех за редовните им излизания. не е необичайно и да са резерви, а и всяка кола може да бъде срещната на практика и на теория по всяка линия.

difian - шасито е за турски модел автобус, електрониката е на румънските циганета, а донаправата на каросерията и сглобяването са си българска мърлявщина на Трамкар. тези коли са събрали опитностат на целокупния балкански технически гении - може би затова и на 9-11 месеца изглеждат като на 4-5 години.
Знам ги тези неща,само че не намирих хубав емотикон, изразяващ молене.Иначе поне каросерията на мен ми харесва.От шасита раз
бирам малко по-малко, а ел.системи,двигатели и т.н. никога не са ме привличали особено.Та така като цяло Кобрите ми харесват, но продължавам да си мечтая за съчленни тролейбуси.
« Last Edit: 03.04.2006, 09:06:34 by difian »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
2525
« Reply #14 on: 03.04.2006, 15:01:55 »
Quote from: difian
Знам ги тези неща,само че не намирих хубав емотикон, изразяващ молене.Иначе поне каросерията на мен ми харесва.От шасита раз
бирам малко по-малко, а ел.системи,двигатели и т.н. никога не са ме привличали особено.Та така като цяло Кобрите ми харесват, но продължавам да си мечтая за съчленни тролейбуси.
да не дава господ Трмакар и съчленен да направят
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #15 on: 03.04.2006, 19:45:37 »
Quote from: Repcho
да не дава господ Трмакар и съчленен да направят
Не,не,спокойно!Не говоря точно от Трамкар,но все пак искам съчленни,а и София има по-голяма нужда от такива.Макар,че дизайна на нископодовите Кобри ми харесва и бих искал да ги видя с ремарке

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1191
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
2525
« Reply #16 on: 03.04.2006, 19:54:08 »
Quote from: x3m
е, има и изключения  - говорех за редовните им излизания. не е необичайно и да са резерви, а и всяка кола може да бъде срещната на практика и на теория по всяка линия.

difian - шасито е за турски модел автобус, електрониката е на румънските циганета, а донаправата на каросерията и сглобяването са си българска мърлявщина на Трамкар. тези коли са събрали опитностат на целокупния балкански технически гении - може би затова и на 9-11 месеца изглеждат като на 4-5 години.
Забелязах, че предният и задният мост на 2002 са RABA. Задният е същият като на нашите Икаруси. Предният е като на по-новите модели Икарус, които не са внасяни в България.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
2525
« Reply #17 on: 16.04.2006, 22:02:15 »
Quote from: Repcho
да не дава господ Трмакар и съчленен да направят

В най-добрия случай ще се изгърбят като чавдарките
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4300
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
2525
« Reply #18 on: 16.04.2006, 23:12:57 »
Хаха, видях 2525 и аз.(((: ЧУДО!

А тези 2003 и 2004 ако ги пребоядисат, много успешно ще имитират линейки.
« Last Edit: 16.04.2006, 23:15:22 by Kaiser Kar »
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2525
« Reply #19 on: 17.04.2006, 15:44:23 »
Quote from: Kaiser Kar
Хаха, видях 2525 и аз.(((: ЧУДО!

А тези 2003 и 2004 ако ги пребоядисат, много успешно ще имитират линейки.
Какво имаш в предвид?Ако е заради лампата на средната врата за инвалиди,то на 2003 тя е счупена.