Author Topic: Стари материали за ГТ  (Read 31380 times)

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #160 on: 25.08.2017, 21:22:06 »
Само дето картите си важаха, включително и безплатните.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #161 on: 22.09.2017, 22:34:03 »
В крайна сметка историята с тролеите от Линц е разнищена. Дадени са ни почти за без пари, но е станало много трудно, понеже Австрия е била капиталистическа страна. Представители на общината са ходили чак в ЦК на БКП и е взето положително решение единствено защото съчленени тролеи са били жизнено необходими за Люлин, а в соцлагера още никой не е можел да ги произведе. Та по-старите модели са произведени 1960-62-ра, а по-новите - 4те по-къси-67-а, а 4-те по-дълги-68-а. Взели сме всичките съчленени тролейбуси от Линц изобщо доставени на този град от двата модела. По-късно там всичко е по VOV стандарта. Информацията е от книгата "Busbewegtes Linz an der Donau", издадена през 2004-та г., в която на 264 страници голяма тетрадка е описана цялата техническа и системна история на градския транспорт в Линц, като за вески модел има много подробна информация и снимки. Проторипът на нашия Чавдар 130 се оказа, че е бил на проби в Линц. За съжаление изчерпана, разни търгаши в интенет искаха баснословни суми за нея, но накрая попитах Linz Linien и те ми изпратиха напълно безплатно екземпляр до Канада. За съжаление нямам скенер да ви покажа снимките....



« Last Edit: 21.01.2018, 03:57:40 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1441
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #162 on: 23.09.2017, 12:43:54 »
Завършил си проучването по прекрасен начин. Жалко, че сме им светили маслото за отрицателно време. Можеш да пуснеш снимки с телефон или с апарат ако имаш - пак е по-добре от нищо.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #163 on: 21.01.2018, 03:51:36 »
 Съжалявам, измъчих се с телефона, но не можах да ги направя по-хубави...
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #164 on: 21.01.2018, 03:52:53 »
Още
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #165 on: 21.01.2018, 03:53:39 »
Салонът на по-новия вариант
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #166 on: 21.01.2018, 03:59:28 »
Още една ог корицата на книгата:
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1441
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #167 on: 21.01.2018, 10:06:26 »
Браво, прекрасно. Като ги гледам хич не са били комфортни, но са побирали бая народ, а това е било най-важното за Люлин тогава.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #168 on: 21.01.2018, 22:48:08 »
Специално аз в тях се чувствах като на светлинни години по-комфортно, отколкото в баба ви Шкода. Въобще не се усещаха как вървят, тръгваха и спираха изключително меко и плавно, за друсане и дума не можеше да става, а двигателя не можеше въобще да го чуеш, все едно че нямаше такъв. Не гледай дървените столчета, бяха изключително удобни, изглежда бяха конструирани според анатомията на тялото, не като легените в трамвая....Единственият звук, който се чуваше в тези тролеи беше от автоматите за отваряне и затваряне на вратите...
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1441
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #169 on: 22.01.2018, 09:32:44 »
Не ми се отвори така и така път към Люлин тогава и съжалявам, че не успях да се повозя. Ако сравняваш седалките с оригиналните на 343 как са спрямо тях.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1674
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #170 on: 23.01.2018, 03:59:08 »
Няма база за сравнение с 343. Не се усещаше въобще, че седиш на дървено столче.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1489
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #171 on: 06.02.2018, 19:12:56 »
I - Обява за набиране на тб водачи, публ. във в. "Поглед", бр. 20, 14.05.1990г.
II - кратка дописка за метрото, публ. във в."Поглед", бр. 25, 18.06.1990г.
Той не спира ни денем, ни нощем