Author Topic: А 604  (Read 7103 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3852
    • View Profile
А 604
« on: 30.09.2008, 17:52:11 »
Предлагам маршрута на автобус 604 да бъде съкратен да върти в Дружба 1 и да не ходи до Гара Искър. Така ще се намали осезаемо пробега, ще може да се спестят 1-2 коли от линията и няма да се пълни с мангали от катуните край Гара Искър, Абдовица и Миленков :angry:. А88 и ТМ20 са повече от достатъчни за Гара Искър. :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11533
    • View Profile
Re: За автобус 604
« Reply #1 on: 30.09.2008, 20:46:00 »
Е да, но има доста хора, които се прекачват от селските линии на 604, има и доста хора, които слизат от влака и чакат 604... На 88 не може да се разчита особено, тъй като трупа огромни закъснения. Против съм.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6115
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: За автобус 604
« Reply #2 on: 01.10.2008, 14:39:28 »
Аз по-скоро бих казал ЗА, но само сутрин и вечер по 1-2 курса да се изпълняват дотам. Иначе наистина ще е малко излишно. 20 наистина не върши тази работа, която 604. А ТБ11 е твърде далече.

sergybg

  • Guest
Re: За автобус 604
« Reply #3 on: 24.04.2009, 09:50:14 »
Здравейте! Опасна идея е да се скъсяват линии, по които се движат пълни автобуси, при това свързващи гара с метростанция. По-скоро въвеждането на пазарен принцип в ГТ ще отсее излишните линии, но за това ще отворя тема.
Серги

Offline dispecercho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Re: За автобус 604
« Reply #4 on: 16.05.2009, 19:25:48 »
Предлагам маршрута на автобус 604 да бъде съкратен да върти в Дружба 1 и да не ходи до Гара Искър. Така ще се намали осезаемо пробега, ще може да се спестят 1-2 коли от линията и няма да се пълни с мангали от катуните край Гара Искър, Абдовица и Миленков :angry:. А88 и ТМ20 са повече от достатъчни за Гара Искър. :)
Пич съкращаване на линии, променя на маршрути, увеличаване или намаляване броя на линии става само със съгласието на общината. Освен това ти арантирам, че ще стане истински ад, и ако досега 60% от пътуващите в градския мразят дружеството, то при това което искаш ще станат 80-90%. Плюс това не знаеш какво беше, когато имаше енергиен форум и в средата на деня от променен маршрут да го връщаш по старият, а хората да са си мислели, че е по временния маршрут, няма да ти е кеф нали. Мислиш, че си се качил в автобуса до крайната му спирка, а той да те стовари преди нея, само защото си закъснял с една кола.

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2911
  • 2660
    • View Profile
Re: За автобус 604
« Reply #5 on: 18.05.2013, 13:20:18 »
Ще ползвам тази стара тема за една идея, обсъждана и преди. А именно обслужването на 604 със съчленени рейсове, като минават по главното платно на Цар Борис III. Възможна ли е смяна на подвижния състав между 604 и 413? Или покрай ВМА не могат да минават високоподови (и шумни) автобуси?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6558
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: За автобус 604
« Reply #6 on: 18.05.2013, 13:30:09 »
Подкрепям това. 305 и 413 отдавна плачат за единични автобуси за разлика от 604, който изнемогва на моменти. Спокойно може да върви по централното платно на Тотлебен. А иначе относно шума - малко е спорно кое е по-шумно: БМЦ или 0305.


Предлагам маршрута на автобус 604 ...

Абсолютно съм против!

1. Познавам немалко хора, които ползват 604 за връзка Плиска/Окръжна до гара Искър.
2. Недопустимо е заради няколко човека да се орязва транспорт. Може да се вземат други мерки, например за дежурни контрольори около последната спирка, ако е толкова наложително да се ограничи достъпа на гратисчии до МГТ.
« Last Edit: 18.05.2013, 13:33:23 by RADOCVET »

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3822
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Но пък 604 например не е за къси автобуси.
На 604 голям не може да отиде. Не трябва да влиза в локалното на Цар Борис иначе.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 821
    • View Profile
    • Email
Но пък 604 например не е за къси автобуси.
На 604 голям не може да отиде. Не трябва да влиза в локалното на Цар Борис иначе.
Е а как преди по 604 се движеха без никакъв проблем Икаруси, а преди около 2 месеца видях един 0305Г, но това предполагам е била единствената резерва така че това не го включвам?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4108
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Е а как преди по 604 се движеха без никакъв проблем Икаруси,
Хайде провери какъв им беше маршрута, след кръстовището Гешов- Г. Софийски посока Пирогов, и после пак питай.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 821
    • View Profile
    • Email
Е а как преди по 604 се движеха без никакъв проблем Икаруси,
Хайде провери какъв им беше маршрута, след кръстовището Гешов- Г. Софийски посока Пирогов, и после пак питай.
Ами погледнах в спирката и не виждам никаква разлика в тази част на маршрута. Явно има и съжалявам, но не съм запознат с друг източник, от който да черпя информация и се изказах без да съм сигурен.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6558
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Икарусите си завиваха в локалното без проблем.


Чудя за се защо не се прекрои този проблемен завой тъй, че съчленени автобуси да могат да влизат в локалното.
Иначе 78 може да е с единични, но ако се подсили с още 1-2 коли (както когато беше с бели МАНове). Други кандидати за единични са 60, 108 и 305.
« Last Edit: 24.01.2015, 10:16:31 by RADOCVET »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4108
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Икарусите си завиваха в локалното без проблем.
Престани да пишеш глупости неподготвен ! Когато Икарусите се движеха по 604, завиваха от Ив. Евст. Гешов надясно по Г. Софийски> на ляво по Райко Жинзифов, и от там излизаха на локалното преди К. Иречек !
Никога не са завивали от Ив. Евст. Гешов надясно по Цар Борис III  !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6558
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Глупости казваш. Хайде сега обясни тази снимка:


Много добре си спомням как икарусите завиваха там!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4108
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Това е някаква инцидентна снимка, която не доказва нищо, защото не знаеш дали е завил по локалното платно ! Наскоро беше писано за включена резерва. -305 на 604- но въобще не може да завие по локалното платно, да не говорим че десният завой от Славейков към Г. Софийски е почти невъзможен !
Не мога да разбера защо спориш, след като аз работя тази работа, а ти само си я харесваш като цяло, все искаш да се изтъкнеш като капацитет, но прави го в твоята си област, не в моята. При това когато минаваха по Жинзифов, правеха от локалното десен завой по К. Иречек и излизаха точно пред входа на Медицинска академия !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6558
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Това че си изкараш хляба с тази професия не означава че всички други са невежи! Също така не те прави последна инстанция! Пак казвам, с очите си съм виждал Икаруси да завиват от Гешов в локалното на Тотлебен. И да, знам че преди време вървяха по К. Иречек.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3634
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Икарусите са по-маневрени, биха могли да вземат завои, които други съчленени автобуси няма да могат.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4108
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Пак казвам, с очите си съм виждал Икаруси да завиват от Гешов в локалното на Тотлебен.
Аз ти обяснявам че си видял нещо инцидентно, но ти пак си държиш на своето ! Отиди и виж в днешно време ситуацията на този завой и пак ще си говорим, може и да поснимаш малко та с нагледен материал да видят всички за какво става въпрос. Даже и ВМС-та правят трудно десния завой от Славейков към Софийски.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 826
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Икарус със завиващ заден мост е по-маневрен от всичките съчленени автобуси със задноразположен двигател, или греша?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3852
    • View Profile
При добре регулирана хидравлика на съчленението разликата в радиуса на завоя е около метър и не е съществена като цяло. За съжаление в София задномоторните автобуси масово са с лошо регулирани съчленения.  :rolleyes: