Author Topic: А 604  (Read 6814 times)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Направих справка в три карти на София от 90-те години на миналия век и в трите маршрута на А604 е следния:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6137
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Tи не си шофьор, не ти е това занаята - следователно не е вярно и нищо не разбираш.... :taunt:
В случая става дума за след реконструкцията на Д. Несторов и Тотлебен (2000 г.)
« Last Edit: 24.01.2015, 13:54:30 by RADOCVET »

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2502
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Имаше период, може би кратък, в който Икарусите по 604 минаваха именно от локалното на Цар Борис III и с десен завой по Пенчо Славейков - возил съм се, не претендирал да съм ги карал в осми клас, но определено претендирам да нямам деменция и да помня достатъчно ясно.  :angel:
« Last Edit: 24.01.2015, 21:15:05 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline asdasd55

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
По линия 604 вече близо 10 години се движат къси БМЦ-та. Струва ми се безсмислено в тази тема да се спори дали може да завие или не съчленен автобус по локалното на цар Борис |||. Никой официално не е заявил, че по 604 ще се движат съчленени.

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 430
    • View Profile
А защо изобщо трябва да се движи по локалното, вместо по самия Борис III

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4056
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
А защо изобщо трябва да се движи по локалното, вместо по самия Борис III

Най удобното място за спирка на Пирогов е локалното, няма друго удобно място.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11492
    • View Profile
И аз съм сигурен, че Икарусите по 604 се движеха в локалното, возил съм се и съм ги виждал неведнъж. Но и аз мисля, че продължаваха по Пенчо Славейков, а не по Иречек.
Цитираният маршрут от ялта по Райко Жинзифов беше временен, във връзка със строителството на новите кооперации в локалното. Редовно променяха маршрута на 604 по тази причина.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Пътувал съм в Икарус по 604 през 1999г.,автобуса мина по улицата,която завършва пред мед.академия.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #28 on: 25.01.2015, 16:42:35 »
И да са завивали някога Икаруисте, това е отминало време. Вариантите са или А604 да си остане на несъчленени с известно сгъстяване на графика, или да се промени маршрута и да върти с леви завои: Гешов-Георги Софийски-Пенчо Славейков-Тотлебен-Гешов. След Лайош Кошут може да се обособи спирка за сметка на част от такси стоянката.

Offline Stoi4o

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 451
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #29 on: 25.01.2015, 21:56:15 »
И аз съм сигурен, че Икарусите по 604 се движеха в локалното, возил съм се и съм ги виждал неведнъж. Но и аз мисля, че продължаваха по Пенчо Славейков, а не по Иречек.
Цитираният маршрут от ялта по Райко Жинзифов беше временен, във връзка със строителството на новите кооперации в локалното. Редовно променяха маршрута на 604 по тази причина.
Аз също се возех като дете и от Гешов завиваше в локалното, но често му сменяха маршрута. Завиваше по Иричек, а е завивал и по Пенчо Славейков.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #30 on: 25.01.2015, 22:18:07 »
Като прочетох дискусията за това откъде е минавал А604 се сетих за един приятел, който ми е разказвал, че е имал проблем със счупена ръка и е посещавал Пирогов няколко пъти заради усложнения. Замислих, че това би трябвало да се е случвало в началото на века, и че би трябвало да е пътувал до там с А604, защото живее в Младост. Питах го дали си спомня как е пътувал до там, откъде са минавали автобусите и какви са били автобусите.

Става дума за 2002 година. Ходил е до болницата 4 или 5 пъти, което означава дойно повече брой пътувания. Казва, че е сигурен, че почти винаги автобусите по линията са били Икаруси и са минавали по локалното платно.

Което означава, че Икаруси са взимали завоя без проблеми. Очевидно става въпрос за професионализъм!  ;) Който е добър, професионален, автобусен шофьор ще вземе завоя, който не е - "на калпава ракета и космосът и е крив".  :neznam:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3749
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #31 on: 25.01.2015, 23:02:55 »
Което означава, че Икаруси са взимали завоя без проблеми. Очевидно става въпрос за професионализъм!  ;) Който е добър, професионален, автобусен шофьор ще вземе завоя, който не е - "на калпава ракета и космосът и е крив".  :neznam:
Пак изцепи някаква глупост....
На Икарусите завива задния мост и са много маневрени, обаче в завой опашката много бяга и шансът да удари някой до него е голям.
Останалите автобуси са със задвижващ заден мост, който не завива и средният сече завоя. Тоест, ако завоят е остър няма как да мине без да го качи на тротоара или ако някой спрял да го забърше. Такъв е този на Гешов и Цар Борис.
Когато пускат голям автобус там, което е доста рядко. Аз лично само веднъж съм виждал - не минава през локалното.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #32 on: 25.01.2015, 23:06:02 »
Аз говоря само за Икарусите. Малко по-назад в темата се спори, че когато е имало основно Икаруси по тази линия, маршрутът не е минавал през локалното, защото Икарус не може да вземе завоя.  ;)

А, очевидно, не е така. Икарусите могат да се впишат в този завой, но може би им трябват шофьори с високо ниво на професионализъм! ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6137
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #33 on: 25.01.2015, 23:07:37 »
Точно така.

На Икарусите завива задния мост и са много маневрени, обаче в завой опашката много бяга и шансът да удари някой до него е голям.

Е ти го изкара Икаруса че завива кат' трамвай  :)
Просто в завой третият мост повтаря траекторията на втория.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3749
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #34 on: 25.01.2015, 23:31:25 »
За маршрута не споря - не знам.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1614
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #35 on: 25.01.2015, 23:55:29 »
Така си беше до пускането на БМЦ-тата линията беше с Икаруси и си минаваше в локалното. Но както вече колегата е отбелязал задния мост на Икаруса завива, а освен това е и по-къс, ако не се лъжа 16.5 метра спрямо 18 метра за повечето други съчеленени автобуси.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3758
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #36 on: 26.01.2015, 00:58:07 »
Израстнах с тази линия, помня я от много малък, та нали живея точно до маршрута и на Гешов, помня и като дойдоха ВМС-тата.......преди си беше ала 310 - само съчленени Икаруси имаше, даже помня, че бяха 7 или 9 коли. В много редки случаи и 0305Г или 0345Г, резерви. Икарусите си движеха в локалното. И как да не помня, нали точно срещу спиркана на 604 в локалното е магазина на Шкода, откъдето си купихме колата - точно преди да дойдат ВМС-тата правих тест драйв точно там, и се чудех как минава съчленен рейс по тясното локално, ама на, минава.

По Райко Жинзифов линията минаваше веднъж на 2-3 месеца, поради непрекъснатото застрояване на локалното. Тогава минаваше и по Константин Иречек, допреди години имаше даже изоставен спиркознак до кръстовището с Г. Софийски, срещу арката на ВВМА.

Като пуснаха ВМС-тата беше голяма еуфория, че най-накрая ще има нови нископодови рейсове на 604. Увеличиха колите само с 2 бройки, намали се капацитета цялостно. 604 никога не беше препълнена, когато бяха Икарусите, беше една идея по-разреден, но винаги имаше седящи места. Пуснаха ВМС-тата, вече седящи места свободни нямаше. Движеха се ВМС-та 37**, които преди няколко години смениха с 38**, освободени от 306 и селските на Дружба при концесията на Карат.

Ей това е накратко историята на 604.

Малките, ако обичате, недейте спори с по-възрастните от вас на тази тема!

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1426
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #37 on: 26.01.2015, 11:36:32 »
Ще се върна малко по-назад....Едно време, през 80-те, редовно ходехме към Пирогов, не като крайна цел (слава Богу), а за да вземем трамвай 5 в посока Овча Купел и Княжево. Та плътно до 1985-та, трите линии, които бяха от/за Пирогов, а именно 72, 104 и 304 (сега 604) имаха абсолютно идентичен маршрут, а именно - от Пирогов, и в двете посоки по ул. Константин Иречек, като на Пирогов спирката си беше на сегашното място, а обръщането ставаше около градинката, след което излизаха на големия кръстопът пред Александровска, даже доскоро имаше спирконавес от едновремешните, после по Г.Софийски и по Пенчо Славейков покрай чирковата болница, и нататък знаете. С други думи, маршрутът на 72, 104 и 304 между Пирогов и Орлов Мост беше един и същ. Някъде есента на 85-та, точно когато 72 от Чавдарки мина окончателно на Икаруси, и трите линии в посока Пирогов почнаха от Медицинска Академия да обикалят през Военна болница, Гешов и по локалното на Тотлебен до Пирогов, а в обратната посока си останаха по Иречек...Икарусите си завиваха на Гешов/Тотлебен.......Много по-сетне 304 го обърнаха през Центъра по хигиена и бул. България, като в посока Дружба минаваше пак по Иречек, през Военна болница и по Гешов, а към Пирогов - пак през Гешов и локалното на Тотлебен. 104 го спряха, а 72, после, като дойдоха първите рециклирани Мерцедеси, го отрязаха до Военна болница. 604, който само остана до Пирогов, няколко пъти му променяха маршрута там заради строежите, докато едва преди няколко години, още с Икарусите, го пуснаха по Пенчо Славейков.......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 693
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #38 on: 26.01.2015, 18:39:06 »
Аз онзи ден следобед се возих на А604 от Пирогов до Дружба 1. И ми направи впечатление, че много бавно кара. По България вдига около 30 км/ч и изключва от скорост (натиска неутрал), се влачи едвам едвам по инерция. По Евлоги Георгиев няколко автобуса ни задминаха. После по Цариградско, един А76, който даже спира на повече спирки ни изпревари. Та мисълта ми е, не мислите ли, че трябва да се забърза разписанието на А604?

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 805
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #39 on: 26.01.2015, 18:48:11 »
Огромна част от линиите на МГТ могат да се забързат, но това сме го коментирали много пъти и няма смисъл да го коментираме отново..........
За трамвайния транспорт!!!!!