Author Topic: А 604  (Read 6958 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17010
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #40 on: 06.03.2015, 12:09:52 »
Не видях темата за оптимизация на линиите в Дружба и затова тук искам да напиша своето предложение.
След пускането на метрото до Аерогарата линия 604 се закрива.
Да се промени маршрутът на линия 84 както следва: От Пирогов по маршрута на 604 до Кап. Д. Списаревски. Надясно по Д Списаревски до ул. Илия Бешков, по ул. Илия Бешков до бул. Искърско шосе, по бул. Искърско Шосе до бул. Хр. Колумб и по бул. Хр. Колумб по маршрута на 84 до Летището.
Линия 14 да достига до най-близката метростанция, където да прави връзка и с автобус 84.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3768
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #41 on: 06.03.2015, 12:26:48 »
Абсолютно неудачно предложение - 604 се забива в задръстванията между НДК и Орлов Мост и съответно предложения маршрут на 84 не може да бъде бърз редовен и надежден транспорт до летището. Възниква проблем и с почивката на водачите.  :rolleyes: Много по-уместно е 84 да не спира на всяка керемидка по Цариградско, а само на СУ, Орлов Мост, Плиска, Окръжна Болница и евентуално 7-ми километър.  :rolleyes: Друга възможност е маршрут Централна Гара-Лъвов Мост-Сточна Гара-Подуене директно по Ботев, Сливница и Николаев оттам по маршрута на 404 до Асен Йорданов оттам по Асен Йорданов до Хр. Колумб и оттам до летището съответно в посока Централна Гара от Лъвов Мост по Мария Луиза останалия маршрут е двупосочен. Водачите могат да почиват на Централна Гара.  :) Друг недостатък на закриването на 604 е, че се губи връзката на вътрешността на Дружба 1 с 28 ДКЦ и МС20.  :rolleyes:

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #42 on: 07.03.2015, 18:38:28 »
Пускането на метрото до летището не оптимизира нищо, което засяга 604, 404, 84 или който и да било транспорт в Дружба - с изключение естествено на 384 и може би на 114. 84 и в момента пътува три пъти по-бавно от центъра до летището, отколкото би трябвало, а предложените промени ще направят возенето с него малко трансконтинентално пътешествие. 604 изпълнява важни връзки на Дружба с Цариградско шосе, Евлоги Георгиев, НДК, бул. България и Медицинска академия.

Но аз съм си прът в колелото на прогреса де - във всеки квартал, в който тръгне метро, е добре линиите да се редуцират поне наполовина, разписанията да се поразредят, че нали и сега са много на често наземните линии, а хората ако по някаква случайност отиват другаде, а не по пътя на метрото, трябва да си купят строшка от западноевропейска гробница и да донатоварят отвратителния трафик и да дозамърсят и без друго отровния въздух... С такова мислене се ориентараме към Евразийския съюз и към държави от ранга на Пакистан, а не към цивилизована Европа...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17010
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: А 604
« Reply #43 on: 11.03.2015, 12:53:20 »
Напълно съм съгласен с теб. Но от СО имат огромно желание да пратят 84 по дяволите. Я до Гео Милев, я да го няма изобщо, пък да се лашкат някакви линии между терминалите. И в този ред на мисли реших да обединя 84 и 604. Иначе ми е пределно ясно, че една линия 284, каквато имаше вършеше перфектна работа, и много по-перфектна отколкото бъдещото метро. То и затова я закриха.
мур

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3160
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: А 604
« Reply #44 on: 08.10.2016, 02:10:48 »
Според мен сегашният маршрут на А604 през УМБАЛ Св. Екатерина трябва да остане постоянен. Дефакто не се губи никаква връзка, а се създава нова и много полезна. 604 подпомага 72 на спирката на Майчин дом, която е адски натоварена заради сградите на Медицинския университет там и е супер претъпкано в автобусите след края на учебния ден, а 72 винаги идва пълен. Така се пести и обикалянето през ВМА, както и задръстванията на Центъра по хигиена.
« Last Edit: 09.10.2016, 02:53:35 by Tatra »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1