Author Topic: Уредби за съобщаване на спирките  (Read 27010 times)

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #280 on: 20.03.2017, 22:20:07 »
Днес пътувах в една къса Шкода и гласът беше като този в дългите.

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 379
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #281 on: 20.03.2017, 23:05:46 »
Вариант 1 - има една или две такива от години насам
Вариант 2 - да са решили да ги унифицират всичките, понеже новият запис (на дългите) има Арената и МС Дружба (може би).

Offline dan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 844
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #282 on: 21.03.2017, 11:32:38 »
Привет. Имам едно питане, ако някой знае. Защо се налага да се презаписват частично съобщения, като например при ТМ 7 казва "Следваща спирка...Метростанция Хан Кубрат" и МС Хан Кубрат звучи доста по-силно и различно?

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 279
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #283 on: 21.03.2017, 11:46:08 »
Може би защото е последна спирка?

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4396
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #284 on: 21.03.2017, 12:02:22 »
Не, парчето "Хан Кубрат" е записвано години след парчето "Следваща спирка", затова има и разлики. Така е и с други по-късно записвани спирки. В метрото записите, които се появяват по-късно също са по-различни, нормално
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #285 on: 21.03.2017, 21:03:27 »
Преди да стане жк.Мотописта в Песите беше Хипермаркет Била , но там не се съобщава  ГРЪМОГЛАСНО и дебело както на МЕТРОСТАНЦИЯ ХАН КУБРАТ.

Offline Whatnow14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 176
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #286 on: 21.03.2017, 23:30:06 »
Вариант 1 - има една или две такива от години насам
Вариант 2 - да са решили да ги унифицират всичките, понеже новият запис (на дългите) има Арената и МС Дружба (може би).

Въпросната къса шкода е 1617.
А на дългите шкоди дори Арена Армеец е със по-различен странен глас, при положение, че те дойдоха след откриването ѝ... всяка от новите спирки е с различен глас, различна сила и коя от коя по-неразбираема

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 379
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #287 on: 24.03.2017, 18:32:27 »
Е Ютонзите явно вече масово говорят. Днес се возих в 4, на различни гаражи - и в 4те се оповестяваха спирките. Впечатление прави, че се съобщава само настоящата спирка, без да има съобщение при тръгване за следващата и че "спирка" е старият запис, а самите имена са с нов глас и са много по-чисти от стария.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16952
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #288 on: 03.04.2017, 15:29:05 »
Аз не съм имал такъв късмет. Возих се в три различни ютонга - 3620, 2085 и един землямски, но съобщаване няма.

Но най-големият провал е оповестяването в искър. Возих се в 6 трамвая последните два дни и само в 4131 имаше работеща уредба. Попитах на един червен ватманката защо не се съобщават спирките и тя ми каза, че таблетът от който трябва да се съобщават изобщо не приема валидация. В 4158 имаше валидация от страна на ватмана, но спирките не се съобщаваха. Аналогично беше положението и в другите трамваи. Един ватман ми каза,ч е по празнични разписания уредбите не говорят.
Отделно в 3016 също няма гласово оповестяване.
мур

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2716
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Уредби за съобщаване на спирките
« Reply #289 on: 03.04.2017, 20:32:13 »
Специално за "Искър" говориш глупости - това е депото, в което уредбите се следят най-сериозно и ежеседмично има повсеместна проверка на всичко де що има НЧУ и нещо говорящо(Мусат или таблет). Ако се возиш в двоен чешки и вторият вагон "не говори", причината е проста - ватманът не е имал 45-60 секунди да вкара разписанието в "Мусат"-а на втората мотриса. Червените - при тях работата е сложна, всичко зависи от "настроението" на измисления нов GPS, който работи когато си поиска.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта