Author Topic: Ikarus 280T  (Read 445397 times)

Offline Bus Memories Bulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 222
  • k.panev
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4400 on: 26.02.2017, 23:15:03 »
😂😂😂Ако голямата фирма СЕ няма пари за ТО 2  и това е проблема ! Защото тези греди са детска играчка .

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk


Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3627
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4401 on: 26.02.2017, 23:26:22 »
Е точно на тая снимка не само че има гнилоч, но има и скъсани греди. А гредата под 3-та врата е направо откършена цялата. А и този 1515 е след няколко ремонта, но наистина откъм салон и возия беше много добре.
Къде видя гнилоч бе човек?! Това е повърхностна ръжда. А гредата е скъсана при обръщането на тролейбуса, не по време не експлоатация.

Online comet

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 883
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4402 on: 28.02.2017, 13:27:36 »
Днес 2103 напусна депо Надежда:






Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2509
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4403 on: 28.02.2017, 13:37:37 »
П.С. - Експлоатационния живот е изтекъл. Какво е експлоатационен живот и кой го определя се учи в техническите университети.
Никой не го определя и никое транспортно средство няма срок на годност.
Има минимален експлоатационен срок, за който производителят е предвидил, че возилото ще работи безпроблемно при правилна поддръжка, след което се предполага, че ще е изгубило технологична актуалност. Това не ограничава безпроблемната работа дори 2-3 пъти повече, нито изключва преждевременно бракуване.

Можеш да отидеш да разясниш и на западноевропейците какво е експлоатационен живот и как трябва да си бракуват и тролеите, и влаковете, и трамваите, защото съвсем не карат само нови такива.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3850
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4404 on: 28.02.2017, 14:23:46 »
Все пак превозните средства имат някакъв живот - умората на метала и корозията неизбежно си казват думата. При електрическите превозни средства няма сериозни вибрационни и термични натоварвания от двигателя, както и корозионнодействащи течности като антифриз и затова имат значително по-дълъг експлоатационен период, но все пак е ограничен. :rolleyes:

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 657
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4405 on: 28.02.2017, 18:17:37 »
2702 отива на основен ремонт.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6545
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4406 on: 28.02.2017, 18:34:20 »
Явно само с боя не става.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8470
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4407 on: 28.02.2017, 20:06:33 »
Мир на тенекиите на 2103. Беше една от най-добрите машини и в разколплектован вид се вижда, че също като 2112 няма почти никаква ръжда. И кажете после, че не можеше да се ползва още. Много жалко.
Аз наминах покрай гаража случайно в 12:49 и хванах това:
2123 by Владимир Симов, on Flickr
Почти веднага след това SCANIA-та достави за разкомплектоване 1502.
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 650
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4408 on: 28.02.2017, 20:44:46 »

Можеш да отидеш да разясниш и на западноевропейците какво е експлоатационен живот и как трябва да си бракуват и тролеите, и влаковете, и трамваите, защото съвсем не карат само нови такива.

Като изключим сантимента към един метал, о да, точно за това се карат. Изключвам музейни експонати и разни колекционери.

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1278
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4409 on: 28.02.2017, 20:54:12 »
2123 изглежда супер  :fan:
R.I.P 2112
(1987 - 2017)

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2586
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4410 on: 28.02.2017, 21:25:46 »
Възможно ли е днес да е заминал още един Икарус за скрап около 11 часа или в далечината съм объркал 2103 с 1209 или 1308?

А на 2123 не знам кое му е супер - провисването на каросерията при втора врата ли, намазаната в сиво предна решетка ли, боядисаните емблеми ли, кривата предна престилка ли?
« Last Edit: 28.02.2017, 22:08:31 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2101
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4411 on: 28.02.2017, 21:49:29 »
2123 изглежда супер  :fan:
Ако му изчистят емблемите, ще е още по-добре.
« Last Edit: 01.03.2017, 08:59:40 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8470
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4412 on: 01.03.2017, 07:54:41 »
А на 2123 не знам кое му е супер - провисването на каросерията при втора врата ли, намазаната в сиво предна решетка ли, боядисаните емблеми ли, кривата предна престилка ли?
Не знам къде го намери това провисване. Линиите на прозорците и на лайсните действително изглеждат в неправилна конфигурация, но линиите на тавана и пода са прави. Емблемите се омазваха и в АРЗ. Единствено в „КЕНТА“ ги боядисваха в бяло. Какво като решетката е сива? Не изглежда зле по този начин, проблемът е че няма единен стандарт така ли ще е или не. Същото се отнася и до жълтата ивица. Престилката действително е отрязана изключително некадърно от долната страна, но по-големият проблем е бронята. Струва ми се, че заоблените краища вляво и вдясно са заварявани към правата част, което е изключително безумно действие. Не трябва да се забравя, че е трудно ремонтите в „Левски“ да се нарекат основни. Не знам дали цената им си съответства на дейността, а в глобален план със сигурност е икономически неизгодно да се правят подобни половинчати краткотрайни ремонти вместо да се правят наистина качествени, които да издържат подобно на ремонтите в АРЗ и най-пресния пример ремонтите в „КЕНТА“, които са вече на 7 години и въпреки това тези от тролеите с качествена поддръжка още се отличават положително, но за съжаление такава е политиката на СО и СЕ.
« Last Edit: 01.03.2017, 08:00:06 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3627
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4413 on: 01.03.2017, 10:48:58 »
Възможно ли е днес да е заминал още един Икарус за скрап около 11 часа или в далечината съм объркал 2103 с 1209 или 1308?
Ако е бил разкостен сигурно си видял 2103. 1308 вече е разкомплектован и е в Левски.

П.П. Успели са да сложат номера на 2123 без всяка цифра да гледа в различна посока. Някой заслужава повишение.
« Last Edit: 01.03.2017, 10:53:54 by Sofia »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8470
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4414 on: 11.03.2017, 09:33:38 »
2123 в звук и картина:
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=b6dfSblZmAI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=b6dfSblZmAI</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RRtB781pvzc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RRtB781pvzc</a>
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4237
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4415 on: 11.03.2017, 14:37:06 »
Интересно изглежда със светлосивата решетка. И с интериора са се справили добре, съдейки по снимките.
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 455
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4416 on: 11.03.2017, 15:13:51 »
Откога се боядисват и страничните плоскости в бяло? Не съм се возил отдавна на Икарус, но до последно не бяха така.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8470
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4417 on: 11.03.2017, 15:25:40 »
От повече от година вече не мажат с отвратителното тъмносиво, което е голямо постижение за „Левски“. Интериорът действително изглежда прилично, но не липсват някои типични неща. Още мирише силно на боя, по таблото в кабината не е подменено нито едно копче, а зумерът работи по свое усмотрение. Също така пропуснах и щората пред шофьорското място. Все така си ползват онези безсмислени и изключително неефективни мрежички, които не вършат никаква работа. Скоро да се очаква с някой парцал пред нея. Лайсните на капаците по пода също се вижда, че не са подменени.
« Last Edit: 11.03.2017, 15:28:29 by AGENT 006 »
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6342
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Ikarus 280T
« Reply #4418 on: 29.03.2017, 14:57:31 »
Виждам че никой не е отразил информацията от ФБ групата на гт, за това в телеграфен стил:

1502,1507,2103,2112 са обърнати на една страна в Левски и скоро ще бъдат нарязани.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8470
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4419 on: 29.03.2017, 20:04:49 »
Не е казано, че скоро ще бъдат нарязани. Скелетите от 2015 г. престояха на плаца в „Левски“ допреди тази кампания, така че и тези могат да престоят доста време.
6 години водеща транспорртна институция
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е най-голямата ни страст