Author Topic: Ikarus 280T  (Read 415033 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3514
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4400 on: 26.02.2017, 23:26:22 »
Е точно на тая снимка не само че има гнилоч, но има и скъсани греди. А гредата под 3-та врата е направо откършена цялата. А и този 1515 е след няколко ремонта, но наистина откъм салон и возия беше много добре.
Къде видя гнилоч бе човек?! Това е повърхностна ръжда. А гредата е скъсана при обръщането на тролейбуса, не по време не експлоатация.

Offline comet

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 713
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4401 on: 28.02.2017, 13:27:36 »
Днес 2103 напусна депо Надежда:






Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2417
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4402 on: 28.02.2017, 13:37:37 »
П.С. - Експлоатационния живот е изтекъл. Какво е експлоатационен живот и кой го определя се учи в техническите университети.
Никой не го определя и никое транспортно средство няма срок на годност.
Има минимален експлоатационен срок, за който производителят е предвидил, че возилото ще работи безпроблемно при правилна поддръжка, след което се предполага, че ще е изгубило технологична актуалност. Това не ограничава безпроблемната работа дори 2-3 пъти повече, нито изключва преждевременно бракуване.

Можеш да отидеш да разясниш и на западноевропейците какво е експлоатационен живот и как трябва да си бракуват и тролеите, и влаковете, и трамваите, защото съвсем не карат само нови такива.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3586
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4403 on: 28.02.2017, 14:23:46 »
Все пак превозните средства имат някакъв живот - умората на метала и корозията неизбежно си казват думата. При електрическите превозни средства няма сериозни вибрационни и термични натоварвания от двигателя, както и корозионнодействащи течности като антифриз и затова имат значително по-дълъг експлоатационен период, но все пак е ограничен. :rolleyes:

Offline n.konyarov723

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 554
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4404 on: 28.02.2017, 18:17:37 »
2702 отива на основен ремонт.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6035
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4405 on: 28.02.2017, 18:34:20 »
Явно само с боя не става.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4406 on: 28.02.2017, 20:06:33 »
Мир на тенекиите на 2103. Беше една от най-добрите машини и в разколплектован вид се вижда, че също като 2112 няма почти никаква ръжда. И кажете после, че не можеше да се ползва още. Много жалко.
Аз наминах покрай гаража случайно в 12:49 и хванах това:
2123 by Владимир Симов, on Flickr
Почти веднага след това SCANIA-та достави за разкомплектоване 1502.

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 606
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4407 on: 28.02.2017, 20:44:46 »

Можеш да отидеш да разясниш и на западноевропейците какво е експлоатационен живот и как трябва да си бракуват и тролеите, и влаковете, и трамваите, защото съвсем не карат само нови такива.

Като изключим сантимента към един метал, о да, точно за това се карат. Изключвам музейни експонати и разни колекционери.

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1209
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4408 on: 28.02.2017, 20:54:12 »
2123 изглежда супер  :fan:
86

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4409 on: 28.02.2017, 21:25:46 »
Възможно ли е днес да е заминал още един Икарус за скрап около 11 часа или в далечината съм объркал 2103 с 1209 или 1308?

А на 2123 не знам кое му е супер - провисването на каросерията при втора врата ли, намазаната в сиво предна решетка ли, боядисаните емблеми ли, кривата предна престилка ли?
« Last Edit: 28.02.2017, 22:08:31 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline btr95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4410 on: 28.02.2017, 21:49:29 »
2123 изглежда супер  :fan:
Ако му изчистят емблемите, ще е още по-добре.
« Last Edit: 01.03.2017, 08:59:40 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4411 on: 01.03.2017, 07:54:41 »
А на 2123 не знам кое му е супер - провисването на каросерията при втора врата ли, намазаната в сиво предна решетка ли, боядисаните емблеми ли, кривата предна престилка ли?
Не знам къде го намери това провисване. Линиите на прозорците и на лайсните действително изглеждат в неправилна конфигурация, но линиите на тавана и пода са прави. Емблемите се омазваха и в АРЗ. Единствено в „КЕНТА“ ги боядисваха в бяло. Какво като решетката е сива? Не изглежда зле по този начин, проблемът е че няма единен стандарт така ли ще е или не. Същото се отнася и до жълтата ивица. Престилката действително е отрязана изключително некадърно от долната страна, но по-големият проблем е бронята. Струва ми се, че заоблените краища вляво и вдясно са заварявани към правата част, което е изключително безумно действие. Не трябва да се забравя, че е трудно ремонтите в „Левски“ да се нарекат основни. Не знам дали цената им си съответства на дейността, а в глобален план със сигурност е икономически неизгодно да се правят подобни половинчати краткотрайни ремонти вместо да се правят наистина качествени, които да издържат подобно на ремонтите в АРЗ и най-пресния пример ремонтите в „КЕНТА“, които са вече на 7 години и въпреки това тези от тролеите с качествена поддръжка още се отличават положително, но за съжаление такава е политиката на СО и СЕ.
« Last Edit: 01.03.2017, 08:00:06 by AGENT 006 »

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3514
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4412 on: 01.03.2017, 10:48:58 »
Възможно ли е днес да е заминал още един Икарус за скрап около 11 часа или в далечината съм объркал 2103 с 1209 или 1308?
Ако е бил разкостен сигурно си видял 2103. 1308 вече е разкомплектован и е в Левски.

П.П. Успели са да сложат номера на 2123 без всяка цифра да гледа в различна посока. Някой заслужава повишение.
« Last Edit: 01.03.2017, 10:53:54 by Sofia »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4413 on: 11.03.2017, 09:33:38 »
2123 в звук и картина:
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
2123 by Владимир Симов, on Flickr
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=b6dfSblZmAI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=b6dfSblZmAI</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=RRtB781pvzc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=RRtB781pvzc</a>

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3975
  • RIP 1, 2, 2A, 12A (old), 121, 4, 13, 30, 61...
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4414 on: 11.03.2017, 14:37:06 »
Интересно изглежда със светлосивата решетка. И с интериора са се справили добре, съдейки по снимките.
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


GTSofia си намери и адвокат :).

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
Re: Ikarus 280T
« Reply #4415 on: 11.03.2017, 15:13:51 »
Откога се боядисват и страничните плоскости в бяло? Не съм се возил отдавна на Икарус, но до последно не бяха така.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4416 on: 11.03.2017, 15:25:40 »
От повече от година вече не мажат с отвратителното тъмносиво, което е голямо постижение за „Левски“. Интериорът действително изглежда прилично, но не липсват някои типични неща. Още мирише силно на боя, по таблото в кабината не е подменено нито едно копче, а зумерът работи по свое усмотрение. Също така пропуснах и щората пред шофьорското място. Все така си ползват онези безсмислени и изключително неефективни мрежички, които не вършат никаква работа. Скоро да се очаква с някой парцал пред нея. Лайсните на капаците по пода също се вижда, че не са подменени.
« Last Edit: 11.03.2017, 15:28:29 by AGENT 006 »

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6068
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Ikarus 280T
« Reply #4417 on: Yesterday at 14:57:31 »
Виждам че никой не е отразил информацията от ФБ групата на гт, за това в телеграфен стил:

1502,1507,2103,2112 са обърнати на една страна в Левски и скоро ще бъдат нарязани.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7958
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4418 on: Yesterday at 20:04:49 »
Не е казано, че скоро ще бъдат нарязани. Скелетите от 2015 г. престояха на плаца в „Левски“ допреди тази кампания, така че и тези могат да престоят доста време.

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1253
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280T
« Reply #4419 on: Yesterday at 22:41:20 »
Снимка на 2607 от 2001г. с лошо качество. Източник:  http://www.architectureweek.com/2001/0124/design_1-1.html
Той не спира ни денем, ни нощем