Author Topic: Guleryuz Cobra-Tramkar GD-272 /прототипи/ (2002/2003-2004)  (Read 44809 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #20 on: 20.12.2006, 23:36:26 »
Мерси Марто не искам на НАдежда боклуците
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #21 on: 21.12.2006, 01:56:53 »
Quote from: borosport
Мерси Марто не искам на НАдежда боклуците
[/size]

Е аз да не ти ги подарявам   . Перфектни са за тази линия.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #22 on: 21.12.2006, 10:50:03 »
Quote from: conecto
Предлагам Кобрите да заминат в "Искър" и да обслужват ТБ 4.


Е аз го мислих това, но за 8. Май стават и за 4 обаче. Повече отколкото за 9.
мур

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #23 on: 21.12.2006, 13:06:01 »
Да Емо ако им направят 2-ри етаж ще са супер за 4.Говорите глупости
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #24 on: 21.12.2006, 14:55:10 »
Quote from: borosport
Да Емо ако им направят 2-ри етаж ще са супер за 4.Говорите глупости


Ми знам ли... Да не би за 6 да са подходящи?
Аз си искам тб 4 да го насочат към ВВМИ. Тогава ще го уважавам доста
мур

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #25 on: 21.12.2006, 16:26:52 »
Четворката е доста натоварена линия и първо БГ продукцията е соло и второ ще изкара точно една смяна на натоварването.
 Иначе за желанието не мога да ти помогна.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #26 on: 21.12.2006, 16:30:08 »
Quote from: borosport
Четворката е доста натоварена линия и първо БГ продукцията е соло и второ ще изкара точно една смяна на натоварването.


Може би си прав. Честно казано аз нямам наблюдения върху четворката към крайните им спирки, а само по Цариградско шосе. А и не е особено редовна.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #27 on: 21.12.2006, 17:29:16 »
Закриване на 404 и увеличаване на колите по 4 с две е най-добрия вариант.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #28 on: 21.12.2006, 20:37:15 »
Quote from: CKD
Закриване на 404 и увеличаване на колите по 4 с две е най-добрия вариант.
и колите от 404 да ги вземе гараж Дружба и да отидат за 284.Най-добрия вариант.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #29 on: 22.12.2006, 17:09:52 »
В 204 по принцип е ад. Рядко се среща празен рейс през деня, за сутрин и вечер да не говорим
Относно 2525 - той е в Трамкар, гариран до административната сграда
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #30 on: 22.12.2006, 19:31:09 »
Quote from: conecto



Може, когато съм ходил към "Дружба" 2 съм останал с впечатление, че 204 се товари повече, но явно не съм уцелил времето.

Точно, който не успее да се набута в няколко 204 се бута в 4.И става готино.А като прибавим и факта, че заради супер задръстванията 204 не минават доста време всичко се тъпче в четворката и става чудно.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #31 on: 15.01.2007, 10:28:52 »
Днес в Трамкар бяха 2 изключителни машини. Първо 2525, която брат ми беше помислил за 2001     .
За другата машина беше писано в предишна тема и в avtobusi.com, а именно DEN OUDSTEN ТРОЛЕЙБУС!!!!!!!!!!! Беше в едно от халетата на Трамкар с ел табло "Прототип". Дано скоро го видим по улиците на София!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11558
    • View Profile
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #32 on: 15.01.2007, 13:34:23 »
Quote from: maniak
а именно DEN OUDSTEN ТРОЛЕЙБУС!!!!!!!!!!! Беше в едно от халетата на Трамкар с ел табло "Прототип". Дано скоро го видим по улиците на София!
Това да не е продуктът на фирмата, която се занимаваше със сметоизвозване?   Любобитен съм да го видя
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #33 on: 15.01.2007, 13:45:39 »
Quote from: maniak
Днес в Трамкар бяха 2 изключителни машини. Първо 2525, която брат ми беше помислил за 2001     .
За другата машина беше писано в предишна тема и в avtobusi.com, а именно DEN OUDSTEN ТРОЛЕЙБУС!!!!!!!!!!! Беше в едно от халетата на Трамкар с ел табло "Прототип". Дано скоро го видим по улиците на София!
Само защо трябва да минава през Трамкар?По дяволите-хубава машина щеше да бъде!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6122
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #34 on: 15.01.2007, 19:30:29 »
Абе във всички случай ще е по-добре от Кобрите, така че нека да дочакаме още малко...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #35 on: 15.01.2007, 21:15:13 »
Всичко хубаво, но да вземат да се пробват и със съчленно шаси!Стига с тези стандартни тролеи.Интересно къде ще го зачислят този?Според мен ще е в Надежда с пореден номер 2005 или 2007, че изостанаха с годините.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11265
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #36 on: 27.01.2007, 20:42:33 »
Наистина в Трамкар има нископодов тролейбус Ден Оудстен,в момента е паркиран отпред близо до входа.Прътовете още не са му монтирани.Някой има ли идея кога ще го пуснат в движение?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6122
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #37 on: 27.01.2007, 22:19:26 »
Quote from: Ivo
Наистина в Трамкар има нископодов тролейбус Ден Оудстен,в момента е паркиран отпред близо до входа.Прътовете още не са му монтирани.Някой има ли идея кога ще го пуснат в движение?
Има ли инв. номер? Линия?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11265
    • View Profile
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #38 on: 27.01.2007, 23:59:21 »
Quote from: tiristor
Има ли инв. номер? Линия?
Инв.номер не видях,но на предното ел.табло е изписано "Прототип"Каросерията е на Ден Оудстен В 96,като на новият 5031,с предна единична врата,но отзад има добавена 3-та врата.Видимо от автобусите се отличава,че вместо с климатик е изпълнен с малка отваряема част на повечето прозорци,ще ви разочаровам и за седалките-вместо от готините като в автобусите са сложени седалки същите като във ВМС,виждат се и висящи дръжки също като във ВМС.Иначе като цяло много добре изглежда.Чудя се ако помоля на входа да влезна да го снимам дали ще ми позволят да влезна да го щракна?
« Last Edit: 28.01.2007, 00:06:05 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
ТРАМКАР (Тролеи)
« Reply #39 on: 28.01.2007, 00:46:09 »
Quote from: difian
Всичко хубаво, но да вземат да се пробват и със съчленно шаси!Стига с тези стандартни тролеи.Интересно къде ще го зачислят този?Според мен ще е в Надежда с пореден номер 2005 или 2007, че изостанаха с годините.

тролейбусът е българска доразработка с румънска електроника на елиппелинската фирма РТК.
предвижда се в скоро да тръгне на проби в София, първо без пътници, пък след това ако са доволни и с пътници ще продължи. за сега не се предвижда да се закупува или наема от елинпелинския производител, а само да се тества. навярно поетапно ще обиколи всички линии, за да се види дали и какви ще са евентуалните проблеми при експоатцията му. в момемнта е в Трамкар за доуборудване, вкл. и електро двигател трябва да му се монтира, т.к. в момента все още такъв няма.