Author Topic: Guleryuz Cobra-Tramkar GD-272 /прототипи/ (2002/2003-2004)  (Read 42700 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
което няма нито минало, нито настояще, нито бъдеще...
Защо смяташ така? Очевидно е че не си запознат с фактите и обстоятелствата. 2002 няма проблеми и е на линия почти всеки ден, включително и в тежки метеорологични условия(бях го снимал в снега на 29-ти ноември, можеш да намериш снимките в съответната тема), както всички останали тролеи икаруси или шкоди. Претендираш за цитираното, заради малката им бройка. Тя не е проблем. Проблемът е баланса нна подвижния състав в „Надежда“, който ги остави в несъстоятелност едносменни и рядко имаше ден, в който и трите да са на линия след поголовното орязване на разписанията започнало в началото на 2013 г. Ако бяха толкова проблемни никога нямаше да излязат по 9 и щяха да прекарат по-голямата част от живота си на плаца, както стана с 2525.

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Тезата ми е да не се наливат грешни пари в нещо, което няма нито минало

Точно тези тролеи си имат даже много интересно минало. Всички си спомняме скандала около бившия шеф на Трамкар Христоско Вретенаров, който след 6 години по съдилищата приключи с ефективна присъда. Една малка част от скандала беше свързана и с тези тролеи, които бяха осчетоводени на занижени цени.

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
2002  също не излиза от поне 2 седмици  :)
а и в близките 2 не се очаква да излезе  :D
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
  • сбогом 2622
    • View Profile
2002  също не излиза от поне 2 седмици  :)
а и в близките 2 не се очаква да излезе  :D
От март месец редовно го виждам по 6 :)
R.I.P  Ikarus 280

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Аз го хванах още на 20-ти февруари и оттогава съм го виждал още поне три пъти.

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 376
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
2003 и 2004 ще се появят ли на линия или не?
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1409
    • View Profile
2004 е бракуван.

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
  • сбогом 2622
    • View Profile
Аз го хванах още на 20-ти февруари и оттогава съм го виждал още поне три пъти.
До към 7-8 март иии пак изчезна
R.I.P  Ikarus 280

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 887
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
2004 е бракуван.
Сериозно ли ? Чи той е доста млад, или сравнително млад, и е тролей при това. Ако не са го нарязали още дали да не се пристрои към музейните експонати ?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
2004 ще се ползва за части, за да се приведе 2003 в по-добро състояние. Към момента на разтоварването на ДАК-а в началото на април и двата тролея стояха непокътнати на плаца без да се работи по тях.

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 376
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
А то какво им е на 2003 и 2004?
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Има дефицит на части, тъй като са прототипи и още на времето СО и СЕ не са ги обезпечили с части. За всичко трябва да се поръчват части от Турция за каросерията и от Румъния за апаратура, а самите тролеи не са и особено необходими като активен подвижен състав, защото са подходящи единствено за 6 и 7, които ги орязват ежегодно и „Надежда“ възлага изключително минимална транспортна задача на кобрите.

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 259
    • View Profile
    • Email
Има дефицит на части, тъй като са прототипи и още на времето СО и СЕ не са ги обезпечили с части. За всичко трябва да се поръчват части от Турция за каросерията и от Румъния за апаратура, а самите тролеи не са и особено необходими като активен подвижен състав, защото са подходящи единствено за 6 и 7, които ги орязват ежегодно и „Надежда“ възлага изключително минимална транспортна задача на кобрите.
Защо стават само за 6 и 7?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Защото в „Надежда“ явно ги считат за непригодни за 1 и 9. По 9 вече са се доказали, че се тъпчат като консерви, по 1 не е имало такива експерименти, но мисля, че и там би се случило същото, а може би от значение е и факторът недостиг на части, защото по-натоварените линии изискват по-обстойна поддръжка. По спомени мисля, че големите проблеми с 2003 и 2004 датират именно от експеримента с пускането им по 9, заедно с 2002.
« Last Edit: 27.05.2017, 11:35:38 by AGENT 006 »

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4582
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
По 1 също имаше такива експерименти. Писаха се жалби и веднага престанаха с експериментаторството.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 259
    • View Profile
    • Email
Невъзможно ли е да се прехвърли в Искър? Там по 8, 11 и 4 извън пик или в почивни дни може да се движи без проблем.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Невъзможно ли е да се прехвърли в Искър? Там по 8, 11 и 4 извън пик или в почивни дни може да се движи без проблем.

В Искър най-полезното, което може да свърши, е да прави компания на 1801, 1802 и 1807, тъкмо ще направят бройка за четворка белот.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8246
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Невъзможно ли е да се прехвърли в Искър? Там по 8, 11 и 4 извън пик или в почивни дни може да се движи без проблем.
И да имат място да ги експлоатират пълноценно „Искър“ никога не биха ги поискали, защото те искат всячески да се отърват от всичките си стари возила. Ще спра до тук, че ще навляза в територията на клюките.

Защото страстта направи невъзможното възможно!
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън