Author Topic: Аварии в метрото  (Read 10194 times)

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии в метрото
« Reply #100 on: 10.12.2016, 21:28:23 »
Да ви кажа и аз впечатления от онзи ден. Отначало имаше информация за аварирал състав, който не може да потегли от Университета. Беше дадено нареждане за сваляне на пътниците на станцията и заминаване транзит за депото. Влакът тръгна и започна да окъсява контактна релса. Беше навлязъл малко навътре в тунела към Сердика. Влакът след него, най-сниманият от всичките, беше пуснат от Стадиона с цел да избута закъсалия състав и му се даде разрешение да влезе на перона с повишено внимание, срещу червен сигнал, на станцията да свали и неговите пътници, и да се прикачи към Русича. Влакът не можа да стигне до станцията, защото се оказа, че няма напрежение. Там някъде е стоял 50 минути в тунела. аварийното осветление е било включено, "на тъмно" имат предвид, че не са светили всички лампи, а само по две на вагон. Никой не знаеше каква точно е аварията и чакаха машинистът на русича да изолира повредения вагон, за да може да тръгне и освободи трасето. Влаковете в посока Младост продължаваха да се движат, като се събраха над петнадесет композиции една след друга, в чакане да се освободи трасето. Диспечерът просто даваше нареждане на всеки един влак да спре и да чака второ нареждане. Едва някъде след около четиридесет минути стана ясно, че токоснемателите на Русича са счупени и то още от участък около стадиона, като счупени са били токоснемателите на втори, трети и четвърти вагон (на първия е бил здрав). Неизвестно как следващия състав пристигна на Университета цял. Тогава вече се спря движението и по другия път, за да се установи къде точно е проблемът и влаковете започнаха да въртят между Младост 1, летището и Бизнес парка. След това от депото беше изпратен дизелов локомотив, който да освободи трасето и да достави техника за ремонт на контактната релса. Всичко това продължи около два часа и половина. Никой от машинистите нямаше информация за какво става дума и кога ще бъде пуснато движението. Касиерките още по-малко. Това беше големият проблем, че никой не знаеше какво да каже на пътниците и докога ще бъде прекъснато движението. За алтернативен транспорт прочетох на другия ден по вестниците.
ПП Бретелът между ГМ Димитров и Жолио Кюри е цял. Защо не се движиха влакчетата до там, не ми е известно.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2481
    • View Profile
Re: Аварии в метрото
« Reply #101 on: 10.12.2016, 21:42:09 »
А защо по НОВА казаха че е стар състав,даже и репортерката показа щетите по мотрисата.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии в метрото
« Reply #102 on: 10.12.2016, 23:07:14 »
Повреденият състав е стар, А2. Влакът с пътниците в тунела, А55, не е бил повреден, само не е имал напрежение в контактна релса.