Author Topic: Подлезът на трамваите  (Read 11089 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #20 on: 12.05.2006, 09:14:50 »
Идеята е била отгоре да се изгради автогара+автостанция за линиите към Кремиковци, Желява, Ботунец и пр. Долу няма нищо страшно. Неведнъж съм слизал и пеша и с трамвая дори съм правил снимки.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6103
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #21 on: 12.05.2006, 19:13:35 »
Quote from: difian
То не ви ли напомня за обращалото на седмицата в Борово?
Всъщност обръщалото в Борово наистина е под нивото на пътя, но все пак е на открито и до него има пътникопоток. Макар че последния път като ходих там беше изключително мръсно, а стълбището към къщите беше почти разрушено от едни строежи.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10738
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #22 on: 12.05.2006, 19:53:15 »
Мен пък веднъж замалко да ме засече товарен влак като минавах пеш през тунела при гара Черепиш по 2-ра линия,в искърското дефиле,но излезнах от тунела точно преди да мине влака,и ме засече на моста(там веднага след тунела посока гара Зверино следва мост)
« Last Edit: 12.05.2006, 22:47:28 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #23 on: 12.05.2006, 20:19:01 »
Даже два моста.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10738
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #24 on: 12.05.2006, 20:55:39 »
Quote from: CKD
Даже два моста.
Точно така и тунелите са 2,нали все пак линията е двойна.Направих 2 снимки на въпросното място виждат се и мостовете и тунелите.
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632830637653906250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632830637849062500.jpg
Там е много красив и уникален район.Точно там където свършна тунела и започва моста ме засече товарния влак.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4693
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #25 on: 12.05.2006, 21:39:47 »
Ей от мног време не съм минавал от там. Има поне 3-4 години. Готини снимки!
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #26 on: 12.05.2006, 22:14:10 »
Сега се сещам, че и аз за малко да имам среща отблизо с бързия влак там някъде, но една мила жена от гарата/спирката ми извика да се мръдна. Това е близо до манастира, нали? Горичката, която води към него е много красива, а мястото си е страхотно, наистина. Хубави са снимките!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10738
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #27 on: 12.05.2006, 22:52:14 »
Quote from: conecto
Сега се сещам, че и аз за малко да имам среща отблизо с бързия влак там някъде, но една мила жена от гарата/спирката ми извика да се мръдна. Това е близо до манастира, нали? Горичката, която води към него е много красива, а мястото си е страхотно, наистина. Хубави са снимките!
Да това е до манастира.Като слезеш на гарата от влака,започва асфалтов път,след малко има отклонение-наляво е манастира а надясно и нагоре се излиза на шосето за Мездра.От гарата до Манастира са към 200-300метра.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #28 on: 13.05.2006, 23:15:07 »
По път 1 както следва - мост, тунел, два моста. По път 2 - мост, два тунела.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #29 on: 18.05.2006, 23:30:36 »
Наистина мястото е живописно.Всяка вакнция почти минавам с влака за Видин.Вече почти на изуст съм ги научил тунелите.
 Иначе ЧКД спомена за тунела Козница.За колко време гре долу се изминава и някой има ли прдстава колко време са го копали.Все пак това са си почти 6 км, а и подръжката сигурна не е от лесните.
« Last Edit: 18.05.2006, 23:33:18 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #30 on: 19.05.2006, 10:00:33 »
Quote from: borosport
Наистина мястото е живописно.Всяка вакнция почти минавам с влака за Видин.Вече почти на изуст съм ги научил тунелите.
 Иначе ЧКД спомена за тунела Козница.За колко време гре долу се изминава и някой има ли прдстава колко време са го копали.Все пак това са си почти 6 км, а и подръжката сигурна не е от лесните.
май го взимаше за 8-9 минути, ма то си е до машиниста
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10738
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #31 on: 19.05.2006, 23:01:44 »
Quote from: borosport
Иначе ЧКД спомена за тунела Козница.За колко време гре долу се изминава и някой има ли прдстава колко време са го копали.Все пак това са си почти 6 км, а и подръжката сигурна не е от лесните.
Тунела се минава за 7-8 минути,горе-долу през 2-3 седмици минавам оттам като пътувам за Бургас и познавам отлично подбалканската линия(3-та линия)
Преди време скоростта в тунела беше 130 км/ч,сега мисля,че половината е за 80,а другата за 50 км/ч.Всъщност тунела Козница (5808,5м) се намира между гарите Копривщица и Стряма,като цялото междугарие е в тунел.Козница е прокопан приблизително за 2 години и е пробит окончанелно някъде през юни-юли 1951-ва год.Това е тунел № 7 на 3-та линия.Тунелът е изцяло в права,с наклон към 2-та края чувал съм,че като застанеш точно посредата между релсите в далечината се виждат 2-та края.
Друг дълъг тунел по 3-та линия е тунел №3 Гълъбец,дължината му е 3034м,и е вторият по дължина железопътен тунел в България.В тунела има криви,не е изцяло в права,и се взима за 5-6 минути,намира се между гарите Долно Камарци и Буново.
Много е готино да се пътува 3-та+8-ма линия до Бургас има общо 14 тунела,множество високи мостове,величествена гледка към Стара Планина почти през целият път,линията върви в подножието й,минава се покрай нефтохима, покрай 3 язовира,покрай Бургаското езеро,и др.Разстоянието с бърз влак се взима за 6ч и 46 мин,а с ускорен бърз влак за 6ч и 12 мин.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #32 on: 19.05.2006, 23:05:11 »
Машинистите в 95% от случаите карат с максималната допустима скорост на трасето. Може да зависи от дебелината на бандажите, въпреки че за толкова кратко разстояние (5,8 км.) това не е от особено значение. По книжка-разписание междугарието Копривщица-Стряма т.е. целия тунел Козница се изминава за 5 мин. със скорост 80 км/ч.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #33 on: 24.05.2006, 22:07:14 »
Мерси за информацията.Доста е интересна.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #34 on: 01.09.2006, 15:39:41 »
НикиПет. , не е страшно да се преминава в подлезите , но също така не е и препоръчително.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16894
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #35 on: 01.09.2006, 16:48:38 »
Последният път минах тунелът Козница за 10 мин. някъде, но това е защото локомотивът беше Шкода. Ако беше румънски щяхме доста по-бързичко да свършим.
мур

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #36 on: 01.09.2006, 20:29:10 »
Шкодите не са ли по-добри от румънските?Все пак шкодите са и електрически, а румънските са дизеларки.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #37 on: 01.09.2006, 20:34:33 »
Quote from: borosport
Шкодите не са ли по-добри от румънските?Все пак шкодите са и електрически, а румънските са дизеларки.
нееее, аз съм пътвуал с влака за Бургас през Карлово (бърз влак 3621 )и румънския добре се дършеже-нали са по мощни май, ама си беше електричка
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #38 on: 01.09.2006, 20:40:59 »
Електрическите са по-мощни от дизеловите.За това съм сигурен.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #39 on: 01.09.2006, 23:41:07 »
Емиле в 3/4 от тунела са изплескали намаление 40 заради подпочвените води и затъване на релсовия път. С каквато и машина да го минеш все ще си е 40 та дори и ТЖВ да пуснат там пак с толкова ще върви.