Author Topic: Подлезът на трамваите  (Read 12448 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Подлезът на трамваите
« Reply #40 on: 01.09.2006, 23:44:26 »
Става въпрос за руманските електрически локомотиви серия 46 и модернизираните 46 2ХХ. Те са най-мощните в историята на БДЖ-имат невероятните 5400 киловата мощност-около 9000 коня. Част от тях имат редуктори за скорост 160 км/ч. Много се кефя когато влака ми се тегли от такъв локомотив.
Ето една моя снимка на такъв модернизиран локомотив (46 242) на гарата в Бургас начело на влак 3621

А тунелът Козница се минава по-бавно в момента защото във втората му половина,страна Стряма има намаление от 50 км/ч.
« Last Edit: 01.09.2006, 23:45:29 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6804
    • View Profile
Подлезът на трамваите
« Reply #41 on: 01.09.2006, 23:47:45 »
Намалението отдавна е 40 и обхваща доста повече от половината.
Мощността на 46 серия е само на книга. На практика е почти непостижима (от гледна точка на теглителна сила а не на мощност в киловати).

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12953
    • View Profile
    • Email
Re: Подлезът на трамваите
« Reply #42 on: 17.07.2013, 11:05:51 »
Да вмъкнем в темата и абзац от интервю на замкмета Любомир Христов, цитирано по друг повод:
"Още 1.2 млн. лв. са предвидени за продължаване на ремонта на надлез "Надежда", където в момента се работи по 4 от съоръженията в посока бул. "Рожен". Строителството ще приключи до края на юни. Предстои ремонт и на трамвайния мост над река Суходолска. След завършване на преговорите с ЕИБ за финансиране може да започне и реконструкцията на дългия 1.1 км релсов път и на трамвайния подлез."