Author Topic: ЕГГЕД - Русе  (Read 54544 times)

Offline Дядо Курти

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #20 on: 02.05.2008, 08:55:37 »
Quote from: Tony
И аз съм на мнението на Иво, че е по-изгодно да се купуват немски автобуси втора употреба на около 5-10 години, а не чисто нови турски, най-малко защото след година-две ще са в едно и също състояние, а цената на чисто-новия е много по-висока от купения втора употреба. Сравнете О405ГН със О345Г. Радвам се, че във Варна и Градски транспорт, и ТТ купуват западни автобуси.
Не съм съгласен с теб. Ти си пристрастен към серията 405 и плюеш серия 345. Искаш западни автобуси, но са скъпи и се разпадат много по-бързо от турските. Нека сравним О345Г с МАН НГХХ2. МАНовете са 1996, О345Г - 1998. Мерцедесите са в значително по-добро състояние. А О345Г са 10 годишни, със зверска експлоатация по най-натоварените линии и доказаха своето качество. Сигурен съм, че новото Конекто също може да издържи. Затова казвам - ДА ЖИВЕЯТ ТУРСКИТЕ АВТОБУСИ!!! ВСИЧКИ ЗАПАДНИ РЕЦИКЛАТИ ВТОРА РЪКА ОТ ГЕРМАНИЯ ЗА СКРАП!!!

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2650
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #21 on: 02.05.2008, 10:12:15 »
Не казвам, че О345 не с здарви. Просто не харесвам това, че са твърде орязани откъм някои неща. Не искам да се возя в автобус със почти 100% сив салон, на разцепени сиви седалки, без озвучаване, без защита и блокировки на вратите (ако те затисне врата те стиска здраво). Вярно, че двигателя и окачването са добри. МАН НГ 272 и НГ 312 не са правени за нашите пътища и е нормално да се развалят по-често.
А  едно ЦитароГ/О405ГН със сигурност е по-евтино от нов турски.

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline Дядо Курти

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #22 on: 05.05.2008, 20:27:51 »
За Ситарото не съм сигурен, че е по-евтино от нов турски. Вчера гледах обява за продажба на Цитаро Г модел 2003 от Конексион - около 125000 евро. Беше с изгоряла задница.

Offline Andon

  • Писател
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #23 on: 05.05.2008, 22:37:48 »
Quote from: Tony
Не казвам, че О345 не с здрави. Просто не харесвам това, че са твърде орязани откъм някои неща. Не искам да се возя в автобус със почти 100% сив салон, на разцепени сиви седалки, без озвучаване, без защита и блокировки на вратите (ако те затисне врата те стиска здраво). Вярно, че двигателя и окачването са добри. МАН НГ 272 и НГ 312 не са правени за нашите пътища и е нормално да се развалят по-често.
А  едно ЦитароГ/О405ГН със сигурност е по-евтино от нов турски.
Като не искаш да се возиш другият път когато купуват нови автобуси дай пари за екстрите.Може да е нов турски, но "малката" разлика с тия O405/G, които задръстиха Варна, е че са купени НОВИ И не виждам кво им е лошото за 1998 като ги докараха си бяха супер и даже си е готин сивия салон. .А блокировка и да има какво на втория месец гарантирам че ще са я скапали некъдърниците. Звуковата сигнализация за инвалиди на CONECTO G в София малко след като ги докараха вече я нямаше... Защо? Ами дразнела шофьорите щото писука!!Това че не сме Германия, а сме Булгаристан е проблема. То даже и икарусите са супер автобуси като за нас. Това че 70 процента от населението гледа да руши да чупи всичко ново и хубаво си е наш проблем и никой не ние виновен. Това още А. Константинов го е разбрал и затова е написал Бай Ганьо... Такива сме си и такива ще сме няма оправия

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2650
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #24 on: 05.05.2008, 23:01:58 »
Quote from: Andon
Като не искаш да се возиш другият път когато купуват нови автобуси дай пари за екстрите.Може да е нов турски, но "малката" разлика с тия O405/G, които задръстиха Варна, е че са купени НОВИ И не виждам кво им е лошото за 1998 като ги докараха си бяха супер и даже си е готин сивия салон.
О345 са били нови през 1998г. Салона на О405Н/ГН от последната доставка на ДАПа е много по-запазен и красив от на  О345, въпреки че са по-стари от тях. А 5-годишен втора ръка от Германия излиза много по-евтино.

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #25 on: 06.05.2008, 03:55:43 »
Quote from: Tony
И аз съм на мнението на Иво, че е по-изгодно да се купуват немски автобуси втора употреба на около 5-10 години, а не чисто нови турски, най-малко защото след година-две ще са в едно и също състояние, а цената на чисто-новия е много по-висока от купения втора употреба. Сравнете О405ГН със О345Г. Радвам се, че във Варна и Градски транспорт, и ТТ купуват западни автобуси.

За по-малко от 100000 евро няма как да си купиш 5 годишен немски автобус. Ама кой знае дали ще имаш гаранция изобщо. Да не говорим, че събирането на барутници от моргите е пълна глупост. Както в Бургас имат 50 автобуса от 15 модела - а резервни части, а поддръжка? Пповечето секънд хенд немски кочини са с по 3 врати съчленените - пълна отврат, в Германия дето возят пътници по седалките може и да им е окей, ама на местна почва са винаги препълнени и се губи 1/3 повече време за качване и слизане. А и с тези малки отваряеми джамчета едно на пет лятото е просто фантастиш! Е, предпочитам да се возя на сиви пластмасови седалки и да гледам сив салон, за половин час няма да изпадна в депресия, ама виж може да си докарам топлинен удар.

А и както е споменавано 1000 пъти - получаваш това, за което си плащаш. Ако ГТ-Варна или Транстриумф решат да си купят нови, ама немски автобуси то пак ще се гледа най-евтиното и пак ще са с голи седалки и сив салон - за справка Ситарата и Конектата на КАРАТ - еднакъв сив салон, еднакви пластик седалки и за двата модела. И за О345-иците е имало опция за тапицерия и зелен салон, но за още пари.
« Last Edit: 06.05.2008, 03:58:08 by etnies »

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2650
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #26 on: 06.05.2008, 08:43:35 »
Quote from: etnies
Пповечето секънд хенд немски кочини са с по 3 врати съчленените - пълна отврат, в Германия дето возят пътници по седалките може и да им е окей, ама на местна почва са винаги препълнени и се губи 1/3 повече време за качване и слизане. А и с тези малки отваряеми джамчета едно на пет лятото е просто фантастиш!
Относно вратите - изключително рядко съм пътувал в триврат соло и четириврат съчленен автобус - не е толкова голяма разликата, дори в час пик. А за прозорците - ако лятото се пуска вентилацията дори няма нужда от отваряеми прозорци, да не говорим ако има климатик. На мюнхенските МАНове и Мерцедеси им се отварят всички прозорци, на дрезденските МАНове - само 4, зависи откъде е докаран автобуса.

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline mediar

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #27 on: 06.05.2008, 08:50:37 »
За какво им са на германците отваряеми прозорци на О 405???Който е бил в DE ще знае, че там температурите през лятото  не надвишават 25 градуса. Те не знаят какво е горещо. Там препълнен автобус няма да видиш никога. А защо меркавимите са с големи джамове и с климатик??? От къде идват те?
« Last Edit: 06.05.2008, 08:51:34 by mediar »

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2650
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #28 on: 06.05.2008, 08:59:27 »
Quote from: mediar
За какво им са на германците отваряеми прозорци на О 405???Който е бил в DE ще знае, че там температурите през лятото  не надвишават 25 градуса. Те не знаят какво е горещо. Там препълнен автобус няма да видиш никога. А защо меркавимите са с големи джамове и с климатик??? От къде идват те?
Има О405/Г , на които им се отварят всички прозорци.
Меркавимите (и в Русе скоро ще има такива) са от Израел, където е доста горещо. Дори отоплението им се слага тук, по принцип изобщо нямат такова. Те са праработени О405/Г.

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline mediar

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #29 on: 06.05.2008, 09:03:53 »
Това имах предвит. Едните не знаят какво е горещо, а другите - студено.
Между другото в русе мисля че вече са пуснали меркавимите.

Offline platon

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 271
    • MSN Messenger - plamengt@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #30 on: 06.05.2008, 20:41:05 »
Quote from: mediar
Между другото в русе мисля че вече са пуснали меркавимите.
В момента тече конлурс за някои от линиите и според мен след това ако ГТ спечели някоя линия - а то ще сигурно тогава ще ги пуснат.

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #31 on: 01.06.2008, 10:24:51 »
http://www.ruseinfo.net/news_36621.html
Да не би да дават въпросните извънградски линии на Шанс 99, за да ги разкарат от ГТ-Русе и да почнат сами да си обслужват линиите в града? Някой знае ли нещо?
Иначе всичко изглежда доста нагласено, ама какво да се прави.

Offline platon

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 271
    • MSN Messenger - plamengt@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #32 on: 01.06.2008, 21:48:20 »
Quote from: Deian
http://www.ruseinfo.net/news_36621.html
Да не би да дават въпросните извънградски линии на Шанс 99, за да ги разкарат от ГТ-Русе и да почнат сами да си обслужват линиите в града? Някой знае ли нещо?
Иначе всичко изглежда доста нагласено, ама какво да се прави.
Естествено изглежда и е в духа на политиката на ЕГГЕД. Те много много конкуренция няма да търпят.  Няма съмнение, че Градски транспорт ще спечели всички линии от обявения конкурс. Става въпрос за 3,4,6,7,10,16.

Offline ехото

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #33 on: 05.06.2008, 21:35:41 »
Quote from: platon
Естествено изглежда и е в духа на политиката на ЕГГЕД. Те много много конкуренция няма да търпят.  Няма съмнение, че Градски транспорт ще спечели всички линии от обявения конкурс. Става въпрос за 3,4,6,7,10,16.
Абе забравих питах ли  или не за 19 и 20а линии  
А  ама вчера май питах за тия двете линии. Хм май съм почнал да изкуфявам  с напредването на възрастта

А какво стана с ония швейцарски волва  където щяха да идват в Русе. Дали изобщо ще има други тролеи в Русе освен старите ЗИУ-та

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12333
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #34 on: 13.06.2008, 10:54:20 »
Quote from: Dir.bg
Пак без нови тролеи, внасят втора ръка
12 юни 2008 / Ruse24.bg
Израелската компания ЕГГЕД представи завчера пред общинските съветници своите инвестиционни намерения за градския транспорт на Русе.
Компанията участва вчера в работна среща с администрацията и председателя на местния парламент Искрен Веселинов, пише в. “Утро“. На нея е договорено до края на месеца ЕГГЕД да внесе своята конкретна оферта в писмен вид и проект за споразумение, за да може предложението за вливане на "Градски транспорт" в смесеното дружество с общината да бъде подложено на гласуване на юлската сесия. Както е известно, още през есента израелците бяха тук и представиха намеренията си да сменят старите русенски тролейбуси с чисто нови. Днес те вече говорят за превозни средства втора ръка, макар и много запазени.
Надявам се този път модовете да не изтрият ироничната аналогия с вица с Киркор и Гарабед: "Не 30, а 10 тролея, не нови а стари,...". Хайде сега нека варненската команда похвали ЕГГЕД.

Offline Дядо Курти

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #35 on: 13.06.2008, 13:07:43 »
Quote from: blagun
Надявам се този път модовете да не изтрият ироничната аналогия с вица с Киркор и Гарабед: "Не 30, а 10 тролея, не нови а стари,...". Хайде сега нека варненската команда похвали ЕГГЕД.
Всичката им работа такава на тия израелци. Във Варна се получи същото - уж нови, накрая пак Меркавими

Offline platon

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 271
    • MSN Messenger - plamengt@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #36 on: 13.06.2008, 19:00:54 »
Много зле. Жалко за напразните надежди    

Offline ехото

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #37 on: 13.06.2008, 22:03:42 »
Quote from: platon
Много зле. Жалко за напразните надежди    
Не се знае    аз  пък дочух ,че ще има и нови   но времето ще покаже      

Offline platon

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 271
    • MSN Messenger - plamengt@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #38 on: 12.07.2008, 23:03:54 »
Защо е толкова важно за теб да не работиш там в тролейбусния транспорт ;D
Нямам нищо общо!
А е важно, защото транспорта е екологичен.

Последните новини около Градски Транспорт Русе и ЕГГЕД.

http://www.ruseinfo.net/news_39058.html

Няма да има нови возила, май!  ;)
Но хубавото е че ще има возила, че сега е много зле!

А като гледам вече били на румънската граница първите 7 броя

http://news.ruse24.bg/51124.html
« Last Edit: 15.07.2008, 14:52:28 by platon »

Offline Deian

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Re: ЕГГЕД - Русе
« Reply #39 on: 15.07.2008, 15:17:24 »
Климатизирани тролеи внедряват в Русе
...
ЕГГЕД БГ АД разполага с първите 7 реновирани тролея, които са на румънската граница. Изцяло обновените машини са от гр. Базел, Швейцария. Всяка една от тях може да превозва 134 души. За комфорта на пътниците салоните са напълно модернизирани. Във всеки тролей има по два климатика. Те ще бъдат снабдени със системи за управление и контрол. При избора на машини е спазена фирмената политика на уважение и помощ за хората със специални нужди и тролеите са адаптирани така, че да са достъпни за всички.
...
Още на: http://news.ruse24.bg/51124.html