Author Topic: Ikarus 280  (Read 585441 times)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #40 on: 22.05.2006, 10:49:43 »
2420 кога е бил 2320? А по 75 си спомням, че движеха и 22**, включително и два жълти. 2448 и 2449 под какви номера са днес или са бракувани?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6787
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #41 on: 22.05.2006, 16:03:00 »
Последните две години вървя с номер 2320 т.к. преди това е бил 2420. Грешката е моя.
С 22хх серията се обслужваше станция Изток и Орландовци и след това станаха 23хх когато от Република дойдоха Икарусите по 310.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #42 on: 22.05.2006, 23:48:05 »

ето ви Икарус от музей в Унгария
« Last Edit: 22.05.2006, 23:48:25 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #43 on: 23.05.2006, 16:11:38 »
Този ако е в музей, нашите трябва да са за скрап в Перник

Всъщност, колко Икаруса останаха със старите седалки и с ръчни скорости? Возих се на 3302, той е такъв, някой ако знае кои други...
« Last Edit: 23.05.2006, 16:21:01 by conecto »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15537
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #44 on: 23.05.2006, 16:34:22 »
Quote from: conecto
Този ако е в музей, нашите трябва да са за скрап в Перник

Всъщност, колко Икаруса останаха със старите седалки и с ръчни скорости? Возих се на 3302, той е такъв, някой ако знае кои други...
Стига де!Тези,който са ремонтирани скоро поне на мен ми харесват и няма причина да не се движат още малко.Мойте наблюдения са само външни,защото от доста време не съм имал честта да се возя на Икарус,но всеки ден ги гледам и са си страхотни.Винаги и ние дори можем да вземем един автобус,да го изтърбушим целия и да го направим по-нов от тези,излезли от заводите.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4337
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #45 on: 23.05.2006, 16:52:27 »
Quote from: conecto
Този ако е в музей, нашите трябва да са за скрап в Перник

Всъщност, колко Икаруса останаха със старите седалки и с ръчни скорости? Возих се на 3302, той е такъв, някой ако знае кои други...

Всички Икаруси в "Дружба" са със меки седалки, освен 10-ина. В "Малашевци" се сещам за 2102,2117,2126,2222,2252,2417,2301,2302,2308,2309 (последният е минал ОР в Дупница) и още 5-10.
В "Земляне" всички са оригинални, с изключение на 773,1270 и 1271.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #46 on: 23.05.2006, 17:04:06 »
Хм, явно съм останал с погрешно впечатление, сигурно защото все с малашевски се возя Иначе за ремонтираните- наистина вървят отлично, но с тези седалки...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11334
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #47 on: 23.05.2006, 21:13:36 »
Как мислите,от Икарусите,които в момента минават на Ор кой ремонт е по-успешен,този на малашевските 24ХХ,или на Дружбенските 34ХХ?
Първите минават в Омуртаг,а вторите в Дупница.
Като плюсове на 24ХХ мога да кажа автоматичната скоростна кутия(всъщност в някои случаи може и да е минус),новият двигател с турбо,плоскостите имитация на дърво в салона и др.Като минуси-тези плоскости се раздуват след 4-5 години, и неудобните пластмасови седалки,но като цяло перфектен ремонт.
Като плюсове на серията 34ХХ ще кажа удобните меки седалки,по-икономичните двигатели,възможността да работят на смесено горене нафта и метан,лъскавото външно боядисване-изглеждат като нови,пластмасовите плоскости в салона,които не се раздуват и др.Като минуси това по-слабият  и по-стар двигател(двигателят си е оригиналният,не е сменян и е РАБА Д 2156) защото нямат турбо,допълнителното натоварване на каросерията от тежеста на газовата уредба,ръчните скорости(това може и да се брои към плюсовете зависи за какви линии се използва) и боядисването на плоскостите на тавана с бяла боя вместо да се подменят с нови.Като цяло пак перфектен ремонт.
Може да се каже,че и на 24ХХ и на 34ХХ се правят перфектни ремонти.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4337
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #48 on: 24.05.2006, 13:09:14 »
3460 e много добре ремонтиран, но не ми харесва, как мажат тавана с боя, същото правят и с тролейбусите.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1208
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Ikarus 280
« Reply #49 on: 30.05.2006, 19:21:50 »
Знаете ли къде се намира външното копче за отваряне и затваряне на първата врата при Икарусите?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15537
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #50 on: 30.05.2006, 19:32:49 »
Quote from: Balkanton
Знаете ли къде се намира външното копче за отваряне и затваряне на първата врата при Икарусите?
Имам спомени от преди доста години,че май беше при капачето за вода и антифриз отпред.Поне си мисля,че шофьорите оттам отваряха...
« Last Edit: 30.05.2006, 19:33:42 by difian »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #51 on: 30.05.2006, 19:41:57 »
Май е под бронята

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Ikarus 280
« Reply #52 on: 30.05.2006, 20:13:29 »
Винаги съм се чудел шофьорите как си отварят за да влязат в рейса!
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #53 on: 30.05.2006, 21:20:18 »
Quote from: ozzy
Винаги съм се чудел шофьорите как си отварят за да влязат в рейса!
има си капаче
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #54 on: 31.05.2006, 00:13:13 »
Под предната броня, поне така съм виждал шофиорите да я отварят.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #55 on: 31.05.2006, 16:05:00 »
Quote from: ozzy
Винаги съм се чудел шофьорите как си отварят за да влязат в рейса!

По-новите автобуси си имат ключалка на първата врата, на Икарусите им слагат халки и ползват катинар.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15537
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #56 on: 31.05.2006, 17:01:48 »
Quote from: conecto
По-новите автобуси си имат ключалка на първата врата, на Икарусите им слагат халки и ползват катинар.
Поне на Конектото и Мановете на Малашевци ми е правила впечатление свръхмодерната,сложна система с две метални пластини и катинар.И то на новите автобуси-вгледайте си при първата врата.
Иначе какво пречи предната врата в гаража да стои винаги отворена-поне със сигурност знам,че е така в Страсбург и то не само на закритите паркинги на и на откритите плацове.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #57 on: 31.05.2006, 17:15:20 »
Quote from: difian
Иначе какво пречи предната врата в гаража да стои винаги отворена-поне със сигурност знам,че е така в Страсбург и то не само на закритите паркинги на и на откритите плацове.

Пречи, че сме в България и лесно ще се краде- я от пазачите на гаража, я от случайни набези през оградите  . Освен това ако завали силен дъжд и излезе вятър нали се сещаш какво става

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Ikarus 280
« Reply #58 on: 31.05.2006, 22:32:39 »
БМЦ имат ключалки в долната част на вратите
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1208
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Ikarus 280
« Reply #59 on: 06.06.2006, 19:26:11 »
Някой има ли представа какво става с онези 15-20 Икаруса в АП "Дружба", които са паркирани извън гаража, върху продължението на бул. "Цветан Лазаров". През март за последно ходих там - бяха им махнали регистрационните номера. Има ли някакво развитие около тях?