Author Topic: Автобусите на Кремиковци  (Read 24074 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4721
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #40 on: 28.06.2006, 13:13:13 »
Там всичко си плаче да един голям ремонт, защотто сега цялата гара и прилежащите и подлези, кловози и т.н. те карат да се чувстваш като в гробница. Трябва да се намерят инвеститори и да не направи нещо модерно по подобие на новите търговски центрове. И да се направи за същотот време. Един подобен облик на гарата веднага ще привлече доста магазини и т.н. и инвестициите ще се върнат мног бързо. Само да има кой да се реши да го започне.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #41 on: 28.06.2006, 14:02:21 »
И милицаите да си вършат работата, че на тези проститутки, просяци и всякакви подобни боклуци не им е там мястото   .

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #42 on: 28.06.2006, 14:10:28 »
Quote from: Dragon
Там всичко си плаче да един голям ремонт, защотто сега цялата гара и прилежащите и подлези, кловози и т.н. те карат да се чувстваш като в гробница. Трябва да се намерят инвеститори и да не направи нещо модерно по подобие на новите търговски центрове. И да се направи за същотот време. Един подобен облик на гарата веднага ще привлече доста магазини и т.н. и инвестициите ще се върнат мног бързо. Само да има кой да се реши да го започне.
Винаги ще се намери някой,но нещата винаги минават с далавери,под масата,тайно скрито.Ползата за гражданите не трябва да е рсамо модерно място,където да си дават парите.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #43 on: 28.06.2006, 22:18:57 »
Да изчакаме да видим: сега уж се прави нещо с подлезите, дано се сетят да мръднат и към коловозите  Всичко около гарата е остатък от "славните" години и оттогава не е пипано.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #44 on: 28.06.2006, 23:16:46 »
Темата май се измества доста от "Автобусите на Кремиковци", предлагам да се премести в нова.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Автобусите на Кремиковци
« Reply #45 on: 03.07.2006, 00:53:06 »
Докато има нова тема:

Имам следната идея - Подуене не смятате ли, че може да се разшири...като на нейно място да се направи нова централна гара. Мисля, че мястото е добро и и като инфраструктура пасва...

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #46 on: 03.07.2006, 01:04:49 »
Не е лоша идея, но мястото малко повече се измества от центъра. Сегашното място е по-добро, малко освежаване му трябва само. И нова автогара си има до нея, метростанция в бъдеще (през Подуяне метрото ще минава след мнооого време).

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12682
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #47 on: 04.07.2006, 12:53:28 »
Quote from: bgpower
Подуене не смятате ли, че може да се разшири...
Подуене не може да поеме пътническия трафик, нейните коловози са ориентирани за разпределяне на товарните композиции. Тя има връзка с близките индустриални зони, с отбивката за биримирци и Северната промишлена зона.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6769
    • View Profile
Автобусите на Кремиковци
« Reply #48 on: 05.07.2006, 16:47:10 »
Идеята е била гара Подуяне да има 4 пътнически коловоза +1 глух но в момента действат само два. Зад пътническата гара се намират тленните останки на някогашната Подуяне-разпределителна - Западен район (отправен парк), който в момента не се използва като такъв. Действително в момента гарата няма нужда от повече коловози.
Връзката Подуяне-Биримирци не се използва от няколко години а на места вече е и разграбена.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12682
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #49 on: 07.07.2006, 11:47:18 »
Quote from: CKD
Връзката Подуяне-Биримирци не се използва от няколко години а на места вече е и разграбена.
Не се използва връзката покрай мелничния комбинат, но трасето през Слатина, циганската махала Хр.Ботев, Малашевските гробища, Биримирци, Илиенци, Волуяк се използва.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #50 on: 07.07.2006, 15:24:15 »
Quote from: blagun
Не се използва връзката покрай мелничния комбинат, но трасето през Слатина, циганската махала Хр.Ботев, Малашевските гробища, Биримирци, Илиенци, Волуяк се използва.
По линията, минаваща през Христо Ботев и Малашевци на ден я мине един влак, я не.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6769
    • View Profile
Автобусите на Кремиковци
« Reply #51 on: 07.07.2006, 22:49:36 »
Да де - те са две връзки една от отправния парк (покрай мелницата) и една към приемния. Втората се използва макар и все по-рядко заради обирите.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #52 on: 02.01.2007, 16:13:54 »
Включвам се късно в темата за "Сините птици", но чак сега я виждам.

Да обобщя, че тези автобуси са използвани в Щатите наистина като градски транспорт, но техните разбирания за градския транспорт са други. Изпълнени са за кондукторно обслужване, но не е домислена врата за слизане. Вероятно заради идеята да се качват пътниците само от първата врата. Седалките вътре са с кожена тапицерия, а облицовката на стените е от алуминиева ламарина. Отоплението(доколкото го има) е водно. Автобуса има 52 места, макар да изглежда по голям. Отзад има авариен изход, който е блокиран. Привода за отваряне на вратите представлява конструкция тип "патнограф", която е свързана директно със шарнира на вратата. Когато водача завърти ръчката, монтирана в средата на таблото, вратата се отваря. Возията на автобусите е много твърда, но това не би рябвало да ни учудва, защотго доколкото дочух били с листови ресори. За външния вид да не говоря, защото е под всякаква критика.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #53 on: 23.06.2007, 17:23:32 »
Днес се возих в това:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Автобусите на Кремиковци
« Reply #54 on: 23.06.2007, 17:24:54 »
Това да не е синя птица?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #55 on: 23.06.2007, 17:26:20 »
Quote from: ozzy
Това да не е синя птица?

Абсолютно същото возило е!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #56 on: 23.06.2007, 17:27:30 »
Quote from: ozzy
Това да не е синя птица?
[/size]
Оф, ми щом е пуснал снимката в тази тема ти как мислиш? Пък и от вида на прозорците става ясно какъв е автобусът.

Това дългата база ли е?

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #57 on: 23.06.2007, 17:28:31 »
Quote from: conecto

Оф, ми щом е пуснал снимката в тази тема ти как мислиш? Пък и от вида на прозорците става ясно какъв е автобусът.

Това дългата база ли е?

Дълга база е - късите са били ученически и са с по - други седалки.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #58 on: 25.06.2007, 12:43:46 »
Лок изпаднаха ли ти пломбите?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 494
    • View Profile
    • Email
Автобусите на Кремиковци
« Reply #59 on: 25.06.2007, 17:20:18 »
Quote from: borosport
Лок изпаднаха ли ти пломбите?

Преброих ги след возенето, няма паднали. Иначе хубаво впечатление ми направи, че има радио в целия салон, говорителите са по тавана като при нашите Чавдар 11М4. Седалките са удобни, меки и не е толкова зле, прозорците са с голяма отваряема част и вътре не е сауна. И все пак са бараки, шофьорите не ги харесват много.