Author Topic: ОУП - промени в схемата  (Read 9367 times)

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
ОУП - промени в схемата
« on: 08.04.2009, 13:38:24 »
Според новия ОУП се предвиждат изграждането на нови връзки и околовръстно.До колкото знам тази година ще има нови договори за концесии на линиите.  Дали ще има изменение в цялостната схема на транспорта или просто ще променят маршрута на някои от тях?
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #1 on: 08.04.2009, 16:17:28 »
Според мен не трябва да има промяна на маршрутите на градския транспорт , трябва да има промяна в разписанията особено на колите по линия №5 както и по линия №30 , също защо не и нови линии с нови маршрути например по бул.Магистрална ( в областта около складовете ) не върви нито една линия на градския транспорт а там има доста хора които живея там или работят там и ще им е много удобно . Също тролеибусния транспрот в града трябва да се разшири а в никакъв случай да се премахне от Автогара Запад до Западна промишленнна зона не е много може да се постави контактна мрежа , до там ходят само 6/8 които са веднъж на час и ще е добре да има и нещо , което да е по  начесто . При спазване за разписанията всичко ще  бъде наред !!! :) :rolleyes: :)
« Last Edit: 09.04.2009, 18:51:50 by ari_91 »

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #2 on: 09.04.2009, 11:41:09 »
Според мен трябва да има промени в транспорта. Като първа промяна според мен най-добре е 20,13 да запазят сегашните си временни маршрути, и ги пуснат да ми нават по-често. Контактна мрежа според мен е нужна повече в Старото военно училище. След като се построят сградите, би било много по-чисто, ако не минават автобуси а само тролейбуси.
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #3 on: 09.04.2009, 14:34:16 »
Според мен трябва да има промени в транспорта. Като първа промяна според мен най-добре е 20,13 да запазят сегашните си временни маршрути, и ги пуснат да ми нават по-често. Контактна мрежа според мен е нужна повече в Старото военно училище. След като се построят сградите, би било много по-чисто, ако не минават автобуси а само тролейбуси.
За тролейбусите си много прав.Ама няма смисъл от повече коли по 13 и 20 освен сутрин и вечер ;) А най-лесното решение е сутрин и вечер колите да са съчленени ;)

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #4 on: 09.04.2009, 14:59:13 »
Наистина със съчленени коли би станало по-добре, но те са по-скъпи и надали превозвачите ще купят съчленени автобуси само за сутрин и вечер.


ПС: май обаче има начин - в горна оряховица скоро ще карат нови автобуси, и ако нашите превозвачи се поинтересуват могат да купят старите съчленени за сутрин и вечер
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #5 on: 09.04.2009, 15:08:29 »
Наистина със съчленени коли би станало по-добре, но те са по-скъпи и надали превозвачите ще купят съчленени автобуси само за сутрин и вечер.


ПС: май обаче има начин - в горна оряховица скоро ще карат нови автобуси, и ако нашите превозвачи се поинтересуват могат да купят старите съчленени за сутрин и вечер
Ааа...немисля ,че ще искат тези кароси...макар че се потдържат де ;)

Offline joro1488

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #6 on: 09.04.2009, 16:17:42 »
е остана и един съчленен МАН в движение :D
230120092456.jpg

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #7 on: 09.04.2009, 16:24:37 »
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)

« Last Edit: 09.04.2009, 17:18:57 by Dragon »

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #8 on: 09.04.2009, 18:43:45 »
Наистина е хубаво така, само че примерно 14 да тръгва от летния театъри да минава през ВТУ и от там към горна.
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #9 on: 09.04.2009, 18:53:01 »
Наистина е хубаво така, само че примерно 14 да тръгва от летния театъри да минава през ВТУ и от там към горна.
Ако тръгва от летен театър няма да има много хора , защото повечето хора се качват от центъра

Offline joro1488

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #10 on: 09.04.2009, 21:10:53 »
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)



освен Мана има и 4 Кароси дълги,но се съмнявам да се впишат,около новите ви придобивки. :rolleyes:
Като цяло,ще е добре да разполагате със съчленени,защото в пиковите моменти си е доста голям пътникопотока.
230120092456.jpg

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #11 on: 09.04.2009, 21:54:50 »
е остана и един съчленен МАН в движение :D
Мисля , че ще нужни повече от един може 3 или 4 , които да пътуват по линии 20 , 13 и 110 ( които преди да затворят качица беше всяка сутрин и всяка вечер фраш ) така , че определено са нужни съчленени автобуси .
А защо не и по линиите 10  и 14 , да вървят съчленени автобуси защото в сегашните е толкова задушно , че на човек може да му стане лошо , мисля , че със съчленени автобуси ще е по - добре, но надали превозвачите ще се наемат да купят толкова много съчленени автобуси но ще видим  :rolleyes: :P 8)



освен Мана има и 4 Кароси дълги,но се съмнявам да се впишат,около новите ви придобивки. :rolleyes:
Като цяло,ще е добре да разполагате със съчленени,защото в пиковите моменти си е доста голям пътникопотока.
Бе хора , къде сте виждали съчленен автобус във Велико Търново освен тези на Терем , които са служебни и минават сутрин и вечер , аз не съм виждал съчленени автобуси ако вие да качете снимки .
Предварително благодаря !!! :) :rolleyes: :P 8) :)

Offline Dazler4e7o

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #12 on: 09.04.2009, 22:32:35 »
Според мен трябва да има задължително ТРОЛЕЙБУСИ. Нетрябва да губим този вид транспорт. Напълно одобрявам идеята да се сложи контактна мрежа след построяването на сградите в старото военно училище. Освен това , мисля че ж.к.Триъгълника е достатъчно голям да има автобус на 10 минути ;)

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 753
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #13 on: 10.04.2009, 00:46:03 »
Тролеи ще има, от Общината официално казаха, че контактната мрежа по пътен възел Качица ще бъде изградена отново. А това какво пишат в "Борба" е съвсем друг въпрос, а и те самите имат интерес да пишат, че няма да има тролеи, но това е съвсем друга тема.
Относно промени в новата схема, според мен трябва на първо време да има градска редовна линия до западната промишлена зона (изходът за Леденик). Според мен е леко нереалистично да се надяваме, че ще изградят контактна мрежа до там, но кой знае. И все пак една линия, независимо дали ще е тролейбусна или автобусна в тази зона е задължителна предвид разцветът и в последните две години.
Второ, задължително поне още една кола по линия №110. Пълен абсурд е от кв. Чолаковци до старата част и кв. Асенов да има само един автобус на час. Въпрос на интерес обаче.. Доколкото помня, имаше и събрана подписка от квартала, с над 300 подписа. Не я уважиха преди месеци от Общината. Друг е въпросът, че изобщо без подписка вкараха втора кола по линия №9. Тя също е нужна, безспорно. Два автобуса по линия 9 и два автобуса по линия 110 мисля, че перфектно ще обслужват квартала.
Няма да е зле да бутнат разписанието на линия №4, тъй като сега времето и се дублира с това на линия 9/2 кола.
Другото, което е важно да се направи - маршрутът на №30 да остане такъв, какъвто е в момента. Няма абсолютно никакъв смисъл тая линия да ходи до ВТУ, както ходеше преди да заторят Качица, тъй като дублираше на 95% маршрутът на основната автобусна линия 13.
И не на последно по важност място - по-чест интервал на движение в пиковите часове. И съответно - автобуси до по-късно. Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна. След 20:00 спокойно могат да разредят линиите, и без това основният пътникопоток е от центъра на града към кварталите, а всеки квартал се обслужва минимум от две линии. Давам пример с 13 и 20 - 10 минути интервал на движение между автобусите. След 19:30 може спокойно да стане по следния начин - 20:00 - 13, 20:15 - 20, 20:30 - 13, 20:45 - 13, 21:00 - 20, 21:20 - 13, 21:40 - 20, 22:00 - 13. Смятам, че е напълно нормално да има градски транспорт поне до 22:00, особено през пролетта, лятото и есента, когато денят е дълъг. И ако има разписания по спирките, което от Общината уж обещаха да е факт в скоро време, ще са доволни всички - и граждани, и превозвачи.

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #14 on: 10.04.2009, 15:06:15 »
Наистина, ако има колчета, и след като е задължително автобусите да имат GPS, след новия конкурс, нищо не пречи на общината да направи GPS система в интернет, и така хората ще знаят кога имат автобус и бакшишите няма да обират толкова пари. Сигурен съм, че ако има такава ще има поне 20% ръст на пътниците и тогава наистина ще има нужда от съчленени автобуси.
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline Dazler4e7o

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #15 on: 10.04.2009, 16:39:54 »
Аз познавам шофьор на име Димитър и повечето от уборота отива за него не за ППАДВТ рядко дава билети и даже има и случеи като не ме таксува но не само мен :) ами и други хора и прибира парите :blink: :blink: :) :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :blush2: :blush2:
« Last Edit: 10.04.2009, 16:41:46 by Dazler4e7o »

Offline Dazler4e7o

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #16 on: 10.04.2009, 16:42:54 »
...
« Last Edit: 13.04.2009, 23:14:18 by Dazler4e7o »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #17 on: 10.04.2009, 23:42:44 »
Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна.

Ама сериозно ли градския траспорт на Велико Търново престава да работи след 20.30??? :blink:

Това наистина е много тъпо още повече че е ясно че към 21.30-22.00 има много повече хора отколкото в 19.30-21.00 в град като Перник,какво остава за Търново,което е университетски град и е пълно със студенти!

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #18 on: 12.04.2009, 21:02:02 »
Тролеи ще има, от Общината официално казаха, че контактната мрежа по пътен възел Качица ще бъде изградена отново. А това какво пишат в "Борба" е съвсем друг въпрос, а и те самите имат интерес да пишат, че няма да има тролеи, но това е съвсем друга тема.
Относно промени в новата схема, според мен трябва на първо време да има градска редовна линия до западната промишлена зона (изходът за Леденик). Според мен е леко нереалистично да се надяваме, че ще изградят контактна мрежа до там, но кой знае. И все пак една линия, независимо дали ще е тролейбусна или автобусна в тази зона е задължителна предвид разцветът и в последните две години.
Второ, задължително поне още една кола по линия №110. Пълен абсурд е от кв. Чолаковци до старата част и кв. Асенов да има само един автобус на час. Въпрос на интерес обаче.. Доколкото помня, имаше и събрана подписка от квартала, с над 300 подписа. Не я уважиха преди месеци от Общината. Друг е въпросът, че изобщо без подписка вкараха втора кола по линия №9. Тя също е нужна, безспорно. Два автобуса по линия 9 и два автобуса по линия 110 мисля, че перфектно ще обслужват квартала.
Няма да е зле да бутнат разписанието на линия №4, тъй като сега времето и се дублира с това на линия 9/2 кола.
Другото, което е важно да се направи - маршрутът на №30 да остане такъв, какъвто е в момента. Няма абсолютно никакъв смисъл тая линия да ходи до ВТУ, както ходеше преди да заторят Качица, тъй като дублираше на 95% маршрутът на основната автобусна линия 13.
И не на последно по важност място - по-чест интервал на движение в пиковите часове. И съответно - автобуси до по-късно. Тъпо е последният градски (изобщо) автобус да тръгва в 20:30 от начална спирка и 21:00 от крайна. След 20:00 спокойно могат да разредят линиите, и без това основният пътникопоток е от центъра на града към кварталите, а всеки квартал се обслужва минимум от две линии. Давам пример с 13 и 20 - 10 минути интервал на движение между автобусите. След 19:30 може спокойно да стане по следния начин - 20:00 - 13, 20:15 - 20, 20:30 - 13, 20:45 - 13, 21:00 - 20, 21:20 - 13, 21:40 - 20, 22:00 - 13. Смятам, че е напълно нормално да има градски транспорт поне до 22:00, особено през пролетта, лятото и есента, когато денят е дълъг. И ако има разписания по спирките, което от Общината уж обещаха да е факт в скоро време, ще са доволни всички - и граждани, и превозвачи.
Да попитам , знаеш ли какви тролеи ще се движат ,след отаварянето на Качица ( след цялосното му ремонтиране) дали тези , които имаме Зиу 9 или нови тролеи ??
Предварително благодаря за отговора ! :) :) :) :) :)

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 753
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: ОУП - промени в схемата
« Reply #19 on: 13.04.2009, 01:22:36 »
Принципно никой не иска ЗИУ-тата. На едно от заседанията на транспортната комисия в Общината, когато се обсъждаше субсидията за тролеите като цяло, съветниците поискаха от "Пътнически превози" справка за това какви са цените на новите тролейбуси, както и на рециклирани такива. А и тук нали се чуха слухове за внасяне на решиклирани тролеи.
Тъй като във Велико Търново няма общинска фирма, финансиране чрез фондовете на ЕС може да стане по пътя на публично-частното партньорство (и това беше загатнато като вариант).
Реално, за града ни са нужни не повече от 10 тролейбуса - по линия 2 вървяха 4 коли, май имаше и една разпокъсана, по линия 1 - две коли. Първоначално може да се търси вариант с 4-5 тролея втора ръка, рециклирани, да се стегнат най-качествените ЗИУ-та и постепенно и тях да ги разкарат.
Казано накратко - ще почакаме, ще видим ;)