Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 138146 times)

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1160 on: 17.03.2017, 18:23:37 »
Взимаме двигателите от БеЕмЦе-тата и ги слагаме на Тедом-ите и готово ! Имаме здрави автобуси с минимални средства !  :devil:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 274
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1161 on: 17.03.2017, 18:28:26 »
И на първия ден n аварии

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1162 on: 17.03.2017, 20:06:08 »
...изобщо останаха ли някъде да работят на тежка линия след доставката на Китайците?
Не. Землянските са изведени по 31, 58, 59 и 65, малашевските по 26, 27, 150 и тук там по други от крайградските им линии, а дружбенските са по 67, 112 и 314.
Просто БМЦ-тата всички до едно си плачат за основен ремонт. Че няма да се бракуват автобуси на 12 години е ясно, въпроса е защо се бавят с ремонтите им.
Не съм съгласен. Първо след новия Закон за обществените поръчки, АРЗ Дупница „увиснаха“ и няма вече кой да извършва каквито и да е основни ремонти, второ и АРЗ в последните си години докато все още извършваха ремонти са се доказали, че не могат да извършват особено качествени ремонти, включително и на каросерията, трето изпитвам силни съмнения, че ВМС BELDE 220-SLF са пълноценно ремонтируеми, четвърто евентуалните им основни ремонти няма да подобрят особено недостатъците на интериора и пето, но може би най-важно тези автобуси според приетите стандарти, са на преклонна възраст и по проблемите с каросерията, които вече са масови, става ясно, че това не е само на книга, а и на яве и всичко това води до заключението, че евентуалните основни ремонти на този модел са чиста загуба на средства. Грешка е че се допускат на линия автобуси с подобни проблеми, както и че е допуснато такива да възникнат при този модел, а според мен е и сериозна грешка, че този модел въобще е стъпвал на софийска земя, но ще могат да изкарат до началото на 2019 г. и там вече да се мисли за подмяната им заедно с очистване на зелените баракуди и всичко останало, което е в неприемливо състояние и инвестирането за подобряването му не е икономически оправдано.

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1163 on: 18.03.2017, 08:02:45 »
И на първия ден n аварии

Няма да са нито първите нито последните преминали подобна трансформация ! На 5001 и 5011 също им махнаха газовите двигатели и им монтираха обикновени дизелови !
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Online hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1661
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1164 on: 18.03.2017, 10:32:32 »
пето, но може би най-важно тези автобуси според приетите стандарти, са на преклонна възраст и по проблемите с каросерията, които вече са масови, става ясно, че това не е само на книга, а и на яве и всичко това води до заключението, че евентуалните основни ремонти на този модел са чиста загуба на средства. Грешка е че се допускат на линия автобуси с подобни проблеми
Осъзнаваш, че пишеш това във форум, обсъждащ транспорта в град, в който все още се движат бараки на по емнайсет години, нали? И че на същите бараки преди 2-3 години се разчиташе за някои от най-натоварените линии... Иначе си напълно прав, но просто стандартите в България са все още доста различни..
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6243
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1165 on: 18.03.2017, 11:47:23 »
...малашевските по 26, 27, 150 и тук там по други от крайградските им линии, а дружбенските са по 67, 112 и 314.

По 100 и 75 също са БМЦ.

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 445
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1166 on: 18.03.2017, 20:41:38 »
Не съм съгласен. Първо след новия Закон за обществените поръчки, АРЗ Дупница „увиснаха“ и няма вече кой да извършва каквито и да е основни ремонти

Може ли нещо по-конкретно по въпроса, какво гласи този нов закон? Сериозно - край на безумните основни ремонти?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1167 on: 18.03.2017, 22:14:33 »
Не може да има само един кандидат в конкурса за обществена поръчка, а отношенията с „КЕНТА“ бяха прекратени, в резултат на което остана само АРЗ Дупница.

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3571
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1168 on: 19.03.2017, 00:21:33 »
Какво означава не може да има само един кандидат? Трябва да се извърши дадена услуга, има само една фирма, която може да я извърши, съответно печели поръчката и я извършва.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1169 on: 19.03.2017, 09:52:53 »
Явно идеята е че щом е така има нещо нечисто. Трябва да има елемент на конкуриране между различни участници. Противното може да означава далавера застрашаваща правилната усвояемост на обществени средства. С АРЗ от 2011 г. до последният им ремонт на 2502 със сигурност имаше такъв елемент. Качеството на техните ремонти главоломно спадна, а не вярвам това да се е случило и с цените.
« Last Edit: 19.03.2017, 09:57:01 by AGENT 006 »

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1170 on: 19.03.2017, 20:34:28 »
Правешка Лакавица не участват ли вече ?  :devil:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6243
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1171 on: 19.03.2017, 22:40:08 »
Явно няма откъде да намерят толкова скапан фазер и матова боя.  :laugh:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10923
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1172 on: 25.03.2017, 22:28:18 »
Като стана на въпрос за ВМС-тата вижте какво видях в Несебър- ВМС със софийска регистрация. Та като питахте къде изчезнаха ВМС-тата в Несебър видях доста такива, няма да се учудя някои да са тези от линии 72, 73, 90-ка и тн. Не обърнах внимание за отличителни белези като стоповете дали са от кръглите или правоъгълните.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1173 on: 25.03.2017, 22:36:17 »
На мен ми приличат на тези на "Тея Травел"

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 445
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1174 on: 25.03.2017, 22:47:02 »
Това са бившите на Градски транспорт Пловдив

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1175 on: 26.03.2017, 08:56:28 »
Ако са на Градски транспорт  Пловдив защо са със софийска регистрация ?
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6243
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1176 on: 26.03.2017, 09:35:08 »
Ако е бил лизингов това не е странно. Иначе Автобус с такъв регистрационен номер не се е движил в София. Справка - първото мнение на темата.

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1177 on: 26.03.2017, 11:28:11 »
Или пък може да е със софийска регистрация,защото транспортната фирма вероятно е регистрирана в София.

Offline mitakaailqka

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 112
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1178 on: 26.03.2017, 12:12:18 »
Ако са на Градски транспорт  Пловдив защо са със софийска регистрация ?
Бяха лизингови ама Градски Транспорт спряха да го плащат и лизинговата фирма си ги взеха, и явно тя е от софия.

Offline poly911

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 170
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1179 on: 27.03.2017, 10:34:30 »
2738-82 с неработеща втора врата