Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 140135 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #20 on: 31.08.2006, 20:56:42 »
Незнам колко им е гаранцията на БМЦ-тата ама ако нашите са още в гаранция докато изтече турците ще влязат в преразход и ще вземат да фалират.Ако им е минала гаранцията ще ни излезнат през носа евтиниите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #21 on: 22.09.2006, 00:05:47 »
Имам един въпрос за БМЦ-тата.Значи от 1-2 месеца забелязах, че около втората тръба се е появила нещо като тръба и вътре кабел ли има или маркуч който се спуска надолу към отоплението мисля.Някой да се досеща?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: BMC
« Reply #22 on: 22.09.2006, 20:01:22 »
Quote from: borosport
Имам един въпрос за БМЦ-тата.Значи от 1-2 месеца забелязах, че около втората тръба се е появила нещо като тръба и вътре кабел ли има или маркуч който се спуска надолу към отоплението мисля.Някой да се досеща?
аз за тая тръба щях да се карам с един, щото спорим дали си ги е имало от началото. Но както гледам май са поставени наскоро, трябва да се разучи въпроса
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #23 on: 24.09.2006, 21:16:16 »
Наскоро са поставени това е със сигурност, но нямам идея какво им е предназначението
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #24 on: 25.09.2006, 19:44:09 »
Quote from: borosport
Наскоро са поставени това е със сигурност, но нямам идея какво им е предназначението
Възможно е да е заради отоплението. При повечето турски автобуси двигателя се охлажда през парното, и лятото вътре става страшна жега.Възможно е за да се предотврати това този маркуч да отвежда топлото някъде другаде.Например в О345 Г и Конекто Г лятото като загрее двигателя става адска жега защото трябва парното да се пусне до край и така се охлажда.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: BMC
« Reply #25 on: 25.09.2006, 21:35:44 »
Quote from: Ivo
Възможно е да е заради отоплението. При повечето турски автобуси двигателя се охлажда през парното, и лятото вътре става страшна жега.Възможно е за да се предотврати това този маркуч да отвежда топлото някъде другаде.Например в О345 Г и Конекто Г лятото като загрее двигателя става адска жега защото трябва парното да се пусне до край и така се охлажда.
топлината от дивгателя се отвежда чрез циркулационната помпа, която заради оплакващи се граждани бяха запушени и сега трябва да се ремонтират   с тая топлина се обдухват стъклата при запотяване, печки и т.н.
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #26 on: 26.09.2006, 20:26:35 »
Quote from: Repcho
топлината от дивгателя се отвежда чрез циркулационната помпа, която заради оплакващи се граждани бяха запушени и сега трябва да се ремонтират   с тая топлина се обдухват стъклата при запотяване, печки и т.н.
Това са отпред при шофьора отвори запушени с картон нали?През лятото като ги пуснат и от тях духа студено.Супер е.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #27 on: 26.09.2006, 21:03:15 »
Най-новото наименование, което са измислили на БМЦ-то е "Тапициран варел".

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3843
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #28 on: 26.09.2006, 21:31:36 »
Има и друго сказание за ВМС-съответно-Нископодов и Високоподов Кашон  :lol:

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #29 on: 26.09.2006, 21:38:18 »
Ее, айде стига сте им се подигравали на хората, това са им възможностите за автобусостроене, просто са си таратайки рейсовете, и за евтина сделка лесно се пробутаха.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #30 on: 26.09.2006, 21:57:29 »
И аз не ги харесвам много-много тези ВМС-та. Като цяло това е един добър опит най-накрая и в Турция да се произвеждат нископодови автобуси. И наистина идеята като цяло е много добра-автобус със супер нисък под, с турбодизелов двигател отговарящ на едни от най-високите европейски изисквания за екологичност-ЕВРО-3,с платформа за инвалиди и др.Но резултата е налице хубаво двигател ЕВРО-3 ама само 220 коня,хубаво нископодов ама вътре е много тясно,хубаво платформа за инвалиди ама е много примитивна-едни капак който ако се наложи някой пътник трябва да се наведе и сам да отвори, абе хубава работа ама турска ако може така да се каже.
Донякъде оправдание е че това е пробен модел който досега не е използван.Може следващата версия на този модел да излезе много сполучлива ако се преработи сегашния модел и се премахнат неговите недостатъци,като например да се подсили носещата конструкция,да се монтират лепени неотваряеми стъкла и климатик,по-мощен двигател,по-удобни седалки и като цяло вътрешното пространство да се оползотвори по-рационално,също така платформата за инвалиди да бъде автоматична,да се поставят предпазители на пантографите на вратите и др.Тогава наистина ако нсичко се направи качествено може да се получи много добър автобус макар и турски.
Остава да се надяваме наистина да ни изненадат с къчествена съчленена версия на ВМС в която са премахнати недостатъците от първия модел.
« Last Edit: 26.09.2006, 21:59:09 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #31 on: 26.09.2006, 22:41:46 »
Абе най-добре да не купуват повече БМЦ-та, а само Конекто или Цитаро!
« Last Edit: 26.09.2006, 22:44:43 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #32 on: 26.09.2006, 22:50:22 »
Quote from: ozzy
Абе най-добре да не купуват повече БМЦ-та, а само Конекто или Цитаро!
Не може да се внасят повече Конекто защото не отговарят на редица европейски изисквания-едно от най-важното е не са пригодени за инвалиди,нямат инвалидни платформи не са нископодови и др.
Според мен най-добре от сега нататък да се внасят нископодови автобуси като Цитаро, Ден Оудстен, МАН, Неоплан, които наистина са много добри автобуси и отговарят на всички изисквания.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #33 on: 26.09.2006, 22:54:52 »
A абревиатурата BMC в превод значи "Bokluk motor company"

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #34 on: 26.09.2006, 22:55:02 »
Quote from: Ivo
Не може да се внасят повече Конекто защото не отговарят на редица европейски изисквания-едно от най-важното е не са пригодени за инвалиди,нямат инвалидни платформи не са нископодови и др.
Според мен най-добре от сега нататък да се внасят нископодови автобуси като Цитаро, Ден Оудстен, МАН, Неоплан, които наистина са много добри автобуси и отговарят на всички изисквания.
Ех, да имаше пари... Пожелавам ти някой ден да станеш шеф на СО, тогава като намериш зелени гущери ще видим и ние автобуси като бели хора

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #35 on: 26.09.2006, 23:08:06 »
Quote from: tiristor
Ех, да имаше пари... Пожелавам ти някой ден да станеш шеф на СО, тогава като намериш зелени гущери ще видим и ние автобуси като бели хора
Ами Еридантранс как намериха пари за нископодови Ден Оудстен и Неоплан с климатици?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #36 on: 26.09.2006, 23:17:35 »
Съмнявам се че са давали пари изобщо. Доколкото знам са ги събирали от някаква кална ливада където били изхвърлени за нарязване.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #37 on: 26.09.2006, 23:45:25 »
Quote from: Ivo
Не може да се внасят повече Конекто защото не отговарят на редица европейски изисквания-едно от най-важното е не са пригодени за инвалиди,нямат инвалидни платформи не са нископодови и др.
Според мен най-добре от сега нататък да се внасят нископодови автобуси като Цитаро, Ден Оудстен, МАН, Неоплан, които наистина са много добри автобуси и отговарят на всички изисквания.
Те са полунископодови  B)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #38 on: 27.09.2006, 00:17:30 »
Quote from: CKD
Съмнявам се че са давали пари изобщо. Доколкото знам са ги събирали от някаква кална ливада където били изхвърлени за нарязване.
Е тва обаче не мога да си го обясна защо някои западни автобусни компании изхвърлят едва ли не чисто нови автобуси напълно годни за движение и отговарящи на всички изисквания??? Ден Оудстените като ги пуснаха изглеждаха така все едно току-що излизат от завода.Видимо няма никаква причина от компанията която ни ги е дала да ги сменя.
Това е например все едно гараж Земляне да купят Цитаро и след 3-4 години като излезе по-нов модел на Цитаро да купят от тях и старите да ги зарежат или бракуват.То по тая логика трябва да си сменяме автобусите през 3-4 години.
Е това според вас нормално ли е при положение че едно автобус може и 30 години да искара?
« Last Edit: 27.09.2006, 00:20:46 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3843
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #39 on: 27.09.2006, 10:39:04 »
От известно време си пиша с един приятел от Германия(и той е фен на гт,само че е от Германия)(вярно,града не е от известните),та там автобусите са Цитаро,Сетри и Конекто  .Айде иди ми разправая,че не отговаряло на изискванията  :lol: .
А вчера в един форум прочетох,че новите изисквания били за ЕURO 4   Това значи ли,че след влизането в ЕС ще трябва да изхвърлим всички икаруси,Хюлиези,0305-ци,Чавдарите и тн?
Ми ние ще останем без транспорт