Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 135150 times)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #40 on: 27.09.2006, 11:41:14 »
BМC не са чак толкова лоши, обаче салонът е трагичен. Иначе са симпатични.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: BMC
« Reply #41 on: 27.09.2006, 12:01:12 »
в нормалните държави транспортните средства се сменят през 5-10 години в зависимост от благосъстоянието на общината. Миналата година бях в 1 град в Германия където изхвърляха Мерцедес О405 в възможно най добро състояние и купуваха Ситаро. А техните стари возила ние ги взимаме като нови, като състоянието им наистина е "като нови" но тук много бързо стават стари


А иначе мен най ми харесва определението че БМЦ-то е гълъбарник
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #42 on: 27.09.2006, 12:26:47 »
Quote from: vesko76
А вчера в един форум прочетох,че новите изисквания били за ЕURO 4   Това значи ли,че след влизането в ЕС ще трябва да изхвърлим всички икаруси,Хюлиези,0305-ци,Чавдарите и тн?
Ми ние ще останем без транспорт  
Има още много време докато влезе в сила ЕВРО-4.То и в момента има двигатели които отговарят дори на най-високия стандарт-ЕВРО-5.Особеното при тях е че освен нафта в друг резервоар се добавя специална течност която се казва Add Blue.Доколкото ми е известно в момента Add Blue може да се зареди само от една бензиностанция намираща се някъде на магистрала Тракия при Ихтиман.Имам някъде един списък кой стнадарт за автобусите коя година влиза в сила като го намеря ще го публикувам.По спомени сега двигателите трябва да отговарят минимум на ЕВРО-1
А в Момента в нашия ГТ Мерцедес/Хюлиез О305 Г взависимост от модела са ЕВРО 1 и 2, Икарусите с новите двигатели са ЕВРО-1,Конекто/О 345 Г са ЕВРО-2, ВМС са ЕВРО-3,Ден Оудстените взависимост от двигателя дали е ДАФ или МАН също май бяха ЕВРО-2 и 3 така че май почти всички автобуси отговарят на изискванията ЕВРО. Проблем може да има с Чавдар, Кента, и Икарусите със старите двигатели,но и този проблем е решим има си начини при които се постига ЕВРО-1,2 и тн.
Но все пак каквито и да е автобуси да се внасят за градски превоз те трябва да са задължително нископодови и да са напълно пригодени за инвалиди.Все пак доколкото ми е известно на абсолютно всички евро изисквания,които ще трябва да влязат в сила за градски автобуси на 100% отговарят само Ден Оудстените,и част от Неопланите,но това е нормално защото част от тях са докарани от Берлин където всички тези изсквания отдавна са влезли в сила.При ВМС-тата липсват дребни детайли като предпазители на пантографите на вратите, звукова сигнализация, и ел.табла светлинна сигнализация вътра в автобуса и др.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1179
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: BMC
« Reply #43 on: 27.09.2006, 13:33:46 »
Май само новозакупените автобуси трябва да отговарят на ЕВРО 4, иначе старите могат да продължават да се движат, така че няма да ги махнат.
« Last Edit: 27.09.2006, 13:34:17 by Balkanton »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #44 on: 27.09.2006, 21:09:13 »
Икаруси със стари двигатели НЯМА поне в София.
Все пак не забравяйте и солидната бройка газ-дизели които сигурно отговарят на ЕВРО-0 но се водя за екологични. Бай ви Матеев е толкова амбициран с метана че скоро и на тролеите и на трамваите ще сложи.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #45 on: 28.09.2006, 11:59:35 »
Quote from: CKD
Бай ви Матеев е толкова амбициран с метана че скоро и на тролеите и на трамваите ще сложи.
Искам да видя трол или трамвай с метан    :P    :lol:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #46 on: 01.10.2006, 19:09:34 »
Quote from: CKD
Икаруси със стари двигатели НЯМА поне в София.
Все още има-това са 34ХХ и 38ХХ-те са с двигател РАБА Д 2156 който е по-стара версия. Всички останали са с РАБА Д 10 той е по-нов и е турбодизелов.
Интересното е че дори и при последният ОР който тече в момента и вече почти всички 34ХХ и 38ХХ го минаха все още не са сменили двигателя. Сигурно ще го сменят чак след 6-7 години при следващ ОР.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #47 on: 02.10.2006, 11:45:42 »
Quote from: Ivo
Сигурно ще го сменят чак след 6-7 години при следващ ОР.
Ако до тогава не са ги пратили за скрап  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #48 on: 02.10.2006, 14:10:21 »
За 34хх беше ясно - те са на газ и няма как да не са със старите двигатели.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: BMC
« Reply #49 on: 02.10.2006, 17:00:25 »
абе да се пенсионират вече, че вече ми омръзна все да са ми пред очите

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6103
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #50 on: 02.10.2006, 22:49:28 »
Не бойте се, ЕС ще им бият дузпата

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #51 on: 26.10.2006, 13:57:36 »
Голямо БРАВО на шофьора на 3804 по 306 тази сутрин, перфектно каране!
Благодарение на него взех разстоянието от Плиска до СУ за 8 минути - от 8:07  и в 8:15 бях на СУ. Евалата как просто подмина засръстването
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #52 on: 16.11.2006, 22:01:27 »
За тръбите, които са поставени в БМЦ-тата на Дружба допълнително намерих обяснение.В тях е захранването за печките.Това го установих при обстоен преглед днес докато броях печките в БМЦ, които са три + отопление отпред и как ремонтирания 1507(съчленен тролей Икарус) има точно една печка при трети ред двойни седалки.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #53 on: 16.11.2006, 22:54:49 »
Quote from: ozzy
Голямо БРАВО на шофьора на 3804 по 306 тази сутрин, перфектно каране!
Благодарение на него взех разстоянието от Плиска до СУ за 8 минути - от 8:07  и в 8:15 бях на СУ. Евалата как просто подмина засръстването

Влезе ли в локалното при алея Яворов  

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #54 on: 16.11.2006, 23:08:29 »
Провери ли в ремаркето за още?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Re: BMC
« Reply #55 on: 17.11.2006, 00:48:03 »
Quote from: conecto
Влезе ли в локалното при алея Яворов  
Ми не, но навлезе в най-лявата лента и аз за момент се притесних, че съм се качил на 604, но после при Орлов рязко зави надясно и спря на спирката  Суперяко беше :P
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #56 on: 17.11.2006, 03:05:23 »
Quote from: ozzy
Ми не, но навлезе в най-лявата лента и аз за момент се притесних, че съм се качил на 604, но после при Орлов рязко зави надясно и спря на спирката  Суперяко беше :P

Яко, яко, ама точно там се обръщат  :P

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #57 on: 17.11.2006, 11:36:18 »
Quote from: CKD
Провери ли в ремаркето за още?
Да разгледах подробно.Под двойните седалки нямаше нищо.Долу, където е ниската част също, а само при единичните седалки имаше някакви кабели мисля, но там печка нямаше.А и се усещаше разликата в температурата в предната част и ремаркето.
 Със сигурност имаше само една печка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

mersedes

  • Guest
Re: BMC
« Reply #58 on: 25.11.2006, 18:50:36 »
7000км и ремонт.В Дружба ги ремонтират турците в движение небили ги доискусорили.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 495
    • View Profile
    • Email
Re: BMC
« Reply #59 on: 12.12.2006, 18:15:20 »
За BMC съм съгласен, че не са доизкосурени, но пък на външен вид не са чак толкова лоши. НО!!! Външният вид не прави качеството!!! Двигателите на повечето нови щайги реват като на дизелов локомотив серия 77 от теснолинейката Сп- Дш :lol:  Остава само да почне и да пуши толкова и язък ти за Евро - 3 дето го имат. Освен това тук съм се нагледал на кви ли не простотии, побългаряване и т.н. та се чудя въобще до кога ли ще се движат. Другото което ме дразни е, че масово по 313 виждам автобуси със залостена предна врата. Едното крило е подпряно с голяма талпа. А за салоните да не говоря. Те на ЧАВДАР-ките са по - добри ако са стегнати. А и изглеждат някак си примитивни.