Author Topic: Връзка на метрото с наземния транспорт  (Read 189477 times)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
...

Относно 84: За чий ... искаш да натикаш автобус тясното локално на Цариградско. Коя е тази връзка, която ще има на Плаиска, а я няма на Окръжна болница и Винарово колело? Освен това ако линията минава по централното платно на Цариградско и спира на по-малко спирки пробега, който искаш да съкратиш ще дойде от махането на 1-2 коли заради намаленото време на курса.

За 604: Между двете обръщала разстоянието не е голямо. Освен това на гара Искър ще продължат да минават автобуси и ще прави връзка с тях.

Относно паркинга: Ами построен е паркинг. Защо да го махаме за обръщало. Кое е по-добре? Колите да влизат към града или МГТ?
Първоначалната ми идея за А84 беше до площад на авиацията (даже е таматично свързано с летището  :P), но се опасявах, че останалите потребители ще ми скочат, че не може да се пътува от летището до Плиска.  :rolleyes:

Идеите за А8, А10 и А14 ги предлагам от гледна точка на свързаността на селата Кривина, Казичене и Бусманци с метрото (или по-скоро несвързаността  :/). Тези села допреди дни се обслужваха от две линии, чиито крайни точки в Дружба са сравнително близо до метростанция. Най-логичното беше да се направи опит и двете линии да се докарат до метрото.

А какво имаме сега? - три линии:
:arrow: Една, която запазва маршрута с. Кривина - с. Герман, но на интервал ~2 часа  :eek: :crazy:.
:arrow: Една, която предлага връзка с метрото, но предлага и бонус - панорамна обиколна из района :crazy:. Например от МС Искърско шосе до с. Кривина се пътува 50 минути :eek:, освен това, извън пик, в делник (както и в празник, цял ден) интервалът е 1 час  :eek: :crazy:.
:arrow: Една, която остава непроменена, а всъщност е най-бързата връзка на тези села с Дружба.

Според мен, това е безумие и трябва хората от тези села да се активизират (по примена на с. Бистрица) и да изискват по-качествено обслужване, чрез подписка!  ;)

Със сигурност, най-добрата идея е да има две линии, които довозват до метрото, и евентуално една (силно разредена: интервал ~1 час или две коли на линия), която запазва връзката на с. Кривина с кв. Горубляне (с. Герман).

Паркингът, който е изграден до МС Искърско шосе е за ~15 автомобила. Мисля, че това не е голямо число, в сравнение със стотиците хора, които ще им е по-удобно да се довозват до метрото. И аз съм съгласен с това за автомобилите, но в случая този паркинг няма да промени кой знае колко обстановката, а пък от друга страна има идеална форма за обръщало. А, освен това, могат да се запазят инвалидните места, на които да паркират хора с увреждания най-близо до входа на станцията.  ;)

Предложението ми за А604 е свързано с хипотезата автостанция гара Искър да не е крайна за нито една автобусна линия и фактът, че влаковете на БДЖ ще спират на новата ж.п. спирка. Доколкото знам, преди години А604 е удължен, за да има връзка с автобусите до близките села и да има връзка с ж.п. гарата.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 821
    • View Profile
    • Email

Идеите за А8, А10 и А14 ги предлагам от гледна точка на свързаността на селата Кривина, Казичене и Бусманци с метрото (или по-скоро несвързаността  :/). Тези села допреди дни се обслужваха от две линии, чиито крайни точки в Дружба са сравнително близо до метростанция. Най-логичното беше да се направи опит и двете линии да се докарат до метрото.

А какво имаме сега? - три линии:
:arrow: Една, която запазва маршрута с. Кривина - с. Герман, но на интервал ~2 часа  :eek: :crazy:.
:arrow: Една, която предлага връзка с метрото, но предлага и бонус - панорамна обиколна из района :crazy:. Например от МС Искърско шосе до с. Кривина се пътува 50 минути :eek:, освен това, извън пик, в делник (както и в празник, цял ден) интервалът е 1 час  :eek: :crazy:.
:arrow: Една, която остава непроменена, а всъщност е най-бързата връзка на тези села с Дружба.

Според мен, това е безумие и трябва хората от тези села да се активизират (по примена на с. Бистрица) и да изискват по-качествено обслужване, чрез подписка!  ;)

Със сигурност, най-добрата идея е да има две линии, които довозват до метрото, и евентуално една (силно разредена: интервал ~1 час или две коли на линия), която запазва връзката на с. Кривина с кв. Горубляне (с. Герман).

Паркингът, който е изграден до МС Искърско шосе е за ~15 автомобила. Мисля, че това не е голямо число, в сравнение със стотиците хора, които ще им е по-удобно да се довозват до метрото. И аз съм съгласен с това за автомобилите, но в случая този паркинг няма да промени кой знае колко обстановката, а пък от друга страна има идеална форма за обръщало. А, освен това, могат да се запазят инвалидните места, на които да паркират хора с увреждания най-близо до входа на станцията.  ;)

Аз предложенията си за 8, 10 и 14 ги давам като ежедневно пътуващ до училище и работа. Най-добрия вариант е 8цата да минава по Искърско, Пастувов покрай Кауфланд и по Цветан Лазаров по маршрута на 204 и след спирката при 501ви блок по маршрута си + 1 кола от 114 например, а 14 до кръговото, което казах вече че с МИНИМАЛНИ средства може да се изгради.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Според мен, няма смисъл от толкова редовна линия във втората част от маршрута - ж.к. Дружба - кв. Горубляне - с. Герман. За това смятам, че е по-добре А8 да се раздели на две:
:arrow: По-редвона линия (интервал 20-30 минути) по маршрут с. Кривина - с. Казичене - с. Бусманци - метрото;
:arrow: Не толкова редовна линия (интервал 60-120 минути) по стария маршрут.

;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 821
    • View Profile
    • Email
Според мен, няма смисъл от толкова редовна линия във втората част от маршрута - ж.к. Дружба - кв. Горубляне - с. Герман. За това смятам, че е по-добре А8 да се раздели на две:
:arrow: По-редвона линия (интервал 20-30 минути) по маршрут с. Кривина - с. Казичене - с. Бусманци - метрото;
:arrow: Не толкова редовна линия (интервал 60-120 минути) по стария маршрут.

;)
А най-добре линия, 8 с маршрута предложен от мен, като колите да се редуват една до МС Искърско шосе една до Герман, в пик в общия участък 30 мин, към Герман на 1 час в извън пик 1 час в общия 2 до Герман. Като разбира се в комбинация с 14 интервала Кривина-Искърско шосе да е кратен на това, което съм описал за "късата" 8ца.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2509
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
От 15.04.2015 г всички пътнически и бързи влакове ще спират на новата ЖП спирка Искърско шосе.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
След време, като свикне народа, ще е хубаво спиранията на бързите влакове на гара Искър да отпаднат и да останат само тези на спирката.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 821
    • View Profile
    • Email
След време, като свикне народа, ще е хубаво спиранията на бързите влакове на гара Искър да отпаднат и да останат само тези на спирката.
На гарата трябва да спират всички влакове заради фирмите наоколо. Мое мнение.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2509
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
За гарата и фирмите има пътнически влакове. И сега не спират всички бързи.