Author Topic: Връзка на метрото с наземния транспорт  (Read 192775 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4760
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Добре ако се направи нещо там (след като чак сега разбрах къде ще е това Врътопо) тогава могат през пазара да се удъжат някои от автобусите до тази автостания като 111, и 313 да речем а 4 може да инава през дървеница. Така ще се улесни многократно връзката на много хора от младост със студентски град и въобще с автобусите минаващи от там. А кръстовището на онкологията май ще е най-добре да е с "пет кьошета" че иначе ще се затруднява движението по К. Охридски.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6781
    • View Profile
И как ще се намери място за петолъчно кръстовище при положение, че това са страшно широки булеварди - в момента всеки е с по две платна и по 3 ленти за движение (поне в близост до кръстовището) като се очаква и новия да е с поне толкова.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12813
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
1. Хубаво де, ама никой от вас не дава конкретно становище как ще изглежда кръстовището при Онкологията.
2. 102 и без това е празен след като завие по Г.Димитров към Зоопарка та какво остава след пускането на трамвай от там. След удължаването на метрото към Младост 102 ще прави връзката на Дианабад с метрото т.е. ще компенсира прехвърлянето на 88 през ТВ кула и ще осигурява връзка на О.купел, Кр.село, Ив.Вазов и Лозенец с линиите към Бистрица и Панчарево, Пасарел и Герман както и разбира се с метрото до Младост и заветния бизнеспарк.
1. Според мен бул.Кл.Охридски и Сахаров ще се вливат под остър ъгъл, а надолу ще си остане сегашното кръстовище във формата на кръст. Естествено ляв завой от Сахаров към ТУ няма да може да се прави, но не е нужен - който иска да кривне нататък, ще ползва сегашната улица Станоев.
При това положение може да се запази тристепенността на светофара:
І положение - Разрешено движението откъм КАТ във всички посоки - вляво към винарово колело, полуналяво към Въртопо и направо - към ТУ. Идващите от Въртопо имат зелен сигнал и се нареждат на стоп-линията пред Г.М.Димитров според това, дали искат да продължат наляво (към Зоопарка), направо (към КАТ) или надясно (към Винарово колело).
ІІ положение - Разрешето движението откъм ТУ във всички посоки.
ІІІ положение - Разрешено движениоето в двете посоки по Г.М.Димитров, като както и сега зеленото за направо свършва с няколко секунди по-рано, за да се изтеглят завиващите вляво.

Нека отбележим, че в кръстовището няма трамваи и пешеходци. Новото трамвайно трасе не се пресича с булевардите, а пешеходците ползват подлезите на метростанцията.

2. Съгласен съм за А102. Не съм те разбрал преди - мислех, че искаш да върви по Др.Цанков до ТВ кула.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6781
    • View Profile
Quote from: blagun
1. Според мен бул.Кл.Охридски и Сахаров ще се вливат под остър ъгъл, а надолу ще си остане сегашното кръстовище във формата на кръст. Естествено ляв завой от Сахаров към ТУ няма да може да се прави, но не е нужен - който иска да кривне нататък, ще ползва сегашната улица Станоев....
Ако наистина кръстовището се направи по този начин то същото би било уникално за София. Поне аз в момента не мога да се сетя за друго такова.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12813
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Ако наистина кръстовището се направи по този начин то същото би било уникално за София.
У-образно вливане на потоци имаме на няколко места - до НДК (бул.П.Славейков и България - А72 и А76), бул.В.Левски - платното от тунела и Фр-Нансен, бул.Акад.Гешов - платното от тунела и от бул.Цар Борис ІІІ. Тук имаме двупосочен поток, но в тази част бул.Сахаров няма да има метротрасе по средата и ще е вероятно в четирилентов формат.

Иначе перпендикулярен изход, какъвто предлагаш, би спънал бул.Сахаров (както сега е спънат след края на моста). Евентуално местото на изхода на бензионстацията ОМВ би могло да се промени - в бул.сахаров вместо в Кл.Охридски.

Вариант с кръгово движение считам за невъзможен - май че бензиностанцията пречи затова.

Не забравяй, че понастоящем бул.Кл.Охридски на светофара има 8 ленти (те отдавна се износиха), което позволява вливането на два четирилентови булеварда.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4760
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Движението по Климент Охридски ен е ччак толкова силно, така че той може спокойно да се стесни и както казва Благун да се направи вливане на двата булеварда, като този към Младост да е дори по-широк.

А иначе ако има начин да се направи кръгово по подобие на това на сточна гара и да се пуска последователно движението от 5-те булеварда може би ще е най-добре.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Само един въпрос, а именно от къде имаш тези снимке, т.е има ли свободен достъп през интернет до тях или чрез заплащане разглеждането им?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4760
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Това са сателитни снимки и са снапшотове от Google Earth. Програмата има безплатни и платени версии. Тове вероятно е от безплатната такава.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
Идеята за трамвай от Онкологията няма да стане,защото както вече е казано курса ще е 15 мин,а и нулевия пробег ще е невероятен.Все си мисля дали тм 18 може да се запази до Хладилника или до Дървеница за сметка на колите по 88,които да е до Онкологията.Идеята е да се ползва елекротранспорта.Получава се голям нулев пробег обаче.
Има ли шанс след пускането на метрото до Юнак тм 14 да стане с поне 10 коли?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: T_4
Идеята за трамвай от Онкологията няма да стане,защото както вече е казано курса ще е 15 мин,а и нулевия пробег ще е невероятен.Все си мисля дали тм 18 може да се запази до Хладилника или до Дървеница за сметка на колите по 88,които да е до Онкологията.Идеята е да се ползва елекротранспорта.Получава се голям нулев пробег обаче.
Има ли шанс след пускането на метрото до Юнак тм 14 да стане с поне 10 коли?
първо 88 няма нищо общо с трамвай 18 и орязване на коли от 1то и увеличение на 2то е безмислица-идват от различни посоки и отиват в такива.Освен това мисля че трасе по Симеоновско шосе ще се строи и ще стига до крайната на бившия тм2,въпроса е само кога ще стане това.Относно колите по 14-не се надявай  
НЕ на хейтърството!

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1208
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Какъв трамвай 2 ще има на това кръстовище?
Между другото малко преди това кръстовище на Драган Цанков има направено обръщало за трамвай, сигурно е било предвидено за широките трамваи, които е трябвало да минават оттам.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4760
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Може и да се лъжа ама май някога 19 въртеше там.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
19 ходоше до Дървеница май.Имам спомен,че след забраната за бг мотриси през гората тм 2 беше както сега, тм 9 Дървеница-Македония-Хладилника.
 Идеята ми е за 18 от Хладилника до Онкологията или парк-хотела.Идеята е довозване.Защо мислиш,че 14 няма да се учеличи след пускане на метрото
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6781
    • View Profile
Колелото на Дианабад се е използвало само при аварии или планов ремонт и профилактика на РП и КМ от Дианабад до Дървеница. То никога не е било последна спирка на редовна трамвайна линия.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Определено идеята на Благун ми харесва. Автогара ЮГ така или иначе от 10тина години почти не се използва, изключение - рейсове и маршрутки до Самоков.

Там е идеално да се направи обръщалка на рейсовете.

В дългосрочен план мисля рейс 413 ще бъде или намален, или спрян. Откакто го помня е алтернативен и или трябва да стане доста по-редовен, или да го закрият. Също така съм съгласен А75 да бъде продължен например до Окръжна болница, като се движи през Слатина, 4 ти километър и нагоре.

Други идеи?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6781
    • View Profile
В плановете ми за развитие на градския транспорт след пуска на метрото до младост се предвижда закриване на линия 76 и пренасочване на номер 8 до сточна гара на интервал 6 мин. в пиков час.
« Last Edit: 17.09.2009, 10:39:04 by Dragon »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3973
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Защо пък 76 да се закрива-метрото не покрива и една дванайста от маршрута му.Това ще да е поредната глупост.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6781
    • View Profile
Ами все нещо трябва да се закрие. Може да се обзаложим, че ще започнат от 76.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Quote from: CKD
Ами все нещо трябва да се закрие. Може да се обзаложим, че ще започнат от 76.


Аз принципно смятам, че повече закривания ще има чак след като Лъч 1 се свърже с Лъч 2. До тогава ще има само частични промени...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12813
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Ами все нещо трябва да се закрие. Може да се обзаложим, че ще започнат от 76.
Добре, аз залагам на 306, 313 и 4.