Author Topic: Връзка на метрото с наземния транспорт  (Read 187071 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: blagun
Добре, аз залагам на 306, 313 и 4.
306 няма да е както сега това е ясно,за другите не смея да твърдя нищо,но трябва да се организира някакъв довозващ транспорт в Младостите, демек 306 може и да остане ама като вътрешно квартална
НЕ на хейтърството!

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Quote from: blagun
Добре, аз залагам на 306, 313 и 4.


ОФФ: 306 определено ще се пропокрива до голяма степен с Метрото, така че е доста възможно. За 313 не съм съгласен, поради факта че 313 и 413 са единствения транспорт за Центр. гара през Ситняково. Дългосрочно със сигурност един от двата ще бъде спрян, но по-скоро това ще е 413.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
306 ще отпадне със сигурност. За 4 мисля че дори ще бъде подсилен като довозващ до метрото. 413 е на кантар. За 313 е спорно, защото все нещо трябва да върви по Ситняково. Друг е въпросът ако прехвърлят от там 305 примерно. Все пак не искам да разочаровам жителите на Младост, но основната причина да се дава толкова зор на строежа на метрото е именно съкращаване на наземния транспорт, като в някои изказвания се говореше за 60% съкращаване.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
В началото ориетрировъчно трябва да маркираме два етапа  

Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.


Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4295
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Не смятам, че А 1,3,5,6 трябва да тръгват от Младост. В момента основното им натоварване се осъществява на Окръжна болница, а ако отидат в Младост ще отпадне тази част от техния маршрут.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Quote from: blagun
В началото ориетрировъчно трябва да маркираме два етапа  

Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.
Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.

Предложенията ти ми харесват много, въпреки че смятам че някои, като това с 413 или 280 са малко крайни. Дали 100% ще закрият едното и ще пуснат другити през Подуене?Според мен е по-вероятно да ги оставят?Като цяло е направо шокиращо сега човек да си помисли за закриване на 305, 313, но след време може и да има резон!Правилно...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
Не смятам, че А 1,3,5,6 трябва да тръгват от Младост. В момента основното им натоварване се осъществява на Окръжна болница, а ако отидат в Младост ще отпадне тази част от техния маршрут.
Това не означава, че германчани и панчаревчани боледуват много, а че на Окръжна болница се прехвърлят на автобус до центъра. Е, след като се пусне метрото до Младост, ще отпаднат 50-60% от младостките автобуси, като го пуснат до Дружба, ще се редуцират сериозно и дружбенските. Затова съвсем естествено е трафикът да се пренасочи към метрото. Нали това е основната идея? Пък ако много искат, и в Младост може да се прехвърлят на автобус.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4295
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Quote from: blagun
Това не означава, че германчани и панчаревчани боледуват много, а че на Окръжна болница се прехвърлят на автобус до центъра. Е, след като се пусне метрото до Младост, ще отпаднат 50-60% от младостките автобуси, като го пуснат до Дружба, ще се редуцират сериозно и дружбенските. Затова съвсем естествено е трафикът да се пренасочи към метрото. Нали това е основната идея? Пък ако много искат, и в Младост може да се прехвърлят на автобус.

То и аз ги ръся едни глупости! Нали след като се пусне метрото ще се разтоварят 76,213/214,313 и отчасти 114 (който се ползва от малко хора и без това) => ще се разтовари и сп. Окръжна болница.
« Last Edit: 27.02.2006, 14:23:00 by Kaiser Kar »
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
отчасти 114 (който се ползва от малко хора и без това)
А114 ще остане до Младост - с далеч по-рехава компания от сега, а след Младост сам (без селските), освен това може би ще обслужва к-с Цариградски. Затова той сигурно ще има повече от сегашните пътници, даже може да се обслужва от 4-5 коли.

toshliak

  • Guest
Интересно защо в Младост трябва да се закрива която и да е линия?!! Какво толкова проблемно има в този квартал??? Да не е нещо повече от Люлин??? Там откриват нова линия(115-Е), а пък в Младост тръгнали да затварят сегашните... Може би някои леки промени ще свършат работа... Например А 413 продължава сегашния си мършрут покрай посолствата, пазара и после завой на ляво по бул. "Александър Малинов" и след спирка бл. 43 надясно влиза в Младост 1А и там се намира подходящо място за колело... Тъкмо Младост 1А е без никакъв транспорт!!! 313 си остава както е по принцип(през пазара), 4 също да си остане както е по принцип(или пък може да се удължи до Окръжна болница), 111 си остава в нормалния си вариант(през пазара), 305 също няма нужда от промяна... Може би по време на строежа на метрото да минава пред Патиланци... 213 и 214 изобщо без промени; същото така и 76 няма нужда от променя... Може само по време строежа на метрото да минава пред Патиланци; 306 също няма нужда от промяна...  

А защо и на нас не ни се пусне нова линия??? Защо само в Люлин??? Примерно от Окръжна болница до Бизнес парка...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: toshliak
Интересно защо в Младост трябва да се закрива която и да е линия?!! Какво толкова проблемно има в този квартал??? Да не е нещо повече от Люлин??? Там откриват нова линия(115-Е), а пък в Младост тръгнали да затварят сегашните... Може би някои леки промени ще свършат работа... Например А 413 продължава сегашния си мършрут покрай посолствата, пазара и после завой на ляво по бул. "Александър Малинов" и след спирка бл. 43 надясно влиза в Младост 1А и там се намира подходящо място за колело... Тъкмо Младост 1А е без никакъв транспорт!!! 313 си остава както е по принцип(през пазара), 4 също да си остане както е по принцип(или пък може да се удължи до Окръжна болница), 111 си остава в нормалния си вариант(през пазара), 305 също няма нужда от промяна... Може би по време на строежа на метрото да минава пред Патиланци... 213 и 214 изобщо без промени; същото така и 76 няма нужда от променя... Може само по време строежа на метрото да минава пред Патиланци; 306 също няма нужда от промяна...  

А защо и на нас не ни се пусне нова линия??? Защо само в Люлин??? Примерно от Окръжна болница до Бизнес парка...
Нали идеята на метрото е да замени останалите превозни средства.След пускането на метрото линиите от Люлин до центъра бяха редуцирани.Но за подсилване на транспорта до Бизнес парка трябва да се помисли.И без това сега ще се прави цялостна реорганизация покрай реституцията на колелото в Младост 4.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Quote from: toshliak
А защо и на нас не ни се пусне нова линия??? Защо само в Люлин??? Примерно от Окръжна болница до Бизнес парка...

защото дори и да има 115, тя е само във върхови часове, на 16 минути.
а дали люлин е нещо повече от младост - сам си отговири, след като люлин е най-големия по рода си комплекс в цяла българия.
няма и да упоменавам че заради метроот, а то тогава въобще не вършеше нужда - вървеше до К.Величков, люлинчани се разделиха с ТБ7 до НДК, с А112,А 42, А54, А54А, А51 (които се използваха от сточна гара/зах. ф-ка до живеещите в модерното, и 8,9 и 1ва част на квартала), намалиха драстично колите по 309 и 310. А82 мина само в делчини дни да върви, ТМ8 се скъси до западне прак... така като гледам в люлин са постарадил околоко 75% от транспорта, а ти се опитваш да пискаш за 3 рейса!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Quote from: toshliak
Интересно защо в Младост трябва да се закрива която и да е линия?!!
Няма смисъл да изпадаме в излишен квартален патриотизъм и да си мерим п*шките, демек панелките. Но пускането на метролиния задължително е свързано с редуциране на надземния транспорт или преориентирането му към довозване. В Люлин не всичко е оптимизирано и довозване няма до всички части, да не говорим, че и новият А115 е повече отбиване на номер, отколкото ефективна довозваща линия.
Може би с въвеждане на новата система за таксуване ще се променят нещата. Може би и метрото няма чак такъв капацитет, за да се справи само с пътникопотока от мощни стохилядни квартали. Друга грешка в Люлин беше, че МС Люлин и Сливница "висят" насред полето - ТБ6 не минава покрай МС Сливница, спирките на А111, 108 и 115 са твърде отдалечени от МС Люлин, а единственият що-годе свързан с метрото транспорт - ТМ8 е обречен на скорошно закриване.

Затова считам, че в източния край все още има шанс тези недостатъци да не бъдат повтаряни. Но всеки квартал си е за себе си и линиите не могат да бъдат сравнявани на бройки.

Да се върнем към темата - Младост. Младост 1А е абсолютно непригоден за МГТ. Не съм наясно, дали ще има надземен пробив на бул.Сахаров източно от бул.Ал.Малинов (на мястото на сегашната бензиностанция Темпо) или метрото ще бъде изпълнено по подземен способ. При всички случаи в източната част на Младост 1А ще има метростанция от лъча към Дружба и Аерогарата. Така че тази метростанция ще реши проблемите там. Вярно, това няма да стане за година-две, но и проблемът не е толкова тежък - от източните блокове вървят повече, но пък ползват целия транспортен поток от всички части на Младост.
Другите ти предложения няма как да коментирам, тъй като те не съдържат идеи, а безсмислено отстояване на статуквото.

toshliak

  • Guest
Значи след като се открие метрото да се махне наземния транспорт, така ли??? Интересни разбирания... Метрото е за дълги разтояния, докато наземния транспорт е удобен за къси разтояния... Например метрото ще е удобно от Младост до Центъра, а пък примерно автобусите са удобни примерно от Младост 1 до Младост 3 и такива подобни отсечки за по две, три спирки... Да видим как ще е удобно метрото ако искам да отида от бл. 43 до РУМ-а например... Или пък от бившата 27-ма поликлиника до ХМС...

Значи не исках да спорим кой комлекс е по-добър, но щом вие започнахте съм съгласен! Да, вярно е, че Люлин е по голям по население и по площ може би, НО количестовото не е мярка за качество! Всеизвстен факт е, че когато и двата квартала са били в проект, Люлин е замислен за работническата класа, за хората с ниско интелектуално ниво - с основно или средно образование или дори без образование... Никой да не се обижда, но там хората са на по ниско ниво!!! Люлин е изграден с очакване за по-висока престъпност и неморални прояви заради естеството на населението... А пък Младост е замислен да приеме интелектуалците, хората с по-високо обрзование и заемащи по високи постове във всякакви предприятия и институции... Друго: Забележете интереса на повечето световни и български компании да изграждат обекти първо(за София и за България) в Младост - Метро, Билла, Хит, Мосю Бриколаж, за Практикер просто не остана място в Младост, за това го направиха на на най близкото свободно място до Младост... Сега се изгражда нов хипермаркет в Младост - Кауфланд! Една от първите бензиностанции Шел в България е в Младост, сега вече са три бензиности Шел в квартала! Да не говорим, че Макдоналдс си изгради втория ресторант в страната в Младост(след този на пл. Славейков) Нека да добавим Технополис и Техномаркет... Защо ли всички тези компании предпочитат да си строят търговските обекти точно в Младост? А защо ли Бизнес парка се изгражда точно в Младост??? Може би заради нивото на квартала... Друго: В Люлин престъпността е с пъти по-голяма от тази в Младост... Също така процента на наркоманите е огромен в сравнение с този от Младост... Дори самия факт, че в Младост няма нужда от полицейско управление говори сам за себе си... Същото и за пожарната! Не са изградени такива звена, поради факта, че в квартала живеят интелигентни хора, които не са сколнни към криминални действия и създаване на предпоставки за пожари... Дори в Младост пътните произшествиуя са по-малко, доста по-малко! Люлин е по-голям квартал следователно би трябвало да има повече училища... Люлин има 10 учиилща, докато Младост има 11... Младост е много близо до Витоша... До Младост няма ромски квартал, намращ се на няколко стотин метра от блоковете...  
Дори и по мерене на п*шките Младост е повече от Люлин!!! Факт е, че в Младост е една от най-дългите сгради в София или дори в България - Китайската стена или още блокове 57, 58, 59, 60, 61!

А за това, че и Люлин е бил ощетен откъм транспорт след пускането на метрото - споменатите линии   А 42, А54, А54А, А51 обслужваха само части от Люлин, които дори не се равняват на една част от Младост!!! Единствено А 112 е лошо, че го махнаха, защото той минаваше през вътрешността на квартала...

А пък за това, че Младост 1А не става за градски транспорт - защо да не става??? Спокойно може един автобус да обикаля целия квартал по ул. Клъстьо Раковски и обръщателното му колело да е някъде около 145 СОУ...

toshliak

  • Guest
Вие не искахте да коментирате мойте предложения, но аз бих коментирал вашите!
Quote from: blagun
В началото ориетрировъчно трябва да маркираме два етапа  

Етап 1. Метрото е до Деница (прогноза 2009 г.)
От обръщалото на тролеите се осъществява пробив през бул.Ляпчев към Младост 2. Пуска се редовен довозващ тролей 15: Окръжка болница-Ерусалим-Младост 2.
Закриват се А306, А313, А305 (тъй като бул.Ал.Малинов ще е разкопан за строежа на следващия етап, достъпът до Младост-3 и 4 ще е само през Патиланци). Обръщалото на А1,3,5,6,7 се прави в Младост. Номера 1,3 и 6 минават през Горубляне, така че те изпълняват довозващата функция за Горубляне. Запазва се А4 в сегашния си вид заради отпадналите А305 и 313 и даже се сгъстява сериозно графика и. Ако е неефективна отсечката в Горубляне - свива се до досегашното обръщало на А305. Ако при строежа на метрото е ликвидирана бензиностанция Темпо и е направен пробив на ул.Сахаров към Младост-1А, А4 може да минава оттам, после по Кр.Раковски зад Билла - в Младост-3.
Нека не забравяме, че и А111 ще изпълнява довозващи функции и маршрутът и в Младост предлагам да си остане.
А413 се насочва през Плиска-Онкологията-Студентски град, а А280 се закрива (или обратното - А280 се променя през гара Подуене до Централна гара, а А413 се закрива). Така тя ще изпълнява довозването по Г.М.Димитров до метрото. Довозването по бул.Др.Цанков ще се осъществява от А88, който ще минава по Драган Цанков вместо през Дианабад, а през Дианабад ще върви ТМ2.
Етап 2 - Метрото е до Камбаните (прогноза 2012 г.)
А213 и А76 остават и се движат от двете страни на Младост-4. Така те изпълняват довозващи функции, пък и са единствена връзка на Младост с НДК и южните квартали от една страна и гарата - от друга страна. А1,3, 6 тръгват от последната станция на метрото. А111 също тръгва от последната станция на метрото, но прави отклонение за Симеоновския лифт.
Идеята за тролея е глупава - първо изграждането на такъв пробив ще е страшно скъпо - терена е много неравен и нестабилен, плюс това там вече има няколко нови сгради и още няклко се строят и няма място за път!!! И друго: такъв тролей ще е абсолютно безплезен, защото той се дублира в по-голямата си част с тролей 5!!!

Защо трябва да се закрият А 306, А 313 и А 305 по време на сроежа на следващата отсечка! Както вие сам казахте достъпа до Младост 3 и 4 ще става само през Патиланци - какво пречи и А 305 да е отклонен, да минава оттам??? А 306 може да минава покрай Макдоналдс като прави десен завой точно до ресторанта в посока Младост 2 и да се удължи до РУМ-а или дори по-нагоре за да пак да има достъп до вътрешността на Младост 2... А 313 няма да има нищо общо със строежа на следващата отсечка на метрото, той се завива към пазара още след бл. 43....

Къде би могло да е това обръщало на А 1,3,5,6 и 7(дори не веждам какво общо има А7 тук ама айде)??? И ако това обръщало се направи в Младост хората от селата, обслужвани от тези абтобуси ще имат по труден достъп до центъра и другиге квартали(не говорим само за идеалния център, който ще се обслужва от метрото)

Вие дори сам си противоречите на идеите!!! Как А4 ще остане в сегашния си вид, като булеварда ще е разкопан заради строежа на метрото??? Нали уж А305 трябваше да се спре поради тази причина...

Това 111 да си остане е добра идея!!! Той е много използван автобус от хората, живеещи в Младост!!!

Абсолютно цялата идея за А413, А280, А88 и ТМ2  е объркваща!!! А413 и А280 трябва да си останат така както са си, може само А413 да се удължи в Младост за да покрива по-голяма част от комлекса!!! А идеята за промяна на А88 е абсурдна!!! Как ли ТМ2 би правил връзка между Дианабад и Младост или пък Дружба???

Идеята за след завършване на метрото са още по-зле: А111 задължително трябва да си остане до вътрешността на квартала!!! И как по-точно би станало отклонението до лифта????

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
toshliak, съжалявам за offtopic-а, ще излъжа ако кажа че не останах раздразнен от твсичките бисери и квалификации. за жалост начина по който го напарви не предполага висока интелигенция в младост. Балгун е прав за п*шките, и т.к. нямам анмерение да ти се връзвам, бих ит напарвил само забележката, че това което каза звучи най-малкото детинско.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Quote from: toshliak
1. Идеята за тролея е глупава - първо изграждането на такъв пробив ще е страшно скъпо - терена е много неравен и нестабилен, плюс това там вече има няколко нови сгради и още няклко се строят и няма място за път!!! И друго: такъв тролей ще е абсолютно безплезен, защото той се дублира в по-голямата си част с тролей 5!!!

2. Защо трябва да се закрият А 306, А 313 и А 305 по време на сроежа на следващата отсечка! Както вие сам казахте достъпа до Младост 3 и 4 ще става само през Патиланци - какво пречи и А 305 да е отклонен, да минава оттам??? А 306 може да минава покрай Макдоналдс като прави десен завой точно до ресторанта в посока Младост 2 и да се удължи до РУМ-а или дори по-нагоре за да пак да има достъп до вътрешността на Младост 2... А 313 няма да има нищо общо със строежа на следващата отсечка на метрото, той се завива към пазара още след бл. 43....

3. Къде би могло да е това обръщало на А 1,3,5,6 и 7(дори не веждам какво общо има А7 тук ама айде)??? И ако това обръщало се направи в Младост хората от селата, обслужвани от тези абтобуси ще имат по труден достъп до центъра и другиге квартали(не говорим само за идеалния център, който ще се обслужва от метрото)

4. Вие дори сам си противоречите на идеите!!! Как А4 ще остане в сегашния си вид, като булеварда ще е разкопан заради строежа на метрото??? Нали уж А305 трябваше да се спре поради тази причина...

5. А идеята за промяна на А88 е абсурдна!!! Как ли ТМ2 би правил връзка между Дианабад и Младост или пък Дружба???

6. И как по-точно би станало отклонението до лифта????
1. Този тролей няма да дублира ТБ5, това ще е ПРОДЪЛЖЕНИЕ на трасето на ТБ5. Такъв пробив е предвиден и трасето не е застроено с блокове. Теренът не е настабилен - долът на реката е оттатък манастира, а неравността е от прокопания през 50-те години плавателен канал. Трасето на този канал в по-голямата му част се затрупа, ще се затрупа и тук.

2. А313 - защото по бул.Сахаров ще минава метро, А306 - Младост-2 ще се довозва с ТБ5, както споменах в т.1. Мисля все пак, че А306 може да се задържи, но в разреден формат спрямо сегашния.

3. Хората от селата ще имат много по-лесен достъп до центъра, тъй като ще се прехвърлят на метрото, а не да се влачат чак до Гео Милев и оттам - още 30-40 минути с трамвай. За обръщало може да се ползва това на А313. За А7 - техническа грешка.

4. При запазено А213 и интензивен довозващ А4 (в интервал 5-7 минути) и единствен достъп до Младост-3 през Патиланци не виждам смисъл от 90% дублаж на 305 и 213. А4 двупосочно ще върви през Патиланци, то няма откъде другаде (вариант - ако направят пробив - през Младост 1А и после зад Деница). Интензивно движещите се А4 и ТБ5, плюс А76, 88, 111, 213 ти дават напълно задоволителен вътреешноквартален транспорт.

5. Връзка на Дианабад с Младост и Дружба ще се прави с ТМ2 и метрото. Дотогава ще е отдавна въведена почасова система на таксуване, така че бързите връзки ще са финансово по-изгодни от директните. А88 го предлагам по Драган Цанков заради прекъснатата завинаги връзка между Изгрев, Изток и Лозенец (ТМ18 е временна линия, която ще се закрие след пускането на метрото), а също така за връзка на Лозенец с метрото.

6. Ами завиват си по отклонението и на площадката пред лифта има две спирки - едната - за посока Младост, другата - за посока Люлин.

Младост 1А не става за МГТ заради глупостта да построят училището оттатък улицата. Затова улицата има гърбици, а и обръщалото е за маршрутка най-много (то си има маршрутка 24). Пък и ул. Анна Ахматова не е твърде широка. За да се пусне транспорт, трябва да се махнат гърбиците, да се монтира светофар, на обръщалото да се изгради стая за отдих, тоалетна с вода, будка за диспечер и т.н. и т.н., отделно разходите по нов автобус. Да не говорим за почти сигурните протести на екозащитници в квартала. Малко по-евтин вариант би бил отклонение на А213/214 оттам. Но така тази линия се откъсва от ключови места като Деница и Блок 43, пък и доста улици трябва да се отремонтират.
Но, както вече казах, неудобството от по-голяма разходка до спирката се компенсира от многото линии, които преминават през нея. Така че този квартал ще изчака строежа на МС по отклонението Младост 1-Аерогарата.

В заключение, ще отбележа, че изобщо не съм враг на Младост. Напротив - живея твърде близо до Младост, пазарувам в Хит, Метро-1 и Билла, дъщеря ми учи в 125 СОУ в Младост-1, а много е вероятно след 2-3 години и офисът ми да е там. Но все пак апелирам в този форум да обсъждаме транспортните проблеми, а не работническата класа, прогресивната интелигенция и трудово-кооперативните селски стопани.
« Last Edit: 06.04.2006, 12:01:28 by blagun »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Аз мисля, че 145СОУ не пречи, в Мл.4 131 СОУ е точно до ул.Филип Аврамов, има един бягащ пешеходец само, а движението е къде-къде по-натоварено.Съвсем спокойно може да бъде пуснат рейс, примерно на интервал от 10 мин. в пиков час и 25мин. в ненатоварено време, може колите по линията да са къси, макар че и съчленени рейсове не биха имали проблем.Лично аз съм почти сигурен, че Мл.1а е бил предвиден и за градски транспорт, защо иначе са построили обръщалото.
Другият, по-добрият според мен вариянт, е 213/214 да минава през Мл.1а, в едната посока по ул.Кръстьо Раковски, а в другата-по ул. Ана Ахматова.Трябва само да се пооправи връзката на Мл.3-Мл.1а(вероятно там ще има кръстовище с новия булевард) и след това при патиланци да свива по стария си маршрут.Така хем Мл.1а ще има по-удобен транспорт, хем хората от Мл.3 няма да бъдат лишени от този рейс.
Колкото до другите линии:
76 ще трябва да се запази поне до построяването на метрото до Бизнеспарка,ще видим новия маршрут след построяването на новото обръщало!
305- спокойно могат да я закрият, като увеличат колите по 4
306- трябва да обикаля и горната част на Мл.2 и до пазара на Мл.1
Част от селските също ще трябва да ходят до пазара
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
Quote from: ozzy
в едната посока по ул.Кръстьо Раковски
Това не е добра идея. Кръстю Раковски е на една крачка от Ал.Малинов, какъв смисъл от транспорт там? Освен това улицата е крива, тясна (интересно защо е проектирана крива улица на тази равна поляна?). Или двупосочно откъм Атомния център, или без него.

Между другото много хора, особено дами, нямат нищо против сегашното положение, тъй като за тях е удоволствие всяка вечер да минават през "Пътеките". Т.е. поне 50% от жителите на комплекса ще са против линията. Така че зарежете я тази идея  

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: blagun
Това не е добра идея. Кръстю Раковски е на една крачка от Ал.Малинов, какъв смисъл от транспорт там? Освен това улицата е крива, тясна (интересно защо е проектирана крива улица на тази равна поляна?). Или двупосочно откъм Атомния център, или без него.

Между другото много хора, особено дами, нямат нищо против сегашното положение, тъй като за тях е удоволствие всяка вечер да минават през "Пътеките". Т.е. поне 50% от жителите на комплекса ще са против линията. Така че зарежете я тази идея  
на пътеките им е изпята песента, но е факт че за живеещите в този квартал са виновни проектантите му които иначе са го направили най хубавата Младост ама без транспорт  
НЕ на хейтърството!