Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 69320 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2509
    • View Profile
Интересно противопоставяне на квартали - в Младост има един куп безсмислени автобуси (113,314, 112), докато в Люлин не може да се удължи пробегът на А 111. Не казвам да закрием горепосочените линии, но, както Благун отбеляза, може да се прехвърли пробег.

Евентуална промяна на А108 през МС Люлин, по маршрута на 42 и ТБ 6 и по сега действащия маршрут от Орион има ли смисъл?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Има няколко варианта. Единият е 108 от "Люлин" 8 по улица "Търново", "Ген. Асен Николов", "Царица Йоана", "Добринова скала", настоящата си последна спирка в "Люлин" 5, всичко това с промяна на маршрута на 309 през "Надежда" и връщането му по "Проф. Александър Станишев". Това не е лош вариант, но пак част от проблемите остават, защото решението за обиколка на "Люлин" 3 през "Царица Йоана" и "Добринова скала", а не през "Панчо Владигеров" и "Захари Стоянов" е решение за едни, но не е решение за живеещите в "Люлин" 3 и 4 в близост до "Захари Стоянов", които също са съществено далеч от метрото като път пеш, а всъщност района на "Захари Стоянов" е и доста по-заселен от този на старата отсечка на "Царица Йоана" между "Люлин" 2 и 3. Може да се направи следното: 108 заобикаля "Люлин" 3 през "Панчо Владигеров" и "Захари Стоянов" дублирайки се със 111, но какво става с "Царица Йоана" между "Люлин" 2 и 3 и не се ли пресища с  линии "Захари Стоянов" дори и 42 да се премести изцяло оттам, което всъщност няма да е добро решение, защото предвид пазара функцията й не е само да довозва жителите на Банкя до първата метростанция. От друга страна някой би си помислил да се подобри ТБ 6 и "Проф. Александър Станишев" да се остави само с нея и 111, като 82 да се пусне по "Царица Йоана" обаче за "Проф. Александър Станишев" е важно да има връзка с метростанция "Сливница", която ТБ 6 не може да извърши. Явно Благун е прав, че трябва 111 да се пренасочи през "Търново" и "Ген. Асен Николов", въпреки увеличаването на времето за пътуване от кръстовището на "Панчо Владигеров" и "Проф. Ал. Станишев" до това на "Панчо Владигеров" и "Царица Йоана", да се пусне 309 по маршрута на 108 до настоящата си последна спирка "Илиянци подлеза" или до "Хюндай", а 108 да вози от "Люлин" 5 през "Добринова скала" и "Царица Йоана" до метростанция "Западен парк", десен завой на мола и след това връщане през "Неру" до "Луи Пастьор" и нататък пак по "Царица Йоана".
« Last Edit: 01.09.2016, 17:54:58 by AGENT 006 »

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
108 има нужда от промяна - при сегашния интервал довозващите функции в Люлин са минимални, в Надежда е полу- до почти празен заради големия дублаж с редовния 83. Може би има смисъл да се пренасочи примерно по Хан Кубрат като довозващ до едноименната метростанция с намаляване на интервала и да обръща аналогично на 27. Така може да отпадне недоразумението 285. :rolleyes:
Относно цялостната схема аз заставам зад предложението на alpha_adversativum тук, а относно докъде да се промени едната крайна дестинация на 108 при настоящето положение не съм съвсем убеден какво трябва да е решението, но мисля, че маршрута до „Надежда“ и „Хюндай“ е изключително неефективен и непременно трябва да се промени.
« Last Edit: 06.04.2017, 18:55:25 by AGENT 006 »

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 274
    • Skype Me™!
    • View Profile
Как така е неефективен?
Качи се някой път от Коларов до люлин и виж колко е удобен.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8153
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Да, само че наблюденията ми на „Орион“ в различни часове на деня показват, че пътникопотокът е колкото за маршрутка, а не за съчленен автобус. Дали заради интервалите или просто толкова може да генерира този маршрут, но при всички положения линията в момента е изключително разхищение на средства. Въпросът не е колко е удобно да ползваш 108 от „Хюндай“ до „Люлин“, а доколко е икономически изгодно да им атакъв маршрут. Сямнавам се, че би било така дори и интервалите да са три минути.
« Last Edit: 06.04.2017, 21:58:14 by AGENT 006 »

Мотивация, сътрудничество, уважение, перспективи, страст.
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън