Author Topic: Транспортно обслужване на ж.к. Люлин  (Read 67460 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2492
    • View Profile
Интересно противопоставяне на квартали - в Младост има един куп безсмислени автобуси (113,314, 112), докато в Люлин не може да се удължи пробегът на А 111. Не казвам да закрием горепосочените линии, но, както Благун отбеляза, може да се прехвърли пробег.

Евентуална промяна на А108 през МС Люлин, по маршрута на 42 и ТБ 6 и по сега действащия маршрут от Орион има ли смисъл?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7943
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Има няколко варианта. Единият е 108 от "Люлин" 8 по улица "Търново", "Ген. Асен Николов", "Царица Йоана", "Добринова скала", настоящата си последна спирка в "Люлин" 5, всичко това с промяна на маршрута на 309 през "Надежда" и връщането му по "Проф. Александър Станишев". Това не е лош вариант, но пак част от проблемите остават, защото решението за обиколка на "Люлин" 3 през "Царица Йоана" и "Добринова скала", а не през "Панчо Владигеров" и "Захари Стоянов" е решение за едни, но не е решение за живеещите в "Люлин" 3 и 4 в близост до "Захари Стоянов", които също са съществено далеч от метрото като път пеш, а всъщност района на "Захари Стоянов" е и доста по-заселен от този на старата отсечка на "Царица Йоана" между "Люлин" 2 и 3. Може да се направи следното: 108 заобикаля "Люлин" 3 през "Панчо Владигеров" и "Захари Стоянов" дублирайки се със 111, но какво става с "Царица Йоана" между "Люлин" 2 и 3 и не се ли пресища с  линии "Захари Стоянов" дори и 42 да се премести изцяло оттам, което всъщност няма да е добро решение, защото предвид пазара функцията й не е само да довозва жителите на Банкя до първата метростанция. От друга страна някой би си помислил да се подобри ТБ 6 и "Проф. Александър Станишев" да се остави само с нея и 111, като 82 да се пусне по "Царица Йоана" обаче за "Проф. Александър Станишев" е важно да има връзка с метростанция "Сливница", която ТБ 6 не може да извърши. Явно Благун е прав, че трябва 111 да се пренасочи през "Търново" и "Ген. Асен Николов", въпреки увеличаването на времето за пътуване от кръстовището на "Панчо Владигеров" и "Проф. Ал. Станишев" до това на "Панчо Владигеров" и "Царица Йоана", да се пусне 309 по маршрута на 108 до настоящата си последна спирка "Илиянци подлеза" или до "Хюндай", а 108 да вози от "Люлин" 5 през "Добринова скала" и "Царица Йоана" до метростанция "Западен парк", десен завой на мола и след това връщане през "Неру" до "Луи Пастьор" и нататък пак по "Царица Йоана".
« Last Edit: 01.09.2016, 17:54:58 by AGENT 006 »
Следи цялата дейност на Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТЕН ПОРТАЛ
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТНА ГАЛЕРИЯ
Виж още за Проект 2017
Защото транспортът е страст