Author Topic: Достъпност за хората в неравностойно положение  (Read 13361 times)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
То пък бива заяждане и хейт, но се прекалява.
Не се заяждам! Но мисля, че не е допустимо за станция, която е изградена преди 5 години да има такива дупки между вагоните и перона! Разбирам, да беше станция, проектирана от времето на социализма, ама не е! Защо са се похарчили толкова милиони, а не са спазени такива дребни, но съществени неща?!?

Не отричам, че метрото е сравнително по-достъпно от останалия транспорт в София, но 2-3 пъти съм ставал свидетел на качване и слизане в метрото на човек в инвалидна количка. Във всеки един случай трябваше чужда помощ...  :/
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6401
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Точно там няма как да няма по-голямо отстояние между перона и състава. Станцията е в крива и за да се намали отстоянието, ще трябва сериозна реконструкция подобна на тази която се състоя на МС Обеля. Там имаше възможност и оправиха отстоянието, на СУ, такава възможност за сега няма.
И понеже питаш, защо преди 5 години никой не е гледал за това! Аз пак ще те попитам, защо на новото трамвайно трасе по бул. България, никой не предвиди отстоянията? Защо никой не предвиди строителството на асансьори или закупуването на подвижни рампи за колички. Ей като си отговориш на тези въпроси, ще получиш отговора и на твоя въпрос свързан с метрото.   

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Аз пак ще те попитам, защо на новото трамвайно трасе по бул. България, никой не предвиди отстоянията? Защо никой не предвиди строителството на асансьори или закупуването на подвижни рампи за колички.
Абсолютно съм съглъсен и с проблема по бул. "България"! Но дадох пример с метрото, защото смятам, че то е много по-сериозен обект, струва в пъти повече средства, и при него евентуални реконструкции са много трудни (скъпи) или дори невъзможни.

А относно бул. "България", ако не се лъжа бях чел проекта и мисля, че там пишеше, че пероните трябва да са съобразени с новите трамвайни мотрити. Ако е така - защо, наистина, строителят не е спазил това?!?
СБОГОМ, GTSofia.info