Author Topic: Тролейбусните гаражи  (Read 18756 times)

Online KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5137
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #120 on: 06.08.2014, 19:49:57 »
Ограниченията в града са еднакви и за тролейбусите и за автобусите. Всичко зависи от разписанията.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3514
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #121 on: 06.08.2014, 20:02:47 »
Идеята ми е 4 и 8 да са редовни с интервал около 8-10 минути в пик, така Хаджи Димитър ще има един редовен тролей вместо два по-нарядко и няма да е ощетен, запазва се връзката с СУ,  Одеон, НДК и т.н.
Не, изобщо няма да е ощетен. ТБ4 сега прави връзка с Орлов мост, Плиска и Арена Армеец, а ТБ2 с Борово и Бъкстон. Всички тези връзки се губят в посочения от теб вариант. И докато има немалко хора, които ползват ТБ2 от Хаджи Димитър до Борово, то са много малко тези като мен, които пътуват за Гоце Делчев. Относно интервала, ако за теб 8-10 минути е достатъчно редовен, ами не е. По зимно разписание двойката и без това си е на такъв интервал, само че освен нея има и четворка, а ти предлагаш да остане само една линия. Закриване на ТБ2, е ако съм предполагал, че и такава идея ще се роди...  :help:

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #122 on: 06.08.2014, 20:18:35 »
Има по-добро решение - ТБ4 от Дружба 2 до Бъкстон, ТБ8 от Гоце Делчев до Хаджи Димитър със сгъстяване и ТБ2 се закрива. Така ще се намали нулевият пробег, ще се подпомогне претоварения 204 и ТБ8 няма да се търкаля полу- до почти празен.  :) Също при такова решение могат да се спестят коли.  :)
И осмицата пак ще се изключва от СУ ( както сега е две). Единственото облекчаване е, че вместо 5 линии в Искър ще има 4
R.I.P  Ikarus 280

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3514
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 799
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #124 on: 08.08.2014, 18:12:43 »
Аз смятам, че не му е там мястото на този гараж, но това си е мое мнение. ДА на стратегическо място е благодарение на което от линиите, които обслужва единствено 9 има по-голям нулев пробег, но след като не може да се позволи разширяване на площта му там е по-добре да бъде изградено ново на по-голяма площ, въпреки че в София ако се вземе това решение може би ще се осъществи след 50 години............
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15424
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #125 on: 08.08.2014, 18:27:36 »
Защо разширението да е невъзможно? Ще стане, когато продадат на случайни хора апетитните имоти в съседство, които в момента притежават!  :help:

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15424
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #126 on: 11.08.2014, 12:45:16 »
Пазачи има и сега, но те са най-малкия проблем. Трябва технически персонал дори и без да им правят ремонт, трябва да има кой да вдига бариерта, кой да проверява за алкохол. И разбира се - директор, секретарка  :D
Плюс да се прави график на персоналните и бог знае колко още подобни дребни неща.
За нулевия пробег и неудобството на пътниците не се мисли.
Че той половината проблем си бил решен:

А директорЪТ на базата е  ?
г-н Павлов.