Author Topic: Тролейбусните гаражи  (Read 18722 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #40 on: 10.04.2012, 13:05:13 »
Това са над 60 шкоди. И всички тия са закарани в Искър?
Помниш ли кои бяха последните шкоди в движение, по кои линии и кога ги спряха окончателно.
мур

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #41 on: 10.04.2012, 13:09:16 »
Това са над 60 шкоди. И всички тия са закарани в Искър?
А относно коя последна Шкода беше останала мисля.че беше 1234,защото тя беше бивш Учебен-1,това ви го казвам със сигурност,защото беше много запазена поне така изглеждаше от вън,а може да и е правен козметичен ремонт не знам.Мога да ви кажа и още една Шкода от по-горе изброените,че и тя е бивш Учебен с инв.номер 10,после е прехвърлен в Искър и беше преномериран на 1451.Това също е 100% вярно защото тогава ги следях и номерата им бяха лепенки и то остават следи като се махне стария номер.Предполагам помните това време,когато инв.номера не се пишеха с боя а бяха лепенки светло сини.
Помниш ли кои бяха последните шкоди в движение, по кои линии и кога ги спряха окончателно.
Да помня ги.Последните издихания на Шкоди бяха през 1988-1989г.Като история мога да кажа,че първите искърски които бяха бракувани бяха 11ХХ-та серия,някъде началото на 1987г.още преди да дойде втората партида икаруси за Искър.Те работиха заедно с шкодите от 13хх-та серия по линии 3 и 8;тези от 12хх-серия бяха по линия 2 и най-на края тези от 14хх-та и 15хх-та серия бяха по линии 4 и 11.Като любопитен факт мога да кажа също,че шкода с инв.номер 1547 след като беше бракуван така цял го видях в някакви складове на Горнобански път.А имаше и една шкода в Хаджи Димитър пред блок кой беше не знам където тролеите 2 и 4 завиват на дясно за да се включат към моста Чавдар.Та последните Шкоди,които са бракувани са от 15хх-та серия и този за когото споменах по-горе 1234,който седеше в гаража бая време и после изчезна някъде.А от надежденските знам само,че последната шкода е била 2116,която е заминала за Пловдив.Това е което знам благодаря за интереса който проявихте.
« Last Edit: 10.04.2012, 13:36:23 by difian »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #42 on: 10.04.2012, 13:57:10 »
Мерси за отговора. Аз помня шкодите по 5 за последно, но тогава не съм имал поглед върху 4 изобщо. И именно 1545 и 1444 примерно ми се въртят в главата.
мур

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6101
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #43 on: 10.04.2012, 14:17:04 »
Това са над 60 шкоди. И всички тия са закарани в Искър?
А относно коя последна Шкода беше останала мисля.че беше 1234,защото тя беше бивш Учебен-1,това ви го казвам със сигурност,защото беше много запазена поне така изглеждаше от вън,а може да и е правен козметичен ремонт не знам.Мога да ви кажа и още една Шкода от по-горе изброените,че и тя е бивш Учебен с инв.номер 10,после е прехвърлен в Искър и беше преномериран на 1451.Това също е 100% вярно защото тогава ги следях и номерата им бяха лепенки и то остават следи като се махне стария номер.Предполагам помните това време,когато инв.номера не се пишеха с боя а бяха лепенки светло сини.
Помниш ли кои бяха последните шкоди в движение, по кои линии и кога ги спряха окончателно.
Да помня ги.Последните издихания на Шкоди бяха през 1988-1989г.
Със сигурност е имало Шкода 9ТР в движение през юли 1990 година. Има доказателство в един филм как пресича бул Дондуков в посока Сточна гара.

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #44 on: 11.04.2012, 22:49:31 »
Филмите не са добро доказателство, освен ако не се знае точно кога е сниман даденият кадър. Ако конкретният филм е от '90 година, вероятно доста неща са били наснимани предната година, а може даже да е вкаран архив.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7943
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #45 on: 12.04.2012, 10:06:10 »
Да уточним: зелените ЗиУ-та отиват в Искър, масовото постъпване на ЗиУ-та в Искър става 1990г., след откриването половината шкоди от Надежда отиват в Искър, всички Дакове са били искърски. Сега ще ви върна малко по-скоро. Кога двойката е била на Надежда и кога става на гараж Левски, защото знам, че е била и надежденска. Откога докога осмицата е била в Надежда и има ли някаква истина в историята която ми е разказвала една жена шофьор, че осмицата е минавала в Люлин и е обръщала в обръщалото на 43 на улица Търново и, че там са се движели шкоди? Цялата ли 21ХХ и 29ХХ са били на гараж Левски и освен единицата и двойката и шестицата ли е била левскарска? Кога обръщалото в Люлин 3, където сега обръщат шестицата и седмицата се е използвало като тролейбусна стоянка, където са нощували тролеи?
Следи цялата дейност на Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТЕН ПОРТАЛ
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТНА ГАЛЕРИЯ
Виж още за Проект 2017
Защото транспортът е страст

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #46 on: 12.04.2012, 10:28:01 »
Много въпроси. Аз лично мога да кажа,ч е не помня тб 8 да е ходил до Люлин, там въртеше тб 6А, който после бе преномериран в 10.
Със сигурност тб 8 беше в Надежда, когато беше с маршрут Гоце Делчев - Център по хигиена и после удължен до Кино Одеон.
мур

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6023
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #47 on: 12.04.2012, 12:51:15 »
Цялата ли 21ХХ и 29ХХ са били на гараж Левски и освен единицата и двойката и шестицата ли е била левскарска?

Първоначално май бяха 1, 2 и 9. После размениха 6 и 9.
Цялата 21хх, 25хх (без 2525) серии и част от 29хх (2901, 2902, 2905, 2910, 2911, 2912, 2915, 2916, 2917, 2918,  2920, 2923, 2925).

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 875
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #48 on: 12.04.2012, 19:04:47 »
А от надежденските знам само,че последната шкода е била 2116,която е заминала за Пловдив.
Това 14Tr ли ? Това единственната Škoda ли е която е заминала от София за Пловдив или е имало и други такива случаи ? И после 200 и колко е била като е настъпила в Пловдив ? През 1990-те години в Пловдив имаше едни Škodи 14Tr които бяха по-мизерни и занемарени, а други дето бяха по-запазени и по-чисти. Казаха ми, че Škodите 14Tr които са докарани от София са били по-запазени, а тези които са били по-мизерни са си от тези които са си докарани в Пловдив чисто нови още през 1985. За 279 много добре си спомням, че изглеждаше като чисто новичка, все едно че е току що излезла от завода, така че да ви питам тази 2116 да не е станала на 279 с идването в Пловдив ?

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #49 on: 12.04.2012, 23:30:45 »
Значи тази Шкода 2116 е модел 9тр. тя е в Пловдив и е може би с инв.номер 500(това е мое предположение не казвам,че е истина),а Шкода 14тр за която пишеш е с бивш софийски инв.номер-1501 и този е преномериран в Пловдив на 279.Това е сигурна информация.Това е което знам като информация и което е написано в  transphoto.ru .Както бях споменал по-горе софийските са общо 20 броя(от 1501 до 1520).И някои от тях са в Сливен,други са в Ст.Загора и останалите в Пловдив.И тук изниква въпроса от Пловдивските кои са си били техни и кои софийски и колко са били общо те.Знам само,че общо са 26 бр. инв.номера:264 и от 266 до 290.Ако някой от Пловдив знае нека сподели.Интересно е и при Сливенските шкоди кои са техни и кои са софийски.За Ст.Загора там е ясно,те са само 10 бр.
« Last Edit: 24.06.2014, 10:12:26 by ivan3275 »

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 875
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #50 on: 13.04.2012, 03:53:05 »
Значи тази Шкода 2116 е модел 9тр. тя е в Пловдив и е може би с инв.номер 500(това е мое предположение не казвам,че е истина)
Значи, говорейки за Škoda 9Tr, нормално те са имали номерá с 200 и няколко, предполагам става дума за тези които са били доставени чисто нови но без да бъда напълно сигурен. Ето ти данни за тези с номерá 200 и няколко.

101'' до 110''1966 9Tr9
136 до 150 1967 9Tr11
151 до 160 1968 9Tr12
161 до 170 1969 9Tr13
171 до 180 1970 9Tr16
181 до 190 1971 9Tr17
191 до 205 1978 9TrH25
206 до 217 1980 9TrHT28
218 до 263 1981 9TrHT28


А пък иначе колегата ни говóри тука за едни други, на които не са известни първоначалните номерá, нищо чудно тези Škodи 9Tr да са докарани от София, като едната от тях е тази 2116 за която ти говориш.

umgenummerte 9Tr, ursprünglicher Nummer unbekannt:

? -> 323 -> 230" 1979 9TrH25
? -> 234" 9TrH25
? -> 265" 1981 9TrHT28
? -> 310" 1979 9TrH25
? -> 312" 1981 9TrHT28
? -> 315" 1981 9TrHT28
? -> 346" 1981 9TrHT28
? -> 500" 9TrH25

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #51 on: 13.04.2012, 22:37:35 »
Да така е брат и аз предполагам като тебе и мисля,че има логика в това.

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 875
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #52 on: 13.04.2012, 23:12:43 »
Шкода 14тр за която пишеш е с бивш софийски инв.номер-1501 и този е преномериран в Пловдив на 279.Това е сигурна информация.
И връщайки се пак на него, да знаеш случайно коя година го пратиха от София за Пловдив ?

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #53 on: 13.04.2012, 23:50:38 »
Шкода 14тр за която пишеш е с бивш софийски инв.номер-1501 и този е преномериран в Пловдив на 279.Това е сигурна информация.
И връщайки се пак на него, да знаеш случайно коя година го пратиха от София за Пловдив ?

много ми е интересно за какво ти е да знаеш кога някакав си стар тролейбус е пратен някаде си  как е преномериран и незнам какво си още   :jump: :yes: :D

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #54 on: 14.04.2012, 00:08:27 »
Шкода 14тр за която пишеш е с бивш софийски инв.номер-1501 и този е преномериран в Пловдив на 279.Това е сигурна информация.
И връщайки се пак на него, да знаеш случайно коя година го пратиха от София за Пловдив ?
Да ти кажа честно мисля,че е някъде към 1987г.То така пише и в данните на Руския сайт.А освен този колко софийски още са пратени в Пловдив е въпросът.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #55 on: 14.04.2012, 00:43:43 »
много ми е интересно за какво ти е да знаеш кога някакав си стар тролейбус е пратен някаде си  как е преномериран и незнам какво си още   :jump: :yes: :D
Нарича се история, памет... Има си цели науки, които се занимават с това. ;)

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #56 on: 14.04.2012, 08:19:03 »
Ако бяхме по-голяма държава, сигурно и книги по тези въпроси щяха да се издадат :D Виждал съм подобни издания като бях на бригада в САЩ  :D

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #57 on: 14.04.2012, 14:16:43 »
много ми е интересно за какво ти е да знаеш кога някакав си стар тролейбус е пратен някаде си  как е преномериран и незнам какво си още   :jump: :yes: :D
Нарича се история, памет... Има си цели науки, които се занимават с това. ;)

да де .а и е нещо като хоби  на хората  сигурно,  нека се занимават щом им е интересно ,тез превозни средства така ги коментират и разследват че имам чуството че са някакви живи същества  :)  :)
« Last Edit: 15.04.2012, 02:16:39 by georgi64 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7943
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #58 on: 14.04.2012, 14:24:54 »
Много се отклонихме от темата, извинявам се за нахалството, но тази информация:
Да уточним: зелените ЗиУ-та отиват в Искър, масовото постъпване на ЗиУ-та в Искър става 1990г., след откриването половината шкоди от Надежда отиват в Искър, всички Дакове са били искърски. Сега ще ви върна малко по-скоро. Кога двойката е била на Надежда и кога става на гараж Левски, защото знам, че е била и надежденска. Откога докога осмицата е била в Надежда и има ли някаква истина в историята която ми е разказвала една жена шофьор, че осмицата е минавала в Люлин и е обръщала в обръщалото на 43 на улица Търново и, че там са се движели шкоди? Цялата ли 21ХХ и 29ХХ са били на гараж Левски и освен единицата и двойката и шестицата ли е била левскарска? Кога обръщалото в Люлин 3, където сега обръщат шестицата и седмицата се е използвало като тролейбусна стоянка, където са нощували тролеи?
ми е много нужна, част от въпросите вече получиха отговори, за осмицата много ме интересува, пак много се извинявам за нахалството. :(
Следи цялата дейност на Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТЕН ПОРТАЛ
КАЙПАРСВИЛ ТРАНСПОРТНА ГАЛЕРИЯ
Виж още за Проект 2017
Защото транспортът е страст

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусните гаражи
« Reply #59 on: 14.04.2012, 14:35:47 »
8 не се е движил до Люлин. 10 се движеше до Люлин 8, а преди това се водеше 6А. Годините са 1986-1993. Шкоди не помня, помня Зиу-та