Author Topic: Нощни линии  (Read 72365 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: Нощни линии
« Reply #20 on: 26.07.2006, 12:43:29 »
Quote from: vesko76
Съгласен съм с това,което каза НИКИ за летището,трябва поне А84 са е до по-късно,и без това е честен,могат спокойно да пуснат по един по-як кондуктор вътре и да продава билети от 1 лв.
За какво ти е 84 през нощта? Да се вози празен?
Повечето нормални хора ще си вземат такси, още повече 84 ходи само до Орлов мост, така че ако има нощен ГТ, трябва да има и други линии, не може да е само една!
Ако евентуално се реализира идеята за нощен ГТ, аз предлагам да се движат 11, 72, 76, 83, 88, 213, 310, тролеи 4,5,7 и трамваи  5, 7, 9, 20 и 22. Достатъчно са.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #21 on: 26.07.2006, 14:51:35 »
Забрави тролеи 1,2 и 9 и А204.МОже да се мине и  без четворка, като двойката поема този район до Бъкстон

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: Нощни линии
« Reply #22 on: 26.07.2006, 15:11:18 »
Quote from: maniak
Забрави тролеи 1,2 и 9 и А204.МОже да се мине и  без четворка, като двойката поема този район до Бъкстон
Да, може вместо 4 да се движи 2, но тогава останалите 1, 9 и 204 са излишни.
1 се покрива от тм 22  и тб 5, а 9 - от 2, 204 - от 76, 88, тм 7...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12682
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #23 on: 26.07.2006, 15:14:01 »
Забравяш най-основните линии - А94 и 280  - те и сега биха се рентирали (и двете) през нощта. А88, 84 са пълни безсмислици, А310 и ТБ7 са с близки маршрути (по-добре ТБ 6 и 7), също ТБ2 и 9. Ако изобщо се въведат нощни линии, най-добре да се позва нощната схема за Нова Година, Великден, Осми декември. При това - с двойна цена на билета и с контрольор във возилата.
За да има успех подобно начинание, трябва на спирките да са описани точния час и минута на пристигане на возилото.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: Нощни линии
« Reply #24 on: 26.07.2006, 15:16:46 »
Quote from: blagun
Забравяш най-основните линии - А94 и 280  - те и сега биха се рентирали (и двете) през нощта. А88, 84 са пълни безсмислици, А310 и ТБ7 са с близки маршрути (по-добре ТБ 6 и 7), също ТБ2 и 9. Ако изобщо се въведат нощни линии, най-добре да се позва нощната схема за Нова Година, Великден, Осми декември. При това - с двойна цена на билета и с контрольор във возилата.
За да има успех подобно начинание, трябва на спирките да са описани точния час и минута на пристигане на возилото.
Да, прав си, забравих 94 и 280!  
Е аз гледах да напиша рейсовете, които ги пускат на Нова година през нощта  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #25 on: 26.07.2006, 15:36:23 »
Двойната цена няма да е на оферта при прекачване. ТМ22 и ТБ1 или 5 нямат общи маршрути, нали? И едно ли е да искаш да отидеш до Борово или до Бъкстон? Има най-малко 1,5км разлика нали? Освен това забравяме ТМ 11, който да покрие северната част от София, към Илиянци
Абе това си е мега-тема, която ние няма да имаме възможност да я реализираме. Дано поне някой се замисли и стигне до извода, че е необходим нощен ГТ. Ако открият дори една линия, впоследствие самите хора ще настояват за още

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #26 on: 26.07.2006, 15:37:10 »
Не бих казал, че ТБ 1 и ТМ 22 се препокриват. Последната кола по ТБ 1 винаги е много пълна, за разлика от последното 22.  За ТБ 2 не съм съгласен, по-добре да върви ТБ 1 до Бъкстон примерно, защото хем ще служи за Х. Димитър, хем ще си вози и хората за към Сухата река и Левски. Така отпада и нуждата от ТБ 9, който се движи общо взето успоредно на ТБ 1 в централната част, освен това е близо.
За Надеждите трябва да има нещо (примерно ТМ 1), защото 83 не минава точно през центъра, по този начин и Обеля ще е доволна.
За Люлин най-добре някаква сборна линия, която да обикаля повече микрорайони.
За Младост- пак някаква сборна линия.

Темата наистина е обширна и не зависи от нас, но можем да си я коментираме, докато избистрим най-доброто   .
« Last Edit: 27.07.2006, 16:30:46 by conecto »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3896
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Нощни линии
« Reply #27 on: 26.07.2006, 17:39:48 »
Според мен 83 е задължителна линия,просто тя обхваща страшно голяма територия от София-така ще има и транспорт до кварталите Хладилника,Гоце Делчев(които остават изолирани по вашите сметки),да не говорим,че и Красна поляна ще е доволна.Плюс това линията минава през сърцето на Надежда и ще е много удобна за почти всяка част
За Младост смятам,че оптималния вариант е 76+413(тук ще ме оборите и ви разбирам,но другите 5-ци се дублират),76 обикаля през всичките райони на Младост(освен 3-ката,но е на 5 мин пеша до произволна спирка).
94 и 280 са ясни  
По-нагоре някой беше споменал,че 88 е излишна.Не мога да се съглася,по простата причина,че Дружба(1 и 2) ще бъдат откъснати от света(единствената линия,която обикаля повече от 88 в држба е 604),и ще имат само един трамвай,каращ само по периферията.
« Last Edit: 26.07.2006, 17:46:52 by vesko76 »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #28 on: 26.07.2006, 17:43:23 »
Да бе, и кой ще тръгне от Хладилника към Надежда посред нощ?
Трябва линиите да минават през центъра. До гарата транспорт не е необходим след полунощ.
За Дружба по-добре да е 604.
« Last Edit: 27.07.2006, 16:30:32 by conecto »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3896
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Нощни линии
« Reply #29 on: 26.07.2006, 17:46:14 »
Quote from: conecto
Да бе, и кой ще тръгне от Хладилника към Надежда посред нощ?
Трябва линиите да минават през центъра. До гарата транспорт не е необходим след полунощ.

Аз просто изказвам предположение  Иначе Хладилника съвсем ще замре  
Вярно бре,това за гарата не го бях премислил

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #30 on: 26.07.2006, 23:23:21 »
Quote from: vesko76
Според мен 83 е задължителна линия,просто тя обхваща страшно голяма територия от София-така ще има и транспорт до кварталите Хладилника,Гоце Делчев(които остават изолирани по вашите сметки),да не говорим,че и Красна поляна ще е доволна.Плюс това линията минава през сърцето на Надежда и ще е много удобна за почти всяка част
За Младост смятам,че оптималния вариант е 76+413(тук ще ме оборите и ви разбирам,но другите 5-ци се дублират),76 обикаля през всичките райони на Младост(освен 3-ката,но е на 5 мин пеша до произволна спирка).
94 и 280 са ясни  
По-нагоре някой беше споменал,че 88 е излишна.Не мога да се съглася,по простата причина,че Дружба(1 и 2) ще бъдат откъснати от света(единствената линия,която обикаля повече от 88 в држба е 604),и ще имат само един трамвай,каращ само по периферията.
то идеята е да има транспорт към увеселителната част на София, а именно Студентски град и центъра
НЕ на хейтърството!

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Нощни линии
« Reply #31 on: 05.08.2006, 23:48:29 »
Е не бих казал, че баш това би била идеята...по-скоро който ходи по дискотеки/както често съм си говорил с изпатили таксиджии/ трябва да може да си предвиди при изхарчено общо например 20 лева едни 3-4-5 за едно такси и да се приключва с историята с прибирането. Разбира се,ч е ГТ през нощта ще се ползва от много такива, ама не е това главната цел.

Истината е, че и Софийското летище в момента са изгражда с идеята то да контролира пътникопотока засега на Балканите, а за в бъдеще да работи и като транзитно за полети между Европа и Азия. Железопътния транспорт все повече и повече ще навлиза и ще има денонощно влакове, така че нощен транспорт трябва като маршрути така да се измисли, че да обхваща първовъзможно най-голям периметър и второ ключовите места в града.

За това са нужни да кажем 6-7 линии, които според мен не е нужно да са задължително с еднакъв маршрут като дневните - определено е по-удобно повечето да са трамваи и тролеи.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #32 on: 09.08.2006, 22:50:25 »
засега според мен трябва да бачкат 280+94, една линия от Младост, Дружба и Люлин и това е
НЕ на хейтърството!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #33 on: 10.08.2006, 01:59:42 »
Пък другите да мрат, а?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #34 on: 10.08.2006, 12:36:19 »
Quote from: conecto
Пък другите да мрат, а?
еми аз съм гледал кварталите с по голямо население, по това съм се ръководил
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #35 on: 10.08.2006, 20:39:58 »
Към големите може да се добави и Надежда и Овча купел(може би) и се покрива голяма част от града.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ronigirl_

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 163
    • ICQ Messenger - 210608989
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #36 on: 10.08.2006, 21:55:32 »
За мен това е пълна глупост !!! Защо са ви автобуси , тролейбуси , трамвай.. като си има таксита за през ноща ! Представете си как ще реаргират шофьорите , не им стига през деня - ами и през ноща да шофират ... ще има много проблеми в СКГТ ( макар че това си е проблем на СКГТ :D:D ) но въпреки това ... признайте си чесно, ако ги пуснат тези автобуси за който говорите и направят 1 лев билетите както казвате , няма ли и вие да се ядосвате и да казвате " Тея неможаха ли  5 лева да ги направят" .. просто не си заслужава цяла нощ автобусите да се движат излишно! А и както искате да има на Нова година за да се прибирате от купоните .. помислете си , че и шофьорите ( някой колкото и да са гадни ) и те си имат семейства с който искат да бъдат !!!  :P Толкова много компаний за таксита има , че ако решиш да си извикаш такова, трябва да мислиш 10 мин коя точно искаш !!!  
« Last Edit: 10.08.2006, 22:13:58 by ronigirl_ »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #37 on: 11.08.2006, 03:05:25 »
Е то по тая логика трябва да забранят по принцип нощните смени навсякъде. Знам, че е гадно да работиш през нощта (от личен опит), но затова нощният труд е по-високо платен. За да стане това трябва да се назначат още шофьори, диспетчери, което много не го виждам как ще стане засега, но 100 % в София до няколко години ще има нощен градски транспорт, това е неизбежно.

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Нощни линии
« Reply #38 on: 11.08.2006, 19:43:57 »
Нощни курсове са нужни! Знам какво е нощното каране. Поне за Вн се плаща на час. Във Варна работят маршрутките (обслужват на цената на билета- 0,60лв.). За 1 лев надали ще има противоречия (таксито е 3-4-5 лева). Често има нужда за транспорт през нощта. Например до болница (при роднина) и др. Вярно беше споменатото че това е голяма тема. Нуждата е от транспорт който да свързва краищата на София с центъра. Може да се направи дублаж на номерата като нощните са бели цифри на черен фон. В Германия мисля, че им слагат Н (N- Nacht). Движението през ноща е спокойно затова, че доста ще се намали времетраенето на пътуването. Колите може да са с интервал 30 мин. Линиите не трябва да се дублират. За смените не е болка за умиране. Шофьорите могат да са от леки лини като селските, като се гледа да нямат семейство (съпруга и деца). Обслужващите НЛ (нощни лнии) ще се сменят постоянно (например през две вечери). Ако има желаещи могат да обслужват повече време. Кондуктори- по-яки шофьори пак от леките линии. Диспетчери не са нужни. Евентуално може още 5 нови шофьора. Не са нужни повече от 7 линии. Колкото да свържат частите на града с Центъра.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Нощни линии
« Reply #39 on: 11.08.2006, 22:34:31 »
Quote from: НИКИ
Нощни курсове са нужни! Знам какво е нощното каране. Поне за Вн се плаща на час. Във Варна работят маршрутките (обслужват на цената на билета- 0,60лв.). За 1 лев надали ще има противоречия (таксито е 3-4-5 лева). Често има нужда за транспорт през нощта. Например до болница (при роднина) и др. Вярно беше споменатото че това е голяма тема. Нуждата е от транспорт който да свързва краищата на София с центъра. Може да се направи дублаж на номерата като нощните са бели цифри на черен фон. В Германия мисля, че им слагат Н (N- Nacht). Движението през ноща е спокойно затова, че доста ще се намали времетраенето на пътуването. Колите може да са с интервал 30 мин. Линиите не трябва да се дублират. За смените не е болка за умиране. Шофьорите могат да са от леки лини като селските, като се гледа да нямат семейство (съпруга и деца). Обслужващите НЛ (нощни лнии) ще се сменят постоянно (например през две вечери). Ако има желаещи могат да обслужват повече време. Кондуктори- по-яки шофьори пак от леките линии. Диспетчери не са нужни. Евентуално може още 5 нови шофьора. Не са нужни повече от 7 линии. Колкото да свържат частите на града с Центъра.
бате, ти в какви филми се вкарваш
« Last Edit: 11.08.2006, 22:34:42 by Repcho »
НЕ на хейтърството!