Author Topic: Трамвайно трасе Люлин-Модерно предградие-Фондови жилища  (Read 37740 times)

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
СО район „Връбница” на основание чл. 128, ал. 2 от ЗУТ, Ви уведомява, че е изработен проект на ПУП – изменение на план за регулация – „Трамвайна връзка от ж.к. Люлин до надлез „Надежда” в обхват: от ул. „Арх. Георги Ненов” по бул. „Панчо Владигеров”, ул. „Черни Дрин”, ул. „3019”, ул. „Щрос Майер” до бул. „Скопие” с прилежащите урегулирани поземлени имоти. Проектът е изложен в сградата на районната администрация, І ет., срещу офис 101.

На основание чл.128, ал. 5 от ЗУТ в едномесечен срок от обнародването в ДВ (брой 52/10.07.2009г.) заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта чрез район „Връбница” до СО, Направление „Архитектура и градоустройство”.


Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16894
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А аз си мислех не е ли възможно да се пусне трамвай на мястото на сегашния маршрут на 108 - от Бели Дунав по маршрута на 108, моста на Бакърена фабрика, оттам да завива из Модерно предградие и в Люлин да се включва по трамвайната линия.
Някак си ми се струва без особен смисъл трасе до затвора.
мур

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
.......Някак си ми се струва без особен смисъл трасе до затвора.
Не е само до затвора, след това се връзва в цялостната трамвайна мрежа. По-добре да има някакво трамвайно трасе и през тези квартали на София. То и без това е за след 20 год.

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
    • Email
В програмата на Фандъкова трамваят в Модерното фигурира:
Quote
5. Като подобрим състоянието и работата на градския транспорт чрез:
* Осигуряване на условия за спазване на предимството на обществения градски транспорт;
* Развитие на електрическия транспорт (метро, трамваи, тролеи);
* Изграждане на Втори метродиаметър до 2012 г.– Надлез „Надежда” – Централна гара – площад „Св. Неделя” – бул. „Черни връх”;
* Свързване на надлез „Надежда” и кв. „Обеля” с метро до 2012 г.;
* Изграждане на разширението на първи метродиаметър жк. „Младост” 1, жк. „Младост” 3 и връзката с „Цариградско шосе”;
* Изграждане на трамвайната линия „Дружба” – „Младост”;
* Изграждане на трамвайна линия от „Люлин” през „Модерно предградие” до бул. „Скопие”;
* Обновяване на транспортния парк с превозни средства, отговарящи на съвременните европейски стандарти по вече обявени и предстоящи процедури.
Това предизборно обещание за изграждането на трасето до края на мандата ли е? А защо дървенишкото трасе го няма?

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Оооо предизборен PR, а за трасето до Дървеница може да имат впредвид това:
 Развитие на електрическия транспорт (метро, трамваи, тролеи); демек строежа на нови трасета, нови маршрути и т.н.
Но може и да са решили, че Дървеница има достатъчно транспорт и нали всички автобуси  правят връзка с метрото на Г.М Димитров.Може да го построят по нататък, или въобще да не го направят.Но аз много се съмнявам за две години или там колкото остава от мандата на бившия кмет Борисов   :bb: да направят това което са си поставили като цели Фандъкова и компания . БСП и ДПС пак ще им подливат вода. ;)

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
В програмата на Фандъкова трамваят в Модерното фигурира:
Quote
   * Изграждане на трамвайна линия от „Люлин” през „Модерно предградие” до бул. „Скопие”;
 
Това предизборно обещание за изграждането на трасето до края на мандата ли е? А защо дървенишкото трасе го няма?
По-скоро е до края на мандата на правителството (2013). Така или иначе това трасе е по-вероятно да стане за разлика от дървенишкото.
Връзката Семинарията - Дървеница може и никога да не се възстанови. 

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 588
    • View Profile
    • Email
4. Като изградим основни градски артерии с цел облекчаване на трафика и задръстванията:

* Продължение на бул. „Андрей Сахаров” (от бул. „Андрей Ляпчев” до ул. „Св. Киприян”)
* Пробив на бул. „Тодор Каблешков” до бул. „Черни връх”
* Пробив на бул. „Ген. Д. Николаев” от бул. „Княгиня Мария-Луиза” до „Сточна гара”
* Пробив на бул. „Пенчо Славейков” от бул. „Цар Борис ІІІ” до бул. „Сливница”
07 септември 2009 г. - Вторият национален празник за България :D

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
СО район „Връбница” на основание чл. 128, ал. 2 от ЗУТ, Ви уведомява, че е изработен проект на ПУП – изменение на план за регулация – „Трамвайна връзка от ж.к. Люлин до надлез „Надежда” в обхват: от ул. „Арх. Георги Ненов” по бул. „Панчо Владигеров”, ул. „Черни Дрин”, ул. „3019”, ул. „Щрос Майер” до бул. „Скопие” с прилежащите урегулирани поземлени имоти. Проектът е изложен в сградата на районната администрация, І ет., срещу офис 101.

На основание чл.128, ал. 5 от ЗУТ в едномесечен срок от обнародването в ДВ (брой 52/10.07.2009г.) заинтересованите лица могат да направят писмени възражения, предложения и искания по проекта чрез район „Връбница” до СО, Направление „Архитектура и градоустройство”.


Аз се надявам, че скоро ще започне осъществяването на това трасе, защото района е като "забравен от Бога". Несъществуващата ул. Черни Дрин, която представлява обрасъл ров в момента, би могла да се установи като успореден на Сливница коридор, това трябваше да се направи още преди 10-ина год., но да се върнем на трамвая. Любопитен съм, как ще решат проблема с жп прелеза на Кукуш-Щросмайер, редно е да направят някакъв по/надлез (и за автомобилите) там, което също престъпно се отлага с десетилетия.
« Last Edit: 24.02.2010, 21:15:58 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
Би следвало да се направи транспортен подлез

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16894
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А аз след доста дълго мислене стигнах до извода, че такъва тра,вай не е нужен.
Честно казано връзката Люлин - Затвора едва ли е изключително важна, а с автобус 82 или някой друг по неговия марпрут ще се стига много по-бързо и до гарата.
Трябва транспорт на Модерно предградие. Но Благун (ако не се лъжа) преди време беше написал, че пр. вс. трябва да се изгадят улици.
мур

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
А аз след доста дълго мислене стигнах до извода, че такъва тра,вай не е нужен.
........
Недоумявам как така си против ново трамвайно трасе. Не трябва да се забравя, че годините на трамвая в транспортния тунел са преброени.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Недоумявам как така си против ново трамвайно трасе. Не трябва да се забравя, че годините на трамвая в транспортния тунел са преброени.
Аз неразбрах на какво са преброени годините...
Емо, преди 3 мес. ти искаше поне 100 нови линии в София, какво ти става, така не е интересно :) Всъщност трамвая няма да е до затвора, а по-скоро до Илиянци, така че не е съвсем безмислен, до затвора е само новото трасе.
Принципно и аз съм против такива трамвайни трасета, каквито предимно се правят в София - насред улиците. Релсите трябва да са отделен коридор и да преминават безконфликтно другите артерии, да не се влиаят от задръствания, светофари и пр. Сигурно и тези от които зависи го знаят, ама безплатен обяд няма. Като се замисля, един тролейбус ще свърши перфектна работа по предложения маршрут, а мрежата е къде-къде по-евтина, така е сигурно, че ще направят и улиците :)
« Last Edit: 02.03.2010, 20:55:30 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline iashu

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 316
    • View Profile
на коя от спирките си тоя трамвай ще качва по повече от 1 човек на час?

пародията в дружба не им ли стига...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
на коя от спирките си тоя трамвай ще качва по повече от 1 човек на час?
пародията в дружба не им ли стига...
Не е така, трамвая ще се явява довозващ до два МД, освен това сега директна връзка Люлин/Мод. предгр.-Толстой/Свобода/Илиянци няма. А за феновете на ЖП транспорта има връзка и между две гари (Захарна и Север) с всичко изброено до тук. Не прави сравнение с въздуховоза обслужващ отдавна умрял промишлен район и правещ връзка с една борса, един квартал, гара и поле (дано несъм изпуснал някоя забележителност) :)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12343
    • View Profile
    • Email
1. трамвая ще се явява довозващ до два МД,
2. освен това сега директна връзка Люлин/Мод. предгр.-Толстой/Свобода/Илиянци няма.
1. На коя метростанция ще се върже с МД2? По-добре до гарата и Орландовци да ходи, та наистина да довозва до МД2.
2. А108, 83.

Боя се обаче, че с раздробеността на Модерно предградие и катастрофалното градоустройство ще има сериозни проблеми при отчуждаване по трасето.
За мен по-разумна идея е тролей по Адам Мицкевич към Надежда, нещо което също се спряга от време на време.

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
    • Email
И аз смятам, че този трамвай е ненужен, ако ще бъде за сметка на сегашното трасе на ТМ8. Смятам, че транспортните проблеми на Модерно предградие могат да бъдат решени и по друг начин. Казвам го с ясното съзнание, че така се отказвам от директна връзка от къщи до работата ми, при това по скоростно автономно трасе.  :)

giorev, откъде си сигурен, че трамваят ще бъде до Илиянци? Според мен е почти сигурно, че ще бъде до Орландовци.
...освен това сега директна връзка Люлин/Мод. предгр.-Толстой/Свобода/Илиянци няма.
Благун ме изпревари.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Да отговоря тогава.
1. А83 само "закача" малка част от модерното в момента.
2. А108 сега прави връзка, объркал съм се в поста, но според мен идеята на трамвая е точно да отпадне А108.
3. Заради горното реших, че трамвайната линия ще е до Илиянци.
4. Връзката с МД2 трябва да е на триъгълника на надлез Надежда, със сигурност ситуирането на спирките няма да е както в момента, когато се пусне метрото и ще бъде по-лесно прекачването.
5. Коридора в квартала го има, казва се ул. Черни дрин, горе писах, че представлява един ров с широчина към 40 метра от Практикер почти до Мицкевич, 4-5 къщи само пречат в източния край.
Спор няма, че това е сложен проект и като финансиране и като време за изпълнение, но щом кметицата си го е вкарала в програмата вероятно ще го изпълнят, обаче и те сигурно не са решили към Орландовци ли ще бъде маршрута или Илиянци, а може и до Княжево да е :)
Вярвам, че всички сте съгласни, че квартала не е добре транспортно (и не само) устроен.
« Last Edit: 02.03.2010, 22:26:50 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
Според мен идеите са две:
1.Трамвая по П.Владигеров да стига до Хита и от там по ул. покрай блоковете, омз, циганьория, ул.Кукуш, в подлез под жп прелеза и от там по Скопие, М.Луиза,ц.гара,Х.Ботев, Алабин до съд.палата. Така частично си остава тм8 до съд.палата.
2. Тм трасе се изгражда от МС Западен парк по западната локална на П. Дертлиев, после след орион и от двата края на Адам Мицкевич, при училището на Бакърена фабрика влиза в тунел, който ще е в сегашния двор на училището защото тогава трябва да е изграден източния мост, после по старото бакърено шосе и до Бели Дунав, оттам по сегашното трасе и до СТЗ. Тогава може да отпадне 108, но се губи връзката с 42 и 54.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12343
    • View Profile
    • Email
4. Връзката с МД2 трябва да е на триъгълника на надлез Надежда, със сигурност ситуирането на спирките няма да е както в момента, когато се пусне метрото и ще бъде по-лесно прекачването.
Трамвайното трасе Скопие-Триъгълника-Илиенци пресича метротрасето между две станции, като тунелите на подлез "Надежда" не са най-доброто място за пешеходене.

1.Трамвая по П.Владигеров да стига до Хита и от там по ул. покрай блоковете, омз, циганьория, ул.Кукуш, в подлез под жп прелеза и от там по Скопие, М.Луиза,ц.гара,Х.Ботев, Алабин до съд.палата. Така частично си остава тм8 до съд.палата.
Девет дена осем часа от Люлин до центъра - ще го ползват ученици и баби без работа.
« Last Edit: 03.03.2010, 01:06:55 by blagun »