Author Topic: Пътна инфраструктура  (Read 57531 times)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #40 on: 31.08.2009, 18:22:22 »
Браво! Останахме без тролейбусен транспорт  :angry: :angry: :angry: :angry:
Дано все пак тръгнат тролеи , защото Галя Маринова е казала , че ще има тролеи , КМ ще бъде поставена , също е последния етап от ПВ Качица е поставянето на КМ, но ще видим какво ще стане .
КМ трябва да има.На мен ми е интересно кой ще купи тролеи за да вземе линиите към тях.Ако ПП се откажат от това най-верочтно "Надежда" ще ги замести. Смятам ,че няма нужда всичките да са нови.Може 10 рециклирани и 5 модернизирани ЗИУ-та от старите ;)
Ако тролеите ги вземе "Надежда" няма как да има модернизирани "Зиу" от старите , защото старите са на "Пътнически превози"  .  ;)
Ох,аз малко съм си пооплел изреченията.Значе ако ПП вземе линиите с тролеите имат възможността да покарат известно време ЗИУ-тата докато необновят изцеяло състава ;)
Да , това е една от възможностите , все пак по-добре "Зиу" от колкото нищо или автобуси .  :)
Зиу,но модернизирано! Нали сега се прие узловие ,че по градските линии неможе да има превозни средства със стъпала ;) Както Хакинен беше споменал ,в старото военно учлищще се оформя един нов център,където можеби ще имат достап само тролейбусо (за по-чист въздух) и ще е задължително да са хубава,гарантирам ти ;)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #41 on: 01.09.2009, 12:58:11 »
Нов устройствен и застроителен план за архитектурния резерват на Велико Търново



Без повече своеволия в старата част, регламентира се височината на сградите
В старата част и контактната зона на архитектурния резерват на Велико Търново вече няма да може да се строи хаотично.
Община Велико Търново обяви обществена поръчка за изготвяне на подробен устройствен план за регулация и застрояване на районите, които формират уникалната архитектура на старата българска столица. В него попадат терените източно от ул. Р. Михайлов”, южно от централната търговска улица „Независимост” и „Стефан Стамболов” и се простират до крайната улица „Опълченска”. Разработката обхваща общо три района. Сред тях са пространствата между пл. „Велчова завера”, ул. „Велчо Джамджията”, ул. „Иван Вазов” - до окръжната библиотека, и между ул. „Иванка Ботева и ул. „Тунел”, където е най-панорамната гледка от града.
Досега в тези участъци се е работело по застроителен план от преди 40 години и на базата одобрени частични планове за малки райони, което пречи на формирането на единен ансамбъл, коментира арх. Румяна Брайнова, председател на Комисията по териториално и селищно устройство и член на Експертния съвет по устройството на територията.
С НОВИЯ ПЛАН СГРАДИТЕ ВЕЧЕ НЯМА ДА СЕ РАЗЛИЧАВАТ ПО ВИСОЧИНА, а ще формират единен силует, категорична е арх. Брайнова.
Съгласуването на строежите с Националния институт за паметниците на културата остава задължително.
С новия план ще се определят зоните за жилищно строителство и тези, където ще могат да се правят сгради за обществено обслужване и паркоместа.
Собственици на старинни къщи - паметници на културата, в резерватната зона вече алармираха Министерството на културата за ширещото се високоетажно строителство в района на архитектурния резерват.
Всеки момент започва цялостно застрояване на ул. „Н. Пиколо”.
Един от парадоксите, породен от неуредици в законодателството, е свързан с това, че притежателите на нови сгради имат право да ги вдигат до 10 метра от нивото на улицата, докато собствениците на стари постройки, признати за паметници на културата, не могат да забият и пирон без становище от НИПК, камо ли да изменят фасади и да надстрояват. Това поражда редица архитектурни безсмислици и в стария град все повече се срещат една до друга къщи с двойна разлика във височините. От 2300 сгради на територията на старата част над 660 са декларирани паметници на културата, сочи официалната статистика.
Територията на стария град обхваща кв. Варуша, частта между ул. “Ст. Стамболов” и р. Янтра, кв. Асенов, Света гора и т.нар. контактна зона, която се простира източно от пощата. Според Конвенцията за защита на архитектурното наследство на Европа, обнародвана в „Държавен вестник” през 1991 г., пък квартал Варуша – Велико Търново, е обявен за архитектурно-исторически резерват.
 

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #42 on: 02.09.2009, 12:14:27 »
Срещу 3 млн. лв. пускат пътен възел “Качица”


Министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев е наредил Община Велико Търново да представи до няколко дена подробни разчети колко най-малко пари са необходими, за да бъде пуснато за зимния сезон движението през пътен възел “Качица”, научи “Янтра ДНЕС”.
По първоначалните ни изчисления ще трябват поне 3 млн. лв., каза след срещата си вчера със строителния министър кметът на община В. Търново д-р Румен Рашев. Лобистки срещи с министър
Плевнелиев за ПВ “Качица” проведоха депутатите от ГЕРБ, прошение изпрати и ОбС В. Търново. 
Министър Плавнелиев е потвърдил, че в най-скоро време за проверка на строителството на пътния възел във В. Търново ще дойдат представители на МРРБ и пътната агенция. До сега никой от министерството или НАПИ не е идвал на място да провери законосъобразността и целесъобразността на направеното строителство по ПВ “Качица”. 5,9 млн. лв. са похарчени до сега за изграждането на пътното съоръжение. Проектът е за 15 млн. лв.
По покана на министър Плевнелиев вчера се проведе среща между ръководството на Националното сдружение на общините и кметовете на 19 общини, чиито проекти бяха одобрени за финансиране по ОП “Регионално развитие” и мярката за градската среда. До две седмици ще се прегледат и ревизират одобрените проекти по тази мярка от МРРБ в края на мандата на правителството на Сергей Станишев. След направен анализ на проектните предложения се установи, че формираните в края на 2008 г. цени в проектните предложения, са завишени спрямо реалните пазарни цени в сектора на строителството в момента, съобщиха от пресцентъра на МРРБ.
Схемата е на обща стойност 244 млн. лв. От подадените от 82 общини проектни предложения са одобрени 19 на обща стойност 163 млн. лв. Очаква се да бъдат спестени 20 млн. лв., защото някои от oбщините ще се откажат от проектите си, заради недостатъчното финансиране, каза кметът Рашев, който присъства на срещата в качеството си на член на Комитета по наблюдение на ОП “Регионално развитие”. Както “Янтра ДНЕС” първи написа, Oбщина В. Търново не получи одобрение за проекта си за 9 млн. лв. за благоустрояване на градската среда и парковете.
Оставащите 160 млн. лв. по мярката няма да бъдат загубени, е уверил министър Плавнелиев. Заедно с икономисаните 20 млн. лв. ще бъде отворена нова процедура за кандидатстване с проекти на общините в края на септември.



Нови пешеходни пътеки до училищата за 15 септември
 
Започна освежаването на пътната маркировка във Велико Търново. Фирма “Пътстрой 2001” пребоядисва пешеходните пътеки около учебните заведения.
До 15 септември ще са освежени всички пешеходни пътеки до училищата и детските градини във В. Търново, обеща Румен Иванов, управител на “Пътстрой 2001”.
Той гарантира, че пребоядисаните пешеходни пътеки със светлоотразителни перли със сигурност ще издържат до зимата, защото боята била качествена. От фирмата изсичат клоните от дърветата покрай учебните заведения, които закриват пътните знаци, указващи ограничения на скоростта и пешеходната пътека.
След това започва полагането на хоризонталната маркировка и по останалите улици в града. Иванов не съобщи колко квадратни метра маркировка трябва да бъде освежена и за колко пари.
Изпратено е сигнално писмо от КАТ до десетте общини в областта за предприемане на мерки за обезопасяване на пътните участъци около училищата. От КАТ предупредиха общините да освежат пътната маркировка около училищата, както и да изсекат израсналата зеленина, закриваща видимостта към пътните знаци.
От Областната дирекция на МВР увериха наскоро, че през новата учебна година ще бъде поставена охрана в районите на училищата. Заедно с “Криминална полиция” ще бъдат извършвани проверки на криминалния контингент в района на училищата, за да се предотврати продажбата на наркотични вещества на подрастващите.




Източник: Янтра Днес ;)
« Last Edit: 02.09.2009, 12:21:01 by handstake »

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #43 on: 02.09.2009, 15:30:34 »
Срещу 3 млн. лв. пускат пътен възел “Качица”
По-добре 3 млн. , от колкото нищо   ;)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #44 on: 02.09.2009, 19:00:39 »
Да,този възел ще облекчи много нуждите на хората...Трябва да се мисли много,и да направят така ,че по възможно най-бързия начин да се реши проблема ;)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #45 on: 07.09.2009, 12:12:57 »
Започва строителството на първия подземен паркинг в центъра на Велико Търново

От днес започва строителството на първия подземен паркинг в центъра на Велико Търново. Съоръжението ще бъде зад Съдебната палата и новостроящия се административно-търговски комплекс SKY CENTRE.
На ул. “Цанко Церковски” денонощно ще паркират 40 автомобила. 14 от колите ще бъдат на нивото на улицата, а 26 ще гарират на едно подземно ниво.
Инвеститор на подземния паркинг е “Капитал инвестмънт” АД. Инвестицията в него е 1 млн. евро, съобщиха от дружеството. Архитект на паркинга е Пламен Иванов.
Паркингът ще бъде готов до 1 декември. Той ще е с разгъната застроена площ 1500 кв. м. Чрез връзка под земята паркингът ще се свърже с подземния гараж в съседство на сградата на “Роуд”. 
Заради липсата на инвеститорски интерес пропаднаха три проекта за подземни паркинги в центъра на Велико Търново. Само на хартия останаха идеите за подземно паркиране под парк “Марно поле”, в двора на Факултета по изобразителни изкуства на ВТУ и в района на старите хали. Безрезултатно три пъти беше обявяван конкурс от Общината за подземен паркинг на ул. “Ален мак”.
На извънредна сесия на 4 септември ОбС В. Търново даде съгласието си за изграждането на паркинга. Заради нормативни промени в Закона за устройство на територията проектът на “Капитал инвестмънт” за подземния паркинг, с който беше спечелен конкурсът на Общината за отстъпено право на стоеж върху парцела от половин декар, се наложи да бъде редуциран на половина. С новия паркинг Общината ще получи обезщетение от 15 на сто от паркоместата.



Маргарита Игнатова, пълномощник на “Капитал инвестмънт” АД:
“Обектът ще работи денонощно, ще е достъпен за всички граждани”


- Г-жо Игнатова, защо се наложи промяна в проекта за подземния паркинг, с който спечелихте конкурса на Общината?
- Това е само преработка на одобрения вече проект за подземен паркинг. Не бяха спазени някои нормативни изисквания след промените в Закона за устройство на територията. В ЗУТ не са точно определени нормативите за подземно строителство. С корекцията в проекта се избягва подстрояването на поземления имот, който е предназначен за озеленяване, което, ако не беше направено, можеше да бъде атакувано по време на строителството. Няма да се унищожи нито едно дърво в района. Това общо наложи намаляване на половина на паркоместата.
- Това ли е първият подземен паркинг в центъра на Велико Търново?
- Да, това е първият подземен паркинг в центъра на Велико Търново. Започваме строителството на 7 септември. Няма да има взривни работи по време на строителството.
- Освен от клиентите на SKY CENTRE, паркингът ще бъде ли достъпен за великотърновци и гостите на града?
- След два месеца, когато паркингът бъде готов, той ще може да бъде използван от всички граждани на В. Търново и гостите на града. Ще бъде предвиден и абонамент за нощно ползване. Паркингът ще работи денонощно.
- Има опасения, че по време на строителството достъпът на живущите в района и на клиентите на адвокатските кантори в района ще бъде осуетен. Какво предвиждате?
- В тази насока няма да има никакви проблеми за живущите в района, защото е разработен план за временна организация на движението, който е одобрен от Община В. Търново и КАТ. Улица “Цанко Церковски” ще бъде затворена за движение в района на строежа на паркинга, но всички живущи в района и колите, обслужващи съдебната власт, ще имат достъп.

Здравка МАСЛЯНКОВА
вестник "Борба"

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #46 on: 08.09.2009, 11:41:32 »
Депутати от ГЕРБ и кметът огледаха ПВ “Качица”
Имам уверението на фирмата изпълнител, че ако се набавят нужните средства, до два месеца пътен възел “Качица” ще бъде отворен. Това заяви кметът на oбщина В. Търново д-р Румен Рашев по време на вчерашния оглед на пътното съоръжение. Той коментира състоянието на свършеното до момента и предстоящата работа заедно с депутатите от ГЕРБ Христо Христов и Евгени Стоев, председателят на ОбС Александър Чокойски и областният управител доц. Пенчо Пенчев.
По разчетите на общинската администрация за пускане на движението на “Качица” са необходими между 3 и 5 млн. лв. За момента според д-р Рашев е необходимо първо да се измести газопровода съгласно нормативните изисквания. Тази сметка няма да включва износващия слой на асфалтовото покритие, защото полагането му върху цялото кръстовище може да достигне 1 млн. лв. Паркът на Руските гробища пък ще се разшири с участък от стария главен път. Според д-р Рашев поставянето на светофарните уредби могат да почакат до края на годината. Добре е да сложим светофарните уредби, защото така ще създадем по-добри условия за безопасност, каза Христо Христов. Двете уредби струват близо 300 000 лева.
Христо Христов обеща до средата на другата седмица да има ясен отговор за финансирането на “Качица” от министъра на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. В момента работим по съкращаването на средствата, които са се предвиждали по всяка една част от проект, каза още търновския градоначалник. Той уточни, че ще се оптимизират трасетата на кабелите и водопроводите, с цел по-малко отклонения и разходи. Проектът е изготвян, когато не сме били във финансова криза и дори предвижда шадраван, който е трябвало да бъде разположен между двете кръгови движения. Сега обаче за 200 000 лв. за него не можем и да мечтаем, уточни Рашев.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #47 on: 08.09.2009, 12:14:16 »
Ееее...супер,но как ще нагласи този голям кръг (елипса) за 3 месеца....Не ми се вярва да отворят Качица преди празника на града :D
пропуснал си да сложиш снимката как само оглеждат :D
« Last Edit: 08.09.2009, 12:18:59 by handstake »

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #48 on: 08.09.2009, 12:18:30 »
Ееее...супер,но как ще нагласи този голям кръг (елипса) за 3 месеца....Не ми се вярва да отворят Качица преди празника на града :D
Ти остави това , КМ кога ще я сложат , преди във всяка статия за ПВ Качица се споменаваше за КМ , сега не .  :angry: :angry: :angry:

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #49 on: 08.09.2009, 12:19:45 »
Ееее...супер,но как ще нагласи този голям кръг (елипса) за 3 месеца....Не ми се вярва да отворят Качица преди празника на града :D
Ти остави това , КМ кога ще я сложат , преди във всяка статия за ПВ Качица се споменаваше за КМ , сега не .  :angry: :angry: :angry:
Ами едва ли ще е зимата.Ако ПВ Качица е готов тази година,то КМ ще имаш най-рано Април ;)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #50 on: 08.09.2009, 12:23:44 »
Ееее...супер,но как ще нагласи този голям кръг (елипса) за 3 месеца....Не ми се вярва да отворят Качица преди празника на града :D
Ти остави това , КМ кога ще я сложат , преди във всяка статия за ПВ Качица се споменаваше за КМ , сега не .  :angry: :angry: :angry:
Ами едва ли ще е зимата.Ако ПВ Качица е готов тази година,то КМ ще имаш най-рано Април ;)

Няма значение дори и април да е , важното е да има КМ и тролеи  :)

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #51 on: 11.09.2009, 10:28:39 »
Ще трябват доста средства, както съм виждал и диреците са махнали не само КМ. Ако е само КМ лесно. А за диреци нали трябва да ги набодат. Фундаменти да им изливат, а това са средства, после да накачат мрежата и т.н.

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #52 on: 14.09.2009, 10:21:25 »
Възелът „Качица” оскъпен двойно

Дават ни само 4, 5 млн. лв. за довършване, отварят пътя през ноември 2009 г.

Прословутият пътен възел „Качица” във Велико Търново е с двойно завишена цена. Ревизирането на проекта за пътното съоръжение е показало, че реалното дозавършване на трасето струва не малко над 9 млн. лв., а 4, 5 млн. лв., заяви специално за „Борба” вицепремиерът и министър на финансите Симеон Дянков. В петък той и депутатът от ГЕРБ Христо Христов отидоха до самия пътен възел „Качица”.
Вицепремиерът останал доста учуден, след като видял какво е направено и каква е стойността му, разбра „Борба”. След като прегазил калта на обекта, той обявил категорично, че пари за довършването ще има, но сумата ще е наполовина.
Главният ковчежник на страната бе категоричен, че обектът ще бъде дофинансиран, но можем да се надяваме на реалната сума за завършването - 4, 5 млн. лв. Парите ще бъдат отпуснати тази или следващата седмица, за да се завърши строежът.
„В средата на ноември трябва да се минава по пътен възел „Качица”. Посетих обекта лично, провели сме три срещи с министъра на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. Разгледахме договора, по който за доразплащане остават още над 9 млн. лв., но това е твърде много за действителната работа. Реалната цена, според нас, е половината на тази”, бе категоричен Дянков.
Възелът бе започнат миналата година след щедрите обещания на предишните управляващи и лично на ексминистър-председателя Сергей Станишев. Тогава държавата проектира пътното съоръжение и изчисли, че то струва около 16 млн. лв. От тази сума обаче бяха подсигурени малко над 5 млн. лв. и строежът остана недовършен. Депутатите от ГЕРБ и кметът Рашев впрегнаха усилия да издействат сумата за дозавършването от сегашния премиер Бойко Борисов.



Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2935
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #53 on: 16.09.2009, 10:19:28 »
Шофьорите “превзеха” пътен възел “Качица”
Изнервени от чакане кога ще завърши строителството на пътен възел “Качица”, великотърновските шофьори превзеха пътното съоръжение.
Вместо да заобикалят по страничните натоварени улици, да чакат в задръствания с автобуси в часовете пик сутрин и вечер, шофьорите започнаха да ползват голямото колело на ПВ “Качица”.
Липсата на знаци, указателни табели и маркировка създава реална предпоставка за катастрофи. Със започването на учебната година през пътния възел започват да минават и ученици, за да си съкратят пътя до автобусната спирка или до училищата в района на болницата, което увеличава риска от инциденти.
В Общината научиха от “Янтра ДНЕС”, че ПВ “Качица” се е превърнал в обект с натоварено автомобилно движение. Кръговото още не е отворено за движение, защото е строителен обект, ще направим проверка заедно с КАТ, каза инж. Никола Янков, директор на дирекцията по Териториално и селищно устройство в Община В. Търново. Ще се проверява и защо изпълнителят на обекта не спазва задълженията си по временната организация на движението и охраната на пътното съоръжение.
Очаква се до зимата ПВ “Качица” да бъде официално отворен за движение, въпреки че няма да е завършен изцяло. До дни се чака транш от държавния бюджет за довършителните работи.
При посещението на вицепремиера и финансов министър Симеон Дянков в края на миналата седмица във В. Търново стана ясно, че строителството на ПВ “Качица” до този етап било оскъпено двойно.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #54 on: 16.09.2009, 12:03:56 »
Шофьорите “превзеха” пътен възел “Качица”
  Те да го бавят още година-две, пък после шофьорите им виновни! След като хората карат оттам, това е ясна индикация, че обходните маршрути са измислени неадекватно.

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 764
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #55 on: 16.09.2009, 12:26:45 »
Ще трябват доста средства, както съм виждал и диреците са махнали не само КМ. Ако е само КМ лесно. А за диреци нали трябва да ги набодат. Фундаменти да им изливат, а това са средства, после да накачат мрежата и т.н.

някой ще разясни ли какво общо има "дирек" с тролейбусната мрежа???Мисля ,че правилното наименование е стълб!!!Изразявайте се правилно,никой не е длъжен да гадае такива изцепки
« Last Edit: 16.09.2009, 12:30:14 by mgk »

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #56 on: 16.09.2009, 14:15:29 »
Значението  на думите е едно и също,а и щом се говори за КМ няма "дирек" да значе тухла...аз дето съм на 15 години го разбрах.А като се има предвид,че тук хората масово са над 20 няма начин  да не са срещали тази дума ;) ;)

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #57 on: 16.09.2009, 20:15:37 »
Шофьорите “превзеха” пътен възел “Качица”
  Те да го бавят още година-две, пък после шофьорите им виновни! След като хората карат оттам, това е ясна индикация, че обходните маршрути са измислени неадекватно.
Ами измисли ги по-адекватно, но аз от сега ти гарантирам че няма да успееш. В Търново е уникален в почти всяко отношение град и уличната мрежа не е изключение, тук почти няма успоредни булеварди при които е възможно единия да поеме временно трафика на другия.

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #58 on: 16.09.2009, 20:42:57 »
Друг обходен маршрут наистина няма. Просто и "Зона В" и "Бузлуджа" са разположени на хълм и има точно два изхода от този хълм - единият е при "Качица" (Панов ойл), другият е при Практикер. И двата изхода влизат в обекта "ПВ Качица". По-адекватно щеше да е да сложат един временен светофар на изхода при Практикер, както и евентуално при пресечката на "Краков" с ул "арх. Георги Козаров", за да се избегнат задръстванията и там.
По-страшното обаче е, че всеки момент ще тръгне мащабният проект за подмяна на ВИК мрежата. То това е много хубаво, само че има реална опасност заради бездействията по "Качица" в момента да затворят "Магистрална" преди да е готов възелът.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: Пътна инфраструктура
« Reply #59 on: 17.09.2009, 00:40:19 »
Кой е казал, че ПВ Качица трябва да се строи едновременно отвсякъде? И малко ли терен има от южната страна за временен байпас?
А пък след като обектът е замразен и не работи строителна механизация, не виждам, как ще са му проблем преминаващите автомобили.