Author Topic: Въпроси и отговори, свързани с метрото  (Read 63894 times)

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Аз имам 1 въпрос. Когато бях в Лондон на откритите участъци имаше и 1 линия която е м/у основните 2 освен страничната нали. Тъй като ъндърграунда в подземните участъци,тази линия каква се явява?По същото трасе минаваше и овърграунд,но и той имаше лопатки за захранване отстрани...?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Задай си въпроса отново. Покажи ни нагледно примерно в Google Maps снимка на мястото.

Захранването с трета релса се използва в много автономни системи, така, че не виждам проблема. Съставите работят на 750 V прав ток. И това са линии, които няма нужда да ползват малките състави, които са баш на тубата ;)


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Аз имам 1 въпрос. Когато бях в Лондон на откритите участъци имаше и 1 линия която е м/у основните 2 освен страничната нали. Тъй като ъндърграунда в подземните участъци,тази линия каква се явява?По същото трасе минаваше и овърграунд,но и той имаше лопатки за захранване отстрани...?

Всички мотриси от LU се захранват от 2 релси. Освен външната има и една по средата между коловозните релси. Външната релса е +420V ,а вътрешната -210V . Причината до колкото си обяснявам е за да не се заземява през коловозните релси.В някои участъци LU има общи релси със LO и Commuter trains. Те се захранват само от външната релса и мисля там напрежението е различно.Повечето мотриси в UK имат лопатки или лопатки и пантограф и в различните участъци се захранват от трета релса или КМ. Новата метро система ще е изцяло захранвана от КМ.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Благодаря за изчерпателния отговор. :)

А друг въпрос изникна в главата ми. Какво е предназначението на това нещо м/у линиите на Парижкия Рер:

[URL]

[URL=http://www.bulpics.com/][URL]

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2500
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Точката на АЛС е това.

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
    • Email
Че е точка, точка е, както казваш, ама  просветли ни какво прави тая точка. Точно това чудо не съм го виждал. Ако не е нещо като допълнителна спирачка или...  8)

Offline milevsky

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Това нещо му викат "крокодил" и доколкото забелязвам звъни при машиниста по 2 начина.
Ето малко информация в Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Le_Crocodile

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
    • Email
Благодаря, много е интересен този "крокодил". Хитро и е съвсем просто като устройство и се чудя как ми убягна това нещо. А колко снимки съм изгледал, боже мой, и колко списания съм получавал /Метрострой, руско/, статии и други. Още веднъж благодаря. :rolleyes:

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2500
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В Метрострой крокодила го няма, защото си е френски. Руската система е на съвсем различен принцип.

Offline milevsky

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Да си призная и аз дълго време се чудех за какво е този "крокодил" и съвсем случайно разбрах как се казва. Пъвоначалната ми хипотеза беше, че е за за указва точно място за спиране. Обикновено винаги се пада под 1вата талига на станциите.

Offline kokicha

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли докаде е стигнало строителството на станцията при пета градска болница (надлез надежда)?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12618
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли докаде е стигнало строителството на станцията при пета градска болница (надлез надежда)?
За това, както и за другите участъци, си има обособени теми в "Метродиаметри" - "Метродиаметър 2". Там има достатъчно информация и снимки.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2667
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Искам да попитам каква максимална скорост развива метрото (км/ч)?  :)

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline rotation

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Как се казва машината, която която копае тунелите на метрото?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
София
НЕ на хейтърството!

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 527
    • View Profile
    • Email
... и е на фирма Херенкнехт (Herrenknecht). Конкретният модел е EPB Shield с диаметър 9,360 мм. Дължината на тунела, който ще пробива е 3,770 м, пробиващият щит е пригоден за чакъл, глина, пясък и наносни почви. Мощност при щита - 3,200 kW, въртящ момент - 24,997 kNm.
« Last Edit: 15.02.2011, 11:58:54 by GTUser »

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
Искам да попитам каква максимална скорост развива метрото (км/ч)?  :)
Влаковете са конструирани да развиват 90 км/ч., но са ограничени от автоматиката до 80 км/ч.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Аз мисля че има междугария, в които макар и за кратко скоростта от (около) 90 км/ч се достига. Например Вардар-Западен парк!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2500
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Максималната скорост е 80 км/ч. Повече не се достига никъде.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
А в кои участъци се достига максимална скорост ?