Author Topic: Въпроси и отговори, свързани с метрото  (Read 66745 times)

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
    • Email
Понеже форума е буквално огромен и търсачката малко трудно може да се приложи в случая, искам направо да си задам въпросите тук и ако знаете ми отговорете.
1. Знае ли се вече по каква схема ще се движат влаковете след като се отворят новите станции, които са в строеж в момента. От Джеймс Баучер - Обеля Цариградско и обратно или нещо друго.
2. Ще има ли метровръзка между диаметрите при Сердика
3. Как ще се влиза в м.-с. св. Неделя. Ще има ли дълги ескалатори или асансьори (а на Дж. Баучер?). Как ще е връзката с Сердика.
4. Ще има ли промени в таксуването.
Благодаря ви предварително!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
1. Спекулира се с няколко варианта за маршрутни разпределения, но едното е да дълга и къса линия, които да вървят в централния участък заедно, т.е. - да са със сгъстен график (предполагам в час пик интервал от 2 минути):
-къса - Младост-Сердика-Сливница;
-дълга - Цариградско шосе-Младост-Сердика-Обеля-Лозенец с минимален интервал в отсечката Обеля-Лозенец в час пик - 4 минути. Не знам дали това е най-доброто решение. Според мен трябва линиите да са разделени от самото начало;
2. Ще има - вече я изграждат;
3. Засега най-близкото, което имаме като предположение е това:

1) Връзка за Сердика 1: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=1875.msg105432#msg105432
2) Сердика 2 (схемата е преди промените в проекта): http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=1875.msg105432#msg105432

4. Промени в таксуването няма да има - прехода между МД-1 и МД-2 ще става без таксуване, тъй като се предвижда връзка между станциите без излизане от платената зона;
« Last Edit: 14.04.2011, 18:36:11 by boleroto »

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
    • Email
Защо се копаеше толкова навътре по Витоша, след като северния край на станцията на НДК започва чак при Патриарх Евтимии.
« Last Edit: 28.05.2011, 13:55:38 by mita6ki »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Защо се копаеше толкова навътре по Витоша, след като южния край на станцията на НДК започва чак при Патриарх Евтимии.

Там започва северния край на станцията.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
    • Email
Исках да кажа северният край, обърках се в предишния пост.
Както и да е аз разбрах, че ще е така

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
Искам да попитам нещо, някой знае ли дали ще има довеждащ транспорт до метростанция Младост-3?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Искам да попитам нещо, някой знае ли дали ще има довеждащ транспорт до метростанция Младост-3?
Трамвай 23 някой ден ще довозва Дружба да метрото. Над станцията трябва да минава и булевард, но няма да го правят със станцията поне засега... При това ниво на изградената инфраструктура може и да няма довеждащ.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
113 би трябвало да минава от там, но в това поле......

ПП: 305 минава малко по-надолу, но...
« Last Edit: 23.09.2011, 21:20:25 by bonbon »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
113 верояно ще си ходи и минава където и досега. Младост 1А и 3 са достатъчно близко за да се обслужват и пешеходно.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
Благодаря :)

ПП: Първата метростанция от този участък ще обслужва прилежащите части от ж. к. „Младост“ 1а и ж. к. „Младост“ 3, а чрез съответен довеждащ транспорт - и останалата част от ж. к. „Младост“. Тя е разположена под пътното платно на бъдещия булевард Универсиада с изходи към двата микрорайона на жилищния комплекс.
« Last Edit: 23.09.2011, 21:29:31 by bonbon »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
113 верояно ще си ходи и минава където и досега. Младост 1А и 3 са достатъчно близко за да се обслужват и пешеходно.
Не остава много време. Догодина ще видим. Но няма начин да не се опитат с тази станция да разтоварят малко Малинов, пък и да съкратят пътуването от Младост-4.
Още преди месеци бях на мнение, че точно 113 е линията, която трябва да се съкрати до там.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
113 верояно ще си ходи и минава където и досега. Младост 1А и 3 са достатъчно близко за да се обслужват и пешеходно.
Не остава много време. Догодина ще видим. Но няма начин да не се опитат с тази станция да разтоварят малко Малинов, пък и да съкратят пътуването от Младост-4.
Още преди месеци бях на мнение, че точно 113 е линията, която трябва да се съкрати до там.
Докато не направят новия пробив няма да го бъде. Макар че нищо чудно да го изградят поне до метростанцията и временно отгоре да е паркинг там. Но като ходихме последно с Репчо да снимаме още нищо нямаше като информация.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
Искам да попитам някъде мога ли да намеря, тези записи които се съобщават на спирките в метрото?

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2586
    • View Profile
Правиш една врътка от Младост до Обеля,въоръжен с диктофон или моб.телефон и ги имаш ;)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1456
    • View Profile
 :D Мерси 

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 290
    • View Profile
    • Email
Има ли някъде схема на надлъжен разрез на първи метродиаметър, какъвто има за втори на сайта на метрополитена?
И имате ли някаква идея защо е толкова топло в метрото в тези хладни дни :). Предполагам, защото е дълбоко под земята, а скоро беше топло.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Защото има отопление.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Лятото прохладно, зимата топло.... Не знам метрото да има локално отопление...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Защото има отопление.

Ako на греенето на лампите може да са се гледа като на отопление, тогава - да, метрото има такова.

И ина4е към въпроса -  земята от една страна е добър топлоизолатор, а от друга  е топлоемка! Това е отговорът на въпроса защо от метрото "лъха" или се излъ4ва топлина.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
Защото има отопление.

И ина4е към въпроса -  земята от една страна е добър топлоизолатор, а от друга  е топлоемка! Това е отговорът на въпроса защо от метрото "лъха" или се излъ4ва топлина.
Тука си прав.
Добви и фактът, че топлина се излъчва и от подвижния състав и от броя на пътниците.
А отопление, разбира се няма - пък и как би могло да бъде иначе, при естествената вентилация на тунелите...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !