Author Topic: Въпроси и отговори, свързани с метрото  (Read 72570 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1331
    • View Profile
    • Email
При модернизацията на номерните могат да се закупят още вагони и да се направят 5 вагонни композиции. Така ще се избегне нуждата от въвеждане на подобна практика с не отваряне на врати.

Жената е чукала не по затворена врата, а от другата страна, тоест не към перона. Не можах да разбера от разказа жената с намалено зрение ли е била или просто неадекватна. Иначе полезно като информация е да се съобщава от коя страна е перонът на следващата спирка, или в аудиосъобщенията, или поне на мониторите с една стрелка наляво или надясно.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1248
    • View Profile
Аз също съм "ЗА" съобщаването от коя страна ще се отворят вратите, но някои съфорумци смятат, че съобщенията стават прекалено много. Но със сигурност това за забравения багаж може да бъде съобщение на видно място, а не гласово такова. А по-полезно ще е от коя страна ще се отворят вратите. Дори на гарите и автогарите (където са близо) е полезно да се съобщава, че има връзка с влакове и автобуси (по образец на Лондонското метро).

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
При нас информационната система е различна от тази в Лондон. Тук всички стандартни съобщения са записани едно след друго и се задействат от един бутон, докато там си има един информатор, който съобщава за станциите и връзките с друг транспорт, и няколко други бутона (доколкото съм запознат са номерирани от 0 до 9), натискането на които извежда служебните съобщения като да си пазим багажа, при еди-каква си ситуация да направим еди-какво си и т.н. Съобщенията у нас е нужно да се разделят, като преди тръгване се съобщава лаконично - "Внимание! Вратите се затварят!", а вече в тунела да се съобщава коя е следващата станция и къде да се обадим при забравен багаж. Тогава ще може да се въведат и съобщенията за вратите на следващата станция, както и връзките на нея с другия ГТ. Но не знам дали паметта на информационната система позволява записването на толкова много информация. Преди време имаше проблеми поради малка памет на номерните състави и редовно информаторите "забиваха" по дългия маршрут.