Author Topic: Архив:2006-2009  (Read 506084 times)

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • View Profile
    • Email
Архив:2006-2009
« on: 31.08.2006, 20:03:56 »
Утре имам участие в Пловдив, ще се постарая да заснема добро количество местен материал
« Last Edit: 10.02.2013, 19:47:31 by lud_pi4 »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #1 on: 31.08.2006, 21:20:10 »
А дано
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #2 on: 30.11.2006, 21:54:00 »
Пловдивчани отново са изправени пред риска да вървят пеша. Провали се продажбата на "Градски транспорт" ЕАД, която бе обявена за сделка на годината под тепетата. Причината е, че купувачът "Хеброс бус" ООД се отказа от договора. Управителят на фирмата инж. Веселин Дошков не пожела да сложи подписа си под документа, тъй като Надзорният съвет на общинската агенция за приватизация необосновано отхвърли част от направените при преговорите поправки. Вложихме много енергия, сили и амбиции в тази сделка, обясни инж. Дошков. По думите му преговорите са вървели изключително гладко, след като "Хеброс бус" спечели търга за приватизацията на общинската фирма и обеща да вложи 48 милиона лева в оздравяването й. Часове преди подписването на договора обаче Надзорният съвет отмени със смешни мотиви част от точките в договора, според който в общинската хазна трябваше да влязат 2,8 млн. лв. Надзорниците не приемат за инвестиция доставката на нови автобуси на лизинг във фирмата и не искат да признаят предсрочно изпълнение на инвестиционния план. Освен това според тях ремонтът на сградния фонд на "Градски транспорт" не можело да бъде приет като инвестиция. В решението на Надзорния съвет няма никаква логика, защото не виждам как с направените поправки ще навредим на общинския съвет като продавач. Освен това действията на надзорниците противоречат на закона, коментира скандала юристът на "Хеброс бус" адвокат Евелина Божикова. По думите й фирмата, която е внесла депозит в размер на 500 000 лева, ще си търси парите по съдебен път, ако не й бъдат върнати. Междувременно при избухването на скандала в града се заговори, че съветниците от БСП са носили проектодоговора за приватизация в червената централа в София, откъдето ги посъветвали да бламират сделката.
Отказът на купувача хвърли в смут и работниците в "Градски транспорт", които не са получавали заплати от април. Това беше причината за поредната стачка на шофьорите преди месец. С обещания, че след приватизацията парите ще им бъдат изплатени от новия собственик, ги върнахме на работните им места, обясни Евелина Божикова. По думите й сега работниците са най-подведени и ощетени. От "Хеброс бус" вече са внесли възражение в общинската агенция за приватизация. Надзорниците ще го разгледат и след това вероятно приватизацията ще се решава от Общинския съвет. Междувременно в понеделник по разпореждане на Върховния касационен съд, сезиран от "Векта" ООД, която доставя гориво на "Градски транспорт", Пловдивският окръжен съд ще обяви процедура по несъстоятелност на фирмата.
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #3 on: 01.12.2006, 00:32:10 »
Много голяма простотия.Представям си тук ако тръгне приватизация на ГТ какво ше се случи.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10991
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #4 on: 01.12.2006, 01:41:24 »
Quote from: borosport
Много голяма простотия.Представям си тук ако тръгне приватизация на ГТ какво ше се случи.
Много зависи от това как точно ще се извърши това отдаване на концесия на линии и гаражи,и каква точно фирма ще ги вземе.
Ами ако например Еридантранс вземат гараж Земляне,а Транстриумф гараж Дружба,а Малашевци да се закрие,или да се даде на друга фирма няма да е зле нали?
Обаче пък от друга страна това отдаване на концесия на линии или на автобусни гаражи не е ли донякъде заобикаляне на проблема-демек като СКГТ и СО не може да си реши проблемите например с автобусния парк,отдават линии на концесия,защото знаят,че частника ще внесе нови автобуси или втора ръка,а пък и в договора пише например че задължително условие е да са нископодови,не по стари от 10 год. и др.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #5 on: 01.12.2006, 12:14:14 »
Значи първо за закриването.Не виждам нищо хубаво в закриването на гаражи, защото не случайно има няколко гаража, а не един или два.После за концесиите- няма лошо да се вземат на концесия цели гаражи.
 Иначе не е заобикаляне на проблема, а правилна политика.Общината се оттегля от дейностите, които не може да извърша и ги дава на който може, като стриктно следи как той си върши работата.Не виждам какво лошо има в това.
 Даже мога да дам съвет на СО да се освободи от автобусния транспорт въобще и да се занимава само с трамваен и тролейбусен, тъй като както знаем СО не печели от транспорта и така ще има по-малко разходи.
« Last Edit: 01.12.2006, 12:19:33 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #6 on: 01.12.2006, 21:51:01 »
Quote from: borosport
Значи първо за закриването.Не виждам нищо хубаво в закриването на гаражи, защото не случайно има няколко гаража, а не един или два.После за концесиите- няма лошо да се вземат на концесия цели гаражи.
 Иначе не е заобикаляне на проблема, а правилна политика.Общината се оттегля от дейностите, които не може да извърша и ги дава на който може, като стриктно следи как той си върши работата.Не виждам какво лошо има в това.
 Даже мога да дам съвет на СО да се освободи от автобусния транспорт въобще и да се занимава само с трамваен и тролейбусен, тъй като както знаем СО не печели от транспорта и така ще има по-малко разходи.
тя не печели ама нали частника ще трябва да печели и то няма къде ами от общината. Според мен транспорта като цяло трябва да е на общината т.к. е свързан с цялото развитие на града, транспортната му схема и т.н. да не забравяме и социалния елемент
НЕ на хейтърството!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12538
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #7 on: 02.12.2006, 22:25:39 »
Quote from: Repcho
тя не печели ама нали частника ще трябва да печели и то няма къде ами от общината. Според мен транспорта като цяло трябва да е на общината т.к. е свързан с цялото развитие на града, транспортната му схема и т.н. да не забравяме и социалния елемент
Ще трябва да го забравим, Гена! Не може МГТ все да е на инжекции! Готов съм да се обзаложа, че и 2 лв да стане билетчето (това е цената в Рим, Виена, Барселона и др.), пак СКГТ ще е на загуби и пак ще намалява транспортната задача, въпреки че градът се разрастна с 50%! Просто частникът ще запуши течовете - било от кражби на нафта, било от слаб контрол на пътниците, било от раздут щат, било от търкаляне на неефективни линии и т.н. Защо маршрутките не са на загуба и паркът им се обновява?
Транспортната схема също не трябва да е някаква фикция. Частникът няма да търпи неефективни линии, нито пък ще си прави предварително обречени тримесечни експериченти като със А115. Вземи транспортната схема на България. От това, че автобусните превозвачи са частни, тя с нищо не е пострадала - едно време практически нямаше автобуси до морето, Русе, Търново, сега пътуват на всеки час. Да не би да им трябва централно администриране?
Ако ти си частник и обслужваш с МГТ Младост и прилежащите зони, ще пуснеш ли през 5 минути линия със съчленени автобуси примерно до вилна зона Камбаните? Ще правиш всичко възможно да привлечеш пътниците. Ще пуснеш примерно микробус през 20 минути.
Мисля, че без радикална промяна на транспортната схема СКГТ е обречена. Мисля също, че и 1001 общински съвета не са способни на такава стъпка.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #8 on: 02.12.2006, 23:06:57 »
тук вече опираме до управлението и мениджмънта на компанията. В случая мениджъри в СКГТ НЯМА а управлението мисли само кво да открадне, затова сме на тая черга. Просто трябва един стегнат екип с анализатори,мениджъри абе изобщо кадърни управленци, а не както е сега-на шурая баджанака има кат.Д и айде да стане шеф на транспорта. Явно че докато не дойде свестен екип (сега има свестни хора според мен в СКГТ, но са единици) ще трябва да се прехвърля този иначе перспективен бизнес на частника. То няма лошо стига да има облаги и за пътника, но си оставам на мнението че като цяло МГТ трябва да е на СО. Може да има някоя друга частна линия ама не повече
НЕ на хейтърството!

p1tnik

  • Guest
Re: Пловдив
« Reply #9 on: 13.02.2007, 01:46:45 »
Гледайте  в какво състояние са тролейте в Пловдив нищо че снимките са от 2005 сега е същата работа. Дано ТТ оправят нещата...



« Last Edit: 13.02.2007, 01:49:33 by p1tnik »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
Re: Пловдив
« Reply #10 on: 13.02.2007, 01:52:26 »
Истински канибализъм!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11509
    • View Profile
Re: Пловдив
« Reply #11 on: 13.02.2007, 02:31:03 »
Quote from: p1tnik
Гледайте  в какво състояние са тролейте в Пловдив нищо че снимките са от 2005 сега е същата работа. Дано ТТ оправят нещата...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Пловдив
« Reply #12 on: 14.02.2007, 18:49:17 »
Честито на Пловдивчани!!! Еггед купи ГТ Пловдив! Превозвача ще се води Транстриумф Холдинг АД с ядро град Варна, ул. Каварна 10. Поради лошото състояние на градския транспорт в Пловдив Еггед ще домъкне Volvo B 10MG KB1055 / B10M 55, Меркавим О 405/О 405г и евентуално Heuliez O 305/305G реновирани в Кента. Волвата и Юлие ще са от Варна. Може договорите с частните превозвачи да се прекъснат, което означава че Еггед ще обслужва и техните линии. Да знайте- който град се обслужва от Еггед образно казано е одарил шестица от тотото. Пловдивчани ще са много приятно изненадани. Тъй като гледам други фирми нямат намерение или възможности някои и двете да купят Ситаро. А Еггед това ще прави.

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #13 on: 14.02.2007, 19:02:35 »
А с тролейбусите какво става?

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #14 on: 20.02.2007, 23:34:23 »
Quote from: Dimitar Dragnev
А с тролейбусите какво става?

Абе на мен ли ми се привидя Ситаро в Пловдив преди две, три седмици??? Все забравям да ви питам... Два пъти го видях - може да са били и две различни, в бяло, в центъра, пред кино Фламинго...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10991
    • View Profile
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #15 on: 20.02.2007, 23:44:50 »
Цитаро в Пловдив не съм виждал,разбира се не изключвам да има. Сигурен ли си,може да е бил Ден Оудстен? Мисля че в Пловдив има и няколко Ден Оудстена,и те са нископодови с големи лепени стъкла и на пръв поглед може да се объркат с Цитаро,но предницата на Ден Оудстен е съвсем различна,и като цяло каросерията е друга. Трябва да се провери.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

p1tnik

  • Guest
Re: Пловдив
« Reply #16 on: 21.02.2007, 22:54:31 »
Бе кво цитаро кви 5 лева те в Пловдив се чудят как да оправят двата края че цитаро ще имат там най хубавите им автобуси са новите сини Волво , MB O405 Den Oudsten мисля и Heuliez които са на частници само Волво са на общинската. Те даже им стана кофти 1999 г. щото София и Варна купиха O345/O345G на много по изгодна цена отколкото Волвата в Пловдив че и те са само единични а София и Варна купиха и съчленени даже при София почти всички са. Някой да има снимки от Даковете в Пловдив освен тия от railfaneurope?

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1321
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #17 on: 21.02.2007, 22:55:22 »
Quote from: Ivo
Цитаро в Пловдив не съм виждал,разбира се не изключвам да има. Сигурен ли си,може да е бил Ден Оудстен? Мисля че в Пловдив има и няколко Ден Оудстена,и те са нископодови с големи лепени стъкла и на пръв поглед може да се объркат с Цитаро,но предницата на Ден Оудстен е съвсем различна,и като цяло каросерията е друга. Трябва да се провери.
Между другото на мен ми казаха че май срещнали също Цитаро в Пловдив Било бяло.

Offline НИКИ

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • ICQ Messenger - 229924837
    • View Profile
    • http://www.transtriumf.com/
Re: Пловдив
« Reply #18 on: 22.02.2007, 00:51:36 »
Да не става дума за тестов автобус? Във Варна преди 2 години близо имаше 1 Ситаро  като тестов автобус. Имаше Изложение някакво и пуснаха автобуса из града за кратко време. Да не е така и в Пловдив?

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1321
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Re: Пловдив
« Reply #19 on: 22.02.2007, 18:21:58 »
Quote from: НИКИ
Да не става дума за тестов автобус? Във Варна преди 2 години близо имаше 1 Ситаро  като тестов автобус. Имаше Изложение някакво и пуснаха автобуса из града за кратко време. Да не е така и в Пловдив?
Автобуса не е Тестов Цитарото е забелязано днес по централните части на града Пловдив