Author Topic: A204/304  (Read 45436 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #20 on: 04.02.2010, 13:28:27 »
Явно работата върви към премахване на фотоклетките :P
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #21 on: 04.02.2010, 21:52:51 »
 Решението е или СО да актуализира договора с тарифи за съчленени автобуси или Автотранспорт да поеме отново линията.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #22 on: 04.02.2010, 23:19:55 »
Според мен идеалния вариант е 204 да си остане на Дружба, а Карат да поеме 604 - приблизителен пробег, брой коли и т.н.
НЕ на хейтърството!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2327
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: A204/304
« Reply #23 on: 04.02.2010, 23:39:56 »
Днеска беше малък ад в 204... Защо ми беше да се прибирам...


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #24 on: 04.02.2010, 23:44:29 »
ми да не беше ;)
НЕ на хейтърството!

Offline petur1111

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 96
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #25 on: 08.02.2010, 23:31:22 »
Днес, на хората, ползващи А 204 им е било много "забавно"... Днес на няколко пъти гледах във "Виртуалните табла" как автобусите по 204 се движат с две дупки по 40 минути. Това между 8 и 11 часа сутринта. Ясно е, че условията бяха доста тежки и съответно водачите или фирмата концесионер нямат вина... Проблемът е там, че по линията се пускат крайно неподходящи автобуси. За това "Карат С" има вина!!! От една страна късите автобуси, а от друга тези хора не са ли наясно, че такива автобуси не са за нашите условия... Простоватия българин не разбира от бутони и фотоклетки и не е дорасъл за такива автобуси... Един път се возих на такъв автобус - то не бяха само коментари и псувни по повод тези технически нововъведения... Просто не става...

Та да се върна на коментара ми за тази сутрин - представяте ли си колко е било приятно да чакаш 30-тина минути в това време и да дойде къс автобус, в който няма място и за един човек повече... И на всичкото отгоре част от пътниците създават забавяне, защото не могат да се "разберат" с техническите нововъведения...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #26 on: 08.02.2010, 23:37:55 »
Карат за нищо от това не са виновни!!!!!!!!!!!!!!!!! Общината обявява конкурс за концесия, като задава условия. Карат си прави сметката и задава цена за километър и спрямо критерии, какви автобуси ще достави. При тези условия печели!!!   .....!!??

Offline petur1111

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 96
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #27 on: 08.02.2010, 23:42:55 »
Не ми се коментира как са "спечелили"... По скоро проблема, който тук изтъкнах се вратите с бутони и фотоклетки... Просто се чудя защо "Карат С" са закупили такива автобуси??? Както вече написах в България не сме дорасли за такива автобуси...

Не вярвам в условията за търга да е пишело "автобуси с бутони за отваряне на вратите и фотоклетки за затваряне"...

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3896
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #28 on: 09.02.2010, 00:07:08 »
Ами то чисто нови автобуси без блокировки продават ли се въобще..................

Блокировките не могат да се премахнат, докато автобусите са в гаранция, по директиви от ЕС.

Offline petur1111

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 96
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #29 on: 09.02.2010, 00:11:27 »
Ами то чисто нови автобуси без блокировки продават ли се въобще..................

Блокировките не могат да се премахнат, докато автобусите са в гаранция, по директиви от ЕС.

Не съм много вещ в тези неща, но доколкото разбирам бокировката не значи задължително бутон и фотоклетка... Мисля, че и другите автобуси на "Карат С" имат нещо, наречено блокировка, но то работи на друг принцип. Просто тези бутони и фотоклетки не могат да се възприемат от повечето хора, ползващи автобусите на градския транспорт...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #30 on: 09.02.2010, 00:13:28 »
ми то трябва да се чете, трудно е
НЕ на хейтърството!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: A204/304
« Reply #31 on: 09.02.2010, 00:23:26 »
Ами то чисто нови автобуси без блокировки продават ли се въобще..................

Блокировките не могат да се премахнат, докато автобусите са в гаранция, по директиви от ЕС.

Не съм много вещ в тези неща, но доколкото разбирам бокировката не значи задължително бутон и фотоклетка... Мисля, че и другите автобуси на "Карат С" имат нещо, наречено блокировка, но то работи на друг принцип. Просто тези бутони и фотоклетки не могат да се възприемат от повечето хора, ползващи автобусите на градския транспорт...

То и интернетът не може да бъде възприет от повечето хора, ама IT-тата не са го блокнали за себе си... А ти, въобще как така се оправяш с компютър? Имаш ли ръководство за работа пред себе си? Аз търся за мен, ама да е на шопски...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #32 on: 09.02.2010, 00:57:42 »
ми то трябва да се чете, трудно е
Аз днес се повозих по 204, имах късмет да се возя със съчленени автобуси. Впечатленията ми са общо-взето добри - доста от пътниците вече са се научили да натискат копчетата за отваряне, даже и един мангал с яке на Титан се сети да натисне копчето и да си отвори :fan: Ако някой не се сети, обикновено все се намира да натисне бутона. Проблем обаче е, че задните врати се затварят много бързо и затискат хората. Мисля си, че ако такива автобуси с бутони за отваряне на вратите станат по-масово явление, тогава повече хора ще се научат да ги ползват. От друга страна ми се струва, че тези автобуси не са подходящи за нашите условия - лоши пътища, тъпканица, нечистоплътни и прости индивиди. По-вероятно е до 1-2 години да се разтропат и да заприличат на БМЦ-тата, за съжаление.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6550
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #33 on: 09.02.2010, 11:02:34 »
В последните дни късите конекто по 204 страшно ми напомнят за консерва копърка. Дългите се справят но в късите е нещо страшно, особено сутрин и вечер.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17145
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #34 on: 09.02.2010, 11:10:28 »
Карат за нищо от това не са виновни!!!!!!!!!!!!!!!!! Общината обявява конкурс за концесия, като задава условия. Карат си прави сметката и задава цена за километър и спрямо критерии, какви автобуси ще достави. При тези условия печели!!!   .....!!??

Точно поради тази причина се надявам от общината да следят изкъсо всеки курс на карат и да налагат глоби ако е нередовен, или неизвършен.

Естествено, че човекът с яке на Титан ще се сети да натисне копчето, по-скоро той ще го направи отколкото някой висшист.

А моето пътуване в 204 май не трябва да се взема предвид. В неделя следобяд, прилично натоварен, ама аз се наврях отпред до шофьора в 9111. Той за първи път караше такъв автобус, но много професионално се ссправяше и следяхме с него как хората отварят трета врата.
На последната спирка исках да видя как действа фотоклетката и почти бях затиснат от вратата - шофьорът дойде и констатира, че е облепена. Сега въпросът е ако вратата тръгне да затиска някого дали ще се отвори сама или ще си го затисне.
мур

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2474
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #35 on: 09.02.2010, 15:04:46 »
За пък преди няколко дена около 11 часа бях при параклиса в Дружба 2 и минаха 204 в двете посоки и 404 в двете посоки. И четирите бяха единичи и 404-ките бяха доста по-пълни от 204-ките. Визирам примерно 30 пътника спрямо 15 в полза на 404. Не споря за това, което се казва за натоварването, но просто предоставям и друга гледна точка.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #36 on: 09.02.2010, 15:07:46 »
Темата е за 204 и е добре да не се отплескваме прекалено, но вечер 404 е претъпкан посока Дружба и има хора, оставащи по спирките.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6343
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #37 on: 09.02.2010, 15:13:03 »
Е, ти можеше и на последната да отидеш и да кажеш, че са празни  :P Няма да коментирам 404, но от 204 най-много пътници слизат на Момина чешма и спирката именно на параклиса, както и тази преди него, така че, ако очакваш след това по маршрута (до Дружба 2) да видиш претъпкан автобус, пък било то и съчленен, е в сферата на фантастиката  ;)

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: A204/304
« Reply #38 on: 09.02.2010, 15:13:42 »
Карат за нищо от това не са виновни!!!!!!!!!!!!!!!!! Общината обявява конкурс за концесия, като задава условия. Карат си прави сметката и задава цена за километър и спрямо критерии, какви автобуси ще достави. При тези условия печели!!!   .....!!??

Значи...С риск да бъда обвинен че насаждам "кръчмарски тон" в форума или др.простотии от тоя род,ама трябва да си го кажа-Помните ли,драги съфорумци,за какво изхвърча Дон Велизарий Стоилов???Ясно ми е че на тая прословута среща са присъствали представители на много фирми,което говори за конкуренция и др.хубави неща,ама така ли трябва да се случват нещата?Ако някой ми каже че трябва да е така,защо Бойко веднага се отрече от Стоилов и го принуди да подаде оставка?

Как ще си обясним странното приятелство между Б.Б. и лицето Миролюб Столарски(което лятото сериозно го спрягаха за транспортен министър),театъра който се разиграваше тва лято при поемането на селските линии от Карат(от рода на рязани икаруси с табели на 6,или 3413 с табели на 3)
Защо неговата фирма,повтарям само неговата,се уреди с тарикатски линии и първата тежка,сериозна линия,която взе я доведе почти до колапс?Защото това си е почти несправяне с транспортната задача,предвид и пари те,които взимат за километър пробег-бая повече от автотранспорт.Сега-ясно,общината направила копи-пейст на договора за 84 и 404,ама само недоглеждане ли е това?Не е ли неимоверно по-нисък лизинга,поддръжката,експлоатацията и т.н.на един къс автобус,в сравнение със съчленен?И това не е ли безспорно в услуга на Карат?И то огромна,за сметка на всички софиянци.
И тук напълно подкрепям Емо,който още преди година алармираше за тия евентуални проблеми,днес вече горчива реалност.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1075
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #39 on: 09.02.2010, 18:51:16 »
Днес, на хората, ползващи А 204 им е било много "забавно"... Днес на няколко пъти гледах във "Виртуалните табла" как автобусите по 204 се движат с две дупки по 40 минути. Това между 8 и 11 часа сутринта. Ясно е, че условията бяха доста тежки и съответно водачите или фирмата концесионер нямат вина... Проблемът е там, че по линията се пускат крайно неподходящи автобуси. За това "Карат С" има вина!!!
А за тази сутрин какво ще кажеш какъв е проблема???