Author Topic: A204/304  (Read 44371 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #40 on: 09.02.2010, 19:21:42 »
Съгласен съм за срещата. Петър преекспонира подкрепата ни за Карат, но наистина ги обвинява несправедливо за разни работи. Сметка може да им се търсси единствено за необосновани закъснения и неизпълнени курсове и други подобни нарушения. Като цяло, моето мнение е, че са може би най-добрият оператор в София. Иначе и аз съм бил свидетел на по-грубо отношение на шофьорите. Но имат най-поддържаните нови автобуси, кара се с униформа, ако има музика, то е тихо. Единици изключения винаги има.
Та, всичко за лобитата ни е на догатки. Факт е, че старите концесионери също си запазиха линиите, т.е. свободата и конкуренцията не са били водещи. Как са писани тръжните изисквания също е неясно. Бороспорт твърди, че е имало директен копи-пейст. Общо взето Карат не ги бъркат дългите. Ако пишеше, можеше и двойносъчленни да докарат, но на съответната цена разбира се. Те си изчисляват и дават офертата. Търговско дружество са и е нормално да е заложена и печалба. Автотранспорт като общинско дружество никога не е имало за цел да печели, а да извършва социалната дейност транспорт. Търговските дейности не са и чужди, но не са основни, като при Карат.
Това с представянето на автобусите е предизборен трик на Бойко Борисов. Карат им дреме. работят на твърда тарифа и няма защо да си рекламират новите автобуси. Дори празни да карат най-добре, за да не си съсипват автобусите. Но многократно бяха използвани за политически ПР. Същото като 3-те официални пускания в експлоатация на 2401.

Online pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3797
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #41 on: 10.02.2010, 14:16:55 »
Като човек, който всеки ден използва линията по 2 пъти съм много доволен от обслужването.Единственото, което ме дразни, че сутрин пускат малко съчленени и чак към 2 часа пускат всички дълги.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #42 on: 10.02.2010, 14:27:37 »
Единственото, което ме дразни, че сутрин пускат малко съчленени и чак към 2 часа пускат всички дълги.
Това не е вярно
НЕ на хейтърството!

Online pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3797
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #43 on: 10.02.2010, 14:40:29 »
Единственото, което ме дразни, че сутрин пускат малко съчленени и чак към 2 часа пускат всички дълги.
Това не е вярно
Е как да не е вярно, сутрин и на обяд всеки божи ден ползвам автобуса (т.е. по 2 пъти на ден) и засега само веднъж съм се возил на съчленен.Не знам явно такъв ми е късмета, но следобед като реша да погледна от прозореца все съчленени виждам, а сутрин са все къси.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6343
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #44 on: 10.02.2010, 14:49:26 »
Нали се разкараха гадните Икаруси? Сега се вози в къс Мерцедес  ;)

Online pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3797
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #45 on: 10.02.2010, 14:56:04 »
Нали се разкараха гадните Икаруси? Сега се вози в къс Мерцедес  ;)
Нямам нищо против късите просто казвам, че от Карат не си правят сметката какво да пуснат.Предполагам, че дългите имат по няколко шофьора и вместо да ги изкарват от гаража втора смяна, шофьорите да се сменят т.е. сутрин да изкарват автобуса и вечер да го прибира, каквато е масовата практика в Земляне.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #46 on: 10.02.2010, 19:57:08 »
 Абе не знам обаче съчленените Конекта по 204 претъпкани баира на Яворов го нямат за нищо. Ако не бяха ограничени до 70 км/ч и 100 щяха да вдигнат претъпкани нагоре по баира. Колко коня бяха тези чудовища?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2135
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #47 on: 10.02.2010, 20:01:44 »
Абе не знам обаче съчленените Конекта по 204 претъпкани баира на Яворов го нямат за нищо. Ако не бяха ограничени до 70 км/ч и 100 щяха да вдигнат претъпкани нагоре по баира. Колко коня бяха тези чудовища?
430 коня са. Някой писа в началото, че са с двигатели от Туризмо.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2662
  • 4162 и 8155 - най-добрите автобуси във Варна!
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: A204/304
« Reply #48 on: 10.02.2010, 20:54:45 »
Тук пише 354 коня.  :rolleyes:

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6343
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #49 on: 10.02.2010, 21:34:00 »
Когато беше представянето на автобусите, няколко шофьора казаха, че са по 430, а пък 9060 май беше с по-малко или точно той беше с повече от останалите, честно казано нямам спомен.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A204/304
« Reply #50 on: 10.02.2010, 22:03:12 »
Да, само 9060 е с 354 коня, другите са с по 400 и кусур
НЕ на хейтърството!

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #51 on: 11.02.2010, 19:38:22 »
Да, само 9060 е с 354 коня, другите са с по 400 и кусур
Ще се съглася когато го подкрепиш с някакви материали! Просто никъде не съм срещал по-голям двигател от 354 к.с. в градските автобуси на мерцедес, нито при Citaro, нито дори при Capacity.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1068
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #52 on: 11.02.2010, 19:43:43 »
Да, само 9060 е с 354 коня, другите са с по 400 и кусур
Ще се съглася когато го подкрепиш с някакви материали! Просто никъде не съм срещал по-голям двигател от 354 к.с. в градските автобуси на мерцедес, нито при Citaro, нито дори при Capacity.
Виж при двигателите който се слагат на Туризмото и ще срещнеш двигател 420 коня.
Тези осемте са с такъв двигател.

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #53 on: 11.02.2010, 19:48:38 »
никъде не съм срещал по-голям двигател от 354 к.с. в градските автобуси на мерцедес
Четете бе хора

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #54 on: 11.02.2010, 20:05:40 »
никъде не съм срещал по-голям двигател от 354 к.с. в градските автобуси на мерцедес
Четете бе хора
Значи не е невъзможно, но наистина от какъв зор да са толкова мощни!? При специална поръчка, от Мерцедес сигурно са сложили такива, но защо!? Всички ли бяха с естонски надписи в салона!? В Прибалтика не виждам какви баири би имало, че да им слагат такива двигатели.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6343
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #55 on: 11.02.2010, 20:08:50 »
И аз това се сетих преди малко - кой знае в Естония какви и защо са ги поръчвали.

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #56 on: 11.02.2010, 20:11:32 »
Аз съдя по това, което имам за Citaro

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A204/304
« Reply #57 on: 11.02.2010, 20:22:48 »
Аз съдя по това, което имам за Citaro
Ясно де, и за Конекто видяхме таблиците с опциите, същите са. Та сега въпросът е да разгадаем защо са с такива двигатели.

Преди доста време съм гледал снимки на такъв бял тестов точно от Естония. Може и тук да е било, като разбрахме, че ще ги карат, но вече не помня. Та дали са били поръчвани за определен оператор или са били за тестови и демонстрационни цели!? Това съм си го мислел и за румънските, защото не е толкова лесно да отказваш готови автобуси в последния момент, и то вече доставени в Румъния. Вероятно има неустойки, нуждата от нови возила в автопарка се проучва и планира, всички фирми предоставят тестови возила...
« Last Edit: 11.02.2010, 20:24:42 by difian »

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #58 on: 11.02.2010, 20:27:16 »
Достоверна информация може да даде само някой ,който има достъп до някаква документация за самите автобуси. В големия талон не пише ли киловатите?

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6343
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #59 on: 12.02.2010, 19:57:41 »
Днес по никое време (16 часа) в Дружба 2 се изсипаха 4 автобуса заедно, дано не са се изгубили навръщане към Борово  :D